Napisano 23 Maj 200420 l pozatym ze chyba w pewnych miejsach texa ci sie rozjezdza to wyglada naprawde fajnie !!! kurde kiedy zapodasz render wqoncu calego modelu ciom ???:>
Napisano 23 Maj 200420 l no ładne to autko sie robi, czekam na dalsze rezultaty, bo nie mogę się doczekac na pierwszą jazdę
Napisano 23 Maj 200420 l Chodzi mi o diody. Ziornij na zdjęcie i na twoją lampe. Różnią się tylko tymi diodami.
Napisano 23 Maj 200420 l a mnie ta lampa teraz nie pasi . . . znikł zupełnie cały jej urok, zamiast parę diód jest ich cały las, i w ogóle poza kolorem to nie przypomina mi to lampy tego modelu lepiej będzie chyba gdy popracujesz nad jej wymodelowaniem -pozdrawiam-
Napisano 23 Maj 200420 l Autor Do ogólnego końca daleko. Saczek, twojej odpowiedzi wogóle nie rozumiem. Policz ile jest diód w orginale, a ile jest u mnie. W sumie zastanawiam się nad ich ogólnym usunięciem, gdyż mozna je zastąpić teksturą. Pozatym to chyba nie rozumiecie sposobu oceniania. Wpierw pisaliście że takie sobie światło, a jak nałożyłam pierwsze lepsze \"COŚ\", co imituje materiał plastikowej pokrywy to zmieniliście zdanie. WHY? Przecież to modeling macie oceniac, a ten się nie zmienił. Najlepiej pozostawić te światło do czasu, aż zrobie dla niego prawdziwe tekstury. Pozdrawiam. Edit: Odp. dla Zippera - to jest zdjęcie. :-)
Napisano 23 Maj 200420 l no dobra już tłumacze co wg mnie jest źLE: jak na fotce widać - lampy po prawej - bez chwily zastanawiania do kosza - nie ma sie tu czym podniecać że się błyszczą, czy co tam jeszcze wolałem 1 wersję, bo po 1-sze są w całości wymodelowane, po 2-gie widać wyraźnie na lampach diody, tak jak w oryginale, nic sie nie zlewa, rozmazuje (a pfffeeeee), po 3-cie - w tej 1 wszej wersji do poprawki (koniecznie wielkość diód) i trochę żywszy czerowny lakierek popracuj nad tym (na pewno dasz radę) a te badziewne textury odłóż i nie zawracaj sobie głowy . . . -pozdrawiam- PS kto nie umie komentować?? poza tym każdy ma swoje zdanie, ale pamiętaj że wszystko jest teraz w Twoich rękach . . . decyzja należy do Ciebie . . . no comments . . . just _N E V E R M I N D
Napisano 23 Maj 200420 l Autor Hmm. Cóż moge powiedzieć? Jak będzie wersja wymodelowana i oteksturowana poprawnie to wtedy pooceniamy. :] Ps: Licz poprawnie, diód jest 56 + 4.
Napisano 23 Maj 200420 l hehehe spory o ilosc diod tylko pytanie po co te spory??? zakladajac ze nie bedziesz robic takich zblizen :) potrzebne ci sa az tak dokladne detale ??.. Saczek_XTRM --> ja bym proponowal ocenic sklad chemiczny :) atrapy swiatla :)
Napisano 23 Maj 200420 l lampa jest ładna niema co sie jej czepaiać Saczek mam prośbe do Ciebie zanim napiszesz pomyśl najpierw czy warto sie czepaić i ile czasu potrzeba na wykonanie takich elementów w maxie chciałbys zeby ktoś zjechał ci rzecz nad którą sziedzisz kilka godzin ? ps. szkoda wip na bzdurne dyskusje
Napisano 26 Maj 200420 l mam pytanko odnośnie modelu http://www.3d02.com/3d_model_main.asp?id=1030# owy samochód wygląda jakby unosił sę w powietrzu a z cienia robi sie jedna duża plama - jak uniknąć takiego efektu - czy mógłby ktos mi to wytłumaczyć na przykładzie Vraya?
Napisano 26 Maj 200420 l hehe Saczek noe niezly jestes hihi no jest sie czego czepiac ilosci diod w lampiej gratuluje sposzczegawczosci i zycze takiej przy swoich pracach nad swoimi projektami. honzik- jak ktos ma ci to wytlumaczyc na vrayu jak ten porsche byl renderowany w mentalrayu i tu kolega pokazal zero znajomosci obslugi FG i tyle
Napisano 27 Maj 200420 l Autor Witam ponownie. :) Dziś prezentuje zacisk na tarcze hamulcową. O ile sam modeling był prosty, o tyle wygładzenie (smooth) obiektu wymagało wiele pracy. Zarówno mojej jak i Anibala oraz Siga82 (pozdro). Okazało się, że scanline nie potrafi ładnie wyrenderować wygładzania (testowane na 3 maszynach), konieczne było użycie innego renderera. Zarówno Brazil jak i V-Ray renderował ładnie... (nie pisac mi tu co jest lepsze itp. nie chce sprzeczek na temat rendererów!!) Tak więc publikuje pierwsze rendery nie wykonane scanline`em: Czas renderingu: 3:20min. Czas renderingu: 2:40min. Ilość poly: 1766 :) Edit: Prosze materiałów nie oceniać!!
Napisano 27 Maj 200420 l Super, ale przy tylu detalach to sobie musisz zalatwic renderdrive\'a :P, bo malo ktory komp podola takiemu zadaniu.:)
Napisano 27 Maj 200420 l ladnie ale czy przy tym ostatecznym renderze bedzie te wszystkie szczegoly widac??
Napisano 27 Maj 200420 l niecałe 2k poly a efekt naprawdę dobry, podziwiam :) a tak na przyszłość... ten napis PORSCHE daj na face\'ach, które będą miały inny Material ID niż pozostałe, bo w ten sposób mapowanie \"przeszyło\" cały zacisk i z tego co widzę ten napis znalazł się również wewnątrz zacisku, no i prawdopodobnie po drugiej stronie też (w wersji mirrored :) pozdrawiam P.S. skoro nie renderujesz już Scanlinem to ja poproszę renderek całości w... tym co masz :> EDIT xMark, twoje podejście jest dobre, gdy się chce pokazywać ludziom rendery w rozdzielczości 640x480, a Pussik będzie mogła spokojnie zapuścić render 2048x1536, bo nie będzie musiała ukrywać niedoróbek ;P
Napisano 27 Maj 200420 l Autor Loozack dobrze mówi. Pisałam aby nie oceniać materiałów, ale ta uwaga akurat się przyda. :-) Wiesz... teksturke miałam już dawno zrobioną i tera ją poprostu wrzuciłam, 3s roboty. :) Jeżeli nie będzie widać, to poprostu dam oddzielny render na same koło. Po kłopocie. :-) Dziś pracuje nad ABS i ucze się chemii. ^_^ :-) Renderek z V-Ray`a (okolice szyby, bagaznik i lusterko boczne nie skończone):
Napisano 27 Maj 200420 l Ładny zacisk :] Widze że zamochodzik będzie miał dużo szczegółów. Już wiem że będzie lepszy od tego Porsche z renda którego kiedyś umieściłem na tym temacie.
Napisano 27 Maj 200420 l No to Loozack masz konkurencję jeśli chodzi o szczegółowość...:P Piękna robota...nie widzę bugów :) Zacisk...miodzik ;) Zastanawiam się czy myślisz już o otoczeniu...może coś powiesz na ten temat ?? :) Wiem, ze jeszcze sporo roboty, zanim będziesz ( o ile będziesz...) robiła otoczenie, ale pewnie już sobie ozplanowalaś scenkę :P:) Pozdr
Napisano 27 Maj 200420 l Autor Otoczenie już modelowałam, w oddzielnym save`ie. :) Będzie kilka scen, full 3D. :-) Więcej nie zdradze.
Napisano 27 Maj 200420 l oj pussik pussik :) trzymasz w napieciu jak na kobiete przystalo ;P nie moge sie doczekac finalu ... zapowiada sie swietnie
Napisano 27 Maj 200420 l muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem :) model na renderku wygląda bardzo dobrze, jest może kilka małych fałdek i nierówności, ale to takie tam pierdółki ;) czekam teraz na lakier :D pozdrawiam
Napisano 28 Maj 200420 l Piękności Ci wychodzą Pussiku. Klocki pierwsza klasa. Używasz smoothing groups?
Napisano 28 Maj 200420 l Autor Tak, smoothing group. Niedługo wrzuce czujnik ABS. :-) .. a potem biore się za oponke: Oponka Trzeba sprawdzić nowego tutka. :-) Chociaż nic czego bym nie wiedziała, tam nie wyczytałam. :)
Napisano 28 Maj 200420 l no to żeś teraz Quadysz pojechał ;) przyjżyj się lepiej zbliżeniom tego miejsca na poprzednich stronach topicu :) pozdrawiam P.S. widzisz Pussik jak Cie bronię? :D
Napisano 28 Maj 200420 l o ten efekt mi chodzilo :) loozaczku obronco :) hihi w pierwszej chwili myslalem ze gamoń ze mnie ale jak na moj gust to nie powinno tak byc, oczywiscie moge sie mylic
Napisano 28 Maj 200420 l Autor A jak powinno być? Przypadkowo zrobiłam takie coś?!: Ehh... Loozaczku, big sister widzi wszystko i wszystko docenia. Ps: Quadysz, wywal jedną fotke, niepotrzebnie zaśmiecać forum. Edit: Dlatego nie lubie renderów w niskiej rozdzielczości. Szczegóły się rozmazują i efekt jest gorszy niz bez nich.
Napisano 28 Maj 200420 l nie unos sie :) z boku wyglada ok, tak jak na wszystkich wczesniejszych obrazkach ale na tym z gory wyglada dziwnie, i narysowalem o co mi konkretnie chodzi, mozecie mowic ze sie czepiam , moze to byc rowniez przypadkowy efekt wynikajacy ze zlego rozlozenia sampli ale dla mnie na tamtym obrazku wygladal wyglada i bedzie wygladal dziwnie, i tyle mam do powiedzenia zgodnie z prosba usunalem jednego posta... greets czekam na updaty
Napisano 28 Maj 200420 l no dobra... przyznam się, że przekupiłem Quadysza, żeby powiedział o bugu, którego nie ma i ja wtedy miałem obronić Pussik i w ten sposób ja mam buziaka od Pussik a Quadysz piwo ode mnie :D;) czyli wychodzi na to, że dostanę buziaka za piwo... joke
Napisano 28 Maj 200420 l Autor Zrobiłam czujnik ABS na tarcze hamulcową. :) Spec. - object: 3 - poly: 618 - rendering time: 66-80s
Napisano 28 Maj 200420 l Pussik, no furka fajna, tylko powiedz mi...ten czujnik na abs itd po co to robisz?? jak i tak tego nie bedzie widac, mija sie to z celem, rozumialbym jesli mialabys jakies zlecenie gdzie pracodawca by tego wymagal, ale tak? ehhh tylko wiecej roboty dla Ciebie i kompa. pozdr
Napisano 28 Maj 200420 l Loozacka ale ty masz głowe do robienia interesów, jeszcze bisnesmenem zostaniesz :] Co do ABSu to ładnie się prezentuje tylko nie szalej ze szczegółami bo może ci komp nie wyrobić ;)
Napisano 28 Maj 200420 l Autor Nie będę szalała. :] Po co to robie? DLA SATYSFAKCJI. Nie satysfakcjonuje mnie tworzenie modelu z ciągłą myslą o jego końcu i początku następnego. Ps: Nie robie i nigdy nie zamierzam tworzyć projektów dla jednego rendera (chyba, że jakiś komercyjny tego będzie wymagał). Jak będe chciała to zrobie osobny render zacisku jak lezy na tapicerce.
Napisano 28 Maj 200420 l zostaw tego tutka o oponie chyba że chcesz zepsuć ten element swojego samochodu
Napisano 28 Maj 200420 l Pussik, podoba mi się Twoje podejście :) Sikham, a co ty chcesz od tego tutka ? pozdrawiam
Napisano 28 Maj 200420 l jest wtórny ten sposób opisywało już kilka osób a efekt końcowy \"godny pozazdorszczenia\" ;/
Napisano 28 Maj 200420 l Bardzo mi się podoba twoja pracka..bardzo :)) Ale to co robisz w tej chwili to nie jest objekt 3D tylko Wizualizacja...;) Myślę że najpierw przydało by się skończyć model a potem robić \"czujnik ABS\". Niektórzy odbiegają trochę od normalnego modelowania...i zaczynają modelować wszystko...sam nie wiem po co, dla satysfakcji...raczej nie raczej po to żeby być najlepszym...- i dobrze bo oto przecież chodzi, no nie? Ale jak dla mnie to troche przesadziłaś , zrozumiem wszystko...ale nieługo to będziemy robić śrubki...albo lepiej ręcznie będziemy robić wyszywać tapicerkę na fotele :):) Pracuj dalej...bo dobrze ci idzie...
Napisano 28 Maj 200420 l Autor To źle? Ja mam ściśle określone plany odnośnie Porsche. Wiesz.. moge zrobić model jak wiele już na forum, albo moge zrobić model ponad. Z braku doświadczenia nie moge mówić o tym, że zrobie model ładniejszy, czy bardziej realistyczny. Postawiłam na ilość, jednak nie odbiegając od staranności. :-) Po prostu max swoich mozliwości. :-) EDIT: Zaczątki tworzenia oponki. Nie robie z tutka, modyfikuje oponke stworzoną w marcu (można ją znaleźc na pierwszej stronie tego WIPa).
Napisano 28 Maj 200420 l i bardzo dobrze. nie ma sensu isc na latwizne, szczegolnie jesli ni nudzi cie robienie zaciskow na abs (sic!) czy jakis dziwnych srubek. mi osobiscie by sie nie chcialo, wolalbym zaczac nastepny projekt, but that\'s just me... chopy, zostawcie dziewczyne! ma prawo robic co sie jej podoba, poza tym mozna sie duzo nauczyc dlubiac takie pierdolki. ogolnie twoj porschak baardzo sie mi podoba, jestes strasznie dokladna. tak trzymac, najwyrazniej jestes cholernie cierpliwa a takim trzeba byc chcac zrobic dobre auto (chyba dlatego nigdy nie dokonczylem zadnego auta do samego konca...) pzdr
Napisano 28 Maj 200420 l no ja tez polecam ci tekstura bump + diffuse + jeszcze moze byc spectular naprawde moze to dac lepszy efekt niz modelowanie ladniejszy bieznik a przynajmniej bardziej skomplikowany mozna wykonać.
Napisano 29 Maj 200420 l Może ja się nie znam ale lepsze efekty daje mapa displacment (oczywiście renderuje się troszkę dłużej ale przy takim modelu to naprawde nie ma znaczenia). Ale narazie jest zaje... fajnie. Kepp working....
Napisano 29 Maj 200420 l Może ja się nie znam ale lepsze efekty daje mapa displacment (oczywiście renderuje się troszkę dłużej ale przy takim modelu to naprawde nie ma znaczenia). Ale narazie jest zaje... fajnie. Keep working....
Napisano 29 Maj 200420 l Autor Z bumpa to raczej kiepsko wyjdzie, a już zwłaszcza na zbliżeniach, które u mnie będą. Mocno się teraz zastanawiam nad discplacement. Gdyż pozwoli mi to zaoszczędzić jakieś 80tys. poly w vie port`cie (4x20tys), a dopiero przy renderingu bedzie dłużej. Prosiłabym w związku z tym o jakieś porady w związku z tworzeniem discplacement z v-ray`a.
Napisano 29 Maj 200420 l jeżeli chcesz zaoszczędzić na poly tylko w viewporcie, to ukryj opony a we właściwościach renderera zaznacz \"render hidden\"
Napisano 29 Maj 200420 l Albo w properties zaznacz wyświetlanie jako box:) Też pomaga. A co do autka (mimo że to porsche ;p ) to czekam na update\'y i ostatecznie na koniec projektu. Teraz chyba nie ma się do czego przyczepić... pozdr kozioo
Napisano 29 Maj 200420 l Autor O tym co wspomnieliście koledzy to ja wiem. :-) Dziś się długo zastanawiałam i chyba jednak wymodeluje bieżnik. Ale z głową :D Aby oponka nie miała 20 tys poly. Tak, żeby nie było, ze cały dzień myslałam. ;-) To takie coś wrzucam: Haha, napis się popsuł. ;-) Eh te mirrory. ;) Ponoć realizm tkwi w nieidealności.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto