NASTRASH Napisano 9 Marzec 2010 Share Napisano 9 Marzec 2010 (edytowane) Widzę ostatnio sporo broni w dziale, to i ja postanowiłem, że wrzucę coś nad czym aktualnie siedzę. W zamyśle strzelba miała być propsem dla postaci nad którą pracuję ale jako, że nadłubałem kilka rzeczy które przy broni TPP kompletnie znikną, mam zamiar zrobić coś co bardziej będzie przypominało broń FPP. Ewentualnie dwie wersje TPP i FPP o ile starczy mi zapału ;-D. High poly uważam za skończone, ale jeśli ktoś będzie miał pomysł na jakieś poprawki to rozważę zmiany. Edytowane 28 Marzec 2010 przez NASTRASH Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 9 Marzec 2010 Share Napisano 9 Marzec 2010 ladny ladny widizlem na polycouncie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 9 Marzec 2010 Share Napisano 9 Marzec 2010 bardzo fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 9 Marzec 2010 Share Napisano 9 Marzec 2010 Niezle sado maso z tymi napisami na broni :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 9 Marzec 2010 Share Napisano 9 Marzec 2010 Bardzo fajne ;]. Jak finalna wersja z texturami będzie tak dobra jak sam HP to rewelacja :>. Tylko czekać :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NASTRASH Napisano 19 Marzec 2010 Autor Share Napisano 19 Marzec 2010 Dzięki za zainteresowanie tematem i miłe komentarze ;-). Aktualnie low poly jest gotowe i normalki wypalone, tri count niecałe 7k. Wrzucam bake taki jak wyszedł z rtt wiec pewnie kilka rzeczy jeszcze porawie w shopie, ale ogólnie nie dużo tego i jestem całkiem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kruku Napisano 19 Marzec 2010 Share Napisano 19 Marzec 2010 Eh no tak, ale jaka jest siatka i UV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 19 Marzec 2010 Share Napisano 19 Marzec 2010 fajnie fajnie wyszlo ale troche przegioles z iloscia poly jak na taki model.Ale to nie wazne dawaj texe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NASTRASH Napisano 20 Marzec 2010 Autor Share Napisano 20 Marzec 2010 @jacenty - heh zgadza się na trisach nie oszczędzałem, większość cylidrów ma między 12 a 18 krawędzi, do tego dochodzi sporo detalu którego nawet zbytnio na tych print screenach nie widać ( zasuwka blokująca kolbe, wnętrze komory na naboje itd.) a myślę ze fajnie będą wyglądać w widoku fpp. Tak jak napisałem w pierwszym poscie celowałem raczej w tri count dla broni fpp wiec myślę te 7k to jeszcze nie taka tragedia, w porównaniu do np. ambassadora z TF2 który ma chyba z 9k ;-). @Kruku - proszę, oto siatka i uvki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 20 Marzec 2010 Share Napisano 20 Marzec 2010 no ilosc poly to rzecz wzgledna zalezna od projektu i enginu pod jaki sie robi .JEsli sie robi dla siebie chyba warto czasem zaszalec :) Tak dla porownania bronie z crysisa srednio 5k-6k .Cod 4 kalach bojarze mial kolo 2-3 k ale juz nie pamietam dokladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 20 Marzec 2010 Share Napisano 20 Marzec 2010 Nie no wygląda świetnie. Jakieś jeszcze mapki będą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VEQ Napisano 20 Marzec 2010 Share Napisano 20 Marzec 2010 Wygląda bardzo fajnie, ale mimo wszystko uważam, że np. takie cylindry to marnotractwo ;D Dziury też by szło alphą zrobić, jednak, jak mówiłem - model świetny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bro Napisano 20 Marzec 2010 Share Napisano 20 Marzec 2010 Nooo stary - pierwsza klasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuba Napisano 21 Marzec 2010 Share Napisano 21 Marzec 2010 Świetna pompka, z limitem zawsze mógłbyś zjechać, tylko po co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonJakub Napisano 22 Marzec 2010 Share Napisano 22 Marzec 2010 fajowo a powiedz mi normale będziesz wypalał z modeli hi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chris Napisano 24 Marzec 2010 Share Napisano 24 Marzec 2010 DonJakub -> spójrz na posta #6 :) Model naprawde pięknie dopieszczony. Czekam na teksturki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ofca Napisano 24 Marzec 2010 Share Napisano 24 Marzec 2010 Wygląda bardzo fajnie, ale mimo wszystko uważam, że np. takie cylindry to marnotractwo ;D Dziury też by szło alphą zrobić, jednak, jak mówiłem - model świetny :) nie mozna by, sa zrobione w miejscu ktore ma grubosc. no i lepiej dolozyc setke tri niz alphe, ot co. polycount dobry. w koncy to pierwse co widzi gracz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 24 Marzec 2010 Share Napisano 24 Marzec 2010 Śliczny. aż go czuję w rękach! Zobaczymy go w akcji?? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leru Napisano 24 Marzec 2010 Share Napisano 24 Marzec 2010 (edytowane) Ostro! Swego czasu (i nadal widać dość często) galerię 3D zdominowały samochody. Galerię GameArt zdominowały teraz bronie palne ;) Edytowane 26 Marzec 2010 przez Leru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NASTRASH Napisano 24 Marzec 2010 Autor Share Napisano 24 Marzec 2010 @Creator - Tak, planowany jest standardowy zestaw mapek, czyli jeszcze dojdzie diffuse i spec. @VEQ - Tak jak wspomnial Ofca, ta kolba jest zrobiona w calosci na geometrii a nie tylko na płaskim plane, więc przy alphach właśnie z widoku gracza by się najprawdopodobniej pojawiały czarne dziury. @Bro, Kuba, Chris - Dzięki :-) @DonJakub - Nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie, ale jest tak jak napisał Chris, normale były wypalane z high poly i sa wrzucone w poscie #6 @ETA - Jeśli akcją można nazwać wrzucenie do engine'u to tak, ale w rigowanie i wrzucanie jako grywalnej broni do np. UDK raczej się nie będe bawił. @Leru - Mimo, że bronie to akurat nie do końca moja działka, ale wlasnie ostatnio panująca tu moda mi sie udzieliła ;-). Zbyt wiele narazie nie ma, ale wrzucam to co jest, żeby odwiedzający się nie nudzili. Narazie zaczęty diff, w sumie sam metal i to wlasciwie też praktycznie sama baza kolorystyczna. Jutro pewnie troche poobdrapuję i dopieszczę plastki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 24 Marzec 2010 Share Napisano 24 Marzec 2010 no co by tu powiedzieć, do złotej galerii z tym, genialny model i teksturki :) ***** Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 24 Marzec 2010 Share Napisano 24 Marzec 2010 Cudeńko :* szkoda, że nie będziesz nigdzie wrzucał jako grywalny model, chętnie bym zobaczył jak strzela :D A może bynajmniej jakiś render fpp z namierzonym zombie albo innym czymś :D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 25 Marzec 2010 Share Napisano 25 Marzec 2010 fajny ale zabardzo sterylny i podkrec go jeszcze a bedzie super. i troche mocnejsze swiatlo bo ciemnawo jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eric_Draven Napisano 25 Marzec 2010 Share Napisano 25 Marzec 2010 no z światłem to fakt, ciemnawo. a do refek tex takie dwie stronki, pewnie znasz: http://www.deactivated-guns.co.uk/deactivated-guns/cat_2.html?page=1 http://www.pixagogo.com/deicidenbf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 25 Marzec 2010 Share Napisano 25 Marzec 2010 A mi w sumie brakuje w gejmarcie takich czystych tekstur. Wszyscy wszystko robią zniszczone pobcierane itp. jakby nic nowe, magazynowane nie mogło być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 25 Marzec 2010 Share Napisano 25 Marzec 2010 (edytowane) no z światłem to fakt, ciemnawo. a do refek tex takie dwie stronki, pewnie znasz: http://www.deactivated-guns.co.uk/deactivated-guns/cat_2.html?page=1 http://www.pixagogo.com/deicidenbf kurde ze tez nie mialem tych refek jak robilem swojego kalacha. Wiecie co mam pomysl .Zrobmy tutaj watek przyklejony na stale z opisanymi pokrotce linkami refek, tutorialami ,modelami i texturami za free lub kupienia . Niby kazdy ma jakies zbiory ale jak cos do czego dochodzi to kurde wieczenie czegos brakuje...... Sorry za maly of top Edytowane 25 Marzec 2010 przez jacenty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NASTRASH Napisano 28 Marzec 2010 Autor Share Napisano 28 Marzec 2010 @indian - haha, dzieki, ciesze się że się podoba ;-) @ETA - Planuję wersję okrojoną użyć jako prop dla pewnej postaci nad którą pracuję, więc może jeszcze zaistnieje w jakiejś "akcji". Jesłi chodzi o obtarcia i zabrudzenia to wydaje mi się ze dodają większego realizmu, ja osobiście nie przepadam za widokiem sterylnie nowych przedmiotów - wydają się bardziej sztuczne. @Eric_Draven - Dzięki, stronki oczywiście znam, ogólnie podczas pracy nad tym karabinem przefiltrowałem google dosyć mocno, więc na brak referek na pewno nie mogłem narzekać. Fakt ciemno, dopiero dzisiaj na laptopie zobaczyłem, że mój monitor wyświetla nieco inaczej kolory niż powinien ;-/. Całość prezentuje sie tak, wielki obrazek, ale chcialem zeby bylo widac detal: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacenty Napisano 28 Marzec 2010 Share Napisano 28 Marzec 2010 no teraz gitara :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ETA Napisano 28 Marzec 2010 Share Napisano 28 Marzec 2010 Masz talent, efektownie wygląda :D Chodziło mi o to, że jak widze model pod gre to zawsze podniszczony, wiadomo tak jak mówisz nadaje to realizmu. Aczkolwiek nie zawsze to pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chris Napisano 29 Marzec 2010 Share Napisano 29 Marzec 2010 Moim zdaniem niepotrzebne "urozmaicenie" kolorów.. Poprzednia wersja tekstury dla mnie dużo lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 29 Marzec 2010 Share Napisano 29 Marzec 2010 Pewnie już po jabcokach, ale na uv-ce sporo straty masz.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się