Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czolem

moge pokazac co udalo mi sie ostatnio ukonczyc

wszystko robione w cudownym character studio , wszystko na szybko jak w kazdej innej firmie gdzie terminy gonia a poniewaz gra miala wyjsc przed filmem to nawet nie moglismy przesunac niczego mimo ze nic nie szlo po mysli

wiekszosc reakcji przeciwnikow to placeholders -

czesc animacji to testy z prototypu

kilka znalazlo sie w grze

to chyba wszystko

troche krytyki juz dostalem od znajomych wiec sie nie bac i pisac co nie pasuje / tylko niech dziadek nic nie pisze ;)

 

reel napewno moglby wygladac duzo lepiej gdybym mial wiecej czasu nad nim popracowac ale tak sie zlozylo ze szybko przerzucono mnie do innego projektu wiec wrzucam prevki i tyle/ nie chce mi sie naprawde wracac do tego wiecej

 

 

 

 

prince-of-persia-the-forgotten-sands-20100218043339353_640w.jpg

 

komentarze o grze prosze zatrzymac dla siebie ;)

  • Like 1
  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

troche mi sie nie podoba jak ciska tym szkieletem o sciane - nie czuje masy w tym momencie. Sam jednak nigdy nie rzucalem szkieletami o sciane wiec to tylko takie moje widzimisie.

 

wszystko pieknie

 

tak sobie mysle, ze dobrze ze Arabowie tak nie wymiataja bo juz by Europy nie bylo :)

Napisano

Ciężko coś konkretnego wypatrzeć mi przez tą dynamikę. Z nią wygląda piorunująco :D

 

Od biedy można się przyczepić do wbiegania na ścianę. Gdy się z nią styka już zaczyna spadać i tracić dynamikę, a zamiast spaść dostaje rozpędu w kontakcie ze ścianą. Żeby to wykonać powinien nadal się wznosić, chyba, że ma jakieś kolce w butach :)

 

Szkoda, że nie ma tego więcej. Chętnie bym popatrzył jak masakruje więcej zombiaków :D

Napisano

W starwarsowych bylo genialnie czuc ciezar.A tutaj dynamika i efektownosc zdecydowanie super to wlasnie charakteryzuje Prince Of Persia - finezja ruchow i lekkosc tak jak zdecydowanie/dostoinosc u Jedi;).Dobra praca kamery cztelne mimo szybkosci.

pzdr.Wiecej Wiecej!

Kuba

Napisano

dzieki za komentarze /

 

prrrszalony to wbieganie na sciange bylo z wielka pauza na poczatku na potrzeby gameplayu - potem to zlikwidowalem na potrzeby reela ale jak widac ciagle widac ;)

 

ciesze sie ze nikt nie marudzi na kamery

Napisano

Sjon mocapow sie nie pokazuje w reelach ;)

przy tym projekcie mocap byl tylko do cinematikow uzywany na szczescie

caly oddzial in game robil wszystko recznie (zadko ktory projekt tak sie trafia w Ubi)

Napisano

wkurzala mnie strasznie kamera bo nie moglem sie skupic na detalach, ktorym jak widac w 2 filmiku na vimeo, nie darujesz ;) Kawal profesjonalnej, dobrej roboty, czekamy na wiecej.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności