Napisano 29 Wrzesień 200915 l W tym temacie będę umieszczał swoje modele i jak dobrze pójdzie to jakieś rendery:) A więc najpierw model nożu: Edytowane 25 Listopad 200915 l przez Mylek
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Zasada jest taka, że jak robisz z tutoriala model to się o tym pisze. Dla ciekawskich link: http://cg.tutsplus.com/tutorials/3d-art/next-gen-weapon-creation-day-1-the-high-poly-model/ A po 2 nie nożu tylko noża polski w odmianie taki ciężki to nie jest
Napisano 30 Wrzesień 200915 l Nie jestem taki pewny że to z tutoriala robił. Może tak może nie. Noże się różnią tylko ostrza mają trochę podobne.
Napisano 1 Październik 200915 l Co z tego czy zrobił z tutoriala czy nie?, ważne że włożył w to pracę i dało to całkiem niezły efekt.pozdro
Napisano 1 Październik 200915 l Sliterin: A tak naprawdę kogo to obchodzi, czy to z tutka, czy nie z tutka. Nie bądź taki krytyczny. Lepiej pochwal się własnymi modelami. Mylek: Fajny modelik, pokaz wiecej :)
Napisano 15 Październik 200915 l Autor Nokia n95 do zrobienia zostaly tylko klawisze w srodku,a potem sproboje wyrenderowac :)
Napisano 15 Październik 200915 l no no, zaczyna Ci to wychodzić, co do n95 to klawisze troszkę zbyt "wysokie"(sorki nie umiałem się wysłowić ;p)
Napisano 17 Październik 200915 l Autor Cześć Dzięki za komentarze :P Leru- ta miniaturke dodałem żeby coś było ale może kiedyś uda się zrobić ta postać z War III:] Obniżyłem troche górne klawisze i dodałem te w środku. Myślę ze modelowanie zakończone teraz spróbuje to wyrenderować :)
Napisano 18 Październik 200915 l Świetny detal... zrobiłeś duży postęp. Czy przyszłości będziesz robił jakiś większy projekt. ? :)
Napisano 19 Październik 200915 l Autor Jonasz_Real-Dzięki :).Narazie chce zacząć od mniej skomplikowanych modeli żeby się nie szybko nie zniechęcić ale może w przyszłości uda się coś większego zrobić :D
Napisano 23 Październik 200915 l Świetnie prowadzisz siatę w tych modelach, często pracuję z meshami od freelancerów i czasami mam ochotę wziąć pistolet i powystrzelać za ilość polygonów i nieprzemyślane rozłożenie detalu. Good job.
Napisano 23 Październik 200915 l Przed renderingiem nakładasz jeszcze smootha czy model na renderze składa się tylko z tych siatek co na screenie?
Napisano 5 Listopad 200915 l Autor Dziękuję za wszystkie komentarze Od jakiegoś czasu mecze się z modelowaniem PSP a to wynik moich wypocin :)
Napisano 5 Listopad 200915 l Jedyny błąd jaki widze to, że na przycisku pod ekranikiem jest jakieś dziwne to logo PlayStation :P chyba zrobiło Ci się lustrzane odbicie a tak to wypas model xD
Napisano 5 Listopad 200915 l Autor faktycznie coś z tym znaczkiem jest nie tak,chyba powinien być skierowany w inna strone. Dzięki za komentarze są bardzo motywujące:) Spróbuje to jakoś wyrenderować z materiałami może tym razem się uda ;-]
Napisano 7 Listopad 200915 l Na oko modeluje w maxie. A jak robisz te literki po bokach? to osobne poly czy jakaś inna geometria?
Napisano 7 Listopad 200915 l Autor sewcio Modelowane w 3d studio max 2009. lucek91 Napisy nie są modelowane,są wypalone w modelu za pomocą modyfikatora VrayDisplecementMod:)
Napisano 9 Listopad 200915 l Autor Mam takie pytanie: jak wyrenderowac tylko jeden obiekt tak aby innych obiektów nie było widać ale zeby dawały odbiekce na ty pierwszym obiekcje( używam v-ray).Wie ktos jak to zrobić( Chce wyrenderowac każdy obiekt osobno a potem je wyedytować w photoshopie i polaczyc w jeden) Aktualny render:
Napisano 10 Listopad 200915 l Zacznijmy od tego ze strzalki sa po lewej, a te znaczki po prawej, te teksturki ci sie jakos odbijaja ze widac tak jakby byly w lustrze. P.S Zwieksz AA ;]
Napisano 25 Listopad 200915 l Autor Fajnie ze się podoba:) Postanowiłem dokończyć tą nokie n95 wszelkie uwagi mile widziane:) Renderowane w v-ray bez Photoshopa
Napisano 26 Listopad 200915 l fajny jest :) ale jakoś tak - cały biały bardziej mi się podobał hehe. super Ci ten kształt przycisków wyszedł.
Napisano 26 Listopad 200915 l bardzo calkiem tylko trza by cos zrobic z wyswietlaczem, bo go nie widac, i dodac troche wszysktiego(subdivise und other) do renderu zeby poprawic jakosc...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto