Macias4 Napisano 2 Listopad 2010 Napisano 2 Listopad 2010 KoMic świetna robota. A texturki - jak już ktoś napisał - genialne. Epickie!
hcpiter Napisano 2 Listopad 2010 Napisano 2 Listopad 2010 Duzo dobrego ! Teraz tylko czekać na scenę bo reszta wymiata :) pozdr.
kliment woroszyłow Napisano 1 Grudzień 2010 Napisano 1 Grudzień 2010 Dzie jakis up, sie pytam grzecznie, no dzie!? :D
cortes Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 co do textur napewno ma znaczenie czy png, czy jpg; głównie różnią wielkością pliku dla gościa takiego jak ja :D napewno coś w tym jest, czy dla maxa wygodniej odkodowywać*plik mocniej zkompresowany czy lepiej wczytywać dłużej i zajmuje po za tym więcej ramu. JPG są kompresowane :) czytaj zbliżone kolory są*zapisywane jako pole jako jeden kolor, czy odkodowywanie dlużej trwa niż pixel po pixelu nie jestem pewien.
Smoku Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 Główną różnicą między png a jpg nie jest rozmiar a jakość. Png to kompresja bez stratna czyli lepsza jakość(brak pikselowania na krawędziach).
ikkiz Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 png może mieć kompresję stratną i bezstratną, a do tego może mieć kanał alfa. Nie wiem co Max robi z przeźroczystością, jak taką znajdzie, ale na pewno, jeśli ktoś nie wie, nie potrafi sprawdzić co ma w PNG, czy jest przeźroczystość, jaką ma głębię kolorów, czy ma zapisany współczynnik gamma (modyfikuje wyświetlanie kolorów w programach, które borą pod uwagę ten parametr), to proponuje bezpieczniejszy jpg. odkodowanie na pewno nie zajmie jakiegoś znaczącego czasu. Ale smoku zauważył rzecz bardzo ważną. JPG jest do zdjęć, gdzie przekłamanie małych szczegółów zwłaszcza w kolorach nie jest problemem, ale jak mamy rysunek z liniami, wyrażnymi geometrycznymi szczegółami a już chyba najgorzej jak są drobne litery z dużym kontrastem z tłem, to dyskretna transformata cosinusowa z jpg obchodzi się z nimi brutalnie. wtedy na pewno lepiej dać PNG.
Janek Napisano 4 Grudzień 2010 Napisano 4 Grudzień 2010 (edytowane) Ordnug muß sein! ausgezeichnete arbeit herr KoMic- Glückwünsche! bardzo ladny deutche panzer-czolg gut teksturen. Edytowane 4 Grudzień 2010 przez Janek
KoMic Napisano 4 Grudzień 2010 Autor Napisano 4 Grudzień 2010 (edytowane) Kliment, sie robi.... tzn od czasu do czasu cos tam podziergam,,.. nawet nie wiedzialem, ze takie problemy bedzie mi sprawiac glupia scena. nienawidzę architektoniki, nawet glupie ruiny, rujnuja mi zycie: ], ale niebawem cos pokaze.... chce to skonczyc jeszcze w tym roku. Osobiscie uzywam zwyklych jpg 90%, nie uwazam aby mialo to jakis wplyw przy tej skali. Nie mam pojecia jak to sie ma w stosunku do PNG(czas renderu). kiedys probowalem PSD, poniewaz mozna pojedyncze warstwy podlinkowac. ale dosc szybko porzucilem ten glupi pomysl. poniewaz jaka kolwiek zmiana w ilosci layerek w PSD psula cale podlinkowanie w material editorze maxow. PNG to dla mnie bezstratnie skompresowany BMP Zeby nie bylo ze spamie po proznicy, kawalek moich wypocin. kazda cegla jest osobnym modelem, obecnie pracuje nad sensownym shaderem, ciagle cos mi nie idzie i mocno sie zniechecam po kilkunastominutowych walkach. Edytowane 4 Grudzień 2010 przez KoMic
peter_f Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Dawno tu nie byłem, a co zobaczyłem sprawiło, że przez blisko kwadrans nie mogłem ruszyć żadnym z członków bo cała enerdży poszła w próbę zamknięcia paszczy! To jak oberwać obuchem, wstać i dostać jeszcze czterdzieści razy! MASAKRA! Najpiękniejszy wrak jaki oglądały moje gały. Tekstury są mistrzowsko piękne! Graty STARY!!! Wspaniały i rewelacyjny wątek. Szkoda, że WIP'y nie dostają się do złotej! 5*****
Eden-3d Napisano 9 Grudzień 2010 Napisano 9 Grudzień 2010 cudeńko,mam nadzieje ,ze scena do tego bedzie rownie pyszna,pozdro
crash666 Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 Mam pytanko. Pod diffuse'a i bump'a używałeś odpowiednich tekstur tak ? Tzn ty czarno-białych, którymi można uwydatnić wgniecenia etc. ? Może mi to ktoś wytłumaczyć ? Dopiero raczkuje w maxie a takie informacje z pewnością by się przydały :)
KoMic Napisano 24 Maj 2011 Autor Napisano 24 Maj 2011 (edytowane) hehe, archeolog: ] nie do konca. diff to kanal koloru widzianego, jest to kolorowa textura kanaly czarno-biale to np tak jak napisales mapa wysokosci "bump" i mapa polyskliwosci "specular". do tego jeszcze uzywam mape rozproszenia odbicia(nie wiem jak to sie powinno fachowo nazywac) "glossiness" i czasem jak potrzeba np kratka na wlocie powietrza do silnika ma mape kanalu przezroczystosci "opacity" tak btw, codzien katuje sie myslami aby go wkoncu skonczyc... licze ze moze kiedys do tego dojdzie Edytowane 24 Maj 2011 przez KoMic
JacekCichy Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 Powiem Ci Komic że mnie rozczarowałeś i zarazem zraniłeś aż na wskroś... wchodze i myśle sobie nooo to teraz będzie istna uczta dla moich oczów bo Komic wrzucił upka, a tu co? Dupa... Z mojej strony przesyłam Ci wór motywacji bo model jeżeli chodzi o pancerne to pokusze się o stwierdzenie że najlepszy jaki widziałem a cholerka brak scenki... Pracuj! EDIT: Acha i te cegły w ostatnim upie naprawdę wyglądają świetnie więc się nie zrażaj xD
Filippo Napisano 24 Maj 2011 Napisano 24 Maj 2011 Nooo JacekCichy ma racje. Szkoda, żeby taki świetny czołg pozostał bez scenki:D
pabulo Napisano 25 Maj 2011 Napisano 25 Maj 2011 Może to już taki styl..? W bitwie też nie dowlokłeś sie do końca. Robisz apetyt a potem olewasz wierną publike :)
plasti Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 imho, to juz w takiej postaci nadaje sie na zlota galerie!!!, jest moc ja to tylko mam nadzieje ze bedzie turntejbel tego :]
pabulo Napisano 27 Luty 2013 Napisano 27 Luty 2013 co słychać w temacie? mistrzu nie kończenia projektów ? ^^
KoMic Napisano 28 Luty 2013 Autor Napisano 28 Luty 2013 pabulo, hehehe nie minelo jeszcze 40 lat aby wyciagac to z bagna: ]... co w temacie. hmmmm niewiele sie zmenilo. obecnie wole jednak sie skupic na wodniku. daje mu wieksze szanse: ] pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się