Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

He, He. Po polsku co to znaczy, że brudny? Co do czołgów, to niestety nie widuję ich prawie wcale. A szkoda;) Muszę wam powiedzieć że w W... praca przy gąsienicach to najbardziej przechlapana robota :D. Co do gwiazdy to nie żadna aluzja. Miałem kiedyś taki plastikowy model samolotu (zielony) właśnie z taką gwiazdą no i tak właśnie z lat młodości odezwały się wspomnienia. Troszkę poprawiłem teksturki, ale niemam przy sobie żadnego. Więc dopiero w poniedziałek, może będzie już skończony i zacznę robić drugi pojazd (ściagający) Bo cała scenka siedzi już w mojej głowie (nawet dwie):D Nie bardzo wiem o co chodzi z tym piaskiem i odbiciami? Czy naprawdę wyglądają aż tak nierealnie. No ale tak naprawdę to dopiero druga tekstura przezemnie rysowana. Wcześnie wystarczały mi gotowe czyste materiały:D

Pozdrawiam wszystkich i obiecuję dalszy ciąg Bacry

[jupi][heej]

  • Odpowiedzi 312
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

....jak mozna to powiem, ze teksturka na\"silniku\" jest fajna chociaz malo widoczna a na reszcie chyba troche odpusciles-ale moze to chciales osiagnac-tak czy owak model jako model mi sie bardzo podoba i rowniez czekam -hej!

Napisano

Obrazki będą już w krótce. Nie chce pokazywać na razie testowych renderingów bo nie bardzo mi się podobają, ale już wkrótce, może z domu je uploaduje:D Co do tekstur... To na silniku to zwykłe mapa nois. No nie jedna tylko 4... A na kadłubie to wszystko jest rysowane w photoshopie.

Pozdrawiam.

P.S. Obiecuje screeny będą po weekendzie.

Napisano

Hmmm....ja bym przyczepił się do teksturek. Sam napewno niezrobiłbym tego lepiej bo jestem cienki z teksturowania ale jest ona jakby zbyt rozciągnięta i za mało taka...metalowa i brudna- to jest moje zdanie, ale powodzenia przy dalszych postępach w pracy

Napisano

Stoi, bo to jeszcze nie jest scena. Na razie tylko pojazd. Co do tekstur. To ciężko będzie to jeszcze bardziej pobrudzić. A co do rozciągnięcia to już nie rozumiem. Tekstura była rysowana na unwrapUVW więc o rozciągnięciu nie może być mowy:D

A teraz inne ujęcie:D

http://bacry.w.interia.pl/speeder.jpg

 

P.S. Postaram się zrobić szkic sceny i podrzucić na forum.

 

 

[Edited on 13-4-2003 by Bacry]

Napisano

Te \"rozciagniecie\" to pewnie te smugi-mi one wygladaja jakby to byl maly model malowany pedzlem (taki dosklejania) wiec w tych teksturach te skale tak mniej wiecej widac jesli skladnie to wyrazilem....sorry nie spalem....i jeszcze pozdrowienia!

Napisano

A to wszystko jasne. Smugi są ale to specjalnie. To w photoshopie zrobiłem przez nois a potem blura typu motion. Ale mi się to właśnie podoba. A jak inni się zapatrują na takie maźnięcia:D

Pozdrawiam i Dziękuję z uwagi

Bacry

Napisano

Mi te smugi jak najbardziej pasują:) jak chcecie jednolity, piękny, błyszczący lakier, to do działu WIP samochodziki se pooglądać.

Ewentualnie troche bym przyciemnił tą texture, bo pojazd coś taki delikatnie pstrokaty się wydaje:D, chociaż wcale mi to nie przeszkadza

Napisano
jak chcecie jednolity, piękny, błyszczący lakier, to do działu WIP samochodziki se pooglądać.

hmmm.... ja tam za samochodzikami ni przepadam-dzieki. Chodzi mi o to, ze one wygladaja nienaturalnie bo jak pociagniecia pedzlem i plakatowka(te zielone miejsca)nie wiem jak to wytlumaczyc, w kazdym razie wydaje mi sie to nienaturalne a uwagi daje w dobrej wierze bo model swietny i dobrze ,ze sa te wytarcia ale mozna je chyba jeszcze poprawic?[hmmm](nie same wytarcia co raczej ogolne wrazenie tekstury, zeby nie wygladala plakatowkowo)

 

[Edited on 13-4-2003 by Tomek Kosiorek]

Napisano

eh no nie za genialnie to wygląda :( taki dobry model a tak skichciłeś z scenerią i oświetleniem... daj jakoś te światło bardziej pod kątem... i materiał popraw tzn shader... a i spróbuj poprawić tą mape chromu.. daj glosy reflection... a podepnij mape refleksji do mapy rozkład swiatła na obiekcie...

 

Napisano

Sheder to ja ciągle poprawiam, a co do sceneri, oświetlenia i ogólnie kompozycji to nie ma co oceniać. Światło jest jedno a kompozycji nie ma wcale. Nad tym będę pracował jak będą już wszystkie elementy zrobione. A do zrobienia jest jeszcze drugi pojazd ścigający, alien za kierownicą no i prędkość...[dresik]

Pozdrawiam Bacry

Napisano

prędkość.... ;) a czy to nie są te małe niebieskie ludziki.

A tak na serio to kolejna wersja materiału. I powtarzam to pojazd jest w trakcie rodukcji nic więcej kompozycja, światła są tylko po to by cokolwiek było widać. No i jeszcze jedno. Obraz został zoptymalizowany by był jak najmniejszy więc niektóre szczegóły umknęły:D

Pozdrawiam Bacry

Napisano

nooom, teraz wyglada to troszke bardziej przekonywujaco... :)

 

patrzac na poprzedni update odnosilem wrazenie, ze pojazd jest obity zielona skora dzikiego kosmity ponabijana cwiekami... :P

 

pozdro

czekam na wiecej...

Napisano

nie no poprostu bomba! bardzo mi się podoba, ja chcę takiego do garażu, mialbym problem polskich dróg z głowy[lol2].

ludziska się czepiają texturki, więc nie będę gorszy;).

 

1. ktoś (przepraszam, nie pamiętam kto)już kiedyś zwrócił na tym forum uwagę na fakt, że przy tak dużych powierzchniach b. ładnie wyglądają łaty na karoserii, najlepiej z nitami (wiem, oklepane, ale mnie się podobają). Jest to jakby nie było futurystyczny pojazd,

więc może być wykonany z jakiegoś hiperkarboduraglesu, w formie wytłoczek, myślę jednak że pojazd z płyt/łat jest bardziej masywny.

2. zacieki: myślę że jest ich trochę za dużo (wrażenie estetyczne), ja bym proponwał machnąć bardzo wyraźną teksturę (patrz p.1) i tylko kilka zacieków, ale zato bardziej wyraźnych. Np od silnika wzdłuż kadłuba.

Raczej bez pionowych zacieków, bo przecież ta machina ciągle pędzi i się nie zatrzymuje :)

Ewentualnie kilka skośnych zacieków od niskiej prędkości.

Tyle mi podpowiada mój zdziadziały mózg[mruga]

 

Bardzo lubię industial, a ta maszynka nie pozwala oderwać od siebie wzroku.

Bosko!

Napisano

Witam wszystkich po dłuuuugiej przerwie. Niestety rozstruj nerwowy kompa (i nowy szef) nie pozwala mi na jakiekolwiek zaglądanie na forum w pracy a w domu wiadomo.... Jednak nad sceną ciągle pracuje... jednak ciągła zmiana koncepcji wydłuża proces. Drugi pojazd jest już skończony, tekstury tylko proceduralne, ale ma być tylko tłem i to z dużej odległości. Zrobiony jest też rurociąg, pozostały jeszcze zbiorniki (jeden będzie explodował) i krajobraz (niestety ten ostatni zmieniał się już dwa razy). Tak to by w skrócie wyglądało. Niestety na razie nie prezentuje się to okazale więc nie będzie screenów. A co do pojazdu prezentowanego to nie będzie już żadnych poprawek jest ładny taki jaki jest ;)

Pozdrawiam

Zapracowany Bacry

Napisano

Czesc :)

 

Pracka super naprawde :) nie ma sie do czego przyczepic :) tak jak ktos wspominal wczesniej lubisz szczeguliki dlatego twoje pracki sa takie fajne:)

 

Co do twojego nowego szefa to juz go nielubie :| czyli nie pogadamy normalnie na gg w czasie gdy bedziesz w robocie ?

 

eh odezwij sie na gg jak znajdziesz chwilke czasu ~~

Napisano

Szkoda, że nie wziąłem dzisiaj dyskietki, bo bym podesłał.... Testuje teraz chmury w AfterBurn. I ogólnie całość krajobrazu.

Pozdrawiam Bacry

P.S. Dla odmiany w domu modem nie wybiera numeru [hmmm]

P.S.S. Na koniec roku będę się przeprowadzał i wtedy zamontujemy stałe łącze... więc wtedy już mnie nic nie powstrzyma :cool:

 

Napisano

To jest drugi pojazd. Ujęcie przygotowane do połączenia ze speederem. Speeder będzie umieszczony po prawej stronie, gdzie jest troszkę wolnego miejsca. W tle będzie trochę zabudowań itp. No i jakiś mały wybuch[killer]

Pozdrawiam BAcry

 

Napisano

[wow][wow][wow]...ale mam pare zastrzeżeń :)

 

1. Wzbijający się kurz...te chmureczki czarne...za mało jest tego...widać że scenka jest w ruchu...ja mam pytanie...czemu krurz jest tylko w jednym miejscu a nie przez calą drogę lotu :)

 

2. Co do coloru samych texturek...scenka jest taka pustynna i bardzo pasowały by tutaj colory ale DUNE...żółte...ciemna żółć...takie tak :)

 

3. Taki drobiażdżek...(nie wiem czy do uzyskania :P) mianowicie chodzi mi o takie miejscoze falowanie okolic płomienia wydobywającego się z wylotu...ozaki gorąca...tak jak przy silnikach samolotów :D

 

pozdro...

Napisano

Witam udało mi się na chwilę podłączyć i jak czytacie ten tekst to znaczy się komp nie zawiesił;)

1. czarna kurzawa dymu. Jest już troszkę zmieniona, ale nie będzie jej więcej, bo statki starują więc wzbija się pod pojazdami.

2. Falowanie powietrza; chciałbym żeby było ale zobaczymy jak sobie poradzi ze wszystkim komputer.

3. Oświetlenie; Zobacze jak sobie taki jeden HDR poradzi. Właśnie zmieniłem oświetlenie na HDR więc czeka mnie zmiana materiałów na VRaya, ponieważ maxowy materiał przy oświetleniu bez źródła światła zachowuje się dziwacznie.

P.S. Dorobiłem fotel w tej okrągłej wieży, ale nie mam jeszcze screenów. Dorobie jeszcze pilota do speedera, strzelca do wieży, i zabudowania i chyba będzie gotowe [jupi].

Pozdrawiam Bacry

Napisano

modele bardzo ladne, ale znowu bardzo czyste, brakuje jakigos kurzu wzijanego przez cag tych ilików, a poloze jes za płaskie, al modele mnie opowalają. bardzo ładne.

Napisano

Model tego statku idealnie do jakiejś gry komputerowej. Spróbuj to sprzedać :P.

A jak się jeszcze pojawi coś z prawej strony to będzie cudownie. Tylko popracuj nad podłożem, może jakieś wydmy?

Napisano

Podłoże będzie inne, kurz też będzie. Animka na razie się wykluwa:D

A tak jako dodatek malutki pliczek z budynkiem (jeszcze nie oteksturowany i nie wykończony). Przed wejściem dodam jeszcze pomniki ze dwa:) No i ogólnie jeszcze troszkę pracy, to tylko wstępny projekt.

Napisano

Jak wam się nie podoba to też możecie pisać[killer]. Dorobiłem pare szczegółów: platformy, dwie kondygnacje na budynku. Tylko mi pomniki nie wyszły (więc musiałem się wyluzować w starcrafcie. Teraz kombinuje na zwięczeniem bydynku. Czy w ogóle coś tam dokładać. No i nad drugim budynkiem z wierzą kontrolną:D

Pozdrawiam wszystkich którzy jeszcze odwiedzają to miejsce.

Bacry

Napisano

No i po urlopie dwa obrazki (z teksturami) Od razu mówie i tłumaczę. Scena końcowa będzie w zbliżeniu (jak jeden z obrazków) ziemia jeszcze nie ruszona ale już wkrótce (jak zawsze) się nią zajmę. Budynek po lewej jeszcze dopieszcze na razie strasznie mnie drażni. No a teraz obrazki.

Ddd.jpg\"

Ddd2.jpg\"

 

 

 

 

Napisano

Taak. A jak się komputer rumienił. Dobrze, że ma wiatrak na procesorze. A tak na serio to jeszcze tylko wybuch i facet do pojazdu (no i poprawki w lewym budynku)

Pozdrawiam Bacry.

P.S. Zbliżenie liczyło się przez 1,5 h ostateczny wynik chyba będzie kompozycją bo całości nie zrenderuje z MotionBlurem.

Napisano

Chciał bym zrobić animkę tylko nie wiem czy mi starczy czasu i cierpliwości. No i w animce przydało by się kilku biegających facetów, a tego to chyba w GI już nie wytrzymam. 25 fps każda klatka 1h to jest 1s na dzień. Ciężka sprawa.

Pozdrawiam Bacry

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności