Napisano 2 Czerwiec 201014 l czolem moge pokazac co udalo mi sie ostatnio ukonczyc wszystko robione w cudownym character studio , wszystko na szybko jak w kazdej innej firmie gdzie terminy gonia a poniewaz gra miala wyjsc przed filmem to nawet nie moglismy przesunac niczego mimo ze nic nie szlo po mysli wiekszosc reakcji przeciwnikow to placeholders - czesc animacji to testy z prototypu kilka znalazlo sie w grze to chyba wszystko troche krytyki juz dostalem od znajomych wiec sie nie bac i pisac co nie pasuje / tylko niech dziadek nic nie pisze ;) reel napewno moglby wygladac duzo lepiej gdybym mial wiecej czasu nad nim popracowac ale tak sie zlozylo ze szybko przerzucono mnie do innego projektu wiec wrzucam prevki i tyle/ nie chce mi sie naprawde wracac do tego wiecej komentarze o grze prosze zatrzymac dla siebie ;)
Napisano 2 Czerwiec 201014 l Ty jakiś skromniś jesteś, ostatnio też mówiłeś, że na szybko i takie tam... ;) Dla mnie wymiata. Super dynamika.
Napisano 2 Czerwiec 201014 l jak juz sie pojawia dobry polski animator to zaraz go na zachod wywiewa. taka karma.
Napisano 2 Czerwiec 201014 l troche mi sie nie podoba jak ciska tym szkieletem o sciane - nie czuje masy w tym momencie. Sam jednak nigdy nie rzucalem szkieletami o sciane wiec to tylko takie moje widzimisie. wszystko pieknie tak sobie mysle, ze dobrze ze Arabowie tak nie wymiataja bo juz by Europy nie bylo :)
Napisano 2 Czerwiec 201014 l jest megagit! wszystko sie podobuje :) najfajniesze chyba to przejscie miedzy 3ma przeciwnikami takie hollywodzkie ehe
Napisano 2 Czerwiec 201014 l Dużo dobrze jest. I to na bipedzie... uh, czyli praktycznie z pierwszego podejścia. Tym większy szacun.
Napisano 2 Czerwiec 201014 l Ciężko coś konkretnego wypatrzeć mi przez tą dynamikę. Z nią wygląda piorunująco :D Od biedy można się przyczepić do wbiegania na ścianę. Gdy się z nią styka już zaczyna spadać i tracić dynamikę, a zamiast spaść dostaje rozpędu w kontakcie ze ścianą. Żeby to wykonać powinien nadal się wznosić, chyba, że ma jakieś kolce w butach :) Szkoda, że nie ma tego więcej. Chętnie bym popatrzył jak masakruje więcej zombiaków :D
Napisano 2 Czerwiec 201014 l W starwarsowych bylo genialnie czuc ciezar.A tutaj dynamika i efektownosc zdecydowanie super to wlasnie charakteryzuje Prince Of Persia - finezja ruchow i lekkosc tak jak zdecydowanie/dostoinosc u Jedi;).Dobra praca kamery cztelne mimo szybkosci. pzdr.Wiecej Wiecej! Kuba
Napisano 2 Czerwiec 201014 l kru - a niechby i wymiatali. Europa ma bombe atomowa ;-) Kusanagi - bardzo fajne, i swietna stylizacja. salut t.
Napisano 3 Czerwiec 201014 l Autor dzieki za komentarze / prrrszalony to wbieganie na sciange bylo z wielka pauza na poczatku na potrzeby gameplayu - potem to zlikwidowalem na potrzeby reela ale jak widac ciagle widac ;) ciesze sie ze nikt nie marudzi na kamery
Napisano 3 Czerwiec 201014 l Z ręki to wszystko czy jakieś mo-cap bo się nie znam:D, ale wygląda naturalnie pozdro
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Autor Sjon mocapow sie nie pokazuje w reelach ;) przy tym projekcie mocap byl tylko do cinematikow uzywany na szczescie caly oddzial in game robil wszystko recznie (zadko ktory projekt tak sie trafia w Ubi)
Napisano 4 Czerwiec 201014 l wkurzala mnie strasznie kamera bo nie moglem sie skupic na detalach, ktorym jak widac w 2 filmiku na vimeo, nie darujesz ;) Kawal profesjonalnej, dobrej roboty, czekamy na wiecej. Pozdrawiam
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Autor tutaj akurat troche detalu brakuje dlatego dodalem ta kamere i motion blur zeby tego tak nie bylo widac ;) dzieki wszystkim jescze raz za komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto