Skocz do zawartości

Sculpty: testy, proby, speedy, porady itp - 2019


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W swoim temacie mam zrzut ekranu z normal mapa. Mysle obczaic fast skin shader w Maya i zrobic reszte mapek oprocz normal mapy. To moja pierwsza glowa po dlugiej przerwie nahard surface.

Napisano

retried.png

 

Pierwszy sculpt jaki w ogóle wykonałem, coś koło 40 min. Zrobione z boxa, na podstawie tutka gościa "Cojocaru Nicolae Gheorghe".

Ogólnie wyłączyłem tutka po tym jak dowiedziałem się trochę o obsłudze zbrusha.

Napisano

Quentin, masz rację. W concepcie łuki brwiowe były bardzo charakterystyczne wiec chciałem je zaznaczyć i przesadziłem;)

 

Sebazx6r, Postać miała być fantastyczna ale i w tym trzeba sugerować się anatomią a ja przesadziłem. Dzieki;)

Napisano

Czepek był robiony opcją Extract który trochę extruduje nowego mesha. Niekoniecznie muszą się nie przecinać, tam z niewidocznej strony może się przecinać a czasem takie intersekcje są wskazane.

Odstaw mudboxa i zacznij się uczyć zetki. ;)

Napisano

Spodnie fajnie wyszły indian, ale w reszcie bym się przyczepił do paru spraw. Zły kształt czaszki, ramiona troszkę też leżą. Biceps trochę przyduży i troszkę chyba kształt nie ten, i przedramię za chude. Mam wrażenie, że gość ma dość szerokie biodra, za szerokie. I z zaznaczeniem obojczyków to przesadziłeś, są za grube.

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

dzieki panowie, male poprawki: troche jeszcze pomecze anatomie , ale i tak bedzie to zasloniete ubrankiem, koszula, spodnie, buty, marynarka, i jakis kapelusz/ czapka.

 

7LeYc.jpg

 

salut.

Napisano

Najbardziej w oczy rzuca sie krocze ginekomastia i kolana ;/.... Jedziesz dalej :)...

Wywal go z portfolio :) na chwile obecną... ,ale jak pisalem jedziesz dalej to się nauczysz :D ... ja też może kiedyś się nauczę :).

Napisano

Ta, nogi są za krótkie, w łydkach. Najczęściej kość łonowa jest idealnie na środku wysokości ludzików. To raczej dolna część zdarza się być dłuższa, w innych wypadkach odczuwa się widoczną karłowatość czy proporcje dziecięce.

Dodatkowo kanon twojej postaci to 1/6 czyli 6 głów w wysokości. Żeby bardziej gościa przykoksować możesz zmniejszyć mu głowę przykładowo do kanonu 1/8 (dopiero po wysłużeniu łydek to mierz), powinien wtedy na bardziej groźnego niż misiowatego.

Napisano

Indian, całkiem fajne te główki, ale wydawało mi się, że poprzednie były lepsze. Do tych ostatnich, mam wrażenie się nie przyłożyłeś. Co do ciałka, które zapodałeś wyżej jest troszkę mało spójne. Normalna, szczupła, młoda twarz, i takie ciało? Coś tu nie gra. Do tego fałdy te na brzuchu są chyba troszkę źle wyrzeźbione, przypatrz się na jakichś refach jak to wygląda, chodzi mi o ich "grubość" i to jaki mają kształt, troszkę brakuje tu grawitacji. Jego cyce troszkę za bardzo napompowane. No i przy takiej masie ma za bardzo wystające kości w nadgarstku. Póki co tyle, pewnie sam wiesz co powinieneś poprawić. :)

 

Bany ten bardzo speed całkiem fajny, podoba mi się. Co do główek to jak dla mniej za mało się na nich dzieje, w sensie moim zdaniem są zbyt "gładkie". W sumie to uwaga bardziej pod względem moich upodobań. Popracuj troszkę nad kształtem ucha, popatrz jeszcze raz co i jak się łączy.

 

A żeby nie było posta bez obrazka to zarzucam to co jest już u mnie w teczce.

 

SPEEDHEAD.jpg

 

Pozdrawiam, Cyanide.

Napisano

Siema wszystkim

Dość długo śledzę ten wątek i postanowiłem że w końcu coś wrzucę . Na początek zaczynam naukę anatomii i takie coś mi wyszło.

deagk2.jpg

Główkę, stopy i dłonie spróbuje dorobić.

Proszę o jakieś wskazówki jeśli chodzi o anatomie i proporcje.

 

Niezłe sculpty

Napisano

Indian, te Twoje głowy by wyglądały dużo naturalniej gdybyś czoło wysunął bardziej do przodu. Twarz ludzka jest trochę bardziej płaska z profilu niż na Twoich modelach. No chyba że celujesz w cartoonowy styl.

 

 

Ode mnie taki speed...

 

claycomp1.jpg

Napisano

MMPrev.jpg

MMPrev3a.jpg

MMPrev3b.jpg

Mam nadzieję, że nie rozklapnie forum.

Trochę za symetryczny, ale leń ze mnie.

Napisano

Fajna główka Cyanide, Shotterexczekam na dalsze prace i progres :) a co do Qtit to przypomina mi twoja praca arty demonów z książki malowany człowiek:P.

 

ostatnio trochę dłubie i to co mam na razie... zobaczymy na ile PC pozwoli mi wejść w szczegół

 

hem2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności