Sebazx6r Napisano 17 Luty 2011 Autor Napisano 17 Luty 2011 (edytowane) Proces Tworzenia opony metoda prób i błędów: Opona: Próba: Druga wersja na tyl juz taka zostanie, jeszcze przód: Maya software. Sam lakier: Reflektor: Powoli kończe... MODEL SKONCZYLEM JUZ GO NIE BEDE POPRAWIAC: Edytowane 6 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
slayer2004 Napisano 18 Maj 2011 Napisano 18 Maj 2011 Na ostatnim renderze z Mentala, wygląda jakby motocylk unosił sie nad ziemią
martix69 Napisano 19 Maj 2011 Napisano 19 Maj 2011 ładny model, do czego służą te "rączki" na zbiorniku paliwa ? jakiś stunt czy coś w ten deseń?
Sebazx6r Napisano 19 Maj 2011 Autor Napisano 19 Maj 2011 (edytowane) Animacja pod uchwyt dla pasażera: Animacja: http://www.youtube.com/watch?v=yAFPbSDiluQ http://www.youtube.com/watch?v=W8rcpKVR-OA Edytowane 6 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
Inky Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 Witam Jeśli chodzi o rendery, pojazd wygląda jakby lewitował. Proponowałbym cienie typu reytrace. Co do modeli to fajnie Ci to idzie...
Sebazx6r Napisano 27 Czerwiec 2011 Autor Napisano 27 Czerwiec 2011 (edytowane) Komputer mi nie wyrabia ;/ i zrobilem na shadow maps. Ogolnie bylo ustawione 3 point lighting ale kolega zacza wybrzydzac i miala zostac zrobiona animacja. W chwili obecnej zalezy mi na nauczeniu sie mental raya..., ale musze znalezc na to czas. Dzieki. Za uwagi. Filmik - zejscie na kolank http://www.youtube.com/watch?v=-w5laPWyFXw [/url] Edytowane 6 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 20 Lipiec 2011 Autor Napisano 20 Lipiec 2011 (edytowane) W chwili obecnej zabrałem się za swój kask HJC FG15. Na pewno nie bedzie odwzrowany idealnie :) ale chyba nie jest zle. Jeszcze tylna owiewka i lekkie wygarbienie na gorze: na ostnim zrzucie widac siatke bazową. Edytowane 6 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
gof Napisano 20 Lipiec 2011 Napisano 20 Lipiec 2011 Jest dobrze, nie wiem tylko czy nie jest trochę węższy względem oryginału przez co wydaje się odrobinę jajowaty. Dorzuć jeszcze wnętrze i renderuj.
Sebazx6r Napisano 20 Lipiec 2011 Autor Napisano 20 Lipiec 2011 (edytowane) Tylka lotka nie dokonca tak jakbym chcial ale robilem na plask i potraktowalem deformerami. Edytowane 6 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
maciek.m Napisano 21 Lipiec 2011 Napisano 21 Lipiec 2011 Co do modelu to jest ok ale czy kask jest taki matowy? wyglada jak bys w standardowym materiale dal tylko texturke. kaski z regoly sa lakierowane i odbijaja otoczenie. nawet jesli to jest matowy lakier to i tak troche powinien odbijac. Nie wiem czy zalezało ci na ogolnym odbiorze renderu czy tylko pokazanie modelu, ale jesli na renderze to poprawilbym studio zeby jakies inne odbicia byly na szybce, i kolorki studia takie roznorodne moze je ograniczyc do jednego ?:)
Sebazx6r Napisano 21 Lipiec 2011 Autor Napisano 21 Lipiec 2011 (edytowane) Ostatnio jak byl jeden kolor w studiu to sie nie podobało teraz 3 tez się nie podoba. Wszystkim nie dogodzisz. To co mi nie wyszło to na pewno tylny spojler. Próbuję go poprawić ale chyba zrobię od początku. Kask jest matowy. A odbicia daje z jakiś gotowych HDRI. Poprawiłem tylny spojler praktycznie zrobiłem od początku :). Wrzuce zaraz tylko rendne 2 rzuty Poprawiony tylny spojlerek nie jest idealnei ale prawie przypomina. Moglbym jeszcze wyciac element ale chwilow nie mam weny: Zabieram sie za drugi motocykl (yamahe M1 zostawiam w spokoju ze wzgledu na problemy z refkami czesci). Biore się za coś co stoi u mnie w garazu). Nastepna bedzie pewnie K4 750 jak czas pozwoli. kilka godzina dzisiaj. Modelowanie idzie mi coraz lepiej robie to w miare sprawnie już. Mam nadzieje ze uda mi sięgo zrobic w calosci. Będę w domy to porobie troche zdjęć by bylo latwiej modelować . Update: CBR 1000rr 04. Obralem ten model bo stoi u mnie w garazu. Porobilem troche fot by latwiej modelowac. I tak pewnie nie bedzie doskonaly :). Jeszcze bak i juz potem rama i duperele.... Edytowane 6 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 28 Sierpień 2011 Autor Napisano 28 Sierpień 2011 (edytowane) Koljeny progres kola i tarcze: Edytowane 6 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
Smoku Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 Bardzo ładny modeling robisz. Szlifuj te rendery bo bardzo tracą Twoje prace na tym. Może zainteresujesz się vrayem? Wydaje mi się że osiągniesz lepsze efekty. Pozdrawiam
Sebazx6r Napisano 1 Wrzesień 2011 Autor Napisano 1 Wrzesień 2011 (edytowane) Oponka: Poprawiony przod. Troche popsrzatalem w temacie. http://www.youtube.com/watch?v=dg7rkbZtqRY Renderki ZX6r: Bezpośrdenio z Maya: I po dodaniu ambient oclusion w PS: bez post: post: CBR: Drugie podejscie do blotnika: Edytowane 21 Październik 2011 przez Sebazx6r
indian Napisano 15 Wrzesień 2011 Napisano 15 Wrzesień 2011 model super ... z renderami no już trochę gorzej :) keep it up... salut.
Sebazx6r Napisano 15 Wrzesień 2011 Autor Napisano 15 Wrzesień 2011 (edytowane) Rendery jeszcze musze popracowac. CBR jeszcze nie rendze. Dzis wymodelowałęm błotnik przedni jeszcze tylni doszedł (ten juz bardziej po łebkach brak materiałów). Dla relaksu wlasnie ustawiam oświetlenie. Wogóle to dzięki :) napędzasz mi motoryke działań. Jutro spotkanie w sprawie pracy :). 5 lat automatyki ponad, rozmowa na stanowisko grafika :). Ustawiłem światło. Jedno Spotligh z area mental ray light i drugie takie oddzielnie do fotonow. final gatering z fall off tuż za motocyklem. Narazie sam lambert. Skoncze model to moze zabiore się za materiały. Edytowane 15 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
FF Napisano 15 Wrzesień 2011 Napisano 15 Wrzesień 2011 troche wiecej poly by sie przydalo tam na ten bak i siodlo. spoko model
Sebazx6r Napisano 15 Wrzesień 2011 Autor Napisano 15 Wrzesień 2011 (edytowane) Lekki update: http://www.youtube.com/watch?v=qvI0exmI38E bez post: Edytowane 21 Październik 2011 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 20 Wrzesień 2011 Autor Napisano 20 Wrzesień 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qvI0exmI38E
tr3buh Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 hehe widze ze modelik do Berascom robiles :] przyjeli cie? bo mnie niestety nie... :[ ;P
Sebazx6r Napisano 20 Wrzesień 2011 Autor Napisano 20 Wrzesień 2011 Ano robiłem :P. Poszło PW. Jeszcze sie nie odezwali. Mysle, że pewnie by woleli kogoś obcykanego z Blenderem.
malyboa Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 Motocykl świetny, tylko czekamy na jakiś konkretniejszy render + post .. ;)
Sebazx6r Napisano 21 Wrzesień 2011 Autor Napisano 21 Wrzesień 2011 (edytowane) Jak się nauczę to będzie konkretny render :D hehe: Model jeszcze nie skończony ale pobawiłem się troche studiem i zrobiłem wstępne materiały. Na plastikach już pewnie tak zostanie. Opona mam wrazenie ze poprzednia na phongu mi wyszla lepiej niz na tym DSG. Jakis bump dorzuce. Kamerka do wymiany. Mozę na czerwono poświece na ścianyi troche lżej z final gathering dam i GI, żeby było ciemniej ale to zobacze bo dopiero raczkuje z mental rayem. Będzie takie ujęcie i moze model poobracam: Edytowane 21 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
gof Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 Z renderu na render idzie Ci coraz lepiej więc dawaj dalej :) Modele jak najbardziej dobre.
maciek.m Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 Sprobuj taki chachment ze pod motor wstawiasz plan na ktorym beda cienie od motoru a ta kole wokol motoru ustaw na invisible camera. refleksy i cienie pod motorem zostana a tlo bedzie przezroczyste. Zapisz w png i w szopie domaluj cale studio na warstwie podspodem, duzo wieksza kontrola mozesz rowniez ladnie wykadrowac motor no i bawic sie nie czekajac na render :)
Sebazx6r Napisano 22 Wrzesień 2011 Autor Napisano 22 Wrzesień 2011 aaaaaa MAciek :D ? :D Rozumiem ze Cienie wtedy w oddzielny przejsciu wyrenderować. W P.S. Nie jestem, ąz taki dobry :). Narazie musze domodelować pare lementów. Dzwignie zmiany biegó robiłem ale mi sie zwisil komp i zapomnialem :D dokończyc tak więc sie wkurzyłem i zaczałęm sie bawić renderkami.
maciek.m Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 Nie no jak w odzielnym :) wstawiasz plan pod motor z kolorem studia, i dajesz go ciutke wyzej niz powieszchnia studia, studio ustawiasz na niewidoczne dla renderowania. robi ci sie render z przezroczystym tlem motorem i tym planem a na nim przy okazji cienie. taki renderek zapisujesz a reszte w szopie. tam nie trzeba byc specem, robisz nowa warstwe usawiasz pedzel na rozmyty i dosc duzy i robisz jakies przejscia tonalne na innych warstwach mozesz dodac sciemnienia i potem regulowac moc cienia ustawiajac przezroczystosc warstwy. i tak powstaje ladne studio bez zadnych niechcianych refleksow czy przyciemnien ktore powstaja od osiwetlenia modelu :)
Sebazx6r Napisano 22 Wrzesień 2011 Autor Napisano 22 Wrzesień 2011 (edytowane) A no spoko pomysle. Narzie musze powalczyc z materialami i bumpem i cyba na opony wroci zwykly phong. Nie wiem czemu lewy reflekotor(patrzac od strony kierowcy) wygladal jakby nie byl za szklem ;/: Nie wiem czy to nei jest wina global il... Reflektory poszły do przemodelowania tzn. Wnetrze. Jak wyrendze to wrzuce efekt. Jeszcze tylko mało bump mapke dodam. Poprawie także aspekt ratio na 1.5 i rozdzialke pod 16:9. Edytowane 24 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
thecrev Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 Po 1. dorób do motoru nóżke (i przechyl w którąś stronę bo teraz wyglada nie naturalnie) albo stojak Po 2. zrezygnuj z białego studia Moze takie jak poniżej? Po 3. spróbuj z innymi materiałami może coś w tym stylu? http://mobini.pl/upload/files/129/526/455/218/185/437_motor_d.jpg Po 4. Moim zdaniem stare reflektory były lepsze Po 5. Pracuj nad materiałami nie bój się ich zmieniać Po 6. pokaż studio
Sebazx6r Napisano 25 Wrzesień 2011 Autor Napisano 25 Wrzesień 2011 (edytowane) Edytowane 21 Październik 2011 przez Sebazx6r
indian Napisano 25 Wrzesień 2011 Napisano 25 Wrzesień 2011 (edytowane) moja wersja post pro jeżeli pozwolisz :) i druga wersja: salut. Edytowane 25 Wrzesień 2011 przez indian
Sebazx6r Napisano 25 Wrzesień 2011 Autor Napisano 25 Wrzesień 2011 No widze ze lubisz jak sie swieci. Na przedninia lame dales flare a na tylne kierunki co? Bitmapka na oponka pojdzie do wymiany zrobilem drugą. I w tarcze bumpa wpuszczam na mimaterial. Tylko troche kijowego mam a musze sie lepeij fotoshopa nauczycz :). Potem wrzuce.
indian Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 wszystkie światełka za pomocą brushy ,odpowiedniego mieszania i krycia...
indian Napisano 26 Wrzesień 2011 Napisano 26 Wrzesień 2011 Tuta nie będe robil bo nie ma w tym nic odkrywczego... Polecę Ci tylko tutorial, super tutorial naszego kolegi z forum odnoście postprodukcji, petera'f http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=78098 Jak chcesz to mogę Ci przesłać plik .psd ( CS3), to sobie ogarniesz jak to wszystko jest robione u mnie :) Co do motoru, to przydało by się jeszcze do modelować coś co by go utrzymało w tej pozycji, jakaś nóżka albo statyw, czy jak to się nazywa... salut.
Sebazx6r Napisano 26 Wrzesień 2011 Autor Napisano 26 Wrzesień 2011 (edytowane) Dzieki juz zasysam tutka. Jeszcze pare elementów domodeluje do moto dzwigienki (sprzegla hamulca :D zmiany biegow set z drugiej storny nie zrobiony sety pasazera amortyzator tylny. Srubki chyba z zx6r wezme. No podnosnik motocyklowy doorbie :), ale to może jutro pare rzeczy. zastanawima sie czy nie przerzucic klamek z zx6r bo juz nie mam sily domodelowac przewody. Zacisku tylnego tez nie ma. Powoli chce juz go konczyc i zrobic jakie mebelki moze albo cóś i potem wizke. Sprubować może garaż :). Motocykle do wstawienia już są hehe. Indian jak chcesz możesz zrobić post...., zaraz ambient wrzuce jeszcze: Pare elementów doszło: Bez post: Ambient oclusion: I dodane tylko ambien oclusion: Bez post:: oclusion: I dodane oclusion: Edytowane 21 Październik 2011 przez Sebazx6r
przems Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 pikne to;) czy mi się wydaje czy lubisz operować na owiewkach - mia.mettalic.paint? widać takie bardzo drobne ziarno jakby
Sebazx6r Napisano 27 Wrzesień 2011 Autor Napisano 27 Wrzesień 2011 (edytowane) Na owiewkach jest mi car paint ale zrobilem to troche inaczej bo dodalem poprzez layered texture blin i nalepki i to potem na oddzielny shader zeby na drugiej stronie normali byl inny material tzn bazowy bez naklejek. Metalic paint chyba gdzie indziej juz nie pamietam :D. Jeszcze raz przerendze. Na dzien dzisiejszy brak lewego seta stopki bocznej i elementow keirownicy.... A tu nie wiem co sie stalo ;/..., ale to dopiero po wrzuceniu do imageshacka?? ;/ hmm Cos nie tak jak wyrzucam do PNG ;/... Na renderze widac boczki a w png nie widac. W BMP juz widac. Nie wiem czy to alpha mapa niechcy zrobilem cos czy co ;/. Bez obróbki żadnej: Edytowane 27 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
indian Napisano 27 Wrzesień 2011 Napisano 27 Wrzesień 2011 ujecie z boku poproszę z czarnym stojakiem :) salut.
Sebazx6r Napisano 27 Wrzesień 2011 Autor Napisano 27 Wrzesień 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=b02J35MEDb4 http://www.youtube.com/watch?v=QidrPbPJv3M Jak rendne z czerwonym to potem i z zrobie czarny ;p Wedlug mnie czarny sto jak ni... pasuje: Wole czerwone: ambient: dodany: Na prosbe Smoku bez stelaza i jeszcze chyba boczek bedzie ale to potem. Odswiezylem ZX6R... pare problemow technicznych z rendererem. Swiatla blokowaly sie na Final Gatheringu. O wiele dluzej renderowało niz CBR ;/ więc chyba już tak zostanie: Edytowane 29 Wrzesień 2011 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 30 Wrzesień 2011 Autor Napisano 30 Wrzesień 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=QidrPbPJv3M http://www.youtube.com/watch?v=b02J35MEDb4&NR=1 Duża rozdziałka kliknij na obrazek by powiększyć: Czysty render z Maya: Ambient.... Z ambient oclusion dodanym: Próba post (jeszcze nie ogarniam PS): Edytowane 21 Październik 2011 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 5 Październik 2011 Autor Napisano 5 Październik 2011 (edytowane) Swiecone sama HDRI: Edytowane 17 Październik 2011 przez Sebazx6r
maciek.m Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 Troche chyba przesadzasz z tym wzucaniem kazdej proby renderu, gdzie sie nie wejdzie tam twoj motor i wszedzie to samo. Jak zakladasz teczke i wzucasz tu postepy prac to po co jeszcze do renderow testowych i do finished to samo co tu. Do tego ostatni render prawie niczym sie nie rozni od ostatniego, i co tu komentowac.. Mnie osobiscie tylko denerwuje jak widze wszedzie gdzie nie wejde ten sam render motoru a napewno nie zacheca do skomentowania go. No ale jak juz pisze to co do samego motoru, jest juz dobrze, pobaw sie w szopie z renderem, zmien studio troche kadry kolorki itd. Bedzie zupelnie inaczej wygladac.
Sebazx6r Napisano 5 Październik 2011 Autor Napisano 5 Październik 2011 (edytowane) Ostatnie render to próba oswitlenia samym HDRI tak jak pisalem. Z finished work w sumie wyrzuciłem. Do renderów testowych też już wrzucać nie będę. W drugim renderze zmieniłem troche material na wahaczu i oponach. Dodane jest przejscie ambient oclusion. Z tym studiem walcze już poraz N-ty ;/. Teraz walcze z kolorem Białym tzn z lakierem. Naklejeki sa zrobione oddzielny shaderem i wrzucone na layered shader. Zastanawiam się czy cień jest oki czy zrobic taki rozmazany. Wlasnie teraz taki robie ale jest troche ciemny. Rzucam go swiatlem nie emitującym "swiatla" ... Ustawienia znalazlem wczoraj. No i nie bardzo to wygląda... Bez szalu ale model nie dla mmnie i mialo byc prosto i szybko czas realizacji praktycznie kilka godzin. Edytowane 12 Październik 2011 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 14 Październik 2011 Autor Napisano 14 Październik 2011 (edytowane) Postanowiłęm zrobić auto. Będzie to Honda Civic VIII generacji 5D: http://www.youtube.com/watch?v=tnfiM7hRRtg Troche poprawek od zrzutu ekranu już doszło. Zagescic jeszcze raz i dopiero ciąć czy już? Da rady w tym wyciąć? // Mam pytanie poniżej model. Z modelowanie Aut mialem malo do czynienia. Jak widac metoda low poly baza turbosmooth i potem ciecie ale nie wime na ktorej bazie Ciac. Na tej tu mi się krzywic model zaczyna. Wiec zagescilem pousuwwalem pare zbednych linii: Płóg odciąłem wczesniej już. Wiem ze troche krzywawo ;/. Doszedł render dziś skończyło 600klatek i ponad 6 dni, nie wiem czemu bo w ustawieniach staralem sie nie przedobrzec nawet FG i GI nie mam wlaczonego. [video=youtube;q-CVsOl5SOc]http://www.youtube.com/watch?v=q-CVsOl5SOc I jeszcze zmiany w ustawieniach studia, troche w materialach ale nie duzo: Edytowane 21 Październik 2011 przez Sebazx6r
illusion Napisano 18 Październik 2011 Napisano 18 Październik 2011 Hej, co do so samochodu... powiem tylko z własnego doświadczenia Ta siatka źle nie wyglądała na początku. Chociaż kilku trójkątów na pewno można by uniknąć odpowiedno ją rozkładając. Teraz proponowałbym zacząć od początku. Ja najwięcej spędzam czasu na base meshu i robię na nim tyle ile się da, czyli wszystkie ustawienia linii cięc, przetłoczenia mniejsze lub większe itd. Myślę, gdzie wszystko będzie i jak będzie wyglądało, często zagęszczam siatkę dla próby i patrzę czy później będe mógł to zrobić dalej czy będzie za dużo grzebania. Przed zagęszczeniem mam już większość elementów pociętych i wyprofilowanych. Dzięki temu unikam zbytniego zagęszczania siatki i wielu polygonów, których ilość rośnie i tak szybko jeśli modelujesz większość elementów... Aa miałem dodać, że ten ostatni render wygląda całkiem zacnie, ale cały czas trochę płasko, wiem że to studio itd, ale brakuje refleksów, które uwydatniłyby Twój ładny model bardziej.
Sebazx6r Napisano 19 Październik 2011 Autor Napisano 19 Październik 2011 (edytowane) Co do renderu to doswietle dol poprawie material opo bo mi sie nie podoba teraz. Do modelu Civic podejde jeszcze raz troche w inny sposób. Nastepnie zabieram się za jakieś pomieszczenie. OStatni mi sie nie podoba ustawione an szybko. Pare przepalen. Chcialem tylko pokaz jescze raz druga strone :). Edytowane 21 Październik 2011 przez Sebazx6r
Sebazx6r Napisano 21 Październik 2011 Autor Napisano 21 Październik 2011 (edytowane) Drugie podejscie do Civica, Tym razem tne juz na low poly i zaglebiam sie w szcegol. Dla mnie tak lawiej i auto nie bedzie tak zageszczone mocno. Opinie mile widziane odnoscnie ostatniego rendera (ktory hyba juz tak zostanie, dopoki sie nie naucze robic HDRI) i odnosnie modelu. Edytowane 22 Październik 2011 przez Sebazx6r
odnetniN Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Sporo dobrego stuff'u i zajebiscie ze dajesz obrotowki, ale ze az 6 dni ci renderowalo to jakas masakra (pokaz setting z renderera, moze uda mi sie cos podpowiedziec)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się