Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

zx6mo.jpg

 

zx6l.jpg

 

zx6k.jpg

 

 

 

Proces Tworzenia opony metoda prób i błędów:

 

opna.jpg

 

Opona:

 

Próba:

 

70439832.jpg

 

 

Druga wersja na tyl juz taka zostanie, jeszcze przód:

 

opona.jpg

 

 

 

 

Maya software. Sam lakier:

 

mayasoftware.png

Reflektor:

 

 

 

 

 

zmienictlo.png

 

 

 

 

zx6r.png

 

124r14142wsd.jpg

 

 

 

123adasda.jpg

 

 

Powoli kończe...

 

 

 

MODEL SKONCZYLEM JUZ GO NIE BEDE POPRAWIAC:

 

 

mo12.png

 

moto15.png

 

moto16.png

 

moto13.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

moto7.png

 

 

 

 

 

moto9.png

 

 

moto10.png

 

moto11.png

 

 

 

 

 

 

render2o.png

Edytowane przez Sebazx6r
  • Odpowiedzi 147
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam

 

Jeśli chodzi o rendery, pojazd wygląda jakby lewitował. Proponowałbym cienie typu reytrace. Co do modeli to fajnie Ci to idzie...

Napisano (edytowane)

Komputer mi nie wyrabia ;/ i zrobilem na shadow maps. Ogolnie bylo ustawione 3 point lighting ale kolega zacza wybrzydzac i miala zostac zrobiona animacja. W chwili obecnej zalezy mi na nauczeniu sie mental raya..., ale musze znalezc na to czas. Dzieki. Za uwagi.

Filmik - zejscie na kolank

http://www.youtube.com/watch?v=-w5laPWyFXw

 

 

79761662.png

 

[/url]

 

 

 

64811406.png

 

 

 

 

 

1112j.png

 

1113.png

 

38974819.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

23motobezblure.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

W chwili obecnej zabrałem się za swój kask HJC FG15. Na pewno nie bedzie odwzrowany idealnie :) ale chyba nie jest zle. Jeszcze tylna owiewka i lekkie wygarbienie na gorze:

 

80565745.png

 

35740745.png

 

32992324.png

 

10273168.png

 

na ostnim zrzucie widac siatke bazową.

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Jest dobrze, nie wiem tylko czy nie jest trochę węższy względem oryginału przez co wydaje się odrobinę jajowaty. Dorzuć jeszcze wnętrze i renderuj.

Napisano

Co do modelu to jest ok ale czy kask jest taki matowy? wyglada jak bys w standardowym materiale dal tylko texturke. kaski z regoly sa lakierowane i odbijaja otoczenie. nawet jesli to jest matowy lakier to i tak troche powinien odbijac. Nie wiem czy zalezało ci na ogolnym odbiorze renderu czy tylko pokazanie modelu, ale jesli na renderze to poprawilbym studio zeby jakies inne odbicia byly na szybce, i kolorki studia takie roznorodne moze je ograniczyc do jednego ?:)

Napisano (edytowane)

Ostatnio jak byl jeden kolor w studiu to sie nie podobało teraz 3 tez się nie podoba. Wszystkim nie dogodzisz. To co mi nie wyszło to na pewno tylny spojler. Próbuję go poprawić ale chyba zrobię od początku.

Kask jest matowy. A odbicia daje z jakiś gotowych HDRI.

 

Poprawiłem tylny spojler praktycznie zrobiłem od początku :). Wrzuce zaraz tylko rendne 2 rzuty

 

Poprawiony tylny spojlerek nie jest idealnei ale prawie przypomina. Moglbym jeszcze wyciac element ale chwilow nie mam weny:

kaskasiatka.png

 

kask6.png

 

kask7.png

 

kask8.png

 

Zabieram sie za drugi motocykl (yamahe M1 zostawiam w spokoju ze wzgledu na problemy z refkami czesci). Biore się za coś co stoi u mnie w garazu). Nastepna bedzie pewnie K4 750 jak czas pozwoli.

beztytuuugm.jpg

 

kilka godzina dzisiaj. Modelowanie idzie mi coraz lepiej robie to w miare sprawnie już. Mam nadzieje ze uda mi sięgo zrobic w calosci. Będę w domy to porobie troche zdjęć by bylo latwiej modelować .

 

Update:

beztytuuskr.png

 

CBR 1000rr 04. Obralem ten model bo stoi u mnie w garazu. Porobilem troche fot by latwiej modelowac. I tak pewnie nie bedzie doskonaly :). Jeszcze bak i juz potem rama i duperele....

 

beztytuuwjk.png

 

beztytuuqis.png

 

 

beztytuu2pw.png

 

beztytuugkr.png

 

beztytuuwqk.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Bardzo ładny modeling robisz. Szlifuj te rendery bo bardzo tracą Twoje prace na tym. Może zainteresujesz się vrayem? Wydaje mi się że osiągniesz lepsze efekty.

Pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Rendery jeszcze musze popracowac. CBR jeszcze nie rendze. Dzis wymodelowałęm błotnik przedni jeszcze tylni doszedł (ten juz bardziej po łebkach brak materiałów). Dla relaksu wlasnie ustawiam oświetlenie. Wogóle to dzięki :) napędzasz mi motoryke działań. Jutro spotkanie w sprawie pracy :). 5 lat automatyki ponad, rozmowa na stanowisko grafika :).

 

Ustawiłem światło. Jedno Spotligh z area mental ray light i drugie takie oddzielnie do fotonow. final gatering z fall off tuż za motocyklem. Narazie sam lambert. Skoncze model to moze zabiore się za materiały.

 

swiatlocbr.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Jak się nauczę to będzie konkretny render :D hehe:

Model jeszcze nie skończony ale pobawiłem się troche studiem i zrobiłem wstępne materiały. Na plastikach już pewnie tak zostanie. Opona mam wrazenie ze poprzednia na phongu mi wyszla lepiej niz na tym DSG. Jakis bump dorzuce.

 

13593063.png

 

Kamerka do wymiany. Mozę na czerwono poświece na ścianyi troche lżej z final gathering dam i GI, żeby było ciemniej ale to zobacze bo dopiero raczkuje z mental rayem.

 

Będzie takie ujęcie i moze model poobracam:43195826.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Sprobuj taki chachment ze pod motor wstawiasz plan na ktorym beda cienie od motoru a ta kole wokol motoru ustaw na invisible camera. refleksy i cienie pod motorem zostana a tlo bedzie przezroczyste. Zapisz w png i w szopie domaluj cale studio na warstwie podspodem, duzo wieksza kontrola mozesz rowniez ladnie wykadrowac motor no i bawic sie nie czekajac na render :)

Napisano

aaaaaa MAciek :D ? :D Rozumiem ze Cienie wtedy w oddzielny przejsciu wyrenderować. W P.S. Nie jestem, ąz taki dobry :). Narazie musze domodelować pare lementów. Dzwignie zmiany biegó robiłem ale mi sie zwisil komp i zapomnialem :D dokończyc tak więc sie wkurzyłem i zaczałęm sie bawić renderkami.

Napisano

Nie no jak w odzielnym :) wstawiasz plan pod motor z kolorem studia, i dajesz go ciutke wyzej niz powieszchnia studia, studio ustawiasz na niewidoczne dla renderowania. robi ci sie render z przezroczystym tlem motorem i tym planem a na nim przy okazji cienie. taki renderek zapisujesz a reszte w szopie. tam nie trzeba byc specem, robisz nowa warstwe usawiasz pedzel na rozmyty i dosc duzy i robisz jakies przejscia tonalne na innych warstwach mozesz dodac sciemnienia i potem regulowac moc cienia ustawiajac przezroczystosc warstwy. i tak powstaje ladne studio bez zadnych niechcianych refleksow czy przyciemnien ktore powstaja od osiwetlenia modelu :)

Napisano (edytowane)

A no spoko pomysle. Narzie musze powalczyc z materialami i bumpem i cyba na opony wroci zwykly phong.

 

Nie wiem czemu lewy reflekotor(patrzac od strony kierowcy) wygladal jakby nie byl za szklem ;/:

Nie wiem czy to nei jest wina global il...

cbrrender.png

 

 

cbri.png

 

cbr2l.png

 

cb3h.png

 

Reflektory poszły do przemodelowania tzn. Wnetrze. Jak wyrendze to wrzuce efekt. Jeszcze tylko mało bump mapke dodam. Poprawie także aspekt ratio na 1.5 i rozdzialke pod 16:9.

 

 

reflektor.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Po 1. dorób do motoru nóżke (i przechyl w którąś stronę bo teraz wyglada nie naturalnie) albo stojak

Po 2. zrezygnuj z białego studia Moze takie jak poniżej?

Po 3. spróbuj z innymi materiałami może coś w tym stylu? http://mobini.pl/upload/files/129/526/455/218/185/437_motor_d.jpg

Po 4. Moim zdaniem stare reflektory były lepsze

Po 5. Pracuj nad materiałami nie bój się ich zmieniać

Po 6. pokaż studio

Napisano

No widze ze lubisz jak sie swieci. Na przedninia lame dales flare a na tylne kierunki co?

 

 

Bitmapka na oponka pojdzie do wymiany zrobilem drugą. I w tarcze bumpa wpuszczam na mimaterial. Tylko troche kijowego mam a musze sie lepeij fotoshopa nauczycz :).

Potem wrzuce.

Napisano

Tuta nie będe robil bo nie ma w tym nic odkrywczego... Polecę Ci tylko tutorial, super tutorial naszego kolegi z forum odnoście postprodukcji, petera'f

Jak chcesz to mogę Ci przesłać plik .psd ( CS3), to sobie ogarniesz jak to wszystko jest robione u mnie :)

 

Co do motoru, to przydało by się jeszcze do modelować coś co by go utrzymało w tej pozycji, jakaś nóżka albo statyw, czy jak to się nazywa...

 

 

salut.

Napisano (edytowane)

Dzieki juz zasysam tutka. Jeszcze pare elementów domodeluje do moto dzwigienki (sprzegla hamulca :D

zmiany biegow set z drugiej storny nie zrobiony sety pasazera amortyzator tylny. Srubki chyba z zx6r wezme.

No podnosnik motocyklowy doorbie :), ale to może jutro pare rzeczy. zastanawima sie czy nie przerzucic klamek z zx6r bo juz nie mam sily domodelowac przewody. Zacisku tylnego tez nie ma. Powoli chce juz go konczyc i zrobic jakie mebelki moze albo cóś i potem wizke. Sprubować może garaż :). Motocykle do wstawienia już są hehe.

 

Indian jak chcesz możesz zrobić post...., zaraz ambient wrzuce jeszcze:

cbrpersp.png

 

cbrsidestojak.png

 

Pare elementów doszło:

Bez post:

sidestandcbr.png

Ambient oclusion:

sidestandcbroclusion.png

I dodane tylko ambien oclusion:

sidestandcbrwithoclus.png

Bez post::

cbrizo.png

 

oclusion:

 

cbrizoocl.png

 

I dodane oclusion:

cbrizoplusocl.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Na owiewkach jest mi car paint ale zrobilem to troche inaczej bo dodalem poprzez layered texture blin i nalepki i to potem na oddzielny shader zeby na drugiej stronie normali byl inny material tzn bazowy bez naklejek. Metalic paint chyba gdzie indziej juz nie pamietam :D.

 

cbrizo2.png

 

Jeszcze raz przerendze. Na dzien dzisiejszy brak lewego seta stopki bocznej i elementow keirownicy....

 

A tu nie wiem co sie stalo ;/..., ale to dopiero po wrzuceniu do imageshacka?? ;/ hmm Cos nie tak jak wyrzucam do PNG ;/... Na renderze widac boczki a w png nie widac. W BMP juz widac. Nie wiem czy to alpha mapa niechcy zrobilem cos czy co ;/.

 

Bez obróbki żadnej:

 

45524275.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

http://www.youtube.com/watch?v=b02J35MEDb4

http://www.youtube.com/watch?v=QidrPbPJv3M

Jak rendne z czerwonym to potem i z zrobie czarny ;p

 

Wedlug mnie czarny sto jak ni... pasuje:

cbrside1.png

cbrizo5.png

Wole czerwone:

cbrizo6.png

 

ambient:

cbrizoocl6.png

 

dodany:

 

cbrizoocl6post.png

 

Na prosbe Smoku bez stelaza i jeszcze chyba boczek bedzie ale to potem.

cbrizobezstel6.png

 

scaled.php?server=37&filename=sidevcbr7.png&res=medium

 

Odswiezylem ZX6R... pare problemow technicznych z rendererem. Swiatla blokowaly sie na Final Gatheringu. O wiele dluzej renderowało niz CBR ;/ więc chyba już tak zostanie:

scaled.php?server=225&filename=zx6r.png&res=medium

 

scaled.php?server=20&filename=cbrdarkside.png&res=medium

 

scaled.php?server=710&filename=drugastronacbr.png&res=medium

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Troche chyba przesadzasz z tym wzucaniem kazdej proby renderu, gdzie sie nie wejdzie tam twoj motor i wszedzie to samo. Jak zakladasz teczke i wzucasz tu postepy prac to po co jeszcze do renderow testowych i do finished to samo co tu. Do tego ostatni render prawie niczym sie nie rozni od ostatniego, i co tu komentowac.. Mnie osobiscie tylko denerwuje jak widze wszedzie gdzie nie wejde ten sam render motoru a napewno nie zacheca do skomentowania go. No ale jak juz pisze to co do samego motoru, jest juz dobrze, pobaw sie w szopie z renderem, zmien studio troche kadry kolorki itd. Bedzie zupelnie inaczej wygladac.

Napisano (edytowane)

Ostatnie render to próba oswitlenia samym HDRI tak jak pisalem. Z finished work w sumie wyrzuciłem. Do renderów testowych też już wrzucać nie będę.

W drugim renderze zmieniłem troche material na wahaczu i oponach. Dodane jest przejscie ambient oclusion. Z tym studiem walcze już poraz N-ty ;/. Teraz walcze z kolorem Białym tzn z lakierem. Naklejeki sa zrobione oddzielny shaderem i wrzucone na layered shader. Zastanawiam się czy cień jest oki czy zrobic taki rozmazany. Wlasnie teraz taki robie ale jest troche ciemny. Rzucam go swiatlem nie emitującym "swiatla" ... Ustawienia znalazlem wczoraj.

 

No i nie bardzo to wygląda...

 

 

42246239.png

 

 

37598745.png

 

26720456.png

 

texzturaczajakzrzut.png

 

Bez szalu ale model nie dla mmnie i mialo byc prosto i szybko czas realizacji praktycznie kilka godzin.

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Postanowiłęm zrobić auto. Będzie to Honda Civic VIII generacji 5D:

 

civicsiatkatyl.png

 

civicsiatka.png

 

civicbaza.png

 

bazacivicsiatka.png

 

http://www.youtube.com/watch?v=tnfiM7hRRtg

 

Troche poprawek od zrzutu ekranu już doszło.

Zagescic jeszcze raz i dopiero ciąć czy już?

 

Da rady w tym wyciąć?

//

Mam pytanie poniżej model. Z modelowanie Aut mialem malo do czynienia. Jak widac metoda low poly baza turbosmooth i potem ciecie ale nie wime na ktorej bazie Ciac. Na tej tu mi się krzywic model zaczyna.

civic1.png

 

Wiec zagescilem pousuwwalem pare zbednych linii:

civic4.png

Płóg odciąłem wczesniej już.

civic2r.png

civic3.png

 

Wiem ze troche krzywawo ;/.

 

 

 

Doszedł render dziś skończyło 600klatek i ponad 6 dni, nie wiem czemu bo w ustawieniach staralem sie nie przedobrzec nawet FG i GI nie mam wlaczonego.

 

[video=youtube;q-CVsOl5SOc]http://www.youtube.com/watch?v=q-CVsOl5SOc

 

I jeszcze zmiany w ustawieniach studia, troche w materialach ale nie duzo:

18102011c.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Hej,

co do so samochodu... powiem tylko z własnego doświadczenia

Ta siatka źle nie wyglądała na początku.

Chociaż kilku trójkątów na pewno można by uniknąć odpowiedno ją rozkładając.

Teraz proponowałbym zacząć od początku.

Ja najwięcej spędzam czasu na base meshu i robię na nim tyle ile się da, czyli wszystkie ustawienia linii cięc, przetłoczenia mniejsze lub większe itd. Myślę, gdzie wszystko będzie i jak będzie wyglądało, często zagęszczam siatkę dla próby i patrzę czy później będe mógł to zrobić dalej czy będzie za dużo grzebania.

Przed zagęszczeniem mam już większość elementów pociętych i wyprofilowanych. Dzięki temu unikam zbytniego zagęszczania siatki i wielu polygonów, których ilość rośnie i tak szybko jeśli modelujesz większość elementów...

 

Aa miałem dodać, że ten ostatni render wygląda całkiem zacnie, ale cały czas trochę płasko, wiem że to studio itd, ale brakuje refleksów, które uwydatniłyby Twój ładny model bardziej.

Napisano (edytowane)

Co do renderu to doswietle dol poprawie material opo bo mi sie nie podoba teraz. Do modelu Civic podejde jeszcze raz troche w inny sposób. Nastepnie zabieram się za jakieś pomieszczenie.

 

20102011post.png

 

20102011front.png

 

21102011lewa.png

 

OStatni mi sie nie podoba ustawione an szybko. Pare przepalen. Chcialem tylko pokaz jescze raz druga strone :).

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Drugie podejscie do Civica, Tym razem tne juz na low poly i zaglebiam sie w szcegol. Dla mnie tak lawiej i auto nie bedzie tak zageszczone mocno.

beztytuuqge.png

 

Opinie mile widziane odnoscnie ostatniego rendera (ktory hyba juz tak zostanie, dopoki sie nie naucze robic HDRI) i odnosnie modelu.

 

72362307.png

 

46639190.png

 

32225565.png

 

beztytuuilf.png

 

beztytuu2rg.png

Edytowane przez Sebazx6r

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności