Napisano 28 Grudzień 201014 l Witam, W przerwie świątecznej postanowiłem zając sie przełożeniem obrazu Czwórka Chełmońskiego do 3d. Na razie jest tyle. Są to basemeshe do Zbrusha za którego się jutro zabieram, oczywiście jak wstane. Koń z lewej jest do lekkiej poprawki. Ostatecznie chce zrobić ok 5 s animacje przejeżdżającej kamery. W planach miałem "poruszyć" te konie, podpiąłem już nawet do nich kości CAT-a ale meeega ciezko "zgrać" proporcje i perspektywe z obrazem, wiec raczej odpuszcze... Uploaded with ImageShack.us
Napisano 30 Grudzień 201014 l Autor Jak na razie tyle. Teksturki bede jeszcze raz robił, bo robie to wszystko na nieskalibrowanym lapku. Po sylwestrze przesiadam sie na "normalnego" kompa i tam zajme się teksturami i oswietleniem. Mam problem z malowaniem obiektu w mudboxie 20111 po rozłożeniu UV w UV Layout, wyskakuje taki błąd Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Napisano 31 Grudzień 201014 l Chyba UV nie lezą w jednym kwadracie nie Tak to jest W maya: Jest jeden wielki kwadrat podzielony na 4 najlepiej zęby leżało w jednej ćwiartce (nie może być tak by UV leżało częściowo w jednej częściowo w drugiej. Mudbox zrobi wtedy dwie mapy. Nie mogą UV leżeć poza nim Tak to powinno wygladac w MAYA. Tu wszystko lezy w jednej cwiartce: P.S. Po zmianie UV moze Ci sie zepsuc Sculp. Mysle ze w innych programach jest podobnie. Edytowane 31 Grudzień 201014 l przez Sebazx6r
Napisano 31 Grudzień 201014 l P.S. Po zmianie UV moze Ci sie zepsuc Sculp. co to za nowa teoria? co ma mapka uv do wyrzezbionego modelu?? co sie ma zepsuc?
Napisano 31 Grudzień 201014 l Detal się może zepsuć :). Często detal wypalany jest na mapce, żeby zaoszczędzić poly na modelu.
Napisano 31 Grudzień 201014 l wypalony nalozony na na model lp oczywiscie, ale stwierdzenie sculp sie moze zepsuc, diametralnie znaczy co innego, BTW: te rozlozenie mapki jest bledne, bardzo duzo wolnego miejsca tracisz, 30% jakosci mapki idzie w luft co do pracy to czekam na update, bardzo ambitnie wybrales :) Edytowane 31 Grudzień 201014 l przez plasti
Napisano 31 Grudzień 201014 l Ja miałem inaczej rozłożone UV w drugim podejściu i się rozsypało. Detale się poprzemieszczały na obiekcie, bo miałem inaczej rozłożone UV (UV importowałem z obj). Za pewne masz racje :), że jest źle rozłożone. Uczę się dopiero. Tylko chodziło mi o meritum. Po prostu też spotkałem się z tym błędem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto