indian Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 dzięki:) szybka czapka do nowego pluszaka jakieś 20 minut z głowy: salut.
olaf Napisano 2 Styczeń 2011 Napisano 2 Styczeń 2011 evermotion będzie wypuszczać Baby Room? pluszki fajne, bardzo pozytywne. szkoda ze materialami sie nie bawisz czesto, chetnie zobaczylbym finisze.
Smoku Napisano 4 Styczeń 2011 Napisano 4 Styczeń 2011 indian dobre te pluszaki. Logo, które jeszcze do czegoś wykorzystam. Ponad 1,5 godziny
indian Napisano 6 Styczeń 2011 Napisano 6 Styczeń 2011 @Smoku bardzo fajne logo :) @ola-f się zobaczy :) 15 minutowa główka kolejnego pluszaka :) salut.
Lucek Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 Ej indianie to jest twój design czy ty coś odwzorowujesz? Bo zabawki wyglądają kozacko. Nie wiem jak nauczyłeś się raobić takie za*** zmarszczki i fałdki ale podziw bierze.
indian Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 Dzięki lucek , koncepty są moje, a zmarszczek nauczyłem się od robienia mebli :) salut.
Lucek Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 Ale wiesz że z tym tradycyjnym modelowaniem tkanin i organiki to jesteś anachronicznym dinozaurem:D takie rzeczy sięn rzeźbi przecież:)
indian Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 jak się nie umie rzeźbić to się modeluje(chociażby ja tak mam), jednakże jeżeli można jakieś załamania materiału czy inne zagniecenia uzyskać w łatwy sposób nie zagęszczając zbytnio siatki to po co sobie truć życie sculptem :) salut.
Lucek Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 po co sobie truć życie sculptem :) salut. Wiesz ja tak myślę o modelingu;)
indian Napisano 7 Styczeń 2011 Napisano 7 Styczeń 2011 szybka jeszcze niezoptymalizowana klamka: salut.
gientekwl Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 szkoda indian, że nie wrzucasz siatek low poly, wielu by się czegoś nauczyło...
hiroo Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 Indian fajne modele, ode mnie siedzisko i pufka
indian Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 @hiroo Fajne siedzisko coś ala DAR :), ale chyba brakuje tam jakiś łączeń/ spawów... @gientekwl specjalnie dla Ciebie siatka bardzo low z początku modelowania: no i aktualny stan: salut.
gientekwl Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 dzięki wielkie :) aż na czerwono napisałeś :D kiedyś powinieneś zrobić tutka o modelowaniu właśnie jak znajdziesz czas oczywiście :)
indian Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 koniec zmarszczek i koniec tego pluszaczka: salut.
indian Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 jednak nie koniec, updejt mordki, i chusteczka: dojdzie jeszcze sweterek :) salut.
Smoku Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 Zmarchy jak zwykle pierwsza klasa ale jamnik ma zupełni inny łebek i uszy, wiem bo jeden jamnior patrzy na mnie z podłogi smutnymi oczami i prosi o spacer :)
indian Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 Dzięki. No ale miał być to pluszak a nie stu procentowe odwzorowanie psiny. Chodziło o duże uszy i długi tułów. salut.
Lucek Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 hiroo: To jeszcze powiedz jak się modeluje takie siedziska.
hiroo Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 Modelowanie jest dość proste najpierw potrzebujemy normalne siedzisko tylko bez żadnej grubości następnie zaznaczamy wszystkie edge, dajemy create shape i mamy gotowego splina i już dalej od naszej inwencji zależy co zrobimy z kształtem :) Mam nadzieję że dość jasno to opisalem Pozdrawiam 1
indian Napisano 13 Styczeń 2011 Napisano 13 Styczeń 2011 @hiroo fajny prosty sposób, dzięki :) Oto końcowa(tym razem już na pewno) wersja pluszaka jamnika w ubranku: salut.
Monio Napisano 15 Styczeń 2011 Napisano 15 Styczeń 2011 Sympatyczny modelik. W sam raz do animacji. :)
indian Napisano 15 Styczeń 2011 Napisano 15 Styczeń 2011 (edytowane) test sposobu podrzuconego przez hiroo :) salut. EDIT no i jeszcze kilka innych kombinacji (sorki że bez siatek ale nie ma czego oglądać, czarna mazia :] ): Edytowane 15 Styczeń 2011 przez indian
indian Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 (edytowane) ogórek: salut. Edytowane 24 Styczeń 2011 przez indian poprawki
Gość fishinthewater Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 hehe bardziej kartofla przypomina ;)
marcinW Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 świetne robisz te zagniecenia na materiałach. przypuszczam, że nie ma na to jakiegoś sposobu? po prostu trzeba ćwiczyć i ćwiczyć i...? ;)
indian Napisano 24 Styczeń 2011 Napisano 24 Styczeń 2011 dzięki, co do zmarszczek, zapraszam do tego tutoriala :) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=70485 salut.
Tommi Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 Witam wszystkich, na forum jestem nowy;) To może wrzucę nieśmiało cosik od siebie;) Mam nadzieję, że wszystko będzie ok. Takie krzesełko, około 30 min. 5k poly bez TS'a. Dopiero raczkuję, nie to co Wy! And wire Pozdrawiam:)
marcinW Napisano 27 Styczeń 2011 Napisano 27 Styczeń 2011 dzięki, co do zmarszczek, zapraszam do tego tutoriala :) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=70485 salut. dzięki! zaglądam
indian Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 @Tommi fajny hoker, tylko fajnie jest prezentować na jaśniejszym tle :) salut.
olaf Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 fajny ogór, aż się prosi by go wziąźć na warsztat w photoshopie 3d.
Tommi Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Witam;) To taka lampeczka ode mnie, nie jest mojego pomysłu. i siateczka: 30k, 30 minut. Pozdrawiam serdecznie;] indian, wymiatasz z tymi mebelkami;]
Monio Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Nie mam pojęcia gdzie tu jest te 25 tysięcy polygonów. Przecież to dałyby się zmieścić w 1000 poly i jeszcze dodać w tym detal jakiś.
Tommi Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 Wooo, tu jest 3 tysiące. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego tak mi pokazało.
Tommi Napisano 2 Luty 2011 Napisano 2 Luty 2011 O ile się nie mylę Monio, Ty także kiedyś zaczynałeś. Rozumiem swój błąd, dziękuję;)
indian Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 (edytowane) Ghost 01 Armchair, 4h: salut. Edytowane 8 Luty 2011 przez indian
hiroo Napisano 6 Luty 2011 Napisano 6 Luty 2011 indian jak zwykle super fałdki :) a ode mnie 2 krzesełka
indian Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 bardzo fajne meble ostatnio trzaskasz hiroo :) Ode mnie szybciutki teścik zmarszczek : salut.
t0m3k Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 indian zaczynasz powoli przeginac pale... swietne zmarszczki i faldki, mi za cholere nic takiego nie wychodzi. uzywasz vertex/edge weights czy tylko standard polymodeling? jakiego SubD uzywasz TS czy MS, a jesli MS to jaka metoda (Classic/Quad/NURMS)?
indian Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 (edytowane) Dzięki za miłe słowa Tomek, normalny polymodeling, najpierw baza potem Edit Meshsmooth(classic), zmarszczki cutem i move toolem. I na koniec Meshsmooh(classic) żeby mniej ważyło :) co to jest vertex/edge weight ? salut. Edytowane 8 Luty 2011 przez indian
Smoku Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 weight vertex określą wagę przyciągania bądź odpychania sąsiednich werteksów dodanych podczas MS :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się