Berger Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 (edytowane) Jako że Corvetta niemal skończona (zostały dupere i detale wnętrza, czyli coś w sam raz na grudzień ;) postanowiłem czegoś się jeszcze poduczyć. Ostatnio w temacie blomd johnzi wspomniał coś o cadowskich modelach od chryslera, trochę poszukałem i nic nie znalazłem ale tu przyszedł z pomocą vision, za co mu bardzo dziękuje ;) Cadowskich modeli jest dokładnie 3 chrysler, jakiś wrangler i Viper SRT10 i ART z 2008. Miałem modelować chryslera, ale w żaden sposób nie mogłem wyimportować modelu do maxa (krzaczy się) więc wybrałem SRT10 i jakoś już tak zostało. Wrzucam kilka zrzutów bazy i trochę przodu, któr był robiony wczoraj: Edytowane 12 Grudzień 2010 przez Berger
pirx Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 Heh Brazniew, kolejne cacko się szykuje co? :) PS. Mógłbyś kiedyś skleić jakiś tutek? ;) pzd. Daniel
Berger Napisano 14 Listopad 2010 Autor Napisano 14 Listopad 2010 Dzięki Jedidan, ale jakby tak się przyjrzeć mojej pracy z modelami to nie jest tak kolorowo :) Prawie skończony halogen, jeszcze kilka dupereli. Część puchy i tak schowam podczas renderu, ale modeluje to ot tak dla siebie:
Kr3tz Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 Na pierwszych screenach widać, że Ci rdza tego Vipera napoczęła, radziłbym coś z tym zacząć robić bo potem nie wyplenisz, powaga. Takie słabe blachy, czy po prostu pokazujesz nam jakiś stary projekt i zapomniałeś o tym nadmienić? Za boczną szybą światło się coś ugina.
GrześDuro Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 Idzie naprwade super. Nie łatwo tak dużą zbieżnosc uzyskać;) Ktore elementy wchodzą w sklad takiego modelu CAD'owskiego? Wntętrze, koła, układ napedowy, strefy zgniotu ect..? Fajnie że modelujesz dla siebie z takim detalem, ale to nie koniecznie musi zginąć na etapie renderu. Z tego co wiem SRT10 tez uzywany jest do driftu, a tam spotkania z bandą to norma;) NFS ProStreet'owy render mozna strzelić. Ile poly halogen??:D
Berger Napisano 14 Listopad 2010 Autor Napisano 14 Listopad 2010 Kr3tz: Ano tak się akurat tam odbicie układa, nie powinno być krzywo: GrześDuro: Dzięki, w tym cadzie nie ma wnętrzności typu silnik, układ, zawieszenie. Reszta czyli wnętrze, klosze, blachy, jakieś mocowania elementów czy zderzaków są. A co do renderu to heh, narazie mało co wymodelowane jest :P
pirx Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 Ile poly halogen??:D :) Twoja wiadomość jest za krótka. Post musi zawierać minimum 10 znaków
GrześDuro Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 :D To moze zarnik(Spring 100 rounds 300segments x2 MS) skasuj:P
Gość kakaku Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 haha, nie patrzyłem kto założył wątek, spojrzałem na ta lampe i pomyślałem , kolejny Brazniew, haha:D no, jak zawsze super:)
Berger Napisano 14 Listopad 2010 Autor Napisano 14 Listopad 2010 Prawdopodobnie podczas renderu te małe detale wrzuce do proxy, jedynie może być problem z ich ustawieniem, albo zrobie to dokładnie albo potem się będe męczył, zobaczymy.
pirx Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 No to ciekawe jak będzie później... :P pzd. Daniel
Stachu Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 hej Brazniew sorki za lamerskie pytanie, ale jestem ciekaw co Ty wlaściwie robisz, model z modelu? a jeśli tak to w jakim celu, czemu tak?
Berger Napisano 14 Listopad 2010 Autor Napisano 14 Listopad 2010 Tak, cadowska baza wymaga od Ciebie zachowania pewnych kształtów, których w tym momencie nie możesz sobie uprościć. Pozatym żaden blueprint nigdy nie odda tego co taka baza.
blomd Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 hehe, konkurencje mi robisz ;D jak narazie idzie nieźle, szczególnie podziwiam czas pracy - od wczoraj masz już tyle ;)
Berger Napisano 14 Listopad 2010 Autor Napisano 14 Listopad 2010 Razem z cadowską bazą, inaczej trudno by było działać :P
Smoku Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 Pisałeś gdzieś że Ci się komputer krztusi przy 600K czy coś koło tego, a tu nagle 2,6 mln? Komputer wymieniłeś?
Berger Napisano 14 Listopad 2010 Autor Napisano 14 Listopad 2010 (edytowane) Miałem na myśli renderowanie, nie viewport. Viewport działa płynnie do 3-4 mln poly, zależy czy obiekty mają ms czy nie. Edit:Mały up: Edytowane 14 Listopad 2010 przez Berger
pirx Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 Ty jedziesz na jakimś turbo czy co? ;) Też poszperam za tymi modelami. btw. Modelujesz hi model na lo modelu, tak?
indian Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 no no , ładnie CI idzie, i w dodatku jakie tempo, wnętrze, silnik, podwozie też będziesz robił ? salut.
Berger Napisano 14 Listopad 2010 Autor Napisano 14 Listopad 2010 Jedidan12: w zasadzie to mid model na high modelu :P indian: Do wnętrza jest baza więc czemu nie, silnik itp. raczej nie.
pecet Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 Śledziłem wątek na smcars, ale nie chciało mi się komentarzy po angielsku pisać ;p Model ogólnie wygląda bardzo ładnie, ale między wnęką na halogen a wlotem (na zderzaku) jest delikatna krzywizna, pewnie będzie to widać bardziej jak dasz materiał w którym coś się będzie odbijać.
Berger Napisano 14 Listopad 2010 Autor Napisano 14 Listopad 2010 Dzięki pecet, był tam pięciokąt, który zredukowałem do czworokątów powinno być teraz ok:
vision3d Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 jest czadowo, tylko mi to sprobuj pozniej slabo wyrenderowac! ;)
Pionier Napisano 15 Listopad 2010 Napisano 15 Listopad 2010 jest czadowo, tylko mi to sprobuj pozniej slabo wyrenderowac! ;) dokladnie :D
Temporal Napisano 15 Listopad 2010 Napisano 15 Listopad 2010 Kiedy wrescie zrobisz jakiegos tuta? Nie daj sie juz tyle prosic. Wiedza trzeba sie dzielic :P
pirx Napisano 15 Listopad 2010 Napisano 15 Listopad 2010 Kiedy wrescie zrobisz jakiegos tuta? Nie daj sie juz tyle prosic. Wiedza trzeba sie dzielic :P Właśnie! :)
mk2 Napisano 15 Listopad 2010 Napisano 15 Listopad 2010 Kiedy wrescie zrobisz jakiegos tuta? Nie daj sie juz tyle prosic. Wiedza trzeba sie dzielic :P trzeba go upić to się wygada ;-)
Berger Napisano 15 Listopad 2010 Autor Napisano 15 Listopad 2010 Ale ja nie piję :( POżyjemy zobaczymy, może jakiś mały making of będzie się dało zrobić w kwestii modelowania, reszty nie tykam.
plasti Napisano 15 Listopad 2010 Napisano 15 Listopad 2010 super ci idzie, pamietam poczatki a teraz jakby nie ten koles:] swietny model!!!
Berger Napisano 20 Listopad 2010 Autor Napisano 20 Listopad 2010 Wróciłem i dalej ciągne robotę, felga, wymaga jeszcze nieco pracy i poprawek, pozatym inaczej jest na refkach inaczej na cadzie, tak więc kompromisem będzie zrobienie tej od BBS, która moim zdaniem i tak jest ładniejsza :) Ta skóra czy cuś w logu też jest za wielka.
Stachu Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Ale ja nie piję :( POżyjemy zobaczymy, może jakiś mały making of będzie się dało zrobić w kwestii modelowania, reszty nie tykam. mysle ze nie ma tu co tlumaczyc, po prostu słuchawy na uszy i jazda :) no i na pewno cierpliwość. ty to tak jednym ciurkiem robisz? ze wstajesz rano właczas maxa i gasisz w nocy kiedy wszyscy są już w fazie REM? :)
Berger Napisano 20 Listopad 2010 Autor Napisano 20 Listopad 2010 Stachu: zwykle siadam po południu i tak już do 22/23, w trakcie dość dużo przerw robię inaczej bym nie wytrzymał ;)
cortes Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Stachu to nie REM to juz NREM :P ładnie ładnie, ale remodeling jest dużo łatwiejszy :D
Temporal Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Ale szalejesz, az dziw ze chce ci sie kazdy mikrodetalik robic :) Mam nadzieje ze z tym tutem to juz na 100% i niedlugo bedziemy mogli cos zobaczyc.
Berger Napisano 20 Listopad 2010 Autor Napisano 20 Listopad 2010 Temporal: hehe, dzięki, postaram się coś skręcić. Cortes: Co jest w nim prostszego pozatym, że masz w 99% dokładne refki ;)? 1
Smoku Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Prostsze wydaje mi się to że możesz przyjrzeć się jak wygląda siatka w danym miejscu aby uzyskać jakiś efekt.
Berger Napisano 20 Listopad 2010 Autor Napisano 20 Listopad 2010 Hehehe, chyba nie każdy tutaj widział cadowskie siatki, ale niech Wam będzie :D
Smoku Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 No przyznaję bez bicia że nie pracowałem z cadowym obiektem. sądzę po poly jakie tam masz że siatka jest bardzo gęsta. Ale moim zdaniem to zawsze jakieś ułatwienie, dla Ciebie zbędne bo i bez tego umiesz rozprowadzić elegancko siatkę. Wydaje mi się również że całą sztuką i esencją robienia furki w 3d jest przeglądanie tryliona zdjęć auta i bazowania na tym właśnie :) no ale to mój pogląd.
Podstavsky Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 Brazniew hasa na 2 fronty :) Ładnie ładnie! Wrzuć resztę renderu z thumbnail'a :D
misiekINblue Napisano 20 Listopad 2010 Napisano 20 Listopad 2010 to fakt jeśli chodzi o siatki z cada to dużo nie podpatrzy. Brazniew model wygląda świetnie , czekam na kolejne renderki z progresu ;)
Berger Napisano 20 Listopad 2010 Autor Napisano 20 Listopad 2010 (edytowane) Ze starej miniaturki renderu nie mam, bo w sumie dużo większy nie był, tak więc wrzucam koło, tarcze i opona ze starych modeli: Wersja z postpro: Edytowane 21 Listopad 2010 przez Berger
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się