Skocz do zawartości

Postać: Cierpliwość


Luki Luki

Rekomendowane odpowiedzi

Nie lubię robić wipów do moich obrazków, bo zdąrzą się opatrzeć dopóki nie skończę i potem wrażnia (jeśli jest w ogóle) mniejsza. No ale niech tam. Może usłysze coś konstruktywnego, czego jak zwykle nie posłucham? ;).

Soft: maya, mudbox, fusion i photoshop.

 

czajna01.jpg

cziku2.jpg

Edytowane przez Luki Luki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dla mnie praca wygląda SUPER!

Taka fajna azjatka :D A co do redneru to tak myślę czy moze nie chciałeś ująć dzieczyny w ,,płaszczu niewidce" ?

Musiał byś troszkę bardziej poszarpać na klatce piersiowej aby to ukazać.

Masz tylko jeden błąd. Stanik z jednej strony jest czarny a z drugiej przezroczysty zostań przy czarnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Nie podoba mi się" to nie jest komentarz, który cokolwiek wnosi, ale najwyrazniej nie zasluzylem na wiele wiecej ;).

Shader to mentalowy misss fast skin.

Tak czy inaczej dzięki.

 

Może usłysze coś konstruktywnego, czego jak zwykle nie posłucham? ;).
to my mamy sie spuszczac zebys nas olal? moze na wiecej nie zasluzylismy ;) tak sie tylko czepnalem w pierszym poscie, no ale potraktowales to nadwyraz powaznie ;)

 

tak czy siak dopracowal bym linie oczu,powiek i wybielil oczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komcie.

Klicek - nie olewam, chodzi mi raczej o to, że nie zastosuję się do uwag typu "lepiej by jej było z blond włosami" ;). Co do wybielania oczu, chyba nie bardzo da się to zrobić, bo zaczynają świecić. Ich linia to inna sprawa, ale mnie się podoba, screen jak wyglądają w zbliżeniu jest niżej.

No i oczywiście jest sporo rzeczy które biorę poważnie, ale takie tam drobne przepychanki słowne na forum, należą do nich rzadko. :D

 

mrkrzysiek - racja, tylko że na dekolcie dzieje się paradoksalnie więcej niż na twarzy, ale popróbuję, bo teraz rzeczywiście ten fragment wybija się ponad twarz.

 

Zapomniałem napisać, że ubrania nie ma, renderuje wszystko oddzielnie i za ubranie się dopiero zabrałem, dlatego są tylko cienie od niego i powstał też cień od passa z cieniem włosów.

 

oko_musi_byc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy że nie do końca spoko, bo trochę nie podobają mi się zewnętrzne kąciki, ale to jeszcze do poprawienia. Muszę zaznaczyć linię między rzęsami a okiem na różowo, tylko że to będzie widać dopiero na większym obrazku. Renderuje znaczek pocztowy bo szkoda mi czasu na rendering na domowym kompie, w pracy puszczę na farmę wszystkie passy w jakimś normalnym rozmiarze;).

 

A, jeszcze dodam coś co wydaje mi się oczywiste. Nie celuję w fotorealizm! Celuję w jakieś takie chgw co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noł szit kaptin?;)

 

E, wolałbym kamień dla kapitana ;).

Ty to wiesz, ja to wiem, i pewnie parę innych osób też, ale wiesz... nie wszyscy są tacy lotni. ;)

 

ola-f - tam jest zbyt szerokie oko, tzn cuś mi się przeskalowało i jak je zwężę to będzie git, ale nie chce mi się już wrzucać kolejnego obrazka, później się okaże.

Jeszcze sporo pracy nad tym obrazkiem przede mną, więc różnych niedoróbek jest na nim trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skóra na twarzy ma zbyt jednolity kolor...np. zazwyczaj w okolicach policzków jest bardziej w stronę różu niż reszta...w okół oczu jest ciemniej i w fiolet (co częściowo masz..ale nie do końca :) )...podobnie jest z siatkówką oka...w okolicach kącików się zaróżawia

nawet jeśli nie celujesz w foto to może ci to fajnie uplastycznić obrazek...

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna, tylko włosy jeszcze nie mają tego samego oświetlenia co reszta, ale o tym pewnie sam wiesz.

Spróbowałabym mniej wystrzępić włosy. Takie zcięte prosto, jak w screenie z viewporta w pierwszym poście, wyglądają moim zdaniem lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ania - z wlosami to jest ciągła walka, próbowałem różnych technik i skończyło się na polygonach alfą. Tak jak Tobie bardziej podobają mi się mniej postrzepione i gestsze, muszę posiedzieć nad mapą przezroczystosci jeszcze. Oświetlenie jest identyczne jak reszty, Ale rzeczywiście trochę odstaje. Zgaszę trochę lewą stronę jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fan? Taa... ;)

No weź, jakbym nie chciał usłyszeć co jest nie tak, to bym nie postował chyba. Chociaż oczywiście mogę być tak przekonany o swoim geniuszu, że tylko czekam na pochwały, ale tak niestety nie jest. Może byłoby łatwiej żyć. Chlip... ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo co reanimator, wlosy splaszczone i oczy faktycznie slabe, wiecej popracuj nad ich materiałem, może dwuwarstwowy mesh, do tego reflekt, soczewka do refrakcji na zrenice.

 

Jest gnomonowy tutek za free, (chyba maya, ale spokojnie można przełożyć na maxa) "creating believable eyes", trzeba sie jedynie zarejestrować:

http://www.thegnomonworkshop.com/store/category/171/Free-Tutorials-All

 

Do tego przejarane swiatło i cień, czerń pod nosem, materiał skóry wymaga pracy.

 

Znowu do gnomonow: Skin Shading with Mental Ray, ten sam link co wyzej tylko kolejna strona, dobry tutek o setupowaniu sss, znowu maya, ale mozna naprawde duzo wyciagnac na temat krecenia parametrami sss.

 

Mozesz tez sprobowac olac sss i wyrenderowac material standard z texturka, do tego ao i fresnel (falloff) w dwoch wersjach, wąskiej i szerokiej i blendowac to w szopie, mozna wyciagnac naprawde fajne efekty.

 

pozdrowki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ogarnąłem temat. Okazało się że po drodze włączyłem dodatkowe światła o których zapomniałem. Stąd przepalenia i płaskość oczu. Jak mogłem tego nie zauważyć, tylko ślepo zaufać sobie, że skoro przedtem było w miarę dobrze, to i teraz jest jak być powinno? Sam sobie zadaję to pytanie.

Levus - oczy są z dwóch obiektów, nasadziłem od cholery passów na nie, łącznie na oczy mam przynajmniej 5. A na cały obrazek 28. Oczywiście ilość nie musi przechodzić w jakość, ale spróbuję dokładniej nimi pokręcić. Może nie jestem najlepszym compositorem, ale radochy mi to sprawia mnóstwo;).

A z włosami nadal jest hardkor. Czarne włosy to naprawdę masakra, nie bardzo jest je jak cieniować, a ładne bliki to też katorga. Ale jadę dalej.

Na razie bez obrazka, jutro coś będzie jak się to policzy w robo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności