ETA Napisano 11 Listopad 2010 Napisano 11 Listopad 2010 (edytowane) Postanowiłem spróbować się ogarnąć i wreszcie skoćczyć jakiś model, a jako, że DW startuje, to zacząłem coś skrobać. Na początek taki model bardziej jako koncept, chciałem sobie szybko zarysować o co mi mniej więcej chodzi. Robot: Shadow Pozdrawiam ETA Edytowane 23 Listopad 2010 przez ETA
ledyr Napisano 11 Listopad 2010 Napisano 11 Listopad 2010 nie lepiej zrobic koncept w 2D? szybciej sie rysuje niz modeluje xD
ETA Napisano 11 Listopad 2010 Autor Napisano 11 Listopad 2010 Hmmm nie w moim wypadku, moje rysowanie to zło :D Chociaż pewnei tka już go zostawię i popchame w ps :)
Levus Napisano 12 Listopad 2010 Napisano 12 Listopad 2010 No i fajnie ze robisz:) Bede zagladal! No i fajnie ze zmienili zasady, mozna juz sculpt zrobic pod przepalenie na diffuse:) Przynajmniej tak zrozumialem z tego co przeczytalem w rulesach..
ETA Napisano 13 Listopad 2010 Autor Napisano 13 Listopad 2010 Własnie się zastanawiam czy robić dorazu cos w stylu hipoly do przepalania, czy się spróbować rpzemęczyć z koncepem co ejst moją straaaszną bolączką (a czasu teraz mam niewiele) :/ A ty dajesz jakiś model :>??
F/X Napisano 13 Listopad 2010 Napisano 13 Listopad 2010 Pomsył na modelik mi się podoba. Ale radziłbym Ci jednak narysować koncept. To naprawde bardzo pomaga później przy modelowaniu (w tym przypadku bardziej texturowaniu).
n-pigeon Napisano 17 Listopad 2010 Napisano 17 Listopad 2010 Fajny motyw z maską, dajesz dalej ;) Akurat lubię takie klimaty i dodatkowo skoro to ma być steampunk, to stary, ja to kupuje bez popicia :D Reszta dobrze prawi, warto zrobić szkic, nawet nie musisz go pokazywać, ale przynajmniej choć trochę uchwycisz wizje, na pewno zainspiruje to kilka dodatkowych pomysłów :)
ETA Napisano 19 Listopad 2010 Autor Napisano 19 Listopad 2010 Dzięki :), co do koncepty to w głowie mam co chcę osiągnąć ewentualne szkice będe robił na bieżąco. Puki co zacząłem skrobać model: Ogólnie chicałbym zrobić go tak żeby wyglądał jak poskładany ze starych części na podstawie jakiegoś łanego robota :D Coś ala twór szalonego konstruktora który pracuje jako woźny w teatrze a po godzinach buduje skrytobójcze roboty... Co do walca na plecach jest to zbiornik na powietrze... tego typu maszyna nie może sobie pozwolić na głośny napęd który wymaga paleniska :D
n-pigeon Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 (edytowane) Fajny pomysł :D taki robo Frankenstein :) Ładnie się zapowiada, ale na razie nie wiele widać, czekam na więcej. Wysłałeś to 19go? xD jakim cudem nie zauważyłem że jest apdejt... Edytowane 21 Listopad 2010 przez n-pigeon
ETA Napisano 23 Listopad 2010 Autor Napisano 23 Listopad 2010 No narazie mam tyle i już ok 2549 tri :/ Cieszę się, że pomysł zostął pozytywnie przyjęty :) Wysłałeś to 19go? xD jakim cudem nie zauważyłem że jest apdejt... W końcu shadow :D:D
F/X Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 Idzie fajnie. 500 tri na nogi to troche mało. Pewnie będziesz musiał ciąć. I daj mu kciuki po dobrej stronie XD
Creator Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 Od razu mi się skojarzyło z tym: To Szatan z "The Adventures of Mark Twain" Tu masz link do animacji:
Levus Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 Pamiętaj, żeby przysiąść nad proporcjami modelu jak zrobisz mu nogi i zanim zaczniesz mapować.
ETA Napisano 23 Listopad 2010 Autor Napisano 23 Listopad 2010 F/X dzięki za uwage!! Creator - snajper :D właśnie motyw z tego to był!! pamiętałem, ze gdzieś takie coś widziałem i wiedziałem, że keidyś bd musiał zaporzyczyć motyw, Ale nie umiałem sobie przypomnieć tytułu :D !! bd musiał sobie odświeżyć tą pozycję :) Levus spoko będę oglądał porównywał i na forum męczył ze skończnym modelem zanim przejde do poziomu "piekło" tzn teksturowania :)
n-pigeon Napisano 24 Listopad 2010 Napisano 24 Listopad 2010 no super, nabiera kształtu :), bardzo barki mi się podobają, czekam na kończyny dolne ;) Myślę że za bardzo bawisz się w małe elementy, dlatego tak dużo poly idzie, może jakbyś, małe elementy których sylwetki nie widać np te w łokciu załatwił jako tekstura, lub część połączył z innym elementem, było by lepiej. Chociaż optymalizacje można załatwić na końcu, najpierw zrealizuj wizje :)
ETA Napisano 25 Listopad 2010 Autor Napisano 25 Listopad 2010 n-pigeon - dzięki :) no to mam już całość modelu łącznie 2983 tri po usunięciu grubości maski:
n-pigeon Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 no super :), ja bym wydłużył mu nogi bo ma duży tors, zrobiłby się smuklejszy, taki pociągły wygląd dobrze komponuje się z teatrem, chyba że miał być takim bardziej krępym skocznym zabijaką ;) wtenczas nie pozostaje mi nic innego jak czekać na teksturki ;) masz u mnie + 1 000 000 za buty/stopy xD uwielbiam takie czubki, noski czy jak to się zowie xD w następnym poście zapodaj rendera konturów (czarny model na neutralnym tle), bom żem lubię takie oglądać, ale w perspektywie tym razem :P bo to co tutaj widzę to chyba ortho xD
Selena Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 Creator: hehe tez mialam ta referke modelujac glownego bohatera swojej animacji.. http://features.cgsociety.org/newgallerycrits/g20/388520/388520_1259849561_large.jpg co do modelu - postać jest sztywna, fajny pomysł ale mysle ze musiałbyś popracować ogólnie nad proporcjami...trochę jak pudełko wygląda
ETA Napisano 5 Grudzień 2010 Autor Napisano 5 Grudzień 2010 dzięki, dzięki :) Co do proporcji to właśnie chciałem takiego bardziej kwazimodo z odpadów. Puki co walczę z teksturami za czym nie przepadam co widać :]
ETA Napisano 14 Grudzień 2010 Autor Napisano 14 Grudzień 2010 Btw. na pewno nie zdążę w terminie pracki i nie wiem kiedy dokładnie przysiądę do tekstur, aczkolwiek jakby ktoś chciał tą postać ładnie oteksturować to chętnie się nią podzielę :)
n-pigeon Napisano 15 Grudzień 2010 Napisano 15 Grudzień 2010 Ja swoją postać już dawno wypisałem z konkursu hehe, muszę podszlifować swoje teksturowanie xD i parę rzeczy na niej przetestować, bo lamię ; p nie dam Ci żyć jak nie zobaczę tego pana w teksturach!
ETA Napisano 15 Grudzień 2010 Autor Napisano 15 Grudzień 2010 No mam zamiar go pociągnąć do końca, bo trzeba mieć co pokazać jak chce się kiedyś dostać pracę przy 3d a na razie za wiele do pokazania to nie mam :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się