Napisano 9 Marzec 201015 l Widzę ostatnio sporo broni w dziale, to i ja postanowiłem, że wrzucę coś nad czym aktualnie siedzę. W zamyśle strzelba miała być propsem dla postaci nad którą pracuję ale jako, że nadłubałem kilka rzeczy które przy broni TPP kompletnie znikną, mam zamiar zrobić coś co bardziej będzie przypominało broń FPP. Ewentualnie dwie wersje TPP i FPP o ile starczy mi zapału ;-D. High poly uważam za skończone, ale jeśli ktoś będzie miał pomysł na jakieś poprawki to rozważę zmiany. Edytowane 28 Marzec 201014 l przez NASTRASH
Napisano 9 Marzec 201015 l Bardzo fajne ;]. Jak finalna wersja z texturami będzie tak dobra jak sam HP to rewelacja :>. Tylko czekać :).
Napisano 19 Marzec 201014 l Autor Dzięki za zainteresowanie tematem i miłe komentarze ;-). Aktualnie low poly jest gotowe i normalki wypalone, tri count niecałe 7k. Wrzucam bake taki jak wyszedł z rtt wiec pewnie kilka rzeczy jeszcze porawie w shopie, ale ogólnie nie dużo tego i jestem całkiem zadowolony.
Napisano 19 Marzec 201014 l fajnie fajnie wyszlo ale troche przegioles z iloscia poly jak na taki model.Ale to nie wazne dawaj texe
Napisano 20 Marzec 201014 l Autor @jacenty - heh zgadza się na trisach nie oszczędzałem, większość cylidrów ma między 12 a 18 krawędzi, do tego dochodzi sporo detalu którego nawet zbytnio na tych print screenach nie widać ( zasuwka blokująca kolbe, wnętrze komory na naboje itd.) a myślę ze fajnie będą wyglądać w widoku fpp. Tak jak napisałem w pierwszym poscie celowałem raczej w tri count dla broni fpp wiec myślę te 7k to jeszcze nie taka tragedia, w porównaniu do np. ambassadora z TF2 który ma chyba z 9k ;-). @Kruku - proszę, oto siatka i uvki:
Napisano 20 Marzec 201014 l no ilosc poly to rzecz wzgledna zalezna od projektu i enginu pod jaki sie robi .JEsli sie robi dla siebie chyba warto czasem zaszalec :) Tak dla porownania bronie z crysisa srednio 5k-6k .Cod 4 kalach bojarze mial kolo 2-3 k ale juz nie pamietam dokladnie.
Napisano 20 Marzec 201014 l Wygląda bardzo fajnie, ale mimo wszystko uważam, że np. takie cylindry to marnotractwo ;D Dziury też by szło alphą zrobić, jednak, jak mówiłem - model świetny :)
Napisano 24 Marzec 201014 l DonJakub -> spójrz na posta #6 :) Model naprawde pięknie dopieszczony. Czekam na teksturki.
Napisano 24 Marzec 201014 l Wygląda bardzo fajnie, ale mimo wszystko uważam, że np. takie cylindry to marnotractwo ;D Dziury też by szło alphą zrobić, jednak, jak mówiłem - model świetny :) nie mozna by, sa zrobione w miejscu ktore ma grubosc. no i lepiej dolozyc setke tri niz alphe, ot co. polycount dobry. w koncy to pierwse co widzi gracz
Napisano 24 Marzec 201014 l Ostro! Swego czasu (i nadal widać dość często) galerię 3D zdominowały samochody. Galerię GameArt zdominowały teraz bronie palne ;) Edytowane 26 Marzec 201014 l przez Leru
Napisano 24 Marzec 201014 l Autor @Creator - Tak, planowany jest standardowy zestaw mapek, czyli jeszcze dojdzie diffuse i spec. @VEQ - Tak jak wspomnial Ofca, ta kolba jest zrobiona w calosci na geometrii a nie tylko na płaskim plane, więc przy alphach właśnie z widoku gracza by się najprawdopodobniej pojawiały czarne dziury. @Bro, Kuba, Chris - Dzięki :-) @DonJakub - Nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie, ale jest tak jak napisał Chris, normale były wypalane z high poly i sa wrzucone w poscie #6 @ETA - Jeśli akcją można nazwać wrzucenie do engine'u to tak, ale w rigowanie i wrzucanie jako grywalnej broni do np. UDK raczej się nie będe bawił. @Leru - Mimo, że bronie to akurat nie do końca moja działka, ale wlasnie ostatnio panująca tu moda mi sie udzieliła ;-). Zbyt wiele narazie nie ma, ale wrzucam to co jest, żeby odwiedzający się nie nudzili. Narazie zaczęty diff, w sumie sam metal i to wlasciwie też praktycznie sama baza kolorystyczna. Jutro pewnie troche poobdrapuję i dopieszczę plastki.
Napisano 24 Marzec 201014 l no co by tu powiedzieć, do złotej galerii z tym, genialny model i teksturki :) *****
Napisano 24 Marzec 201014 l Cudeńko :* szkoda, że nie będziesz nigdzie wrzucał jako grywalny model, chętnie bym zobaczył jak strzela :D A może bynajmniej jakiś render fpp z namierzonym zombie albo innym czymś :D?
Napisano 25 Marzec 201014 l fajny ale zabardzo sterylny i podkrec go jeszcze a bedzie super. i troche mocnejsze swiatlo bo ciemnawo jest
Napisano 25 Marzec 201014 l no z światłem to fakt, ciemnawo. a do refek tex takie dwie stronki, pewnie znasz: http://www.deactivated-guns.co.uk/deactivated-guns/cat_2.html?page=1 http://www.pixagogo.com/deicidenbf
Napisano 25 Marzec 201014 l A mi w sumie brakuje w gejmarcie takich czystych tekstur. Wszyscy wszystko robią zniszczone pobcierane itp. jakby nic nowe, magazynowane nie mogło być.
Napisano 25 Marzec 201014 l no z światłem to fakt, ciemnawo. a do refek tex takie dwie stronki, pewnie znasz: http://www.deactivated-guns.co.uk/deactivated-guns/cat_2.html?page=1 http://www.pixagogo.com/deicidenbf kurde ze tez nie mialem tych refek jak robilem swojego kalacha. Wiecie co mam pomysl .Zrobmy tutaj watek przyklejony na stale z opisanymi pokrotce linkami refek, tutorialami ,modelami i texturami za free lub kupienia . Niby kazdy ma jakies zbiory ale jak cos do czego dochodzi to kurde wieczenie czegos brakuje...... Sorry za maly of top Edytowane 25 Marzec 201014 l przez jacenty
Napisano 28 Marzec 201014 l Autor @indian - haha, dzieki, ciesze się że się podoba ;-) @ETA - Planuję wersję okrojoną użyć jako prop dla pewnej postaci nad którą pracuję, więc może jeszcze zaistnieje w jakiejś "akcji". Jesłi chodzi o obtarcia i zabrudzenia to wydaje mi się ze dodają większego realizmu, ja osobiście nie przepadam za widokiem sterylnie nowych przedmiotów - wydają się bardziej sztuczne. @Eric_Draven - Dzięki, stronki oczywiście znam, ogólnie podczas pracy nad tym karabinem przefiltrowałem google dosyć mocno, więc na brak referek na pewno nie mogłem narzekać. Fakt ciemno, dopiero dzisiaj na laptopie zobaczyłem, że mój monitor wyświetla nieco inaczej kolory niż powinien ;-/. Całość prezentuje sie tak, wielki obrazek, ale chcialem zeby bylo widac detal:
Napisano 28 Marzec 201014 l Masz talent, efektownie wygląda :D Chodziło mi o to, że jak widze model pod gre to zawsze podniszczony, wiadomo tak jak mówisz nadaje to realizmu. Aczkolwiek nie zawsze to pasuje.
Napisano 29 Marzec 201014 l Moim zdaniem niepotrzebne "urozmaicenie" kolorów.. Poprzednia wersja tekstury dla mnie dużo lepsza.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto