NASTRASH Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 (edited) Widzę ostatnio sporo broni w dziale, to i ja postanowiłem, że wrzucę coś nad czym aktualnie siedzę. W zamyśle strzelba miała być propsem dla postaci nad którą pracuję ale jako, że nadłubałem kilka rzeczy które przy broni TPP kompletnie znikną, mam zamiar zrobić coś co bardziej będzie przypominało broń FPP. Ewentualnie dwie wersje TPP i FPP o ile starczy mi zapału ;-D. High poly uważam za skończone, ale jeśli ktoś będzie miał pomysł na jakieś poprawki to rozważę zmiany. Edited March 28, 2010 by NASTRASH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 ladny ladny widizlem na polycouncie :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
plutko Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 bardzo fajny Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacenty Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Niezle sado maso z tymi napisami na broni :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruku Posted March 9, 2010 Share Posted March 9, 2010 Bardzo fajne ;]. Jak finalna wersja z texturami będzie tak dobra jak sam HP to rewelacja :>. Tylko czekać :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
NASTRASH Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 Dzięki za zainteresowanie tematem i miłe komentarze ;-). Aktualnie low poly jest gotowe i normalki wypalone, tri count niecałe 7k. Wrzucam bake taki jak wyszedł z rtt wiec pewnie kilka rzeczy jeszcze porawie w shopie, ale ogólnie nie dużo tego i jestem całkiem zadowolony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruku Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 Eh no tak, ale jaka jest siatka i UV? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacenty Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 fajnie fajnie wyszlo ale troche przegioles z iloscia poly jak na taki model.Ale to nie wazne dawaj texe Link to comment Share on other sites More sharing options...
NASTRASH Posted March 20, 2010 Author Share Posted March 20, 2010 @jacenty - heh zgadza się na trisach nie oszczędzałem, większość cylidrów ma między 12 a 18 krawędzi, do tego dochodzi sporo detalu którego nawet zbytnio na tych print screenach nie widać ( zasuwka blokująca kolbe, wnętrze komory na naboje itd.) a myślę ze fajnie będą wyglądać w widoku fpp. Tak jak napisałem w pierwszym poscie celowałem raczej w tri count dla broni fpp wiec myślę te 7k to jeszcze nie taka tragedia, w porównaniu do np. ambassadora z TF2 który ma chyba z 9k ;-). @Kruku - proszę, oto siatka i uvki: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacenty Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 no ilosc poly to rzecz wzgledna zalezna od projektu i enginu pod jaki sie robi .JEsli sie robi dla siebie chyba warto czasem zaszalec :) Tak dla porownania bronie z crysisa srednio 5k-6k .Cod 4 kalach bojarze mial kolo 2-3 k ale juz nie pamietam dokladnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creator Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Nie no wygląda świetnie. Jakieś jeszcze mapki będą ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VEQ Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Wygląda bardzo fajnie, ale mimo wszystko uważam, że np. takie cylindry to marnotractwo ;D Dziury też by szło alphą zrobić, jednak, jak mówiłem - model świetny :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bro Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Nooo stary - pierwsza klasa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Świetna pompka, z limitem zawsze mógłbyś zjechać, tylko po co. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonJakub Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 fajowo a powiedz mi normale będziesz wypalał z modeli hi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 DonJakub -> spójrz na posta #6 :) Model naprawde pięknie dopieszczony. Czekam na teksturki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ofca Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Wygląda bardzo fajnie, ale mimo wszystko uważam, że np. takie cylindry to marnotractwo ;D Dziury też by szło alphą zrobić, jednak, jak mówiłem - model świetny :) nie mozna by, sa zrobione w miejscu ktore ma grubosc. no i lepiej dolozyc setke tri niz alphe, ot co. polycount dobry. w koncy to pierwse co widzi gracz Link to comment Share on other sites More sharing options...
ETA Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Śliczny. aż go czuję w rękach! Zobaczymy go w akcji?? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leru Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 (edited) Ostro! Swego czasu (i nadal widać dość często) galerię 3D zdominowały samochody. Galerię GameArt zdominowały teraz bronie palne ;) Edited March 26, 2010 by Leru Link to comment Share on other sites More sharing options...
NASTRASH Posted March 24, 2010 Author Share Posted March 24, 2010 @Creator - Tak, planowany jest standardowy zestaw mapek, czyli jeszcze dojdzie diffuse i spec. @VEQ - Tak jak wspomnial Ofca, ta kolba jest zrobiona w calosci na geometrii a nie tylko na płaskim plane, więc przy alphach właśnie z widoku gracza by się najprawdopodobniej pojawiały czarne dziury. @Bro, Kuba, Chris - Dzięki :-) @DonJakub - Nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie, ale jest tak jak napisał Chris, normale były wypalane z high poly i sa wrzucone w poscie #6 @ETA - Jeśli akcją można nazwać wrzucenie do engine'u to tak, ale w rigowanie i wrzucanie jako grywalnej broni do np. UDK raczej się nie będe bawił. @Leru - Mimo, że bronie to akurat nie do końca moja działka, ale wlasnie ostatnio panująca tu moda mi sie udzieliła ;-). Zbyt wiele narazie nie ma, ale wrzucam to co jest, żeby odwiedzający się nie nudzili. Narazie zaczęty diff, w sumie sam metal i to wlasciwie też praktycznie sama baza kolorystyczna. Jutro pewnie troche poobdrapuję i dopieszczę plastki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
indian Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 no co by tu powiedzieć, do złotej galerii z tym, genialny model i teksturki :) ***** Link to comment Share on other sites More sharing options...
ETA Posted March 24, 2010 Share Posted March 24, 2010 Cudeńko :* szkoda, że nie będziesz nigdzie wrzucał jako grywalny model, chętnie bym zobaczył jak strzela :D A może bynajmniej jakiś render fpp z namierzonym zombie albo innym czymś :D? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacenty Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 fajny ale zabardzo sterylny i podkrec go jeszcze a bedzie super. i troche mocnejsze swiatlo bo ciemnawo jest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric_Draven Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 no z światłem to fakt, ciemnawo. a do refek tex takie dwie stronki, pewnie znasz: http://www.deactivated-guns.co.uk/deactivated-guns/cat_2.html?page=1 http://www.pixagogo.com/deicidenbf Link to comment Share on other sites More sharing options...
ETA Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 A mi w sumie brakuje w gejmarcie takich czystych tekstur. Wszyscy wszystko robią zniszczone pobcierane itp. jakby nic nowe, magazynowane nie mogło być. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacenty Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 (edited) no z światłem to fakt, ciemnawo. a do refek tex takie dwie stronki, pewnie znasz: http://www.deactivated-guns.co.uk/deactivated-guns/cat_2.html?page=1 http://www.pixagogo.com/deicidenbf kurde ze tez nie mialem tych refek jak robilem swojego kalacha. Wiecie co mam pomysl .Zrobmy tutaj watek przyklejony na stale z opisanymi pokrotce linkami refek, tutorialami ,modelami i texturami za free lub kupienia . Niby kazdy ma jakies zbiory ale jak cos do czego dochodzi to kurde wieczenie czegos brakuje...... Sorry za maly of top Edited March 25, 2010 by jacenty Link to comment Share on other sites More sharing options...
NASTRASH Posted March 28, 2010 Author Share Posted March 28, 2010 @indian - haha, dzieki, ciesze się że się podoba ;-) @ETA - Planuję wersję okrojoną użyć jako prop dla pewnej postaci nad którą pracuję, więc może jeszcze zaistnieje w jakiejś "akcji". Jesłi chodzi o obtarcia i zabrudzenia to wydaje mi się ze dodają większego realizmu, ja osobiście nie przepadam za widokiem sterylnie nowych przedmiotów - wydają się bardziej sztuczne. @Eric_Draven - Dzięki, stronki oczywiście znam, ogólnie podczas pracy nad tym karabinem przefiltrowałem google dosyć mocno, więc na brak referek na pewno nie mogłem narzekać. Fakt ciemno, dopiero dzisiaj na laptopie zobaczyłem, że mój monitor wyświetla nieco inaczej kolory niż powinien ;-/. Całość prezentuje sie tak, wielki obrazek, ale chcialem zeby bylo widac detal: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacenty Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 no teraz gitara :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ETA Posted March 28, 2010 Share Posted March 28, 2010 Masz talent, efektownie wygląda :D Chodziło mi o to, że jak widze model pod gre to zawsze podniszczony, wiadomo tak jak mówisz nadaje to realizmu. Aczkolwiek nie zawsze to pasuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Moim zdaniem niepotrzebne "urozmaicenie" kolorów.. Poprzednia wersja tekstury dla mnie dużo lepsza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted March 29, 2010 Share Posted March 29, 2010 Pewnie już po jabcokach, ale na uv-ce sporo straty masz.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now