wieslaw_ Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 (edytowane) Witam, Chciałem Wam pokazać postać, którą ostatnio wyModziłem do niedużego (chyba) filmu w fazie preprodukcji. Base mesh zrobiony w Modo, materiały i rendery także. Sculpt i tekstury (na polypaincie) w ZBrushu. Edit: sorki mały error Edytowane 30 Listopad 2010 przez wieslaw_
kamiltsn Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Nie wiem jak innym ale chyba linki nie takie ;)
Luki Luki Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Wrzuć rendery prosto z Zbrusha. Bo mam niestety wrażenie, że teraz materiały i światło ukrywają wszystko co w tym modelu dobre. :)
wieslaw_ Napisano 30 Listopad 2010 Autor Napisano 30 Listopad 2010 Proszę bardzo ale zdruzgotałeś mnie tym... znaczy że materiały i tekstury do bani? :)
Smoku Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Luki Luki ma rację jest ciemno i mało widać pokaż sam model. Ale mu smętnie zwisa :P
khatake Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Model fajny a render do pupy ;p Popracuj nad renderem bo to grzech marnować tak fajny model. Czemu na tym clayu go tak zmasakrowałeś ? Nie żeby mi tego brakowało ale no wygląda to dość...radykalnie ;]
Stachu Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 sorry ale na tych renderach kamera lub światło tak są ustawione że pierwsze co się rzuca w oczy to ta jego parówa :D a tak poza tym to myslę ze to całkiem fajny model (całokształt)
carlosss Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 wacława ma zacnego :) chyba trochę wielkość przesadzona reszta nawet git
mafida Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Scuplt mega fajny,render średnio.Kojarzy mi sie z demonem Mike Nasha mocno,moze przez ta parówę:D W każdym razie 5 gwiazdków masz odemnie:)
tr3buh Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 model jest ok, ale nad renderem trzeba troche popracowac, wydaje mi sie ze jest zbyt silny sss(chociaz nie wiem czy uzywales sss ;]), skora jest strasznie swiecaca, i ma zbyt intensywny color, brak tla troche denerwuje
Wray Napisano 30 Listopad 2010 Napisano 30 Listopad 2010 Mam wrażenie, że kompresja na pierwszych obrazkach jest zbyt silna, dlatego wyglądają na lekko rozmyte.
wieslaw_ Napisano 1 Grudzień 2010 Autor Napisano 1 Grudzień 2010 (edytowane) Panowie i panie, nie dopisałem, że model był robiony na zlecenie według konceptu do zdjęć twarzy aktora który będzie grał kolesia jako normalny człowiek. Pewnych rzeczy jak koncept i etap korekt jest nie do przeskoczenia. Nie zmienia to faktu, że z końcowego rezultatu jestem zadowolony, inaczej bym go nie zamieścił na Forum. Z backgroundem próbowałem coś robić w szopie ale nie do końca byłem zadowolony więc zdecydowałem się na sam model. Jeszcze co do kompresji to raczej coś na forum bo u mnie na PC jest OK. Do komentarzy o futku nie będę się odnosił. To tyle z mojej strony :) Edytowane 1 Grudzień 2010 przez wieslaw_
mateusz_s Napisano 1 Grudzień 2010 Napisano 1 Grudzień 2010 wg mnie najlepiej ze wszsytkich wyszedl ostatni render ten z przodu, ale mozna by nad nim cos popracowac, razi w oczy czern-pustka z tyłu, można by dodać jakieś piekielne tło, moze poprawcowac nad oświetleniem postaci tak, żeby bardziej uwypuklić mięśnie, skóra faktycznie wyszła troche woskowa, i mozna by cos wiecej wyciagac z post-produkcji, dodac jakies efekty, powalczyc z kontrasem, koloerm itp dla mnie osobiście model jest ok, jeśli są jakieś typowo nie-anatomiczne ludzkie anomalnie to trzepa pamiętać ze to demon i nie musi mieć wszystkiego tego co człowiek, nogi ma od czego innego, to co mi sie rzucilo w oczy to zbyt gładkie dziury w skrzydłach, moze by je troche poszarpac
aknochaco Napisano 1 Grudzień 2010 Napisano 1 Grudzień 2010 Tak mi się skojarzyło z tym : (UWAGA +18)
Rekomendowane odpowiedzi