Napisano 17 Listopad 201113 l Witam wygrzebalem stara glowke zrobiona w maya i podrawsowałem ją w mudboxie. http://www.youtube.com/watch?v=ZQjmRLAKeC8
Napisano 18 Listopad 201113 l Nie najgorsza, btw, nie lepiej było wrzucić renderki albo shoty jakieś ?
Napisano 18 Listopad 201113 l W swoim temacie mam zrzut ekranu z normal mapa. Mysle obczaic fast skin shader w Maya i zrobic reszte mapek oprocz normal mapy. To moja pierwsza glowa po dlugiej przerwie nahard surface.
Napisano 18 Listopad 201113 l Bany1991-Fajny stwór. Ode mnie taka głowa, shader i render w cycles na szybko, dla przetestowania. Komentarze mile widziane.
Napisano 18 Listopad 201113 l Ode mnie taki kolega, jakieś 2,5h, ucha nie chciało mi się już robić, przy następnym skupie się bardziej przy uchu :) salut.
Napisano 18 Listopad 201113 l http://www.youtube.com/watch?v=bQKXSZZDAKI&feature=feedu indian skup sie na retopie teraz :D...
Napisano 29 Listopad 201113 l Pierwszy sculpt jaki w ogóle wykonałem, coś koło 40 min. Zrobione z boxa, na podstawie tutka gościa "Cojocaru Nicolae Gheorghe". Ogólnie wyłączyłem tutka po tym jak dowiedziałem się trochę o obsłudze zbrusha.
Napisano 29 Listopad 201113 l @Bany1991 no zajefajnie :) ode mnie dopieszczony ostatni kolega: salut.
Napisano 30 Listopad 201113 l Indian, wydaje mi się że z dolną warga jest coś nie tak. A tak to bardzo fajnie wyszlo;) No to ja tez zabrałem się za lekkie dopieszczenie ostatniego.
Napisano 1 Grudzień 201113 l Bany1991 - pierwsze co najbardziej rzuca się w oczy to gigantyczne łuki brwiowe. Zetnij je Trim Brushem i od razu będzie naturalniej.
Napisano 2 Grudzień 201113 l Ale chyba nie ma byc naturalnie wnioskuje po nosie. Mi sie bardzo podoba.
Napisano 2 Grudzień 201113 l Quentin, masz rację. W concepcie łuki brwiowe były bardzo charakterystyczne wiec chciałem je zaznaczyć i przesadziłem;) Sebazx6r, Postać miała być fantastyczna ale i w tym trzeba sugerować się anatomią a ja przesadziłem. Dzieki;)
Napisano 6 Grudzień 201113 l Ale pocieszny chłopek. A weź pan podłub coś innego niż główki bo te już ci wychodzą całkiem spoko. :)
Napisano 8 Grudzień 201113 l Jak wy robicie zeby inna siatka nie przenikala przez ta druga? Tu przykladowo ten czepek
Napisano 8 Grudzień 201113 l Czepek był robiony opcją Extract który trochę extruduje nowego mesha. Niekoniecznie muszą się nie przecinać, tam z niewidocznej strony może się przecinać a czasem takie intersekcje są wskazane. Odstaw mudboxa i zacznij się uczyć zetki. ;)
Napisano 15 Grudzień 201113 l Spodnie fajnie wyszły indian, ale w reszcie bym się przyczepił do paru spraw. Zły kształt czaszki, ramiona troszkę też leżą. Biceps trochę przyduży i troszkę chyba kształt nie ten, i przedramię za chude. Mam wrażenie, że gość ma dość szerokie biodra, za szerokie. I z zaznaczeniem obojczyków to przesadziłeś, są za grube. Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 15 Grudzień 201113 l dzieki panowie, male poprawki: troche jeszcze pomecze anatomie , ale i tak bedzie to zasloniete ubrankiem, koszula, spodnie, buty, marynarka, i jakis kapelusz/ czapka. salut.
Napisano 15 Grudzień 201113 l Najbardziej w oczy rzuca sie krocze ginekomastia i kolana ;/.... Jedziesz dalej :)... Wywal go z portfolio :) na chwile obecną... ,ale jak pisalem jedziesz dalej to się nauczysz :D ... ja też może kiedyś się nauczę :).
Napisano 16 Grudzień 201113 l Ta, nogi są za krótkie, w łydkach. Najczęściej kość łonowa jest idealnie na środku wysokości ludzików. To raczej dolna część zdarza się być dłuższa, w innych wypadkach odczuwa się widoczną karłowatość czy proporcje dziecięce. Dodatkowo kanon twojej postaci to 1/6 czyli 6 głów w wysokości. Żeby bardziej gościa przykoksować możesz zmniejszyć mu głowę przykładowo do kanonu 1/8 (dopiero po wysłużeniu łydek to mierz), powinien wtedy na bardziej groźnego niż misiowatego.
Napisano 24 Grudzień 201113 l ten gostek przed swietami jest super, tylko ucho popraw... ode mnie taki gosciu , speed jakies 40-60 min... salut.
Napisano 25 Grudzień 201113 l Indian, całkiem fajne te główki, ale wydawało mi się, że poprzednie były lepsze. Do tych ostatnich, mam wrażenie się nie przyłożyłeś. Co do ciałka, które zapodałeś wyżej jest troszkę mało spójne. Normalna, szczupła, młoda twarz, i takie ciało? Coś tu nie gra. Do tego fałdy te na brzuchu są chyba troszkę źle wyrzeźbione, przypatrz się na jakichś refach jak to wygląda, chodzi mi o ich "grubość" i to jaki mają kształt, troszkę brakuje tu grawitacji. Jego cyce troszkę za bardzo napompowane. No i przy takiej masie ma za bardzo wystające kości w nadgarstku. Póki co tyle, pewnie sam wiesz co powinieneś poprawić. :) Bany ten bardzo speed całkiem fajny, podoba mi się. Co do główek to jak dla mniej za mało się na nich dzieje, w sensie moim zdaniem są zbyt "gładkie". W sumie to uwaga bardziej pod względem moich upodobań. Popracuj troszkę nad kształtem ucha, popatrz jeszcze raz co i jak się łączy. A żeby nie było posta bez obrazka to zarzucam to co jest już u mnie w teczce. Pozdrawiam, Cyanide.
Napisano 31 Grudzień 201113 l Siema wszystkim Dość długo śledzę ten wątek i postanowiłem że w końcu coś wrzucę . Na początek zaczynam naukę anatomii i takie coś mi wyszło. Główkę, stopy i dłonie spróbuje dorobić. Proszę o jakieś wskazówki jeśli chodzi o anatomie i proporcje. Niezłe sculpty
Napisano 5 Styczeń 201213 l Indian, te Twoje głowy by wyglądały dużo naturalniej gdybyś czoło wysunął bardziej do przodu. Twarz ludzka jest trochę bardziej płaska z profilu niż na Twoich modelach. No chyba że celujesz w cartoonowy styl. Ode mnie taki speed...
Napisano 31 Styczeń 201213 l Mam nadzieję, że nie rozklapnie forum. Trochę za symetryczny, ale leń ze mnie.
Napisano 12 Luty 201213 l Fajna główka Cyanide, Shotterexczekam na dalsze prace i progres :) a co do Qtit to przypomina mi twoja praca arty demonów z książki malowany człowiek:P. ostatnio trochę dłubie i to co mam na razie... zobaczymy na ile PC pozwoli mi wejść w szczegół
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto