F/X Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 (edytowane) No to zaczynam cos skrobac. Na razie concept. Wybralem w miare prosta postac na rozgrzewke. Na concepcie nie ma twarzy, na modelu bedzie. FINISH: Turnaround Concept: Block in i test skrzydel: Edytowane 20 Grudzień 2010 przez F/X
ultrakaka Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 O, lecisz. fajny klimacik jak warcrafta :D Koncepcik całkiem kozacki.
Gomez Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 bardzo fajnie wyglada, tylko z boku skrzydla go przewazaja do tylu. Skrzydla to beda kikuty? Kikuty rzadza :)
F/X Napisano 16 Listopad 2010 Autor Napisano 16 Listopad 2010 Tak. Skrzydła będa kikutami. Concept sztyletu: I LP:
ETA Napisano 16 Listopad 2010 Napisano 16 Listopad 2010 Kurcze ładnie jedziesz z tym koksem :D:D Zapowaida się barodz zaklimacona poastać. I koncepty fajne, mi osobiście przydał by się konkurs na sam model :P
ultrakaka Napisano 16 Listopad 2010 Napisano 16 Listopad 2010 Nooo i jeszcze dwa tysie zostały do zagospodarowania. Nieźle jedziesz.
ultrakaka Napisano 16 Listopad 2010 Napisano 16 Listopad 2010 Heh, xle spojrzalem. Tak czy inaczej dobre.
n-pigeon Napisano 16 Listopad 2010 Napisano 16 Listopad 2010 Zajeku#@abista postać! Bardzo podoba mi się design, szczególnie broń @u@
Matys Napisano 16 Listopad 2010 Napisano 16 Listopad 2010 naprawde bardzo fany szkic mysle ze naprawde wiele mozna z niego wyciagnac!
F/X Napisano 16 Listopad 2010 Autor Napisano 16 Listopad 2010 Dzieki za komenty. Takie pytanie bo już sie zgubiłem. Można wypalać AO z HP czy nie?
Kirian Napisano 16 Listopad 2010 Napisano 16 Listopad 2010 ehhh przeciez pisze jak byk :p No displacement maps, No bump maps, and no painting normal maps in any fashion. High res sculpting is allowed for diffuse map generation only, and retopology is allowed. allowed=mozesz se palic
F/X Napisano 17 Listopad 2010 Autor Napisano 17 Listopad 2010 Kirian: No niby tak. Po zmianie możesz palić Diffa, ale diff i AO to nie dokonca to samo. Pozatym jest jeszcze taka notka. "Note from Founder: - If you are looking for a loophole in an attempt to find a way to put height details onto your final models so that your model looks like a high res character using a low res mesh, then you are trying to defeat the purpose of this challenge."
Levus Napisano 17 Listopad 2010 Napisano 17 Listopad 2010 Diff i ao to imo to to samo o ile znajduje sie na texturze diffuse:) Ja zamierzam przepalić wszystko co się tylko da na diffuse, nie widzę w tym nic zdrożnego. Uważam, że jeśli model wygląda jak model hipoly przy zachowaniu restrykcji technicznych, mam gdzieś jakimi technikami jest robiony.
F/X Napisano 17 Listopad 2010 Autor Napisano 17 Listopad 2010 Ja dla odmiany sproboje swoich sił w hand paincie :) Pora wkońcu opanować i tą działkę.
ETA Napisano 19 Listopad 2010 Napisano 19 Listopad 2010 Imo baridzje biały... trupio blady reszta git :)
n-pigeon Napisano 21 Listopad 2010 Napisano 21 Listopad 2010 (edytowane) Walory ci się trochę zlewają, zrobiłem mała korektę kolorów i waloru, mam nadzieje że Cię nie obrażę, nie chce też się wcinać w twoją wizje :) to tylko taka mała propozycja odemnie. Edytowane 21 Listopad 2010 przez n-pigeon
F/X Napisano 23 Listopad 2010 Autor Napisano 23 Listopad 2010 No to poprawiłem trochę. Mam coś mało czasu na ten modelik.
ETA Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 Skrzydła już tkaie zostają?? czy bd dawał jakeiś ciekawy alphy i inne rpzejścia w szarości??
F/X Napisano 23 Listopad 2010 Autor Napisano 23 Listopad 2010 Skrzydłą będą miały kolor jeszcze. Na razie zostawiam je tylko do podglądu.
ETA Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 To czekam na dalsze efekty bo naprawdę ładnie zaczyna wyglądać :)
Levus Napisano 23 Listopad 2010 Napisano 23 Listopad 2010 No całkiem fajnie koncept wyszedł musze powiedzieć, kaptur mi się nie podoba troche, jego kształt, bez dramatyzmu, nie straszy, a chyba powinien.
n-pigeon Napisano 24 Listopad 2010 Napisano 24 Listopad 2010 No bomba :D tylko te czerwone coś mi na razie psuje efekt nie rozróżniam co to jest xD i ten klejnocik na klacie, nadal matowy jak z plastiku, zwiększ jego kontrast, to zabłyśnie :)
F/X Napisano 25 Listopad 2010 Autor Napisano 25 Listopad 2010 Dzięki za rady. No kształtu kaptura już nie zmienię, spróbuje coś zawalczyć na texturce. Zmieniłem kilka rzeczy:
ETA Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 skrzydła zrobił bym jednak w skali szarości imo lepiej by to wyglądało, ewentualnei lekko kolor. Ale wrażenie robi bardzo fajne :)
n-pigeon Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 no i bardzo ładnie! teraz wiem co to to te czerwone ;)
Levus Napisano 25 Listopad 2010 Napisano 25 Listopad 2010 No kształtu kaptura już nie zmienię Nie to żebym się upierał, żebyś zmienił kształt kaptura bo jest całkiem spoko, choć można chociażby przez przesunięcie środkowego czołowego vertexu do przodu/góry, żeby zobaczyć jak wygląda i lekki fix mapowania. Ale mam wrażenie, że obawiasz się poprawiać model low po przepaleniu normalek czy też malowaniu, a to nic zdrożnego:) Fakt, jest to trochę problematyczne, bo często trzeba walczyć z seamami czy mapowaniem. Podchodzisz do tematu bardzo liniowo, model skończony i finito, teraz mapowanie później malowanie. To z jednej strony bardzo dobrze, bo solidnie poprowadzone kolejne etapy owocują dobrym efektem, ale czasem te uciążliwe poprawki mogą naprawdę dużo dać, więc warto przetrenować nieliniowy pipeline, to nie takie straszne jakby się wydawało. Istnieje możliwość zmiany mapowania tak naprawdę w każdej chwili (czy to ręcznie, czy przepalajac istniejące mapy na nowe mapowanie), a robota w gamearcie czasami wymaga takich operacji. Robiłem kiedyś model lowpoly z samym diffusem i trzeba było zrobić poprawki twarzy, szukałem więc kształtu równocześnie malując tex, zmieniając geo i przesuwając uvki. pozdrawiam!
ledyr Napisano 27 Listopad 2010 Napisano 27 Listopad 2010 ma teksturke na kalcie przepalona, przydaloby sie tam wiecej kolorow a gdzie niegdzie mniejsze cienie bo niektore cienie przy miesniahc wygladaja bardizej jak brud niz jak cienie. fajnie wygladalyby bardizej zaznaczone paznokcie hmm moze troche bardziej uksztaltowalbym rece z przodu bo w zasadzie w ogole nie widac przejscia miedzy miesniami poza tym bajer ^^
Matys Napisano 27 Listopad 2010 Napisano 27 Listopad 2010 F/X koncepcyjnie model jest naprawde bardzo dorby, smialo bym powiedzial ze najlepszy z tych ktore widzialem na tym froum startujacych w DW. Technika to kwestia czasu i ciezkiej pracy wiec mysle ze poradzisz sobie bez problemu :-) powodzenia!
F/X Napisano 27 Listopad 2010 Autor Napisano 27 Listopad 2010 Dzięki za rady :D Poprawki. Skrzydłami jeszcze się nie zajmowałem Up:
F/X Napisano 30 Listopad 2010 Autor Napisano 30 Listopad 2010 Matys: Dzieki za kopa motywacyjnego :D UP tym raze render. Flaty w następnym upie:
Levus Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Jest spoczko, coraz fajniej, ale będziesz jeszcze picował drania, nie?
F/X Napisano 30 Listopad 2010 Autor Napisano 30 Listopad 2010 Jeszcze trochę. Np. zrobie mu wkoncu plecy O_o
ultrakaka Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Oj niebieski kolorek nadał mega kontrastu i klimatu - mega.
ETA Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 F/X myślałem, że jesteś naprawdę, ale ty jesteś tlyko legendą! :D Zaczyna coraz bardziej w kierunku "mega spoko" iść :D
PIraT Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Jak dla mnie kompletny wypas! Olbrzymi + za umiejętność stworzenia tak pięknego i mrocznego klimatu (szczególnie metalowe elementy, potionek i niebieskie akcenty gdzieniegdzie) ;d Dawno nie widziałem równie obiecującej pracy. Gratuluje jeszcze raz i oczekuje finiszu :)
F/X Napisano 3 Grudzień 2010 Autor Napisano 3 Grudzień 2010 Dzieki za miłe słowa :D UP: Głównie piedestał. Zostało jeszcze ciałko na plecach i ogólne szlifowanie. Prawdopodobnie przedostatni up:
Levus Napisano 3 Grudzień 2010 Napisano 3 Grudzień 2010 No i piknie złapałeś klimacik:) Podoba mi się bardzo ogólny feel modelu:) Detali i pojedyńczych elementów można się czepiać jednak. Nie podoba mi się cegiełka na brzuchu, wygląda sztucznie, oraz rozciągnięte przekrzywione logo psuje jakość ogólną. Przydałoby się leciutko zaznaczyć szwy na kapturze, bo teraz to takie czarne linie, Nie podoba mi się też, że starłeś skrzydła w widoku od boku, rozumiem, że to przez wielkość, ale fajnie by było zobaczyć go raczej w całej okazałości. I nie podobają mi się te wisiorki na skrzydłach nadal, imo zupełnie zbędne, nie są niczym specjalnie dodającym uroku, psują dynamikę. Ośmieliłbym się nawet na stwierdzenie, że są zupełnie z du..y:p Prędzej kolce czy szpony kończące skrzydła byłyby bardziej na miejscu. Jest jeszcze trochę czasu, przedłużyli termin do 8-smego, na Twoim miejscu picowałbym skrzydła i szmatki, żeby wyglądały na mniej losowo napacykowane. EDIT: Aha, jeszcze przedramię, w stosunku do bicepsu i ramienia jest bardzo wątłe. Jeszcze jedno aha:) Tatuaże mógłbyś zrobić bardziej okazałe, może wychodzące spod kaptura, bo teraz wyglądają tak, jakbyś uznał, że jest miejsce na klacie i jest jasna przestrzeń to sobie je tam pacnąłeś. Można nimi fajnie zagrać, dograć sporo dynamiki w modelu jeśli je fajnie wyprowadzisz i zasugerujsze odpowiednie kierunki. pozdrówki!
F/X Napisano 5 Grudzień 2010 Autor Napisano 5 Grudzień 2010 (edytowane) No to powiedzmy finish. Jeszcze przez następne 2 dni będe picował prezentacje i jakieś tam drobne rzeczy w modeliku. Ktoś wie czy na głównym obrazku musi być też teksturka i siatka? Final (EDI: lekka zmiana): I nieoficjalny construction: Edytowane 5 Grudzień 2010 przez F/X
n-pigeon Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 No i gites! Życzę powodzenia! Nie zapomnij wysłać entry do specjalnego wątku na GA ;) masz czas zdaje się do jutra.
F/X Napisano 10 Grudzień 2010 Autor Napisano 10 Grudzień 2010 Ok. No to jeszcze raz finish, bo trzeba dać siate i texty na jednym obrazku: Turnaround 1
olaf Napisano 10 Grudzień 2010 Napisano 10 Grudzień 2010 cudo. ale vimeo mogłeś wrzucić w lepszej jakości.
ultrakaka Napisano 10 Grudzień 2010 Napisano 10 Grudzień 2010 ultra kozak - z pracek ktore jeszcze widzialem na polycouncie ta ma najgrubszy klimat chyba.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się