Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W międzyczasie...

 

kobita_web.jpg

 

facet_web.jpg

 

Pierwszy to moja kobita, której serdecznie dziękuję za użyczenie mi ciałka w celach edukacyjnych :P

Drugi to nowy model, który z niewiadomych przyczyn nie mógł zdjąć spodni, proporcje trochu popieprzyłem, miał być taki linear i niekoniecznie musiał się cały zmieścić aczkolwiek niefortunnie się główka przycina :P pozdrawiam

Napisano

Fajne, ale w kolesiu coś mi nie gra z barkami i górną częścią klatki piersiowej. A tak to jest git. W pierwszym chyba ci faktura papieru tak przeszkadza trochę nie?

 

pozdrawiam

Napisano

w pierwszym jedyne co mi przeszkadza to faktura na cieniach, na drugim za to już widac że spoko krecha ci się wyrabia miejscami (okolice dłoni i twarz) no reszte pewnie zmazywałeś bo próbowałes walczyć z barkami, ale ja tam błedu nie czytam. Pozdro

Napisano

Tzn, wiesz, ja mogę czytać błąd dlatego, bo wygląda ten bark tak, jakby wypadł z miejsca. Wydaje mi się jednak, że to wrażenie jest spowodowane brakiem jakiejś kreski, czegoś w okolicach łopatki, co by zdradzało logiczne połączenie i normalną, obniżoną pozycję ramienia.

 

EDIT: Tak na dobrą sprawę, to można to uznać za czepialstwo, bo ogólnie to jest ok, tylko jak ktoś robi dobrze, to może robić jeszcze lepiej :).

 

pozdrawiam

Napisano

Tym razem na cieniach trochu paluchem pomaziałem... ogólnie taki se tym razem wyszedł, miałem niefortunnie nudne ujęcie... beznadziejny jest ten model, kuźwa przydaliby się starzy ludzie takich najlepiej się rzeźbi na kartce :P pozdrawiam i dzięki za uwagi

 

facet2_web.jpg

Napisano

Ciągne dalej ptasiora... w dłoni będzie trzymał ala maskę zapewniającą nawadnianie organizmu or something żeby się nikt nie czepiał, że kur zdechnie bo nie widać butli z wodą czy bukłaków... pewnie jeszcze zbroje podłubie i na pewno facjate... pozdrawiam, uwagi mile widziane jako, że jeszcze w progresie :D

 

koncepto6nastrone.jpg

Napisano

hehe, tak mi się teraz głupio skojarzyło aż sie wstydze. ...wygląda to trochę tak jak by mu sie taki mega stolec miedzy nogami formował, ułożenie nóg tylko mnie w tym utwierdza ;P

Napisano

Strasznie nie podoba mi sie , jak cieniujesz swoje wegle. Forme budujesz dobrze, czujesz bryle, i na koniec mordujesz wszystko tym cieniowaniem.

 

Podam kilka fajnych przykladow, chinskiego autorstwa:

 

henry_yan3.jpg

 

yan1.jpg

 

pierre-by-zhaoming-wu.jpg

Napisano

masz)rum: hehehhe dzięki, że mnie uświadomiłeś... właśnie to modyfikuje...

Icecold: świetne przykłady, mam je na dysku... faktycznie cieniowanie u mnie jeszcze kuleje, pora to zmienić :P dzięki

Napisano

Chyba lepiej się czyta jak jest odbity... jak potraficie coś doradzić żeby było jeszcze lepiej to śmiało piszcie... coś mi w zbroi dalej nie pasi jakby pod złym kątem coś było... fajnie by było jakby jakiś znawca światła i odbicia się wypowiedzial bo z tym mam problem też :D pozdrawiam

 

koncepto7anastrone.jpg

Napisano

Jak dla mnie kontrasty możesz podkręcić. W poprzednich artach tabletowych jest ok a tu jakoś blado. W zbroii ten kwadracik jest jakby bardziej obrócony w lewo (kurczakowe lewo) a chyba powinien być bardziej na wprost.

Napisano

Tym razem surrealizm, technika tradycyjna, akryl na 100x70 karton... Fragmentacja bytu małego, wygłodzonego Murzyniątka, wciąganego w otchłań przeraźliwie szybkiej, globalnej konsumpcji... murzynek wiadomo posiłkowany znanym zdjęciem... mam na to jeszcze tydzień, dlatego chętnie wysłucham sugestii, rad, opinii, krytyki żeby ewentualnie coś jeszcze poprawić, dodać, zdetalizować, itp... pozdrawiam

 

Surrealizm_naweb.jpg

Napisano

Hyhy... w takim razie sam sobie udzieliłem korekty i wrzucam skończony obraz, więcej tego nie tykam, pora na coś nowego... pozdrawiam

 

Surrealizm2_naweb.jpg

Napisano

Swietna tematyka, ale jak dla mnie zbyt brudny kolor. Dlatego najbardziej fajnie technicznie wyszly te czerwone plytki.

Napisano

Szkoda że takie matowe wszystko.

Dzieciak jest chyba za ciemny, światło rzucone na niego z przodu walorowo niewiele się różni od cienia. Ja sobie konwertuję na czarno-biały (najlepiej filtrem na warstwie, no ale w akrylu/oleju trudno o warstwy w sumie). No i histogram też pomaga. A na żywo, jak nie ma histogramu ani leveli, to można mocno zmrużyć oczy i spojrzeć, wtedy się widzi że to, co się wydawało światłem wcale nim nie jest (pewien tybetański mistrz yogi nauczył mnie tej techniki).

Napisano

Poza paroma drobnymi błędami w okolicy ramienia( głównie chodzi o skrót i cień), wygląda bardzo fajnie, dłonie eleganckie i w ogóle podoba mi się :D.

 

pozdrawiam

Napisano

Dzieki Joel :P

 

Tymczasem próbuje zmalować ilustrację w b&w potem w kolorze... jakiś warrior final attack... jeszcze sporo przede mną, mam nadzieję, żę nie spieprzę jak dojdzie kolor... ostatecznie chyba odwrócę w poziomie... powoli się przyzwyczajam do nowego szopa (ale kurka nie działa mi przybliż/oddal na tabletowym touchpadzie, w cs3 wszystko było ok)... pozdro

 

etap.jpg

Napisano

Przemyśl może minę monstera. Czy on wie że zaraz zejdzie (skoro final attack)? Bo obecnie ma wyraz twarzy chińskiego uczonego co świecę zjadł i po ciemku siedzi =]. Fajna kultowa poza w locie rodem z 300. Może by też dać jakiś gest monsterowi i jak by się już zrobiła taka dynamiczna pracka zaznaczyć tylko tło - nie dopieszczać. Powodzonka, dawaj kolor.

Napisano

Moim zdaniem obojętna mina stwora jest jak najbardziej na miejscu, może to wskazywać na to, że dopiero ogarnął się w sytuacji, co w kontraście plusuje na dynamice herosa.

Napisano

Jeśli taka mina stwora mogła by mieć wytłumaczenie to obrócił bym mu całe ciało tyłem do atakującego, coby wskazywało, że ledwie odwrócił głowę i nie ogarnia sytuacji. Takie ujęcie sugeruje, że kolos patrzy od początku jak sroka w kość na tego z mieczem. Poza tym ja bym przesunął kolesia z mieczem bardziej w prawo, bliżej kolosa bo w tym momencie tworzą Ci się dwa obrazki nie powiązane ze sobą.

Napisano

Nie wiem czy ci to pomoze, dobrze graja ze soba wartosci waloru 3,5,7,9

w skali od 0-biale do 10- totalna czern.

 

Pozdrawiam, i wrzucaj czesciej, bo sie pogniewamy ;]

Napisano
Jeśli taka mina stwora mogła by mieć wytłumaczenie to obrócił bym mu całe ciało tyłem do atakującego, coby wskazywało, że ledwie odwrócił głowę i nie ogarnia sytuacji. Takie ujęcie sugeruje, że kolos patrzy od początku jak sroka w kość na tego z mieczem. Poza tym ja bym przesunął kolesia z mieczem bardziej w prawo, bliżej kolosa bo w tym momencie tworzą Ci się dwa obrazki nie powiązane ze sobą.

 

Zawsze można przyjąć, że stwór wpierw patrzył w dół i dopiero podniósł głowę w górę ;). Ale to co mówisz też by było niezłe, scena by była łatwiejsza do odczytania. I owszem, sam też myślałem, czy nie lepiej by było przesunąć kolosa w prawo bardziej, no nie wiem Rotcore tak to zrób, żeby się nie okazało, że bohater ma zeza i poleciał "na tego drugiego" ;p.

 

pozdrawiam

Napisano

Ciąg dalszy wydarzeń... miecz tylko zaznaczony, czyli do zmiany... zasugerowałem, że monster jest poważnie ranny, jest w momencie podnoszenia się z ziemi i z lekko zrezygnowanym spojrzeniem wpatruje się na wojaka... sporo pracy jeszcze (w zamiarach miałem szybkie pociągnięcia i plamy, ale jeszcze mnie ciągnie do detali i jakiegoś epickiego malunku...) pozdro

 

etap3.jpg

Napisano

Yyyy, a właśnie... jak wygląda sensowny proces kolorowania czarno-białego rysunku bo na warstwie nakładka coś średnio to idzie... sie zastanawiam czy nie zostawić tego w b&w...

 

etap4.jpg

Napisano

W overlayu jak napisałeś lub też na warstwie color. Jak się nie ma tego dobrze opanowane można się jeszcze później ratować suwaczkami RGB, hue lub też opcja variations (na nowej warstwie ze zmniejszonym opacity gdy za bardzo ingeruje), filtry fotograficzne też czasem fajnie działają - sprawiają że całość obrazka jest kolorystycznie spójna.

Napisano

Dzięki Emmilius ;)

 

Kolor zaczęty... na razie podkład bez mocnych nasyceń, baza pod dalszą zabawę... zrezygnowałem z bezsensownej "taśmy" materiału wystającej mu z tyłka :P... stopy jeszcze wymagają korekty bo coś pod złym kątem są bynajmniej, ta lewa zwłaszcza... pozdro

 

etap5.jpg

Napisano

Wybiłbym trochę trolla z tła - lekko się zlewa(kontrastem itp). Czy jemu wystaje coś z prawej piersi? Nie wiem co to jest. Pomyśl nad oświetleniem. Lecący barb przyzwoicie łapie światło z tyłu a olbrzym już nie. Przydałby się też rim light na obu panach. Dodał bym też jakieś damage/wounds do zielonego gościa - dobrze by się zgrywało z jego miną w stylu - Krzysiek! Ja już nie mogę.

Napisano

W międzyczasie trochę machania łapą (nic mi frajdy lepszej nie sprawia od rysunku tradycyjnego na dużych formatach no chyba, że będą cintiqi takiego formatu :P) ćwiczenie węglem, interpretacja fotki z googla... 100x70 węgiel i ołówek trochu... pozdro

 

murzyn_web.jpg

Napisano

O sorka nie zauważyłem, że ktoś coś pisał...

Fusman: masz na mysli 2 speedy powyżej Twojego posta czy ogólnie nowsze prace? Jeżeli speedy to oba przedstawiają wynaturzenia i mordy jako tako są szybko i niekoniecznie zgodnie z naturą potraktowane, wg mnie to się broni... co do ćwiczeń masz rację bo twarz nie należy do prostych w rysunku i malowaniu i owszem przydałoby się je poćwiczyć... pozdro i dzięki

Napisano

Mam na myśli głównie te prace:

 

http://lh3.ggpht.com/_Lolk-tg8hRA/TEs5l_y8fiI/AAAAAAAAANM/-fKbMGTqou0/etap6a.jpg - ciekawa kompozycja, dynamizm i naprawdę przyjemne kolory, ale jednak coś z twarzą nie tak.

 

http://lh4.ggpht.com/_Lolk-tg8hRA/TFP6FLM8-WI/AAAAAAAAANg/Gbuu-X5MbIE/murzyn_web.jpg - podobnie - ciekawa kreska, czuć bryłę (świetne dłonie!). I znowu twarz, coś w proporcji chrupie.

 

Kwestia posiedzenia nad teorią i pokatowania się z ołówkiem w łapie :D

 

Pozdrawiam :)

Napisano

Fusman, z tym murzynem to raczej kwestia nałożenia na fotę gęstej siatki a nie siedzenia nad teorią... :)

 

Co do rysunków - mnie się właśnie podobają twoje rysunki Rotcore, sposób w jaki cieniujesz mi ani trochę nie przeszkadza, a drobne lub mniej drobne zaburzenia w proporcjach i konstrukcji raczej dodają im uroku niż przeszkadzają. Co innego digitale - nad tym musisz jeszcze posiedzieć, bo brak im tego wyczucia co w tradycyjnych.

Napisano

Dzięki SBT77... zgadzam się odnośnie digitali

Fusman: u murzyna zrypałem fejs to fakt, z olbrzymem się męcze właściwie bo twarz dużo z bani jest rysowana i jeszcze mi tam sporo nie gra... łatwiej by bylo jakbym jednak przy twarzach posiedział :D pozdro

Tymczasem kolejny speed, tym razem painter...

 

bodything_web.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności