Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 544
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a mnie ta lampa teraz nie pasi . . .

znikł zupełnie cały jej urok, zamiast parę diód jest ich cały las, i w ogóle poza kolorem to nie przypomina mi to lampy tego modelu

lepiej będzie chyba gdy popracujesz nad jej wymodelowaniem

-pozdrawiam-

Napisano

Do ogólnego końca daleko.

 

Saczek, twojej odpowiedzi wogóle nie rozumiem. Policz ile jest diód w orginale, a ile jest u mnie. W sumie zastanawiam się nad ich ogólnym usunięciem, gdyż mozna je zastąpić teksturą.

 

Pozatym to chyba nie rozumiecie sposobu oceniania.

Wpierw pisaliście że takie sobie światło, a jak nałożyłam pierwsze lepsze \"COŚ\", co imituje materiał plastikowej pokrywy to zmieniliście zdanie. WHY? Przecież to modeling macie oceniac, a ten się nie zmienił.

 

Najlepiej pozostawić te światło do czasu, aż zrobie dla niego prawdziwe tekstury.

 

Pozdrawiam.

 

Edit: Odp. dla Zippera - to jest zdjęcie. :-)

 

Napisano

no dobra już tłumacze co wg mnie jest źLE:

jak na fotce widać - lampy po prawej - bez chwily zastanawiania do kosza - nie ma sie tu czym podniecać że się błyszczą, czy co tam jeszcze

wolałem 1 wersję, bo po 1-sze są w całości wymodelowane, po 2-gie widać wyraźnie na lampach diody, tak jak w oryginale, nic sie nie zlewa, rozmazuje (a pfffeeeee), po 3-cie - w tej 1 wszej wersji do poprawki (koniecznie wielkość diód) i trochę żywszy czerowny lakierek

popracuj nad tym (na pewno dasz radę) a te badziewne textury odłóż i nie zawracaj sobie głowy . . .

-pozdrawiam-

PS kto nie umie komentować?? poza tym każdy ma swoje zdanie, ale pamiętaj że wszystko jest teraz w Twoich rękach . . .

decyzja należy do Ciebie

 

. . . no comments . . . just _N E V E R M I N D

 

 

Napisano

Hmm. Cóż moge powiedzieć? Jak będzie wersja wymodelowana i oteksturowana poprawnie to wtedy pooceniamy. :]

 

Ps: Licz poprawnie, diód jest 56 + 4.

Napisano

hehehe spory o ilosc diod tylko pytanie po co te spory??? zakladajac ze nie bedziesz robic takich zblizen :) potrzebne ci sa az tak dokladne detale ??..

Saczek_XTRM --> ja bym proponowal ocenic sklad chemiczny :) atrapy swiatla :)

Napisano

lampa jest ładna niema co sie jej czepaiać

 

Saczek mam prośbe do Ciebie zanim napiszesz pomyśl najpierw czy warto sie czepaić i ile czasu potrzeba na wykonanie takich elementów w maxie

 

chciałbys zeby ktoś zjechał ci rzecz nad którą sziedzisz kilka godzin ?

 

ps. szkoda wip na bzdurne dyskusje

Napisano

hehe Saczek noe niezly jestes hihi no jest sie czego czepiac ilosci diod w lampiej gratuluje sposzczegawczosci i zycze takiej przy swoich pracach nad swoimi projektami.

honzik- jak ktos ma ci to wytlumaczyc na vrayu jak ten porsche byl renderowany w mentalrayu i tu kolega pokazal zero znajomosci obslugi FG i tyle

Napisano

Witam ponownie. :)

 

Dziś prezentuje zacisk na tarcze hamulcową.

 

O ile sam modeling był prosty, o tyle wygładzenie (smooth) obiektu wymagało wiele pracy. Zarówno mojej jak i Anibala oraz Siga82 (pozdro).

 

Okazało się, że scanline nie potrafi ładnie wyrenderować wygładzania (testowane na 3 maszynach), konieczne było użycie innego renderera. Zarówno Brazil jak i V-Ray renderował ładnie... (nie pisac mi tu co jest lepsze itp. nie chce sprzeczek na temat rendererów!!)

 

Tak więc publikuje pierwsze rendery nie wykonane scanline`em:

 

zacisk.jpg

 

Czas renderingu: 3:20min.

 

zacisk2.jpg

 

Czas renderingu: 2:40min.

 

 

zacisk-siatka.jpg

 

Ilość poly: 1766 :)

 

Edit: Prosze materiałów nie oceniać!!

 

Napisano

Super, ale przy tylu detalach to sobie musisz zalatwic renderdrive\'a :P, bo malo ktory komp podola takiemu zadaniu.:)

Napisano

niecałe 2k poly a efekt naprawdę dobry, podziwiam :)

a tak na przyszłość... ten napis PORSCHE daj na face\'ach, które będą miały inny Material ID niż pozostałe, bo w ten sposób mapowanie \"przeszyło\" cały zacisk i z tego co widzę ten napis znalazł się również wewnątrz zacisku, no i prawdopodobnie po drugiej stronie też (w wersji mirrored :)

 

pozdrawiam

 

P.S. skoro nie renderujesz już Scanlinem to ja poproszę renderek całości w... tym co masz :>

 

EDIT

 

xMark, twoje podejście jest dobre, gdy się chce pokazywać ludziom rendery w rozdzielczości 640x480, a Pussik będzie mogła spokojnie zapuścić render 2048x1536, bo nie będzie musiała ukrywać niedoróbek ;P

 

Napisano

Loozack dobrze mówi.

 

Pisałam aby nie oceniać materiałów, ale ta uwaga akurat się przyda. :-)

Wiesz... teksturke miałam już dawno zrobioną i tera ją poprostu wrzuciłam, 3s roboty. :)

 

Jeżeli nie będzie widać, to poprostu dam oddzielny render na same koło. Po kłopocie. :-)

 

Dziś pracuje nad ABS i ucze się chemii. ^_^ :-)

 

Renderek z V-Ray`a (okolice szyby, bagaznik i lusterko boczne nie skończone):

 

 

vray-first-car-render.jpg

 

Napisano

Ładny zacisk :]

Widze że zamochodzik będzie miał dużo szczegółów.

Już wiem że będzie lepszy od tego Porsche z renda którego kiedyś umieściłem na tym temacie.

Napisano

No to Loozack masz konkurencję jeśli chodzi o szczegółowość...:P

Piękna robota...nie widzę bugów :)

Zacisk...miodzik ;)

 

Zastanawiam się czy myślisz już o otoczeniu...może coś powiesz na ten temat ?? :) Wiem, ze jeszcze sporo roboty, zanim będziesz ( o ile będziesz...) robiła otoczenie, ale pewnie już sobie ozplanowalaś scenkę :P:)

 

Pozdr

Napisano

muszę przyznać, że jestem pod wielkim wrażeniem :) model na renderku wygląda bardzo dobrze, jest może kilka małych fałdek i nierówności, ale to takie tam pierdółki ;) czekam teraz na lakier :D

 

pozdrawiam

Napisano

Tak, smoothing group.

 

Niedługo wrzuce czujnik ABS. :-)

 

.. a potem biore się za oponke: Oponka

 

Trzeba sprawdzić nowego tutka. :-) Chociaż nic czego bym nie wiedziała, tam nie wyczytałam. :)

Napisano

no to żeś teraz Quadysz pojechał ;) przyjżyj się lepiej zbliżeniom tego miejsca na poprzednich stronach topicu :)

 

pozdrawiam

 

P.S. widzisz Pussik jak Cie bronię? :D

Napisano

o ten efekt mi chodzilo :) loozaczku obronco :) hihi w pierwszej chwili myslalem ze gamoń ze mnie ale jak na moj gust to nie powinno tak byc, oczywiscie moge sie mylic

Napisano

A jak powinno być?

 

Przypadkowo zrobiłam takie coś?!:

 

ttt.jpg

 

Ehh...

 

Loozaczku, big sister widzi wszystko i wszystko docenia.

 

Ps: Quadysz, wywal jedną fotke, niepotrzebnie zaśmiecać forum.

 

Edit:

 

grr.jpg

 

Dlatego nie lubie renderów w niskiej rozdzielczości. Szczegóły się rozmazują i efekt jest gorszy niz bez nich.

 

 

Napisano

nie unos sie :) z boku wyglada ok, tak jak na wszystkich wczesniejszych obrazkach ale na tym z gory wyglada dziwnie, i narysowalem o co mi konkretnie chodzi, mozecie mowic ze sie czepiam , moze to byc rowniez przypadkowy efekt wynikajacy ze zlego rozlozenia sampli ale dla mnie na tamtym obrazku wygladal wyglada i bedzie wygladal dziwnie, i tyle mam do powiedzenia

zgodnie z prosba usunalem jednego posta...

greets

czekam na updaty

Napisano

no dobra... przyznam się, że przekupiłem Quadysza, żeby powiedział o bugu, którego nie ma i ja wtedy miałem obronić Pussik i w ten sposób ja mam buziaka od Pussik a Quadysz piwo ode mnie :D;) czyli wychodzi na to, że dostanę buziaka za piwo...

 

joke

 

Napisano

Pussik, no furka fajna, tylko powiedz mi...ten czujnik na abs itd po co to robisz?? jak i tak tego nie bedzie widac, mija sie to z celem, rozumialbym jesli mialabys jakies zlecenie gdzie pracodawca by tego wymagal, ale tak? ehhh tylko wiecej roboty dla Ciebie i kompa.

 

pozdr

Napisano

Loozacka ale ty masz głowe do robienia interesów, jeszcze bisnesmenem zostaniesz :]

Co do ABSu to ładnie się prezentuje tylko nie szalej ze szczegółami bo może ci komp nie wyrobić ;)

Napisano

Nie będę szalała. :]

 

Po co to robie? DLA SATYSFAKCJI.

 

Nie satysfakcjonuje mnie tworzenie modelu z ciągłą myslą o jego końcu i początku następnego.

 

Ps: Nie robie i nigdy nie zamierzam tworzyć projektów dla jednego rendera (chyba, że jakiś komercyjny tego będzie wymagał). Jak będe chciała to zrobie osobny render zacisku jak lezy na tapicerce.

Napisano

Bardzo mi się podoba twoja pracka..bardzo :))

Ale to co robisz w tej chwili to nie jest objekt 3D tylko Wizualizacja...;)

 

Myślę że najpierw przydało by się skończyć model a potem robić \"czujnik ABS\". Niektórzy odbiegają trochę od normalnego modelowania...i zaczynają modelować wszystko...sam nie wiem po co, dla satysfakcji...raczej nie raczej po to żeby być najlepszym...- i dobrze bo oto przecież chodzi, no nie? Ale jak dla mnie to troche przesadziłaś , zrozumiem wszystko...ale nieługo to będziemy robić śrubki...albo lepiej ręcznie będziemy robić wyszywać tapicerkę na fotele :):)

 

 

Pracuj dalej...bo dobrze ci idzie...

Napisano

To źle?

 

Ja mam ściśle określone plany odnośnie Porsche.

 

Wiesz.. moge zrobić model jak wiele już na forum, albo moge zrobić model ponad. Z braku doświadczenia nie moge mówić o tym, że zrobie model ładniejszy, czy bardziej realistyczny. Postawiłam na ilość, jednak nie odbiegając od staranności. :-) Po prostu max swoich mozliwości. :-)

 

 

EDIT:

Zaczątki tworzenia oponki. Nie robie z tutka, modyfikuje oponke stworzoną w marcu (można ją znaleźc na pierwszej stronie tego WIPa).

 

 

oponka.jpg

 

Napisano

i bardzo dobrze. nie ma sensu isc na latwizne, szczegolnie jesli ni nudzi cie robienie zaciskow na abs (sic!) czy jakis dziwnych srubek. mi osobiscie by sie nie chcialo, wolalbym zaczac nastepny projekt, but that\'s just me...

 

chopy, zostawcie dziewczyne! ma prawo robic co sie jej podoba, poza tym mozna sie duzo nauczyc dlubiac takie pierdolki.

 

ogolnie twoj porschak baardzo sie mi podoba, jestes strasznie dokladna. tak trzymac, najwyrazniej jestes cholernie cierpliwa a takim trzeba byc chcac zrobic dobre auto (chyba dlatego nigdy nie dokonczylem zadnego auta do samego konca...)

 

pzdr

 

Napisano

no ja tez polecam ci tekstura bump + diffuse + jeszcze moze byc spectular naprawde moze to dac lepszy efekt niz modelowanie ladniejszy bieznik a przynajmniej bardziej skomplikowany mozna wykonać.

Napisano

Może ja się nie znam ale lepsze efekty daje mapa displacment (oczywiście renderuje się troszkę dłużej ale przy takim modelu to naprawde nie ma znaczenia). Ale narazie jest zaje... fajnie.

Kepp working....

Napisano

Może ja się nie znam ale lepsze efekty daje mapa displacment (oczywiście renderuje się troszkę dłużej ale przy takim modelu to naprawde nie ma znaczenia). Ale narazie jest zaje... fajnie.

Keep working....

Napisano

Z bumpa to raczej kiepsko wyjdzie, a już zwłaszcza na zbliżeniach, które u mnie będą.

 

Mocno się teraz zastanawiam nad discplacement. Gdyż pozwoli mi to zaoszczędzić jakieś 80tys. poly w vie port`cie (4x20tys), a dopiero przy renderingu bedzie dłużej.

 

Prosiłabym w związku z tym o jakieś porady w związku z tworzeniem discplacement z v-ray`a.

Napisano

Albo w properties zaznacz wyświetlanie jako box:) Też pomaga. A co do autka (mimo że to porsche ;p ) to czekam na update\'y i ostatecznie na koniec projektu. Teraz chyba nie ma się do czego przyczepić...

pozdr

kozioo

Napisano

O tym co wspomnieliście koledzy to ja wiem. :-)

 

Dziś się długo zastanawiałam i chyba jednak wymodeluje bieżnik. Ale z głową :D Aby oponka nie miała 20 tys poly.

 

Tak, żeby nie było, ze cały dzień myslałam. ;-) To takie coś wrzucam:

 

 

500.jpg

 

 

499.jpg

 

498.jpg

 

Haha, napis się popsuł. ;-) Eh te mirrory. ;)

Ponoć realizm tkwi w nieidealności.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności