indian Napisano 16 Listopad 2011 Napisano 16 Listopad 2011 No]2 dzieki :) na koniec dnia coś z zkulki w 30minut: salut.
Sebazx6r Napisano 17 Listopad 2011 Napisano 17 Listopad 2011 Witam wygrzebalem stara glowke zrobiona w maya i podrawsowałem ją w mudboxie. http://www.youtube.com/watch?v=ZQjmRLAKeC8
No]2 Napisano 18 Listopad 2011 Napisano 18 Listopad 2011 Nie najgorsza, btw, nie lepiej było wrzucić renderki albo shoty jakieś ?
Sebazx6r Napisano 18 Listopad 2011 Napisano 18 Listopad 2011 W swoim temacie mam zrzut ekranu z normal mapa. Mysle obczaic fast skin shader w Maya i zrobic reszte mapek oprocz normal mapy. To moja pierwsza glowa po dlugiej przerwie nahard surface.
ludzik_3d Napisano 18 Listopad 2011 Napisano 18 Listopad 2011 Bany1991-Fajny stwór. Ode mnie taka głowa, shader i render w cycles na szybko, dla przetestowania. Komentarze mile widziane.
indian Napisano 18 Listopad 2011 Napisano 18 Listopad 2011 Ode mnie taki kolega, jakieś 2,5h, ucha nie chciało mi się już robić, przy następnym skupie się bardziej przy uchu :) salut.
Sebazx6r Napisano 18 Listopad 2011 Napisano 18 Listopad 2011 http://www.youtube.com/watch?v=bQKXSZZDAKI&feature=feedu indian skup sie na retopie teraz :D...
Bany1991 Napisano 22 Listopad 2011 Napisano 22 Listopad 2011 kolejna walka z ciuchami. tylna lewa nogawka na bank do poprawki
Arthus Napisano 29 Listopad 2011 Napisano 29 Listopad 2011 Pierwszy sculpt jaki w ogóle wykonałem, coś koło 40 min. Zrobione z boxa, na podstawie tutka gościa "Cojocaru Nicolae Gheorghe". Ogólnie wyłączyłem tutka po tym jak dowiedziałem się trochę o obsłudze zbrusha.
indian Napisano 29 Listopad 2011 Napisano 29 Listopad 2011 @Bany1991 no zajefajnie :) ode mnie dopieszczony ostatni kolega: salut.
Bany1991 Napisano 30 Listopad 2011 Napisano 30 Listopad 2011 Indian, wydaje mi się że z dolną warga jest coś nie tak. A tak to bardzo fajnie wyszlo;) No to ja tez zabrałem się za lekkie dopieszczenie ostatniego.
Quentin Napisano 1 Grudzień 2011 Napisano 1 Grudzień 2011 Bany1991 - pierwsze co najbardziej rzuca się w oczy to gigantyczne łuki brwiowe. Zetnij je Trim Brushem i od razu będzie naturalniej.
Sebazx6r Napisano 2 Grudzień 2011 Napisano 2 Grudzień 2011 Ale chyba nie ma byc naturalnie wnioskuje po nosie. Mi sie bardzo podoba.
Bany1991 Napisano 2 Grudzień 2011 Napisano 2 Grudzień 2011 Quentin, masz rację. W concepcie łuki brwiowe były bardzo charakterystyczne wiec chciałem je zaznaczyć i przesadziłem;) Sebazx6r, Postać miała być fantastyczna ale i w tym trzeba sugerować się anatomią a ja przesadziłem. Dzieki;)
indian Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 takie kolega na rozruszanie łapy, po kilku dniach bez zetki... salut.
Monio Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Ale pocieszny chłopek. A weź pan podłub coś innego niż główki bo te już ci wychodzą całkiem spoko. :)
claude Napisano 6 Grudzień 2011 Napisano 6 Grudzień 2011 Spoko szkic! Jedynie dolna warga zupełnie mi nie leży
Bany1991 Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Na szybko, z głowy w ramach testu nowego tabletu.
Sebazx6r Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Jak wy robicie zeby inna siatka nie przenikala przez ta druga? Tu przykladowo ten czepek
Monio Napisano 8 Grudzień 2011 Napisano 8 Grudzień 2011 Czepek był robiony opcją Extract który trochę extruduje nowego mesha. Niekoniecznie muszą się nie przecinać, tam z niewidocznej strony może się przecinać a czasem takie intersekcje są wskazane. Odstaw mudboxa i zacznij się uczyć zetki. ;)
Quentin Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 Taki tam szybki sculpt, jakieś 40-50 minut.
indian Napisano 13 Grudzień 2011 Napisano 13 Grudzień 2011 godzinqa wolnego czasu + polysphere salut.
indian Napisano 15 Grudzień 2011 Napisano 15 Grudzień 2011 jakies 3h wraz z modelowaniem bazy: salut.
Sebazx6r Napisano 15 Grudzień 2011 Napisano 15 Grudzień 2011 Indain :) Łooobożeczyk :D tzn łobojczyk... keep it up
Cyanide Napisano 15 Grudzień 2011 Napisano 15 Grudzień 2011 Spodnie fajnie wyszły indian, ale w reszcie bym się przyczepił do paru spraw. Zły kształt czaszki, ramiona troszkę też leżą. Biceps trochę przyduży i troszkę chyba kształt nie ten, i przedramię za chude. Mam wrażenie, że gość ma dość szerokie biodra, za szerokie. I z zaznaczeniem obojczyków to przesadziłeś, są za grube. Pozdrawiam, Cyanide.
indian Napisano 15 Grudzień 2011 Napisano 15 Grudzień 2011 dzieki panowie, male poprawki: troche jeszcze pomecze anatomie , ale i tak bedzie to zasloniete ubrankiem, koszula, spodnie, buty, marynarka, i jakis kapelusz/ czapka. salut.
Sebazx6r Napisano 15 Grudzień 2011 Napisano 15 Grudzień 2011 Najbardziej w oczy rzuca sie krocze ginekomastia i kolana ;/.... Jedziesz dalej :)... Wywal go z portfolio :) na chwile obecną... ,ale jak pisalem jedziesz dalej to się nauczysz :D ... ja też może kiedyś się nauczę :).
Bany1991 Napisano 16 Grudzień 2011 Napisano 16 Grudzień 2011 Odświeżona stara główka. I aktualna postać nad która się pocę
Sebazx6r Napisano 16 Grudzień 2011 Napisano 16 Grudzień 2011 Stara glowa ladna :D. jak zrobisz palce u rąk? Za kroteki lydki chyba?
Monio Napisano 16 Grudzień 2011 Napisano 16 Grudzień 2011 Ta, nogi są za krótkie, w łydkach. Najczęściej kość łonowa jest idealnie na środku wysokości ludzików. To raczej dolna część zdarza się być dłuższa, w innych wypadkach odczuwa się widoczną karłowatość czy proporcje dziecięce. Dodatkowo kanon twojej postaci to 1/6 czyli 6 głów w wysokości. Żeby bardziej gościa przykoksować możesz zmniejszyć mu głowę przykładowo do kanonu 1/8 (dopiero po wysłużeniu łydek to mierz), powinien wtedy na bardziej groźnego niż misiowatego.
indian Napisano 16 Grudzień 2011 Napisano 16 Grudzień 2011 no jeszcze sporo zostalo, na ten moment na razie tyle: salut.
indian Napisano 24 Grudzień 2011 Napisano 24 Grudzień 2011 ten gostek przed swietami jest super, tylko ucho popraw... ode mnie taki gosciu , speed jakies 40-60 min... salut.
Cyanide Napisano 25 Grudzień 2011 Napisano 25 Grudzień 2011 Indian, całkiem fajne te główki, ale wydawało mi się, że poprzednie były lepsze. Do tych ostatnich, mam wrażenie się nie przyłożyłeś. Co do ciałka, które zapodałeś wyżej jest troszkę mało spójne. Normalna, szczupła, młoda twarz, i takie ciało? Coś tu nie gra. Do tego fałdy te na brzuchu są chyba troszkę źle wyrzeźbione, przypatrz się na jakichś refach jak to wygląda, chodzi mi o ich "grubość" i to jaki mają kształt, troszkę brakuje tu grawitacji. Jego cyce troszkę za bardzo napompowane. No i przy takiej masie ma za bardzo wystające kości w nadgarstku. Póki co tyle, pewnie sam wiesz co powinieneś poprawić. :) Bany ten bardzo speed całkiem fajny, podoba mi się. Co do główek to jak dla mniej za mało się na nich dzieje, w sensie moim zdaniem są zbyt "gładkie". W sumie to uwaga bardziej pod względem moich upodobań. Popracuj troszkę nad kształtem ucha, popatrz jeszcze raz co i jak się łączy. A żeby nie było posta bez obrazka to zarzucam to co jest już u mnie w teczce. Pozdrawiam, Cyanide.
Shotterex Napisano 31 Grudzień 2011 Napisano 31 Grudzień 2011 Siema wszystkim Dość długo śledzę ten wątek i postanowiłem że w końcu coś wrzucę . Na początek zaczynam naukę anatomii i takie coś mi wyszło. Główkę, stopy i dłonie spróbuje dorobić. Proszę o jakieś wskazówki jeśli chodzi o anatomie i proporcje. Niezłe sculpty
Quentin Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 Indian, te Twoje głowy by wyglądały dużo naturalniej gdybyś czoło wysunął bardziej do przodu. Twarz ludzka jest trochę bardziej płaska z profilu niż na Twoich modelach. No chyba że celujesz w cartoonowy styl. Ode mnie taki speed...
Gość Qtit Napisano 31 Styczeń 2012 Napisano 31 Styczeń 2012 Mam nadzieję, że nie rozklapnie forum. Trochę za symetryczny, ale leń ze mnie.
Salameander Napisano 12 Luty 2012 Napisano 12 Luty 2012 Fajna główka Cyanide, Shotterexczekam na dalsze prace i progres :) a co do Qtit to przypomina mi twoja praca arty demonów z książki malowany człowiek:P. ostatnio trochę dłubie i to co mam na razie... zobaczymy na ile PC pozwoli mi wejść w szczegół
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się