Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Chciałem Wam pokazać postać, którą ostatnio wyModziłem do niedużego (chyba) filmu w fazie preprodukcji. Base mesh zrobiony w Modo, materiały i rendery także. Sculpt i tekstury (na polypaincie) w ZBrushu.

 

attachment.php?attachmentid=76029&stc=1&d=1291146439Edit: sorki mały error

 

attachment.php?attachmentid=76030&stc=1&d=1291146439

 

attachment.php?attachmentid=76031&stc=1&d=1291146439

 

attachment.php?attachmentid=76032&stc=1&d=1291146439

Edytowane przez wieslaw_
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Model fajny a render do pupy ;p Popracuj nad renderem bo to grzech marnować tak fajny model. Czemu na tym clayu go tak zmasakrowałeś ? Nie żeby mi tego brakowało ale no wygląda to dość...radykalnie ;]

Napisano

sorry ale na tych renderach kamera lub światło tak są ustawione że pierwsze co się rzuca w oczy to ta jego parówa :D

a tak poza tym to myslę ze to całkiem fajny model (całokształt)

Napisano

model jest ok, ale nad renderem trzeba troche popracowac, wydaje mi sie ze jest zbyt silny sss(chociaz nie wiem czy uzywales sss ;]), skora jest strasznie swiecaca, i ma zbyt intensywny color, brak tla troche denerwuje

Napisano (edytowane)

Panowie i panie, nie dopisałem, że model był robiony na zlecenie według konceptu do zdjęć twarzy aktora który będzie grał kolesia jako normalny człowiek. Pewnych rzeczy jak koncept i etap korekt jest nie do przeskoczenia. Nie zmienia to faktu, że z końcowego rezultatu jestem zadowolony, inaczej bym go nie zamieścił na Forum. Z backgroundem próbowałem coś robić w szopie ale nie do końca byłem zadowolony więc zdecydowałem się na sam model. Jeszcze co do kompresji to raczej coś na forum bo u mnie na PC jest OK. Do komentarzy o futku nie będę się odnosił. To tyle z mojej strony :)

Edytowane przez wieslaw_
Napisano

wg mnie najlepiej ze wszsytkich wyszedl ostatni render ten z przodu, ale mozna by nad nim cos popracowac, razi w oczy czern-pustka z tyłu, można by dodać jakieś piekielne tło, moze poprawcowac nad oświetleniem postaci tak, żeby bardziej uwypuklić mięśnie,

skóra faktycznie wyszła troche woskowa, i mozna by cos wiecej wyciagac z post-produkcji, dodac jakies efekty, powalczyc z kontrasem, koloerm itp

 

dla mnie osobiście model jest ok, jeśli są jakieś typowo nie-anatomiczne ludzkie anomalnie to trzepa pamiętać ze to demon i nie musi mieć wszystkiego tego co człowiek, nogi ma od czego innego,

 

to co mi sie rzucilo w oczy to zbyt gładkie dziury w skrzydłach, moze by je troche poszarpac




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności