Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

pare szybkich szkicow/konceptow do gierki, ktora wlasnie powstaje. na razie maja tylko przedstawiac ogolny klimat stforkow a nie byc jakims podkladem dla modelarza czy tym podobne.

 

link do stronki o grze:

http://ginanh.org

 

wiec co tam wam na sercu lezy... ?:)

 

szkic_01.jpg

 

szkic_02.jpg

 

szkic_03.jpg

 

 

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no, no, fajnie sie zapowiada, nawet bardziej niz fajnie, takie swojskie klimaty dla mnie. Niektore troche zabardzo niedopowiedziane, ale to szkice w koncu i maja swietny klimat.

Napisano

to jakieś zorganizowane przedsięwzięcie czy kolejne pospolite ruszenie?

zapowida się wybornie, oby się nie skończyło na konceptach i stronce :)

 

powodznia!

Napisano

moze zamało czytelne ale takie całkiem klimatyczne, powodzenia

ps

z tą czytelnościa to chodzi tylko o pewne fragmety nie mowiłem całościowo oczywiście

 

Napisano

dzieki za posty :)

 

dorwalem zbrusha, troche sie koncepcik w trakcie modelowania zmienil, ale co tam.

 

niedlugo kolejne szkice, tylko musze sie do skanera jakiegos dobrac.

Napisano

taaa engine bedzie lepszy niz w unrealu 3 ;)... zwlaszcza ze wszystko prerenderowane, hehe.

 

dorwalem mniejsze pedzelki :).

 

nastepny posty, obiecuje, juz tylko szkice.

Napisano

No no...dobrze Ci idzie :) Milo na to patrzeć :P

 

Zdaje sie, że będziesz robil ten model tak jak się robi modele do DOOM\'a 3...czyli najpiew wypasiony model high-poly, a następnie optymalizuje się siatkę do ok 3tys poly...dobrze mówię ??

 

Pozdr

Napisano

Moze wszystkich zatkało :)

Ostatnio mały zastój. Twoje szkice bardzo mi sie podobaja ale in minus to fakt ze trzeba sie niezle wpatrzec w rysunek by odnależć linie przewodnią.

Ta postać ma byc grożna czy obrzydliwa? :p

Napisano

Falcrum: nie zupelnie jak w doomie... bo gierka wygladem bedzie raczej zblizona do baldur\'s gate\'a. wiec modele nie musza byc mocno uszczegolowione. to jest tylko taka moja zabawa, bo po prostu ucze sie zbrusha. ale juz jest plan wykorzystania modeli do czegos w rodzaju teasera. wiec kto wie co sie z tego rozwinie. generalnie modeliki do gry beda low poly, chociaz i tak prerenderowane.

 

Tomur... no czasem faktycznie ciezko sie dopatrzec, ale to sa szkice dla mnie wiec moge sobie na to pozwolic. a czy straszna czy obrzydliwa.... ja tego za bardzo nie rozrozniam.

 

kx: ciesze sie :)

 

pozdr.

 

Napisano

Modele tez swietne! Udalo Ci sie oddac charakter postaci ze szkicow, chociazby dlatego, ze w modelu tez trudnop odnalezc \"linie przewodnia\". Doskonala klimatyczna robota i jak widac da sie urzeczywistnic Twoje zakrecone wizje 2D.

Napisano

No dobra.

Pytalem wczesniej o charakter postaci dlatego że chyba znalazlem rodzinke twojego z-bruszowego kolesia.

 

Oto wujcio straszymorda :) :

Napisano

ja się na forum3d dostać nie mogę wiec tu napisze. fajnie, ale jak bys lekko to dokończył to by się okazało, że niektórym bryła się nie trzyma kupy. Tak to widzę, dlatego Cię męczę o dokończenie :)))

 

poza tym niektóre ciekawe, niektóre nieczytelne i moja wyobraźnia dopowiada ciekawe rzeczy, ale to juz nie Twoja zasługa :)

Napisano

nigdzie nie moge sie od tego olafa uwolnic ;) hehe.

 

bryla sie nie trzyma... gdzie?! bo mi na ambicje wjechales. :P

 

>poza tym niektóre ciekawe, niektóre nieczytelne i moja wyobraźnia dopowiada ciekawe rzeczy, ale to juz nie Twoja zasługa :)

 

jak to nie moja... przeciez nie rysujac, nidopowiadajac POZWOLILEM Ci na uruchomienie twojej wyobrazni :).

 

i wlasnie dlatego staram sie nie konczyc prac. bo roznica w czasie miedzy wykonczonym rysunkiem a szkicem linearnym to jest kwestia 5 - 10 min.

 

ponizej zamieszczam oryginalny skan, bez zabawy w photoshopie (no tylko to nad czolem wywalilem bo by sie kompozycja sypala w takim kadrze :)). ciekawe ile mi dajecie czasu na zrobienie takiego rysuneczku? cool.gif

Napisano

no wiesz, ten z rękoma tak mi nie leży, nie wiem jak ten z rogami. Off course troche Cię podpuszczam, ale naprawdę mógłbyś pokazać wersję \"dla głupiego Klienta\" czyli wszystko co i jak

Gość Saicox3D
Napisano

Fajowy stworek, ja tez sie pobawilem szybciuchy modeling, moze sie wam przyda:)

Napisano

na szczescie olaf w tym projekcie nie ma klienta, a twoja opinie moge olac :P a tak w ogole wpadnij jutro(pt) do kany to sie napijemy, kolo 20ej. :)

 

dzieki elvis, ale musialbys jeszcze nad tym troche posiedziec.

z reszta niedlugo MOZE wypuszcze z dwa koncepty bardziej dopracowane... z boku i przodu, kto to wie.

Napisano

a co? wystawiasz się? spróbuję wpaść bo akurat będę po zajęciach...

Napisano

Jest dobrze w ryj! :) Szkice rewekla! Dają dużo swobody, podoba mi się to ogromnie...

ZBrushe na świetnym poziomie! Nie mam pytań i zastrzeżeń... jak dojdą teksturki i świato to będzie jatka! Już teraz to widać... gratulacje...

rób dalej te straszy-mordy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności