Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jako że Corvetta niemal skończona (zostały dupere i detale wnętrza, czyli coś w sam raz na grudzień ;) postanowiłem czegoś się jeszcze poduczyć. Ostatnio w temacie blomd johnzi wspomniał coś o cadowskich modelach od chryslera, trochę poszukałem i nic nie znalazłem ale tu przyszedł z pomocą vision, za co mu bardzo dziękuje ;)

Cadowskich modeli jest dokładnie 3 chrysler, jakiś wrangler i Viper SRT10 i ART z 2008. Miałem modelować chryslera, ale w żaden sposób nie mogłem wyimportować modelu do maxa (krzaczy się) więc wybrałem SRT10 i jakoś już tak zostało. Wrzucam kilka zrzutów bazy i trochę przodu, któr był robiony wczoraj:

 

95313976.jpg

 

16281480.jpg

 

34327935.jpg

 

15855028.jpg

 

17722067.jpg

 

90369436.jpg

 

42821703.jpg

 

86637496.jpg

 

54684079.jpg

Edytowane przez Berger

  • Odpowiedzi 164
  • Wyświetleń 21,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Heh Brazniew, kolejne cacko się szykuje co? :)

 

PS. Mógłbyś kiedyś skleić jakiś tutek? ;)

 

pzd. Daniel

Napisano
  • Autor

Dzięki Jedidan, ale jakby tak się przyjrzeć mojej pracy z modelami to nie jest tak kolorowo :)

Prawie skończony halogen, jeszcze kilka dupereli. Część puchy i tak schowam podczas renderu, ale modeluje to ot tak dla siebie:

 

83861972.jpg

 

20033918.jpg

Napisano

Na pierwszych screenach widać, że Ci rdza tego Vipera napoczęła, radziłbym coś z tym zacząć robić bo potem nie wyplenisz, powaga. Takie słabe blachy, czy po prostu pokazujesz nam jakiś stary projekt i zapomniałeś o tym nadmienić?

 

Za boczną szybą światło się coś ugina.

Napisano

Idzie naprwade super. Nie łatwo tak dużą zbieżnosc uzyskać;) Ktore elementy wchodzą w sklad takiego modelu CAD'owskiego? Wntętrze, koła, układ napedowy, strefy zgniotu ect..? Fajnie że modelujesz dla siebie z takim detalem, ale to nie koniecznie musi zginąć na etapie renderu. Z tego co wiem SRT10 tez uzywany jest do driftu, a tam spotkania z bandą to norma;) NFS ProStreet'owy render mozna strzelić. Ile poly halogen??:D

Napisano
  • Autor

Kr3tz: Ano tak się akurat tam odbicie układa, nie powinno być krzywo:

 

32989605.jpg

 

GrześDuro: Dzięki, w tym cadzie nie ma wnętrzności typu silnik, układ, zawieszenie. Reszta czyli wnętrze, klosze, blachy, jakieś mocowania elementów czy zderzaków są. A co do renderu to heh, narazie mało co wymodelowane jest :P

Napisano
Ile poly halogen??:D
:)

Twoja wiadomość jest za krótka. Post musi zawierać minimum 10 znaków

Napisano

haha, nie patrzyłem kto założył wątek, spojrzałem na ta lampe i pomyślałem , kolejny Brazniew, haha:D no, jak zawsze super:)

Napisano
  • Autor

Prawdopodobnie podczas renderu te małe detale wrzuce do proxy, jedynie może być problem z ich ustawieniem, albo zrobie to dokładnie albo potem się będe męczył, zobaczymy.

Napisano

No to ciekawe jak będzie później... :P

 

pzd. Daniel

Napisano

hej Brazniew sorki za lamerskie pytanie, ale jestem ciekaw co Ty wlaściwie robisz, model z modelu? a jeśli tak to w jakim celu, czemu tak?

Napisano
  • Autor

Tak, cadowska baza wymaga od Ciebie zachowania pewnych kształtów, których w tym momencie nie możesz sobie uprościć. Pozatym żaden blueprint nigdy nie odda tego co taka baza.

Napisano

hehe, konkurencje mi robisz ;D

jak narazie idzie nieźle, szczególnie podziwiam czas pracy - od wczoraj masz już tyle ;)

Napisano

Pisałeś gdzieś że Ci się komputer krztusi przy 600K czy coś koło tego, a tu nagle 2,6 mln? Komputer wymieniłeś?

Napisano
  • Autor

Miałem na myśli renderowanie, nie viewport. Viewport działa płynnie do 3-4 mln poly, zależy czy obiekty mają ms czy nie.

Edit:Mały up:

 

62259641.jpg

Edytowane przez Berger

Napisano

Ty jedziesz na jakimś turbo czy co? ;)

Też poszperam za tymi modelami. btw. Modelujesz hi model na lo modelu, tak?

Napisano

no no , ładnie CI idzie, i w dodatku jakie tempo, wnętrze, silnik, podwozie też będziesz robił ?

salut.

Napisano
  • Autor

Jedidan12: w zasadzie to mid model na high modelu :P

indian: Do wnętrza jest baza więc czemu nie, silnik itp. raczej nie.

Napisano

Śledziłem wątek na smcars, ale nie chciało mi się komentarzy po angielsku pisać ;p Model ogólnie wygląda bardzo ładnie, ale między wnęką na halogen a wlotem (na zderzaku) jest delikatna krzywizna, pewnie będzie to widać bardziej jak dasz materiał w którym coś się będzie odbijać.

Napisano
  • Autor

Dzięki pecet, był tam pięciokąt, który zredukowałem do czworokątów powinno być teraz ok:

 

90702365.jpg

Napisano

Kiedy wrescie zrobisz jakiegos tuta? Nie daj sie juz tyle prosic. Wiedza trzeba sie dzielic :P

Napisano
Kiedy wrescie zrobisz jakiegos tuta? Nie daj sie juz tyle prosic. Wiedza trzeba sie dzielic :P

Właśnie! :)

Napisano
Kiedy wrescie zrobisz jakiegos tuta? Nie daj sie juz tyle prosic. Wiedza trzeba sie dzielic :P

 

trzeba go upić to się wygada ;-)

Napisano
  • Autor

Ale ja nie piję :( POżyjemy zobaczymy, może jakiś mały making of będzie się dało zrobić w kwestii modelowania, reszty nie tykam.

Napisano

super ci idzie, pamietam poczatki a teraz jakby nie ten koles:]

 

swietny model!!!

Napisano
  • Autor

Wróciłem i dalej ciągne robotę, felga, wymaga jeszcze nieco pracy i poprawek, pozatym inaczej jest na refkach inaczej na cadzie, tak więc kompromisem będzie zrobienie tej od BBS, która moim zdaniem i tak jest ładniejsza :)

 

21745485.jpg

 

74791965.jpg

 

Ta skóra czy cuś w logu też jest za wielka.

Napisano
Ale ja nie piję :( POżyjemy zobaczymy, może jakiś mały making of będzie się dało zrobić w kwestii modelowania, reszty nie tykam.

 

mysle ze nie ma tu co tlumaczyc, po prostu słuchawy na uszy i jazda :)

no i na pewno cierpliwość. ty to tak jednym ciurkiem robisz? ze wstajesz rano właczas maxa i gasisz w nocy kiedy wszyscy są już w fazie REM? :)

Napisano
  • Autor

Stachu: zwykle siadam po południu i tak już do 22/23, w trakcie dość dużo przerw robię inaczej bym nie wytrzymał ;)

Napisano

Stachu to nie REM to juz NREM :P ładnie ładnie, ale remodeling jest dużo łatwiejszy :D

Napisano

Ale szalejesz, az dziw ze chce ci sie kazdy mikrodetalik robic :) Mam nadzieje ze z tym tutem to juz na 100% i niedlugo bedziemy mogli cos zobaczyc.

Napisano
  • Autor

Temporal: hehe, dzięki, postaram się coś skręcić.

Cortes: Co jest w nim prostszego pozatym, że masz w 99% dokładne refki ;)?

Napisano

Prostsze wydaje mi się to że możesz przyjrzeć się jak wygląda siatka w danym miejscu aby uzyskać jakiś efekt.

Napisano
  • Autor

Hehehe, chyba nie każdy tutaj widział cadowskie siatki, ale niech Wam będzie :D

Napisano

No przyznaję bez bicia że nie pracowałem z cadowym obiektem. sądzę po poly jakie tam masz że siatka jest bardzo gęsta. Ale moim zdaniem to zawsze jakieś ułatwienie, dla Ciebie zbędne bo i bez tego umiesz rozprowadzić elegancko siatkę. Wydaje mi się również że całą sztuką i esencją robienia furki w 3d jest przeglądanie tryliona zdjęć auta i bazowania na tym właśnie :) no ale to mój pogląd.

Napisano

to fakt jeśli chodzi o siatki z cada to dużo nie podpatrzy.

Brazniew model wygląda świetnie , czekam na kolejne renderki z progresu ;)

Napisano
  • Autor

Ze starej miniaturki renderu nie mam, bo w sumie dużo większy nie był, tak więc wrzucam koło, tarcze i opona ze starych modeli:

 

64541221.jpg

 

Wersja z postpro:

 

02sm.jpg

Edytowane przez Berger

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności