Napisano 30 Listopad 201014 l Witam, Chciałem Wam pokazać postać, którą ostatnio wyModziłem do niedużego (chyba) filmu w fazie preprodukcji. Base mesh zrobiony w Modo, materiały i rendery także. Sculpt i tekstury (na polypaincie) w ZBrushu. Edit: sorki mały error Edytowane 30 Listopad 201014 l przez wieslaw_
Napisano 30 Listopad 201014 l Wrzuć rendery prosto z Zbrusha. Bo mam niestety wrażenie, że teraz materiały i światło ukrywają wszystko co w tym modelu dobre. :)
Napisano 30 Listopad 201014 l Autor Proszę bardzo ale zdruzgotałeś mnie tym... znaczy że materiały i tekstury do bani? :)
Napisano 30 Listopad 201014 l Luki Luki ma rację jest ciemno i mało widać pokaż sam model. Ale mu smętnie zwisa :P
Napisano 30 Listopad 201014 l Model fajny a render do pupy ;p Popracuj nad renderem bo to grzech marnować tak fajny model. Czemu na tym clayu go tak zmasakrowałeś ? Nie żeby mi tego brakowało ale no wygląda to dość...radykalnie ;]
Napisano 30 Listopad 201014 l sorry ale na tych renderach kamera lub światło tak są ustawione że pierwsze co się rzuca w oczy to ta jego parówa :D a tak poza tym to myslę ze to całkiem fajny model (całokształt)
Napisano 30 Listopad 201014 l wacława ma zacnego :) chyba trochę wielkość przesadzona reszta nawet git
Napisano 30 Listopad 201014 l Scuplt mega fajny,render średnio.Kojarzy mi sie z demonem Mike Nasha mocno,moze przez ta parówę:D W każdym razie 5 gwiazdków masz odemnie:)
Napisano 30 Listopad 201014 l model jest ok, ale nad renderem trzeba troche popracowac, wydaje mi sie ze jest zbyt silny sss(chociaz nie wiem czy uzywales sss ;]), skora jest strasznie swiecaca, i ma zbyt intensywny color, brak tla troche denerwuje
Napisano 30 Listopad 201014 l Mam wrażenie, że kompresja na pierwszych obrazkach jest zbyt silna, dlatego wyglądają na lekko rozmyte.
Napisano 1 Grudzień 201014 l Autor Panowie i panie, nie dopisałem, że model był robiony na zlecenie według konceptu do zdjęć twarzy aktora który będzie grał kolesia jako normalny człowiek. Pewnych rzeczy jak koncept i etap korekt jest nie do przeskoczenia. Nie zmienia to faktu, że z końcowego rezultatu jestem zadowolony, inaczej bym go nie zamieścił na Forum. Z backgroundem próbowałem coś robić w szopie ale nie do końca byłem zadowolony więc zdecydowałem się na sam model. Jeszcze co do kompresji to raczej coś na forum bo u mnie na PC jest OK. Do komentarzy o futku nie będę się odnosił. To tyle z mojej strony :) Edytowane 1 Grudzień 201014 l przez wieslaw_
Napisano 1 Grudzień 201014 l wg mnie najlepiej ze wszsytkich wyszedl ostatni render ten z przodu, ale mozna by nad nim cos popracowac, razi w oczy czern-pustka z tyłu, można by dodać jakieś piekielne tło, moze poprawcowac nad oświetleniem postaci tak, żeby bardziej uwypuklić mięśnie, skóra faktycznie wyszła troche woskowa, i mozna by cos wiecej wyciagac z post-produkcji, dodac jakies efekty, powalczyc z kontrasem, koloerm itp dla mnie osobiście model jest ok, jeśli są jakieś typowo nie-anatomiczne ludzkie anomalnie to trzepa pamiętać ze to demon i nie musi mieć wszystkiego tego co człowiek, nogi ma od czego innego, to co mi sie rzucilo w oczy to zbyt gładkie dziury w skrzydłach, moze by je troche poszarpac