Skocz do zawartości

ginanh - a troche sie zbrushem pobawilem


kengi

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No no...dobrze Ci idzie :) Milo na to patrzeć :P

 

Zdaje sie, że będziesz robil ten model tak jak się robi modele do DOOM\'a 3...czyli najpiew wypasiony model high-poly, a następnie optymalizuje się siatkę do ok 3tys poly...dobrze mówię ??

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze wszystkich zatkało :)

Ostatnio mały zastój. Twoje szkice bardzo mi sie podobaja ale in minus to fakt ze trzeba sie niezle wpatrzec w rysunek by odnależć linie przewodnią.

Ta postać ma byc grożna czy obrzydliwa? :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Falcrum: nie zupelnie jak w doomie... bo gierka wygladem bedzie raczej zblizona do baldur\'s gate\'a. wiec modele nie musza byc mocno uszczegolowione. to jest tylko taka moja zabawa, bo po prostu ucze sie zbrusha. ale juz jest plan wykorzystania modeli do czegos w rodzaju teasera. wiec kto wie co sie z tego rozwinie. generalnie modeliki do gry beda low poly, chociaz i tak prerenderowane.

 

Tomur... no czasem faktycznie ciezko sie dopatrzec, ale to sa szkice dla mnie wiec moge sobie na to pozwolic. a czy straszna czy obrzydliwa.... ja tego za bardzo nie rozrozniam.

 

kx: ciesze sie :)

 

pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja się na forum3d dostać nie mogę wiec tu napisze. fajnie, ale jak bys lekko to dokończył to by się okazało, że niektórym bryła się nie trzyma kupy. Tak to widzę, dlatego Cię męczę o dokończenie :)))

 

poza tym niektóre ciekawe, niektóre nieczytelne i moja wyobraźnia dopowiada ciekawe rzeczy, ale to juz nie Twoja zasługa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nigdzie nie moge sie od tego olafa uwolnic ;) hehe.

 

bryla sie nie trzyma... gdzie?! bo mi na ambicje wjechales. :P

 

>poza tym niektóre ciekawe, niektóre nieczytelne i moja wyobraźnia dopowiada ciekawe rzeczy, ale to juz nie Twoja zasługa :)

 

jak to nie moja... przeciez nie rysujac, nidopowiadajac POZWOLILEM Ci na uruchomienie twojej wyobrazni :).

 

i wlasnie dlatego staram sie nie konczyc prac. bo roznica w czasie miedzy wykonczonym rysunkiem a szkicem linearnym to jest kwestia 5 - 10 min.

 

ponizej zamieszczam oryginalny skan, bez zabawy w photoshopie (no tylko to nad czolem wywalilem bo by sie kompozycja sypala w takim kadrze :)). ciekawe ile mi dajecie czasu na zrobienie takiego rysuneczku? cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz, ten z rękoma tak mi nie leży, nie wiem jak ten z rogami. Off course troche Cię podpuszczam, ale naprawdę mógłbyś pokazać wersję \"dla głupiego Klienta\" czyli wszystko co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szczescie olaf w tym projekcie nie ma klienta, a twoja opinie moge olac :P a tak w ogole wpadnij jutro(pt) do kany to sie napijemy, kolo 20ej. :)

 

dzieki elvis, ale musialbys jeszcze nad tym troche posiedziec.

z reszta niedlugo MOZE wypuszcze z dwa koncepty bardziej dopracowane... z boku i przodu, kto to wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest dobrze w ryj! :) Szkice rewekla! Dają dużo swobody, podoba mi się to ogromnie...

ZBrushe na świetnym poziomie! Nie mam pytań i zastrzeżeń... jak dojdą teksturki i świato to będzie jatka! Już teraz to widać... gratulacje...

rób dalej te straszy-mordy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności