Napisano 7 Listopad 201014 l Witam. Zakładam temat, żeby mieć motywację do dalszej pracy, jakiej ostatnio jeśli chodzi o ten model na prawdę brakuje... Samochodzik bardziej nietypowy. Nie należy do najładniejszych bryk sportowych, ale nie o to tutaj chodziło... chciałem sobie poćwiczyć robienie bardziej nietypowych kształtów. W planie po skończonym modelowaniu mam rendery studyjne i outdoor (jakiś tor wyścigowy), ale jeszcze trochę przy nim zostało do zrobienia..... Soft: 3ds Edytowane 11 Wrzesień 201410 l przez blomd
Napisano 7 Listopad 201014 l nie jestem pewny czy to ma tak byc ale sa jakieś garby na dachu a poza tym kozak ^^
Napisano 7 Listopad 201014 l Jeeee moje ukochane autko. Kiedys je robiłem ale przez brak umiejetnosci totalnie zbeszcześciłem ten wóz. Teraz widzę ma godnego modelera :) Tak trzymaj ! Modzal: Garby sa i maja byc, nawiazuja do ksztaltu glowy żmiji. Edytowane 7 Listopad 201014 l przez NV
Napisano 7 Listopad 201014 l Ulala piknie będzie :) Samochód faktycznie nie najprostsze kształty ale wybrnąłeś. Ahoj
Napisano 8 Listopad 201014 l Autor Dzięki wszystkim za komentarze. Poprawiłem jeszcze 3 screeny, które się nie chciały wyświetlać. Brazniew: niektóre miejsca wymagały trochę więcej poly, dla tego jest ich aż tyle.
Napisano 8 Listopad 201014 l swietnie Ci idzie, widac ze doskonale juz czujesz modelowanie, czekam na final!:)
Napisano 8 Listopad 201014 l To co to za potwór trzyma tą scenę :D? Mój staruszek ma problemy 600k czasem.
Napisano 8 Listopad 201014 l no fajniutko idzie:) nie korzystasz moze z cada udostepnionego przez Chryslera? Bo ksztalty super okraglutkie. Sam chcialem sobie wymodelowac kiedys ta furke na podstawie cada:) PS. teraz dopiero skumalem ze masz jednak printy:P
Napisano 8 Listopad 201014 l Autor vision, stachu - dzięki ;) Brazniew: i7 920 niekręcony, 6gb ram ;P JohnZi - hehe, dzięki :) nie korzystałem z cada, nawet o nim nie wiedziałem... kształty są okrąglutkie dzięki dobrze znanej Ci metodzie mid-poly ;D
Napisano 9 Listopad 201014 l z tego ujęcia tyle udało mi sie znaleźć 1. krawędź idzie na wprost a nie zaokrągla się 2. tam powinno być bardziej do środka 3. krawędź*powinna być miękka 4. bardziej miękko a jeżeli ostro 5. niezaznaczone viper SRT10 ma 3 żebra a nie 5 1 2
Napisano 10 Listopad 201014 l Autor Hehe, cortes - dzięki ;), ALE wersja vipera, którą modeluję to nieco starszy rocznik z innymi wlotami powietrza na masce, które bardziej się mi podobają. Jeśli chodzi o drugi punkt, to wydaje mi się, że tam jest wszystko w porządku. Z innej perspektywy to miejsce wygląda całkiem inaczej. Do 3 i 4 postaram się dostosować, choć teraz będzie ciężko ;) Powoli szykuję już updejta choć ostatnio cierpię na brak czasu
Napisano 11 Listopad 201014 l jednak sadze ze 2 moglbyś troche podciągnąć - sam modelowałem wersje z 2008 roku :)
Napisano 21 Listopad 201014 l Autor No, to mały up. Zostało jeszcze do zrobienia najgorsze cholerstwo jakim jest lusterko wsteczne :/, no i prowizoryczne wnętrze. I taki teścik materiału felgi
Napisano 21 Listopad 201014 l Ten render wgniata w fotel ! Co to jest HDRI jakieś ?? Zdradź chociaż czym świecisz :D
Napisano 21 Listopad 201014 l no to mamy dwa godne vipery na forum :) EDIT : sidewall jest do tyłu popraw :P Edytowane 21 Listopad 201014 l przez cortes
Napisano 21 Listopad 201014 l Gdyby nie wyzej juz wspomniany sidewall i mały zacisk to pomyslal bym ze zartujesz ze to render;) Czad!:D
Napisano 21 Listopad 201014 l Na mój gust to masz blomd duże możliwości i bardzo ładnie Ci wychodzą rendery, ale z materiałem opony to mógłbyś jeszcze trochę powalczyć :) Jest bardzo dobrze, ale może być lepiej! Render wygląda tak poza tym fotorealistycznie! Bardzo ładnie! Bardzo!
Napisano 21 Listopad 201014 l swietny tescik! ladna hdrk'a (o ile to hdrka:) ), normalnie byloby jak foto gdyby nie slaby material opony. Wyglada troche za plasko ten bump, sprobuj moze displacement? specular tez jakby za duzy, nie czuc ze to guma. pozdro
Napisano 21 Listopad 201014 l Autor Dzięki wszystkim za opinie. NV - świecone hdr'ką własnej roboty -.- Podstavsky- na pewno jeszcze powalczę ;) vision - też mam to wrażenie że nie czuć od tego gumą... materiał opony nigdy nie chciał mi wyjść :/, a jeśli chodzi o sidewall, to muszę chyba faktycznie wrzucić go do displacementu vraya, bo trochę niewyraźny wychodzi =).
Napisano 22 Listopad 201014 l wgniata, bardzo nieźle, wiedziałem że dasz radę! Tylko parę poprawek zasugerowanych wyżej i będzie git. Mam nadzieję że więcej tego będzie ;)
Napisano 29 Listopad 201014 l Fajnie wygląda model, ale już lakier wygląda dziwnie. Jakoś tak mdło i nienaturalnie. Chyba również przesadziłeś z zabawami w PS'ie bo widać przekłamania kolorystyczne i przebarwienia. Robiłeś coś z oponami? Ładnie się otoczenie odbija w felgach i właśnie gumach :)
Napisano 30 Listopad 201014 l Render wymiata tak jak i model, mógłbyś pokazać studio i powiedzieć coś o oświetleniu?
Napisano 30 Listopad 201014 l Wiesz co Ci wczoraj mówiłem. Warto wspomniec, że lakier jest bardzo ładny, mi troche przypomina styl jednego z mistrzów prezentacji modelowanych przez siebie autek :)
Napisano 30 Listopad 201014 l ostatni w porównaniu do przedostatniego jest ledwie slaby: ], serjo serjo. tamten test jak dla mnie i pewnie dla 99,9 populacji naszego globu to jak zdjecie. cos niesamowitego Edytowane 20 Grudzień 201014 l przez KoMic
Napisano 1 Grudzień 201014 l Autor Podstavsky - w psie podciągnąłem tylko niebieski kolor. Te przekłamania kolorów na szybkach od reflektorów występują również w realu ( http://dodgevipersrt10.net/wp-content/uploads/2010/08/2010-dodge-viper-srt-10-on-road.jpg ), może nie w studiu i nie z taką intensywnością, ale troszkę wyrenderowało inaczej niż bym chciał. To był dopiero taki mały pierwszy test jak to wyjdzie. Lakier wydaje Ci się mdły może dla tego, że jest za mały gloss... spróbuję coś z tym pokombinować. Gumy w kołach były wymieniane ;) Berger, Indian, Dunuś - Dzięki :D KoMic-wow, dzięki, chyba muszę jeszcze renderowanie studyjne doszlifować ;)
Napisano 1 Grudzień 201014 l ostatni w poruwnaniu do przedostatniego jest ledwie slaby: ], serjo serjo. tamten test jak dla mnie i pewnie dla 99,9 populacji naszego globu to jak zdjecie. cos niesamowitego Tru tru! Jednak studio będzie lepsze, jeśli skorygujesz to co Podstavsky wymienił. Chociaż- moim zdaniem- felga też jest jednak do dopracowania.
Napisano 5 Grudzień 201014 l Autor No to kolejny teścik. Kompresja trochę zjadła...: Kr3tz - felga w sensie że model, czy chodziło Ci o materiał niedopracowany? Aha, i jeszcze miałem powiedzieć coś o studio :) Więc tak - świecone 3ma vraylight planami po lewej i po prawej, jeden w kolorze lekko żółtym, drugi lekko niebieskim, z multiplerem ustawionym na 3,5 i wyłączonymi affect reflections. Z góry świeci jeden vraylight plejn, ale taki który ma dawać tylko cienie i delikatnie oświetlać, czyli taki który ma ustawiony multipler na 1,5, wyłączone affect reflections, affect specular w kolorze białym. Refleksy dają plejny z vray light mtl. Jako color mapping użyłem Exponential, aby mieć kontrolę nad jasnymi i ciemnymi częściami renderu. Irriadance map: High, hsph. 60, interp. 30, light cache: subdivs 1600
Napisano 5 Grudzień 201014 l Profesjonalnie. Czekam na kolejny render. Edytowane 5 Grudzień 201014 l przez Camel
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto