Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetne niebo i przestrzeń. Kolory dodatkowo to potęgują :) Złagodziłabym nieco ostrą teksturkę na dalszych skałach, bo jest taka sama, jak na tych na samym przodzie. Skoro fanart to dlaczego logo wiedźmina, które sugeruje jednak coś innego? ;)

Napisano (edytowane)

e tam, może się nie znam, ale twórcy wiedźmina by się nie powstydzili, po za tym to jak darmowa reklama zrobiona w pięknym stylu. Ja bym się nie przejmował i czekał na oferte pracy w CD project po takim obrazku ;]

 

- - - Połączono posty - -

Edytowane przez Diem
Napisano

obrazek bardzo fajny ale gdyby nie logo w życiu bym go nie powiązał z grą. Może się spodoba wydawcy ? a może już piszą pozew ?.

 

Ale wracając do samego obrazka , te teksturowane górki się przenikają nawzajem albo tekstura tak nieszczęśliwie się kończy / zaczyna.

Napisano

Dzięki za krytykę i wskazówki.

 

Rzućcie okiem na tego Pana i jego serię Popped Culture. Loga, które do niego nie należą są na każdym obrazku. I nawet go nie zamknęli. Nie było bury. Bezprawie? Poszedłem jego śladem, bo zabieg mi się spodobał.

 

https://www.facebook.com/DANLUVISIART/media_set?set=a.10150296250689960.1073741826.512189959&type=3

 

Za dużo stresu o małą pierdołę. Gdybym sportretował wiedźmina w konwencji hentai i dorzucił logo, potem wypromował pracę - wtedy rozumiem.

 

I w momencie, w którym widzę, że większość dyskusji toczy się na temat loga, nie contentu to aż mi się łezka w oku kręci. Bo trochę zabija się dla mnie w ten sposób cel wrzucania pracek tutaj.

Napisano (edytowane)

Wojtek to wszystko tylko z troski o Ciebie ;] Na tym spędzie conceptartowym miesiac temu prawnik gadal o przypadkach wydawcow ktorzy sobie kategorycznie nie zycza takiego uzywania ich znakow handlowych i wynikaly z tego nieprzyjemne historie ktore wolalbym zeby Ci sie nie przytrafily, to wszystko. Praca sie sama broni, logo jest niepotrzebne a moze Ci zaszkodzic, dlatego uwazam ze lepiej je usunac. To ze Luvisiego nikt nie ruszyl nie oznacza automatycznie, ze wszystkie loga sa teraz dla kazdego, to nie jest precedens na ktory sie mozesz powolac w sadzie ;]

 

Wyobraz sobie sytuacje, w ktorej jakis domorosly albo i nie domorosly dziennikarz growy trafia na Twoj obrazek (jestes popularny :P), widzi logo, z miejsca przyjmuje za fakt, ze to material oficjalny, umieszcza go na swojej stronie w jakims artykule, czy tam wrzuca miedzy inne oficjalne materialy od wydawcy, robi sie kula sniegowa, potem wydawca trafia na taki artykul, wkurza sie i wez to potem odkrecaj. To tak jakbys sobie uszyl sam kamizelke Hells Angels i wskoczyl na motor w tej Twojej Kaliforni ;p - pojezdzic bys moze i pojezdzil, ale niebezpieczenstwo jest ;]

Edytowane przez EthicallyChallenged
Napisano

Po za tym konwencja tej serii Luvisiego nie jest ani troche podobna do oryginalnych materiałów promocyjnych, więc widać że to takie humorystyczne podejście do różnych produktów. On te loga tam raczej umieścił po to, by ludzie wiedzieli co parodiuje. Tutaj nie ma miejsca na pomyłkę, bo widać że to fanarty.

Napisano

nie ma co sie tłumaczyc, moim skromnym zdaniem taka robota jest dość nietaktowna i myląca...I widzac tego typu rzeczy zadaje sobie pytanie- po ch*j cos takiego robić?;]

 

Co do samego arta- widac progress, jedyne co razi to jednakowa ostrość wszystkich obiektów, przez co wychodzą płaskie i nie czuć przestrzeni.

 

pzdr!

Napisano

Dzięki za uwagi! Będę pamiętał na przyszłość! Rzeczywiście wyszło niefortunnie.

 

Dzięki nicponim! Racja, racja, muszę popracować nad zmiękczaniem tych wszystkich tekstur, które tam wkładam :)

 

I żeby nie było, że tylko gadam. Z recyklingu:

 

RYq77GF.jpg

Napisano

Rany, padłem Nikodem:D Wojtku pięknie działasz, szkoda trochę, że odpuściłeś ilustrację na rzecz studium bo bardzo ciekaw byłem co z tego wymodzisz;)

Napisano

To ja już nie wiem, co będzie, jak już się tego Zbrusha nauczysz :)

W tych skałach zobaczyłam dokładnie to samo co Nikodem, ale może to dlatego, że nie mam w spodniach.

Napisano

no i bajer! 2D, 3D będziesz miał pełny arsenał. Czasem korzystam z jakiegoś 3d do ustawienia sceny tak jest zdecydowanie łatwiej (albo po prostu jestem leniwy)

Napisano

Dzięki wielkie za odwiedziny Kiciputek! Tak jest, posiłkowałem się konkretnymi kadrami z animacji Dreamworksa. Celem było odzwierciedlenie w 100% kompozycji, shape design'u i kolorów. Dawno, dawno tego nie robiłem i można powiedzieć, przez to zamknąłem w jakiejś strefie komfortu z kolorkami i czas z niej wyjść :D

Napisano

Fajne ćwiczenie, akurat z Dreamworks o kolorach można się mnóstwo nauczyć :) Może teraz krok dalej i spróbuj w tym stylu potworzyć jakieś własne concepty do animacji dla dzieci? Jakieś kadry, albo postaci? Fajnie by było coś takiego zobaczyć w Twoim wykonaniu :) Widać po tych kadrach z Dreamworks (i nie tylko), że świetnie radzisz sobie z rodzajami oświetlenia, bardzo świadomie je podpatrujesz. Ale to pewnie też już słyszałeś ;)

Napisano

Dzięki, dzięki! Wiesz, zanim zacznę takie rzeczy tworzyć, chcę porobić takie ćwiczenia co najmniej przez miesiąc dzień w dzień. Może poczuję się trochę pewniej i coś rzeczywiście podłapię :D

 

Następny - 1,5h:

 

EfJaEoG.jpg

Napisano

Łał, piękne te palety! Zwłaszcza szóstka przypadła mi do gustu :) Wszystkie są takie świeże, wibrujące, mają swoją strukturę. Patrząc na te thumby mam wielką ochotę wypróbować sobie artRage'a. A co do ćwiczeń z kadrów filmowych - miesiąc? Serio? Nie jesteś dla siebie zbyt surowy? ;)

Napisano

Ej, to nie są animacje dla dzieci...

 

Wojtek, bierzesz na warsztat najlepsze momenty, i strasznie fajnie Ci to wychodzi ;] Do cwiczen polecam jeszcze Rise of the Guardians, a chyba najlepiej to Croods, ci to dają czadu z kolorami...

Napisano

O tak, The Croods odjechali kolorystycznie totalnie, uczta dla oczu. Polecam concepty Chrisa Sandersa.

 

Dlaczego nie dla dzieci? Wiadomo, że nie tylko dzieci mają z nich frajdę, co nie zmienia faktu, że są grupą docelową tych animacji.

Napisano

Ładnie sobie tu poczynasz. Musiało Cię kosztować dużo pracy osiągnięcie takiej swobody w warsztacie. Brakujące parę procent uzupełniłeś talentem i mamy kolejnego murowanego kandydata do własnej strony imdb :)

Napisano

No te ostatnie malunki na podstawie screencap'ów genialne. Idąc za Twoim przykładem też zacząłem ćwiczyć takie speedy z kadrów filmowych - oczywiście moje nie wyglądają tak fajnie jak Twoje, ale może po iluś tam latach ćwiczeń też dojdę do takiej wprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności