Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jako że Corvetta niemal skończona (zostały dupere i detale wnętrza, czyli coś w sam raz na grudzień ;) postanowiłem czegoś się jeszcze poduczyć. Ostatnio w temacie blomd johnzi wspomniał coś o cadowskich modelach od chryslera, trochę poszukałem i nic nie znalazłem ale tu przyszedł z pomocą vision, za co mu bardzo dziękuje ;)

Cadowskich modeli jest dokładnie 3 chrysler, jakiś wrangler i Viper SRT10 i ART z 2008. Miałem modelować chryslera, ale w żaden sposób nie mogłem wyimportować modelu do maxa (krzaczy się) więc wybrałem SRT10 i jakoś już tak zostało. Wrzucam kilka zrzutów bazy i trochę przodu, któr był robiony wczoraj:

 

95313976.jpg

 

16281480.jpg

 

34327935.jpg

 

15855028.jpg

 

17722067.jpg

 

90369436.jpg

 

42821703.jpg

 

86637496.jpg

 

54684079.jpg

Edytowane przez Berger
  • Odpowiedzi 164
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki Jedidan, ale jakby tak się przyjrzeć mojej pracy z modelami to nie jest tak kolorowo :)

Prawie skończony halogen, jeszcze kilka dupereli. Część puchy i tak schowam podczas renderu, ale modeluje to ot tak dla siebie:

 

83861972.jpg

 

20033918.jpg

Napisano

Na pierwszych screenach widać, że Ci rdza tego Vipera napoczęła, radziłbym coś z tym zacząć robić bo potem nie wyplenisz, powaga. Takie słabe blachy, czy po prostu pokazujesz nam jakiś stary projekt i zapomniałeś o tym nadmienić?

 

Za boczną szybą światło się coś ugina.

Napisano

Idzie naprwade super. Nie łatwo tak dużą zbieżnosc uzyskać;) Ktore elementy wchodzą w sklad takiego modelu CAD'owskiego? Wntętrze, koła, układ napedowy, strefy zgniotu ect..? Fajnie że modelujesz dla siebie z takim detalem, ale to nie koniecznie musi zginąć na etapie renderu. Z tego co wiem SRT10 tez uzywany jest do driftu, a tam spotkania z bandą to norma;) NFS ProStreet'owy render mozna strzelić. Ile poly halogen??:D

Napisano

Kr3tz: Ano tak się akurat tam odbicie układa, nie powinno być krzywo:

 

32989605.jpg

 

GrześDuro: Dzięki, w tym cadzie nie ma wnętrzności typu silnik, układ, zawieszenie. Reszta czyli wnętrze, klosze, blachy, jakieś mocowania elementów czy zderzaków są. A co do renderu to heh, narazie mało co wymodelowane jest :P

Napisano

haha, nie patrzyłem kto założył wątek, spojrzałem na ta lampe i pomyślałem , kolejny Brazniew, haha:D no, jak zawsze super:)

Napisano

Prawdopodobnie podczas renderu te małe detale wrzuce do proxy, jedynie może być problem z ich ustawieniem, albo zrobie to dokładnie albo potem się będe męczył, zobaczymy.

Napisano

Tak, cadowska baza wymaga od Ciebie zachowania pewnych kształtów, których w tym momencie nie możesz sobie uprościć. Pozatym żaden blueprint nigdy nie odda tego co taka baza.

Napisano (edytowane)

Miałem na myśli renderowanie, nie viewport. Viewport działa płynnie do 3-4 mln poly, zależy czy obiekty mają ms czy nie.

Edit:Mały up:

 

62259641.jpg

Edytowane przez Berger
Napisano

Śledziłem wątek na smcars, ale nie chciało mi się komentarzy po angielsku pisać ;p Model ogólnie wygląda bardzo ładnie, ale między wnęką na halogen a wlotem (na zderzaku) jest delikatna krzywizna, pewnie będzie to widać bardziej jak dasz materiał w którym coś się będzie odbijać.

Napisano
Kiedy wrescie zrobisz jakiegos tuta? Nie daj sie juz tyle prosic. Wiedza trzeba sie dzielic :P

 

trzeba go upić to się wygada ;-)

Napisano

Wróciłem i dalej ciągne robotę, felga, wymaga jeszcze nieco pracy i poprawek, pozatym inaczej jest na refkach inaczej na cadzie, tak więc kompromisem będzie zrobienie tej od BBS, która moim zdaniem i tak jest ładniejsza :)

 

21745485.jpg

 

74791965.jpg

 

Ta skóra czy cuś w logu też jest za wielka.

Napisano
Ale ja nie piję :( POżyjemy zobaczymy, może jakiś mały making of będzie się dało zrobić w kwestii modelowania, reszty nie tykam.

 

mysle ze nie ma tu co tlumaczyc, po prostu słuchawy na uszy i jazda :)

no i na pewno cierpliwość. ty to tak jednym ciurkiem robisz? ze wstajesz rano właczas maxa i gasisz w nocy kiedy wszyscy są już w fazie REM? :)

Napisano

No przyznaję bez bicia że nie pracowałem z cadowym obiektem. sądzę po poly jakie tam masz że siatka jest bardzo gęsta. Ale moim zdaniem to zawsze jakieś ułatwienie, dla Ciebie zbędne bo i bez tego umiesz rozprowadzić elegancko siatkę. Wydaje mi się również że całą sztuką i esencją robienia furki w 3d jest przeglądanie tryliona zdjęć auta i bazowania na tym właśnie :) no ale to mój pogląd.

Napisano (edytowane)

Ze starej miniaturki renderu nie mam, bo w sumie dużo większy nie był, tak więc wrzucam koło, tarcze i opona ze starych modeli:

 

64541221.jpg

 

Wersja z postpro:

 

02sm.jpg

Edytowane przez Berger

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności