cucsoniuss Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 Witam, W przerwie świątecznej postanowiłem zając sie przełożeniem obrazu Czwórka Chełmońskiego do 3d. Na razie jest tyle. Są to basemeshe do Zbrusha za którego się jutro zabieram, oczywiście jak wstane. Koń z lewej jest do lekkiej poprawki. Ostatecznie chce zrobić ok 5 s animacje przejeżdżającej kamery. W planach miałem "poruszyć" te konie, podpiąłem już nawet do nich kości CAT-a ale meeega ciezko "zgrać" proporcje i perspektywe z obrazem, wiec raczej odpuszcze... Uploaded with ImageShack.us
Nezumi Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 ambitnie! Powodzenia - sporo roboty przed toba.
marcinW Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 cholera. szacunek. będę pilnie obserwował. powodzenia :)
misiekINblue Napisano 28 Grudzień 2010 Napisano 28 Grudzień 2010 no powiem że się namęczysz nieźle, czekam na postępy ;)
cucsoniuss Napisano 30 Grudzień 2010 Autor Napisano 30 Grudzień 2010 Jak na razie tyle. Teksturki bede jeszcze raz robił, bo robie to wszystko na nieskalibrowanym lapku. Po sylwestrze przesiadam sie na "normalnego" kompa i tam zajme się teksturami i oswietleniem. Mam problem z malowaniem obiektu w mudboxie 20111 po rozłożeniu UV w UV Layout, wyskakuje taki błąd Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
Sebazx6r Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 (edytowane) Chyba UV nie lezą w jednym kwadracie nie Tak to jest W maya: Jest jeden wielki kwadrat podzielony na 4 najlepiej zęby leżało w jednej ćwiartce (nie może być tak by UV leżało częściowo w jednej częściowo w drugiej. Mudbox zrobi wtedy dwie mapy. Nie mogą UV leżeć poza nim Tak to powinno wygladac w MAYA. Tu wszystko lezy w jednej cwiartce: P.S. Po zmianie UV moze Ci sie zepsuc Sculp. Mysle ze w innych programach jest podobnie. Edytowane 31 Grudzień 2010 przez Sebazx6r
plasti Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 P.S. Po zmianie UV moze Ci sie zepsuc Sculp. co to za nowa teoria? co ma mapka uv do wyrzezbionego modelu?? co sie ma zepsuc?
fletcher Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 Detal się może zepsuć :). Często detal wypalany jest na mapce, żeby zaoszczędzić poly na modelu.
plasti Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 (edytowane) wypalony nalozony na na model lp oczywiscie, ale stwierdzenie sculp sie moze zepsuc, diametralnie znaczy co innego, BTW: te rozlozenie mapki jest bledne, bardzo duzo wolnego miejsca tracisz, 30% jakosci mapki idzie w luft co do pracy to czekam na update, bardzo ambitnie wybrales :) Edytowane 31 Grudzień 2010 przez plasti
Sebazx6r Napisano 31 Grudzień 2010 Napisano 31 Grudzień 2010 Ja miałem inaczej rozłożone UV w drugim podejściu i się rozsypało. Detale się poprzemieszczały na obiekcie, bo miałem inaczej rozłożone UV (UV importowałem z obj). Za pewne masz racje :), że jest źle rozłożone. Uczę się dopiero. Tylko chodziło mi o meritum. Po prostu też spotkałem się z tym błędem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się