Skocz do zawartości

[WIP] Obiekt 3D : FRANCHI SPAS-12


NASTRASH

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę ostatnio sporo broni w dziale, to i ja postanowiłem, że wrzucę coś nad czym aktualnie siedzę. W zamyśle strzelba miała być propsem dla postaci nad którą pracuję ale jako, że nadłubałem kilka rzeczy które przy broni TPP kompletnie znikną, mam zamiar zrobić coś co bardziej będzie przypominało broń FPP. Ewentualnie dwie wersje TPP i FPP o ile starczy mi zapału ;-D. High poly uważam za skończone, ale jeśli ktoś będzie miał pomysł na jakieś poprawki to rozważę zmiany.

 

 

kompozedshotgunhipolyco.jpg

Edytowane przez NASTRASH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki za zainteresowanie tematem i miłe komentarze ;-). Aktualnie low poly jest gotowe i normalki wypalone, tri count niecałe 7k. Wrzucam bake taki jak wyszedł z rtt wiec pewnie kilka rzeczy jeszcze porawie w shopie, ale ogólnie nie dużo tego i jestem całkiem zadowolony.

 

normalbake.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jacenty - heh zgadza się na trisach nie oszczędzałem, większość cylidrów ma między 12 a 18 krawędzi, do tego dochodzi sporo detalu którego nawet zbytnio na tych print screenach nie widać ( zasuwka blokująca kolbe, wnętrze komory na naboje itd.) a myślę ze fajnie będą wyglądać w widoku fpp. Tak jak napisałem w pierwszym poscie celowałem raczej w tri count dla broni fpp wiec myślę te 7k to jeszcze nie taka tragedia, w porównaniu do np. ambassadora z TF2 który ma chyba z 9k ;-).

 

@Kruku - proszę, oto siatka i uvki:

 

lowpolytexcopy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ilosc poly to rzecz wzgledna zalezna od projektu i enginu pod jaki sie robi .JEsli sie robi dla siebie chyba warto czasem zaszalec :) Tak dla porownania bronie z crysisa srednio 5k-6k .Cod 4 kalach bojarze mial kolo 2-3 k ale juz nie pamietam dokladnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda bardzo fajnie, ale mimo wszystko uważam, że np. takie cylindry to marnotractwo ;D Dziury też by szło alphą zrobić, jednak, jak mówiłem - model świetny :)

 

nie mozna by, sa zrobione w miejscu ktore ma grubosc. no i lepiej dolozyc setke tri niz alphe, ot co.

 

polycount dobry. w koncy to pierwse co widzi gracz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Creator - Tak, planowany jest standardowy zestaw mapek, czyli jeszcze dojdzie diffuse i spec.

 

@VEQ - Tak jak wspomnial Ofca, ta kolba jest zrobiona w calosci na geometrii a nie tylko na płaskim plane, więc przy alphach właśnie z widoku gracza by się najprawdopodobniej pojawiały czarne dziury.

 

@Bro, Kuba, Chris - Dzięki :-)

 

@DonJakub - Nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie, ale jest tak jak napisał Chris, normale były wypalane z high poly i sa wrzucone w poscie #6

 

@ETA - Jeśli akcją można nazwać wrzucenie do engine'u to tak, ale w rigowanie i wrzucanie jako grywalnej broni do np. UDK raczej się nie będe bawił.

 

@Leru - Mimo, że bronie to akurat nie do końca moja działka, ale wlasnie ostatnio panująca tu moda mi sie udzieliła ;-).

 

Zbyt wiele narazie nie ma, ale wrzucam to co jest, żeby odwiedzający się nie nudzili. Narazie zaczęty diff, w sumie sam metal i to wlasciwie też praktycznie sama baza kolorystyczna. Jutro pewnie troche poobdrapuję i dopieszczę plastki.

 

diffusewip1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no z światłem to fakt, ciemnawo.

a do refek tex takie dwie stronki, pewnie znasz:

http://www.deactivated-guns.co.uk/deactivated-guns/cat_2.html?page=1

http://www.pixagogo.com/deicidenbf

 

 

kurde ze tez nie mialem tych refek jak robilem swojego kalacha. Wiecie co mam pomysl .Zrobmy tutaj watek przyklejony na stale z opisanymi pokrotce linkami refek, tutorialami ,modelami i texturami za free lub kupienia .

Niby kazdy ma jakies zbiory ale jak cos do czego dochodzi to kurde wieczenie czegos brakuje...... Sorry za maly of top

Edytowane przez jacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@indian - haha, dzieki, ciesze się że się podoba ;-)

 

@ETA - Planuję wersję okrojoną użyć jako prop dla pewnej postaci nad którą pracuję, więc może jeszcze zaistnieje w jakiejś "akcji". Jesłi chodzi o obtarcia i zabrudzenia to wydaje mi się ze dodają większego realizmu, ja osobiście nie przepadam za widokiem sterylnie nowych przedmiotów - wydają się bardziej sztuczne.

 

@Eric_Draven - Dzięki, stronki oczywiście znam, ogólnie podczas pracy nad tym karabinem przefiltrowałem google dosyć mocno, więc na brak referek na pewno nie mogłem narzekać. Fakt ciemno, dopiero dzisiaj na laptopie zobaczyłem, że mój monitor wyświetla nieco inaczej kolory niż powinien ;-/.

 

Całość prezentuje sie tak, wielki obrazek, ale chcialem zeby bylo widac detal:

 

lowpolyfin.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności