Napisano 24 Listopad 201014 l Z vraya jeszcze nie korzystałem, chciałem się dowiedzieć w jaki sposób renderować 1/2 przedmioty. Jakie dać podłoże, jeśli mam na scenie tylko ten przedmiot, jakich używać świateł i jak i czy trzeba coś grzebać w ustawieniach renderu?
Napisano 25 Listopad 201014 l myślę, że płaskie podłoże, użyj świateł adekwatnych do tego co chcesz oświetlać i pogrzeb coś ustawieniach renderu.
Napisano 25 Listopad 201014 l Autor myślę, że płaskie podłoże, użyj świateł adekwatnych do tego co chcesz oświetlać i pogrzeb coś ustawieniach renderu. Co można by pogrzebać w ustawieniach? Na vrayu jak już wspominałem się zbyt nie znam więc stąd te pytania, na razie staram się oglądać różne tutoriale.
Napisano 25 Listopad 201014 l Możesz renderować warstwowo. Wsadzasz tylko pojedyncze obiekty i światła na oddzielne warstwy i potem łączysz je w całość ;- ).
Napisano 25 Listopad 201014 l Autor To może przedstawię to na przykładzie: mam 3 kostki do gry (różnią się tylko kolorami) - gdzie ustawić światła vraya, żeby nie prześwietlały mi podłoża, ale dobrze oświetlały? Jakie nakładać materiały na kostkę, żeby wyglądała naturalnie?
Napisano 25 Listopad 201014 l pytanie na książke, nie do opisania w poście. wpisz sobie w google v-ray studio rendering tutorial lighting setup advertising packshot w różnych kombinacjach
Napisano 16 Grudzień 201014 l Osobiście polecam tutoriale ze stronki vismasters tam jest tutek do vraya opisujący jak ustawić render przy renderowaniu i oświetleniu studyjnym http://commerce.vismasters.com/download/view/type/?dtid=2
Napisano 16 Grudzień 201014 l A ja polecam zrobić pare tutoriali o vrayu żeby się orientować mniej więcej w programie i dopełnić wiedzę youtubowymi tutkami z oświetlenia w fotografii. Będziesz miał solidną bazę teoretyczną do testów.
Napisano 17 Grudzień 201014 l Dokładnie. Wiedza z zakresu znajomości softu a znajomości praktyki oświetlenia to zupełnie co innego.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto