Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dobrze, ze pani sprzataczka nie usiadła, pokazałaby nam jeszcze pedzle w gwiazdki. Ogolnie poza edycją brusha reszta pokazana bardziej pod kątem rady nazdorczej nvidii niz grafikow.

Napisano

takie bzdety co pan pokazal to mozna bylo w 95 roku pokazywac, bez gpu...

smiechu warte

Napisano

Swietnie panu prezenterowi wyszlo pomazanie po samochodzie jak i namalowanie "wspanialej" chmurki :D

Ta prezentacja to dowod na to, ze braku skilla nie zastapi zadna, nawet najnowsza i najlepsza opcja -_____-.

Napisano

eee tam nie marudzcie ciagle. Za duzo z PSem nie pracuje, ale wydaja sie to fajne funkcje, tzn zycia nikomu nie uratuja, ale jak mozna miec plynne zoomy itp to czemu ich nie miec. Nie oszukujmy sie GPU w te klocki o niebo lepiej sobie radzi niz procek. Ale fakt ze prezentacja slaba, szczegolnie ta churka, co dziecko 5 letnie lepiej kredkami zrobi: ]

Napisano

No brawo, Adobe potrzebuje GPU żeby obrócić canvas, podczas gdy Painter, OpenCanvas i Artrage realizują to z powodzeniem software'owo, i to od kilku lat co najmniej.

Napisano
No brawo, Adobe potrzebuje GPU żeby obrócić canvas, podczas gdy Painter, OpenCanvas i Artrage realizują to z powodzeniem software'owo, i to od kilku lat co najmniej.

 

obróc w painterze ten e.n.y canvas gdy rozmiar boku oscyluje 32k pix. bez gpu

Napisano

W painterze przy obracaniu płótna robią się poszarpane piksele. Fuj. Także zoomowanie bez GPU pozostawia w jakości obrazu sporo do życzenia. GPU wygładza pikselki na cacy. Zmiany, które dojdą w CS5 bardzo mi się podobają. Płynne poruszanie canvasem dla dziewczynek z fotka.pl biorę w ciemno.

Napisano

>Malujesz ilustracje o takich rozmiarach?

Często mam panoramy rozmiaru kilkanaście k pix, więc nie widzę problemu żeby to wszystko chodziło szybciej i fajniej.

Napisano

narwik: to zainstaluj sobie shopa w wersji 7 :D jakos kiedys wszystko chodzilo ladnie i plynnie :P

Napisano
W painterze przy obracaniu płótna robią się poszarpane piksele. Fuj.

W Painterze tak, ale już w OpenCanvas i w ArtRage'u nie.

 

Rozumiem, że przy pracach o boku kilku k pikseli wsparcie GPU się bardzo przyda, ale szkoda, że wsparcie GPU jest wymagane do tego. Jak robię ilustrację A4 300 dpi, to pracując w OpenCanvas/Painterze/ArtRage'u obracam sobie swobodnie jednym skrótem. W Photoshopie muszę mieć minimum wersję CS4... dobra, wiem - narzekam & marudzę :P Ubolewam po prostu nad tym, że jest naprawdę dużo ludzi, którzy w Photoshopie malują, ale tak naprawdę Adobe od wersji 7.0 niewiele wprowadził udogodnień w kontekście malowania.

Napisano

Mam zainstalowanego PS7 i CS4 - porównanie wydajności kosmiczne - samo kopiuj wklej jest kilka razy szybsze w PS7 (duplikowanie warstw itp. elementarne prace także, pedzli nie testowałem bo nie mialem potrzeby), jedyna rzecz dla której uruchomiłem ostatnio cs4 to animacja w gifie do mailingu, bo ma smiesznego timeline'a i do gifa wygodniejszy niż flash niekiedy.

Płynne poruszanie płótnem jest nieco dziecinne, chyba ze ktos lubi czekać az mu sie płótno zatrzyma...

Napisano

Plynne poruszanie canvasem zwyczajnie przyspiesza przesuwanie. Jak rusze obraz w dol powiedzmy i wykonuje mycha ruch do gory zeby chwycic ponownie i dalej przesunac to obraz sie przesuwa w miedzy czasie a nie jak kiedys czeka na mnie az rusze sam ponownie. Z tym jest tak jak z ruchomymi schodami - mozna stac i narzekac ze na piechote szybciej bylo, a mozna isc po nich i dwa razy szybciej sie poruszac. Nie widze tez powodu zeby czekac az sie zatrzyma - to nie jest gierka jakas - klikasz i sie zatrzymuje. Jak ktos lubi old school to spoko, ale zareczam ze z ta opcja przesune szybciej i rownie precyzyjnie co wczesniej.

Co do wydajnosci to juz na prawde mega nudne jest - tak, Adobe skopalo sprawe i nie wszystkim dziala cs4 jak powinien - ale tym co dziala (mnie na przyklad) dziala szybko jak rakieta a shopek lyka pliki przy ktorych wersja 7 wysiada po prostu (brak wersji 64bit = brak pamieci = powodzenia...

 

Prezentacja jest slaba z powodu prezentujacego - nie nowych opcji. Jedyne czego nie rozumiem to ten widok pedzla z boku. Wyglada jak bajer dla bajeru...

Napisano (edytowane)
Malujesz ilustracje o takich rozmiarach?

 

nie koniecznie ale jak Ci się trafi np skan mapy podzielony na fragmenty

to tylko do boga albo do nvidi :) .

Jednym zdaniem : " Lepiej mieć niż nie mieć" z akcentem na "Lepiej mieć"

 

(...) Jedyne czego nie rozumiem to ten widok pedzla z boku. Wyglada jak bajer dla bajeru...

Malowałeś kiedyś live farbami na płótnie ??

ocena wzrokowa jest czasami przydatna jak końcówka pedzla sie porusza po powierzchni . a..be nam to udostępniło .

Edytowane przez grizleyd
Napisano

"Ubolewam po prostu nad tym, że jest naprawdę dużo ludzi, którzy w Photoshopie malują, ale tak naprawdę Adobe od wersji 7.0 niewiele wprowadził udogodnień w kontekście malowania"

 

Fakt niezaprzeczalny. Shit gdyby mi się pixele nie szarpały w painterze a wyglądały jak w PS to bym chyba wiecej na nim pracował

Napisano

OK, tip top że można płynnie przesuwać obrazki lecz czemu kurde przy malowaniu pędzle mają opóźnienia takie!!!??? OK. Nie wiem czy to normalne, już słyszałem opinie, że ludzie mają ten problem. So... wtf? Dodam, że kompa mam dość mocnego, 4 rdzenie, gpu quadro, 8GB ramu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności