Jump to content
ribel

Oozi: Earth Adventure

Recommended Posts

okropnie mario brothers ... szkoda ze nie na 3DS'a bo bym pograł czasami jak sie sporo drałuje środkami lokomcij a ksiażek niechce sie czytac to czilaucik na takie gierce mógłby byc fajny..mysle..... ale robiłem [duże słowo...nie sam] gierke na nds i nie jest to takie przyjemne jak granie na tej konsoli hehe :] ...gratuluje skonczonego projektu.. chociaz ja bym udeżał z taką tematyką w pierwszej kolejnosci w jakies "mini konsole" nawwwet na ipad..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wersji na X'sa i PC będziemy uderzać gdzie się da. W iSprzety i inne phony będziemy starali się wbić. Na wersję 3DS'ową jednak bym nie liczył :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budzi skojarzenia z Superfrogiem z amigi :), gdybym miał X-a bym spróbował, mam nadzieję że zarobisz swoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekstra wygląda. Bezpieczny pomysł, ale zaoszczędzone siły poszły w dopracowanie (bąbelek od którego się odbijasz - elegancki) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest EllEss
Co do wersji Pc-towej to taka wersja powstanie. Pierw robimy 4 epizody na Xbox Live Indie Games a później składamy to w całość i robimy wersję na Pc i uderzamy na Steam i inne portale.

No i chwala Wam za to. Jak sie pojawi na PC to z checia rzuce okiem. X'a nie posiadam a ze klasyczne platformowki lubie... ;) Przylaczam sie takze do gratulacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ladnie. Podoba mi sie styl poziomow. Dobra robota. Ciezko jest zaprojektowac ciekawy styl kotry bedzie musial byc kontynuowany przez cala gre.

Jendyne co mi nie zbyt pasuje to muzyka w trailerze.

Poza muzyka podoba mi sie. Szkoda ze nie mam Xboxa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na różnych portalach czytam o nowej polskiej grze na XBL i dopiero dzisiaj dowiaduję się, że są tutaj jej twórcy (albo jeden z twórców;)

Ściągnąłem demko, chwilę pograłem i mogę co nieco się wypowiedzieć;] Pierwsze co mnie zaskoczyło to oprawa graficzna, która jest rewelacyjna. Filmiki na YT nie oddają dobrze tego co można zauważyć na żywo na większym ekranie (u siebie gram na 40"). Wizualnie wygląda super. Druga sprawa to muzyka, bardzo fajnie dobrana, przyjemnie sobie przygrywa w tle. Grałem tylko w demko, więc nie wiem jak jest dalej, ale po tym co widziałem jestem zaskoczony:] Początkowo sterowanie wydawało się nieco trudne, ale z czasem można się było przyzwyczaić i gdybym pograł jeszcze dłużej to nie byłoby pewnie w ogóle problemu. Na chwilę obecną mam tylko jedno zastrzeżenie, przesuwanie widoku w górę i dół mogło być pod prawym analogiem. Wtedy można by było szybko w biegu sprawdzać teren pod i nad sobą. Teraz pod lewym analogiem, który służy do poruszania się, bywa uciążliwe.

Generalnie gratuluję skończonego i bardzo udanego projektu. Mam nadzieję, że to nie ostatnia Wasza gra;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na chwilę obecną mam tylko jedno zastrzeżenie, przesuwanie widoku w górę i dół mogło być pod prawym analogiem. Wtedy można by było szybko w biegu sprawdzać teren pod i nad sobą. Teraz pod lewym analogiem, który służy do poruszania się, bywa uciążliwe.

 

No dobrze gadasz. Nasz błąd który wyniknął z mocnego pośpiechu pod koniec projektu. Już kilka osób wytknęło nam to oczywiste niedopatrzenia. Prawdopodobnie poprawimy to w jakiś updacie do gry - na pewno w kolejnych epizodach będzie już z tym jak należy.

 

Ogólnie też mamy takie założenie, że liczymy na komentarze graczy. Będziemy starali się uwzględniać uwagi graczy w przyszłych epizodach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez lyknalem demo. Szczerze nie wierzylem w ta gre (czego slad jest w jednym z postow na poczatku) i teraz musze przeprosic. Graficznie wyglada bardzo ladnie i w ruchu jest bardzo fajnie. Gameplay tez calkiem fajny.

Wielkie brawa za finalny produkt pozbawiony widocznych bugow.

 

Z minusow:

- strasznie loopuje sie muzyka i mnie szybko znuzyla

- ta gala pionowa

- sterowanie, chyba bym wolal wieksza predkosc poruszania sie gracza w poziomie. Jakos mialem problemy z niektorymi platformami przez to.

 

No i mogla by byc odrobine bardziej wymagajaca. Np. krysztaly, ktore ma sie szanse zebrac tylko raz przy odpowiednim skoku itp.. Tak, zeby dawac bonusy lepszym graczom.

 

Pytania a propos Indie. Masz na biezaco potwierdzenie ile osob kupilo? I jak wyglada sprawa updatow?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli grałeś tylko w triala to faktycznie pierwszy etap nie jest zbyt wymagający. Później robi się bardziej ciekawie. Na dodatek są jeszcze Challange i Arcade Mode gdzie przejście etapu na najwyższej ocenie jest moim zdaniem całkiem trudne.

 

Co do XBLIG. Statystyki sprzedaży są na bieżąco (podawane codziennie), update są dozwolone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@up: Dzięki za informację - fajnie :)

 

Szkoda tylko że Forestcraftowi się udało z tą dystrybucją w epizodach po 3$ - sprzedaje się bardzo dobrze. Niestety z Oozim jest troszkę inaczej :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wy przynajmniej nie plagiatujecie innej gry. Rozumiem, że to kiepska pociecha, ale dla mnie ten klon Minecrafta jest poniżej wszelkiej krytyki. Z drugiej strony Notch jest sam sobie winien, powinien kuć żelazo póki gorące i wydać Minecraft na każdą platformę, od konsol przez komórki po lodówki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No podobno plagiatujemy Super Froga :) A odnośnie Forestrafta to Notch z tego co wiem nic do niego nie ma - podobno wręcz pomagał twórcom. Sam Minecraft jest też kopią innej gry - Infiniminer . No ale jak się zarobiło 30mln $ to może ma się inne spojrzenie na kwestię piractwa/kopiowania/itp.

 

Jak tyle zarobię to się wypowiem w temacie - choć raczej na oozim to nie będzie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra jedziemy z koksem dalej. Prace nad epizodem 2 trwają - pierwszy oficjalny screen poniżej.

oozi_ep2_walljump.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapraszam do obejrzenia pierwszego filmiku z nadchodzącego drugiego epizodu gry. Muzyka i efekty dźwiękowe z pierwszego epizodu więc w tej materii trochę się jeszcze zmieni. Pewne drobne poprawki z pewnością też jeszcze w zaprezentowanym etapie będą, ale ogólnie można zobaczyć jak prezentują się nowe mechanizmy w grze.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nowy trailer przygotowany na konkurs Dream Build Play. Jest to mix wcześniejszego zwiastuna pierwszego epizodu z fragmentami gry z epizodu drugiego. Zapraszam do oglądania i komentowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Trailer drugiego epizodu gry - widać na nim kilka nowych mechanizmów gry.

 

Zapraszam do komentowania.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planowane są cztery epizody na Xbox Live Indie Games. Jak wydamy tam wszystkie cztery wyjdzie wersja na PC - tym razem wszystkie epizody razem wzięte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

świetnie to wygląda - grafika jest cudowna!

 

Pewnie już napisałeś, ale mógłbyś powiedzieć w jakim języku kodujecie i co nieco o silniku gry?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gra powstaje w XNA. A co do silnika i co w nim siedzi to za wiele powiedzieć nie mogę - ja w tym projekcie odpowiadam za część artystyczno-designerską :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy