Napisano 14 Listopad 201014 l Jako że Corvetta niemal skończona (zostały dupere i detale wnętrza, czyli coś w sam raz na grudzień ;) postanowiłem czegoś się jeszcze poduczyć. Ostatnio w temacie blomd johnzi wspomniał coś o cadowskich modelach od chryslera, trochę poszukałem i nic nie znalazłem ale tu przyszedł z pomocą vision, za co mu bardzo dziękuje ;) Cadowskich modeli jest dokładnie 3 chrysler, jakiś wrangler i Viper SRT10 i ART z 2008. Miałem modelować chryslera, ale w żaden sposób nie mogłem wyimportować modelu do maxa (krzaczy się) więc wybrałem SRT10 i jakoś już tak zostało. Wrzucam kilka zrzutów bazy i trochę przodu, któr był robiony wczoraj: Edytowane 12 Grudzień 201014 l przez Berger
Napisano 14 Listopad 201014 l Heh Brazniew, kolejne cacko się szykuje co? :) PS. Mógłbyś kiedyś skleić jakiś tutek? ;) pzd. Daniel
Napisano 14 Listopad 201014 l Autor Dzięki Jedidan, ale jakby tak się przyjrzeć mojej pracy z modelami to nie jest tak kolorowo :) Prawie skończony halogen, jeszcze kilka dupereli. Część puchy i tak schowam podczas renderu, ale modeluje to ot tak dla siebie:
Napisano 14 Listopad 201014 l Na pierwszych screenach widać, że Ci rdza tego Vipera napoczęła, radziłbym coś z tym zacząć robić bo potem nie wyplenisz, powaga. Takie słabe blachy, czy po prostu pokazujesz nam jakiś stary projekt i zapomniałeś o tym nadmienić? Za boczną szybą światło się coś ugina.
Napisano 14 Listopad 201014 l Idzie naprwade super. Nie łatwo tak dużą zbieżnosc uzyskać;) Ktore elementy wchodzą w sklad takiego modelu CAD'owskiego? Wntętrze, koła, układ napedowy, strefy zgniotu ect..? Fajnie że modelujesz dla siebie z takim detalem, ale to nie koniecznie musi zginąć na etapie renderu. Z tego co wiem SRT10 tez uzywany jest do driftu, a tam spotkania z bandą to norma;) NFS ProStreet'owy render mozna strzelić. Ile poly halogen??:D
Napisano 14 Listopad 201014 l Autor Kr3tz: Ano tak się akurat tam odbicie układa, nie powinno być krzywo: GrześDuro: Dzięki, w tym cadzie nie ma wnętrzności typu silnik, układ, zawieszenie. Reszta czyli wnętrze, klosze, blachy, jakieś mocowania elementów czy zderzaków są. A co do renderu to heh, narazie mało co wymodelowane jest :P
Napisano 14 Listopad 201014 l Ile poly halogen??:D :) Twoja wiadomość jest za krótka. Post musi zawierać minimum 10 znaków
Napisano 14 Listopad 201014 l haha, nie patrzyłem kto założył wątek, spojrzałem na ta lampe i pomyślałem , kolejny Brazniew, haha:D no, jak zawsze super:)
Napisano 14 Listopad 201014 l Autor Prawdopodobnie podczas renderu te małe detale wrzuce do proxy, jedynie może być problem z ich ustawieniem, albo zrobie to dokładnie albo potem się będe męczył, zobaczymy.
Napisano 14 Listopad 201014 l hej Brazniew sorki za lamerskie pytanie, ale jestem ciekaw co Ty wlaściwie robisz, model z modelu? a jeśli tak to w jakim celu, czemu tak?
Napisano 14 Listopad 201014 l Autor Tak, cadowska baza wymaga od Ciebie zachowania pewnych kształtów, których w tym momencie nie możesz sobie uprościć. Pozatym żaden blueprint nigdy nie odda tego co taka baza.
Napisano 14 Listopad 201014 l hehe, konkurencje mi robisz ;D jak narazie idzie nieźle, szczególnie podziwiam czas pracy - od wczoraj masz już tyle ;)
Napisano 14 Listopad 201014 l Pisałeś gdzieś że Ci się komputer krztusi przy 600K czy coś koło tego, a tu nagle 2,6 mln? Komputer wymieniłeś?
Napisano 14 Listopad 201014 l Autor Miałem na myśli renderowanie, nie viewport. Viewport działa płynnie do 3-4 mln poly, zależy czy obiekty mają ms czy nie. Edit:Mały up: Edytowane 14 Listopad 201014 l przez Berger
Napisano 14 Listopad 201014 l Ty jedziesz na jakimś turbo czy co? ;) Też poszperam za tymi modelami. btw. Modelujesz hi model na lo modelu, tak?
Napisano 14 Listopad 201014 l no no , ładnie CI idzie, i w dodatku jakie tempo, wnętrze, silnik, podwozie też będziesz robił ? salut.
Napisano 14 Listopad 201014 l Autor Jedidan12: w zasadzie to mid model na high modelu :P indian: Do wnętrza jest baza więc czemu nie, silnik itp. raczej nie.
Napisano 14 Listopad 201014 l Śledziłem wątek na smcars, ale nie chciało mi się komentarzy po angielsku pisać ;p Model ogólnie wygląda bardzo ładnie, ale między wnęką na halogen a wlotem (na zderzaku) jest delikatna krzywizna, pewnie będzie to widać bardziej jak dasz materiał w którym coś się będzie odbijać.
Napisano 14 Listopad 201014 l Autor Dzięki pecet, był tam pięciokąt, który zredukowałem do czworokątów powinno być teraz ok:
Napisano 15 Listopad 201014 l jest czadowo, tylko mi to sprobuj pozniej slabo wyrenderowac! ;) dokladnie :D
Napisano 15 Listopad 201014 l Kiedy wrescie zrobisz jakiegos tuta? Nie daj sie juz tyle prosic. Wiedza trzeba sie dzielic :P
Napisano 15 Listopad 201014 l Kiedy wrescie zrobisz jakiegos tuta? Nie daj sie juz tyle prosic. Wiedza trzeba sie dzielic :P Właśnie! :)
Napisano 15 Listopad 201014 l Kiedy wrescie zrobisz jakiegos tuta? Nie daj sie juz tyle prosic. Wiedza trzeba sie dzielic :P trzeba go upić to się wygada ;-)
Napisano 15 Listopad 201014 l Autor Ale ja nie piję :( POżyjemy zobaczymy, może jakiś mały making of będzie się dało zrobić w kwestii modelowania, reszty nie tykam.
Napisano 15 Listopad 201014 l super ci idzie, pamietam poczatki a teraz jakby nie ten koles:] swietny model!!!
Napisano 20 Listopad 201014 l Autor Wróciłem i dalej ciągne robotę, felga, wymaga jeszcze nieco pracy i poprawek, pozatym inaczej jest na refkach inaczej na cadzie, tak więc kompromisem będzie zrobienie tej od BBS, która moim zdaniem i tak jest ładniejsza :) Ta skóra czy cuś w logu też jest za wielka.
Napisano 20 Listopad 201014 l Ale ja nie piję :( POżyjemy zobaczymy, może jakiś mały making of będzie się dało zrobić w kwestii modelowania, reszty nie tykam. mysle ze nie ma tu co tlumaczyc, po prostu słuchawy na uszy i jazda :) no i na pewno cierpliwość. ty to tak jednym ciurkiem robisz? ze wstajesz rano właczas maxa i gasisz w nocy kiedy wszyscy są już w fazie REM? :)
Napisano 20 Listopad 201014 l Autor Stachu: zwykle siadam po południu i tak już do 22/23, w trakcie dość dużo przerw robię inaczej bym nie wytrzymał ;)
Napisano 20 Listopad 201014 l Stachu to nie REM to juz NREM :P ładnie ładnie, ale remodeling jest dużo łatwiejszy :D
Napisano 20 Listopad 201014 l Ale szalejesz, az dziw ze chce ci sie kazdy mikrodetalik robic :) Mam nadzieje ze z tym tutem to juz na 100% i niedlugo bedziemy mogli cos zobaczyc.
Napisano 20 Listopad 201014 l Autor Temporal: hehe, dzięki, postaram się coś skręcić. Cortes: Co jest w nim prostszego pozatym, że masz w 99% dokładne refki ;)?
Napisano 20 Listopad 201014 l Prostsze wydaje mi się to że możesz przyjrzeć się jak wygląda siatka w danym miejscu aby uzyskać jakiś efekt.
Napisano 20 Listopad 201014 l Autor Hehehe, chyba nie każdy tutaj widział cadowskie siatki, ale niech Wam będzie :D
Napisano 20 Listopad 201014 l No przyznaję bez bicia że nie pracowałem z cadowym obiektem. sądzę po poly jakie tam masz że siatka jest bardzo gęsta. Ale moim zdaniem to zawsze jakieś ułatwienie, dla Ciebie zbędne bo i bez tego umiesz rozprowadzić elegancko siatkę. Wydaje mi się również że całą sztuką i esencją robienia furki w 3d jest przeglądanie tryliona zdjęć auta i bazowania na tym właśnie :) no ale to mój pogląd.
Napisano 20 Listopad 201014 l Brazniew hasa na 2 fronty :) Ładnie ładnie! Wrzuć resztę renderu z thumbnail'a :D
Napisano 20 Listopad 201014 l to fakt jeśli chodzi o siatki z cada to dużo nie podpatrzy. Brazniew model wygląda świetnie , czekam na kolejne renderki z progresu ;)
Napisano 20 Listopad 201014 l Autor Ze starej miniaturki renderu nie mam, bo w sumie dużo większy nie był, tak więc wrzucam koło, tarcze i opona ze starych modeli: Wersja z postpro: Edytowane 21 Listopad 201014 l przez Berger
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto