Kusanagi Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 czolem moge pokazac co udalo mi sie ostatnio ukonczyc wszystko robione w cudownym character studio , wszystko na szybko jak w kazdej innej firmie gdzie terminy gonia a poniewaz gra miala wyjsc przed filmem to nawet nie moglismy przesunac niczego mimo ze nic nie szlo po mysli wiekszosc reakcji przeciwnikow to placeholders - czesc animacji to testy z prototypu kilka znalazlo sie w grze to chyba wszystko troche krytyki juz dostalem od znajomych wiec sie nie bac i pisac co nie pasuje / tylko niech dziadek nic nie pisze ;) reel napewno moglby wygladac duzo lepiej gdybym mial wiecej czasu nad nim popracowac ale tak sie zlozylo ze szybko przerzucono mnie do innego projektu wiec wrzucam prevki i tyle/ nie chce mi sie naprawde wracac do tego wiecej komentarze o grze prosze zatrzymac dla siebie ;) 1
Loopik Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 Ty jakiś skromniś jesteś, ostatnio też mówiłeś, że na szybko i takie tam... ;) Dla mnie wymiata. Super dynamika.
Chrupek Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 a co tu oceniać, skoro wszystko jest tip top :-)
kengi Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 jak juz sie pojawia dobry polski animator to zaraz go na zachod wywiewa. taka karma.
kru Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 troche mi sie nie podoba jak ciska tym szkieletem o sciane - nie czuje masy w tym momencie. Sam jednak nigdy nie rzucalem szkieletami o sciane wiec to tylko takie moje widzimisie. wszystko pieknie tak sobie mysle, ze dobrze ze Arabowie tak nie wymiataja bo juz by Europy nie bylo :)
KLICEK Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 jest megagit! wszystko sie podobuje :) najfajniesze chyba to przejscie miedzy 3ma przeciwnikami takie hollywodzkie ehe
hrydek Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 Dużo dobrze jest. I to na bipedzie... uh, czyli praktycznie z pierwszego podejścia. Tym większy szacun.
prrrszalony Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 Ciężko coś konkretnego wypatrzeć mi przez tą dynamikę. Z nią wygląda piorunująco :D Od biedy można się przyczepić do wbiegania na ścianę. Gdy się z nią styka już zaczyna spadać i tracić dynamikę, a zamiast spaść dostaje rozpędu w kontakcie ze ścianą. Żeby to wykonać powinien nadal się wznosić, chyba, że ma jakieś kolce w butach :) Szkoda, że nie ma tego więcej. Chętnie bym popatrzył jak masakruje więcej zombiaków :D
Scatmax Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 W starwarsowych bylo genialnie czuc ciezar.A tutaj dynamika i efektownosc zdecydowanie super to wlasnie charakteryzuje Prince Of Persia - finezja ruchow i lekkosc tak jak zdecydowanie/dostoinosc u Jedi;).Dobra praca kamery cztelne mimo szybkosci. pzdr.Wiecej Wiecej! Kuba
Baggins Napisano 2 Czerwiec 2010 Napisano 2 Czerwiec 2010 kru - a niechby i wymiatali. Europa ma bombe atomowa ;-) Kusanagi - bardzo fajne, i swietna stylizacja. salut t.
Kusanagi Napisano 3 Czerwiec 2010 Autor Napisano 3 Czerwiec 2010 dzieki za komentarze / prrrszalony to wbieganie na sciange bylo z wielka pauza na poczatku na potrzeby gameplayu - potem to zlikwidowalem na potrzeby reela ale jak widac ciagle widac ;) ciesze sie ze nikt nie marudzi na kamery
Sjon Napisano 3 Czerwiec 2010 Napisano 3 Czerwiec 2010 Z ręki to wszystko czy jakieś mo-cap bo się nie znam:D, ale wygląda naturalnie pozdro
Kusanagi Napisano 4 Czerwiec 2010 Autor Napisano 4 Czerwiec 2010 Sjon mocapow sie nie pokazuje w reelach ;) przy tym projekcie mocap byl tylko do cinematikow uzywany na szczescie caly oddzial in game robil wszystko recznie (zadko ktory projekt tak sie trafia w Ubi)
Pawel Lipka Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 Super, bardzo miekko i sprezyscie, w Twoim stajlu:)
marcool Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 wkurzala mnie strasznie kamera bo nie moglem sie skupic na detalach, ktorym jak widac w 2 filmiku na vimeo, nie darujesz ;) Kawal profesjonalnej, dobrej roboty, czekamy na wiecej. Pozdrawiam
Kusanagi Napisano 4 Czerwiec 2010 Autor Napisano 4 Czerwiec 2010 tutaj akurat troche detalu brakuje dlatego dodalem ta kamere i motion blur zeby tego tak nie bylo widac ;) dzieki wszystkim jescze raz za komentarze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się