Napisano 15 Maj 201014 l Autor Joel narazie ćwicze sobie po cichu anatomie od pana Rivena Phoenixa, a cyfrowo to maziam sobie dla zabicia czasu :P A tu z wipa dwa posty wcześniej :)
Napisano 8 Sierpień 201014 l pierwsze skojarzenie-Rysiek z Klanu ;) A teraz na temat ;)....płasko płasko...na rysunku z zamkiem jest ok..ale w następnych już nie..o ile w tym z krzyżakiem góry są bardzo fajne(jako ostatni plan ofc) to reszta wygląda płasko...jak w teatrzyku gdyby każdy plan był innym kartonem...
Napisano 11 Sierpień 201014 l Twi nie zrozum mnie zle, ale poki co za duzo fotoszopujesz a za malo malujesz, to ostatnie mnie w tym utwierdzilo, grunt to to wbic do czaszki podstawy, pozniej mozesz byc nowym picasso'em.
Napisano 11 Sierpień 201014 l najlepiej to wbic sobie podstawy cwiczac po 8 h dziennie przez 9 lat, po tym wszystkim mozna zaczac wypracowywac swoj styl :D
Napisano 20 Sierpień 201014 l Jak malujesz w bw, uzywaj 3-5 odcieni, a reszta sama Ci wyjdzie i bedzie czyciej. :) a nie 20 koleczek z roznymi odcieniami.
Napisano 29 Sierpień 201014 l Udane studium, ładna kreska, chociaż momentami może za mało odważna. Poza tym czuć przestrzeń w tych oczkach :) Aha i gdy rysujesz tęczówkę, pamiętaj o jej idealnie okrągłym kształcie - zawsze.
Napisano 7 Listopad 201014 l Autor Miałem dziś do tego wrócić, jedno spojrzenie po dniu przerwy i płaskie to to jest, i kompo nudne, o anatomii nie wspomnę ... Użyłem poprzedniego jako bazy i pójdę w stronę epic knight chyba :P , narazie bez refek, na szybko, ale później o ile dotrwam pewnie się nie obejdzie.
Napisano 7 Listopad 201014 l samolocik piękna sprawa. Szkice słabsze ale wyrobisz sie, klijętce mógłbys mniejsze oczy zrobić, bo wyszły takie wyłupiaste.
Napisano 11 Listopad 201014 l zacnie to wyglada, kolorystyka i historia podpowiadają scene rodem z mitologii, podobają mi sie glowy tych gargulców z prawej, nadaj troche dynamiczniejszych ksztaltów śmiałkowi, np. w nogach, są bardzo proste jakby na walcach stal. Podkresl lydki, podkresl tu i tam a bedzie super
Napisano 11 Listopad 201014 l anatomia poległa, ręce za krótkie(jeszcze rękę z tarczą można wytłumaczyć jakoś), barki za wąskie, gość wygląda zwyczajnie mizernie poza jest mało dynamiczna, a dodatkowo gość stoi z opuszczonym mieczem i czeka aż zginie(no chyba że ten co wbiega w kadr to jego ziom, co wydaje się w sumie logiczne bo leci z czymś co wygląda na łuk)
Napisano 24 Listopad 201014 l Da sie poznać ze clay :D choć nastepnym razem próbował bym na twoim miejscu bardziej zdefiniować bryłe przez mocne cięcia twardym brushem :)
Napisano 24 Listopad 201014 l Technicznie - OK. Pracuj nad bryłą, anatomią itp. Zwróć też uwagę na focala. Spychaj wzrok oglądającego kontrastem, detalem bo teraz imo iż impasty w miarę ładne wszystko jest rozmyte. Nie zasłaniaj efektami części ciała które słabo znasz - więcej się nauczysz. W zasadzie podsumowałem to co koledzy wyżej napisali. Pzdr.
Napisano 4 Grudzień 201014 l podobają mi się potwory z tej pracy http://www.fotoload.pl/123aa17/5f72d45e7c9f08226de2d4737809d2e313012.jpg mają interesujące niepokojące twarze. generalnie widzę, że masz taki zmysł filmowego kadrowania, to bardzo duży plus. jednak myśl też nad jakimś centrum obrazka co jest najważniejsze, a jak już to wybierzesz, to nie umieszczaj tego na brzegu kadru, jak w pracy z tym kolesiem w polu przy lesie. radziłabym też ćwiczyć anatomię :) będziesz mieć potem większą swobodę w konstruowaniu obrazów.
Napisano 5 Grudzień 201014 l Autor Dzięki, ...że chciało ci się tu odpisać :P eksperyment, nie bijcie wiem, że znów przesadzam z efektami
Napisano 30 Styczeń 201114 l Fajnie malarsko, ale mnie razi taka ilość bieli w tle. Nie ma chyba aż tak zimnego światła na twarzy jakby to wynikało z otoczenia. W każdym razie widać postęp, tak trzymać;)
Napisano 1 Luty 201114 l Autor @up dzięki :) wiem postać strasznie sztywno, próbuje coś zrobić z tą pozą, ideas? Generalnie on ma spadać z tego konia, a nawet lecieć razem z nim.
Napisano 1 Luty 201114 l To wszystko zależy od kilku ważnych rzeczy: - czy ta postać jest już martwa, czy żywa - jak żywa, to jak ciężko ranna itp itd Wszystkie te rzeczy wpływają na reakcję jeźdźca podczas upadku z konia w taki, a nie inny sposób. Licz też się z tym, że jak jeździec oberwie z łuku, to koń nie pada razem z nim. Musisz to przemyśleć. Często konik ma w głębokim poważaniu, czy jego pan dostał dzidą, strzałą, czy Bóg wie czym. Najlepiej na Twoim miejscu oglądnąłbym jakieś filmy, w których masz takie sceny (np. Ogniem i Mieczem, bądź 300). Na chwilę obecną, to wygląda jak praca na 5min ;], no ale mam nadzieję, że rozwinie się to na wypasioną scenę filmową z fajerwerkami ;p Edit: Czy ten jeździec nie jest za duży na tego konia?
Napisano 2 Luty 201114 l Teraz to bardziej osiołek niż koń, chyba, że to jeździec jest rozmiarów cyklopa z reklamy pewnej sieci komórkowej. I po lewej pusto.
Napisano 2 Luty 201114 l a ja na Twoim miejscu bym nie zaczynała tak dużo nowych prac, i może raczej skupiłabym się na nauce kolorów: bo popatrz co ty robisz człowieku :P jeśli robisz klimaty postapokaliptyczne to wszystko pięknie ale jak robisz coś innego, to przerzucasz tą kolorystyke na postaci, na ludzi, na zwierzęta: i wszędzie jest ta sama paleta, tak samo brudna, tyle ze z innymi odcieniami. Ja wiem ze kazdy może mieć swoje ulubione palety barwne, ale trochę się ograniczasz :) Weż może poćwicz martwe natury, dużo ludzi to na forum robi, i wszyscy sobie te ćwiczenia cenią :)
Napisano 14 Luty 201114 l Autor @up wincej koloru, roger that! Inaczej tym razem, w MyPaint głównie. soundtrack :)
Napisano 14 Luty 201114 l Bardzo malarsko i plastycznie. Jednak postać jest trochę anatomicznie nie do końca. Jakoś barki cierpią. Gdybyś spróbował na postaci skupić wzrok widza, zwrócić uwagę jakimś kontrastem, detalem i poprawnośćią byłoby lepiej :)
Napisano 22 Marzec 201114 l Autor Obejrzałem ostatnio "Season on the witch", film miejscami żałosny, ale jeśli coś mi zapadło w pamięć to świetne zdjęcia.
Napisano 22 Marzec 201114 l Kontroluj bajere Twi, bo wszystko plywa, przedostatnia praca bardza zamaskowana filtrami, ale slabe sylwetki w tle zdradzaja duze braki w podstawach. Ostatnia praca znacznie lepsza, widac ze wiecej przy niej pomyslales, a sam gosc nawet podobny, chodz w filmie mial bardziej krecone wlosy. A sam film nazwal bym Season of the Shit, chyba najgorszy film z Cage'em.
Napisano 17 Kwiecień 201113 l Autor @ICE Pierwszy faktycznie pływa, filtra tu nie było ani jednego, za to przedobrzyłem z mypaintowym blenderem i pędzlem udającym farbę z wodą. (w trakcie wydawało się całkiem fajne ale... :P ) Film tragedia, Cage też, za to niezły był Perlman, no i zdjęcia :) -- Fajne ćwiczenie z kulkami gdzieś podpatrzyłem
Napisano 18 Kwiecień 201113 l Widze, ze robisz cwiczonka z ctrl paint. Na pewno ci sie to przyda, aczkolwiek w tych ostatnich wszytskie wyszly ci metalicznie, a nie taki byl zamiar sadzac po podpisach. Powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto