Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W ramach chwili nudy w pracy zacząłem dłubać sobie AT-ST :) Zawsze chciałem mieć takiego na własność i teraz mam okazję :D

Soft: 3ds Max 2010

Wszystkie opinie mile widzane

clayfront.jpg

 

clay02.jpg

 

clayback.jpg

 

clay01g.jpg

Edytowane przez blinq

  • Odpowiedzi 140
  • Wyświetleń 19,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oł yea, koniecznie zrób scene w klimatach leśnego księżyca Endor. Zapowiada się smakowicie :)

Napisano
  • Autor

Heh dzięki :) Na razie nie myślałem o żadnej scenie ale pomysł jest niezły ;) Zobaczymy :)

Napisano

Ładnie. Popieram terenasa z tą scenką na Endor:D. Jak już się zagnieździsz w tematach SW to może zrobisz Chewbaccę?:).

Napisano
  • Autor

Dzięks Filippo :) A co do propozycji to sam wyglądam jak Chewbacca więc raczej autoportretów robił nie będe ;)

Napisano

Elegancko, ale kilka drobiazgów na szybko do poprawy ;)

- barierka wokół trapu powinna być cieńsza i mieć inny montaż

- "okiennice" zbyt grube i przydałby się chamfer.

- dodatkowe boczne płyty pancerza to osobne elementy - u Ciebie stanowią całosc z wieżyczką - widać na ujęciu z tyłu.

th_atst1.jpg

 

I płyty pancerza po bokach działek powinny być zaokrąglone od strony wewnętrznej.

 

Później oczywiście do kompletu Scouta+ speeder bikea ;]

Napisano
  • Autor

Masz rację Falcon. Korzystałem z innych referek no ale ta fota, którą pokazałeś jest z oczywistych względów jedyną słuszną ;) Zaraz to zmienię. Swoją drogą każda referka którą znajduje różni się właśnie takimi detalami...

Napisano
  • Autor
  infected napisał:
Z czego go modelujesz?

Bo od wersji filmowej różni się wyraźnie.

 

Znalazłem fajowe fotki takiego małego modelu. Są pod przeróżnymi kątami więce jako refki się idealnie sprawują. W filmie takich szczegółów nie widać dokładnie. A zresztą część mojego modelowania to improwizacja ;) Nie trzymam się jakoś strasznie sztywno. Mogę pokazać te referki ale dopiero w poniedziałek jak do roboty dotre.

Napisano
  • Autor

Taki mały upik. Enjoy! ;)

Zapraszam do komentowania

 

93287663.jpg

 

18205532.jpg

 

21474904.jpg

 

32499309.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki za pozytywne komenty :) Słabo u mnie z czasem, ale będe walczył dalej ;)

Poprawiłem te klapy i barierkę wokół włazu. Od razu ostrzegam, że ten egzemplarz różni się trochę od orginału. I różnił się będzie ;) A to z tej prostej przyczyny, że na różnych referkach niektóre detale są inaczej a poza tym niektóre rzeczy robie z głowy :) Czasem nie widać danego elementu a czasem po prostu taką mam fantazję ;) Ale chyba George Lucas się nie przewraca w.... yyy gdziekolwiek teraz leży ;)

 

Pozdro

Napisano

Nooo... I love it!

Co do różnic to trzeba brać pod uwagę to że istniało wiele odmian All Terrain Scout Transport'u. Zaprojektowany został przez inżynierów z Rothany jako rozwinięcie ich AT-XT. Wczesne wersje AT-ST były używane przez Armię Republiki podczas wojen klonów(22-19BBY)(używano także- AT-RT i AT-AP). Imperium Galaktyczne stosowało AT-ST jako pomocniczą maszynę przy patrolowaniu wrogich terenów czy eskortowaniu innych jednostek. Podczas bitwy o Hoth AT-ST zostały użyte, aby osłaniać większe maszyny AT-AT. Te wykorzystane na Hoth nieco różniły się od późniejszych modeli. Miały nieco dłuższe lufy działek a głowa była mniej sześcienna jak to można obserwować w późniejszych wersjach AT-ST.

 

Kibicuję, Daniel.

 

P.S. Lucas wciąż żyje i jeszcze nie wrócił do domu :P

Napisano
  • Autor

Dzięki Jedidan12 za mały wykład ;)Teraz już się nie będe stresował, że coś robie nie tak :D

Napisano
  • Autor
  Jedidan12 napisał:
będziesz robił wnętrze?

 

Ciężka sprawa... Raczej nie - czasu pewnie nie starczy... I tak dłubie to jakoś po godzinach w pracy i idzie powoli. A raczej się skupie później na rigu i animacji. Przynajmniej taki jest plan ;)

Napisano

Kiedyś na samym początku mojej przygody z CG animowałem bardzo prosty model (parę boxów) i pomimo zerowej wiedzy wyglądało nawet fajnie więc ciekaw jestem co z tym wyczarujesz. :)

btw. W jakiej scenerii?

Napisano
  • Autor

Nie myślałem nad scenerią. Zamysł był, żeby po prostu poćwiczyć animację ;)

A tu kolejny mały upik:

 

14715314.jpg

 

31491660.jpg

Napisano

No to ja blinq proponuję jeszcze ćwiczenie z compositingu - chce zobaczyć jak to niszczy twoje osiedle.

Napisano
  • Autor
  lucek napisał:
No to ja blinq proponuję jeszcze ćwiczenie z compositingu - chce zobaczyć jak to niszczy twoje osiedle.

 

hehehe prorok jaki czy co? :P Mniej więcej takie było założenie, ale nie chciałem o tym mówić coby nie zapeszyć ;) Jest to dobry patent, żeby poćwiczyć tracking i compo. Więc jeżeli starczy mi sił, umiejętności i cierpliwości to zrobie w olsztynie rozpierduche :D

Napisano
  • Autor

Prawie skończyłem :) Jeszcze tylko musze dopracować stopy bo ciut krzywo i detalu dodać. I chyba będe musiał trochę pogrubić nogi bo straszeni chude... W sumie tak było na blueprintach ale jakoś nienaturalnie wygląda. W ogóle zagadką jest dla mnie jakim cudem toto miało by być stabilne :D Nie dziwota, że Ewoki sobie z nimi tak łatwo poradziły ;)

 

50514035.jpg

 

68545195.jpg

 

32199434.jpg

 

Pozdro i czekam na miażdżącą krytykę ;)

Napisano

Super :D

Ale:

-nogi powinny być grubsze i całość niżej osadzona link

-pazury są za małe.

 

Z Mocą, Daniel

Napisano

super Ci ten model idzie :) ale nogi faktycznie do poprawy tak jak Jedidan12 napisał. też kiedyś próbowałem go zrobić :) to był chyba mój drugi model ever - raczej nie wyszło a detal robiony z głowy. Twój jest super. będziesz robił jakąś scenę czy tylko model?

Napisano
  Jedidan12 napisał:
Poczytaj trochę wcześniej.

 

oczywiście czytałem. widzę, że autor się waha więc uznałem (może błędnie), że im więcej osób będzie zainteresowana ujrzeniem scenki i coś zakibicuje w tym temacie, to się uda :) pzdr

Napisano

Ja szczerze mówiąc jestem za blokowiskiem bo sam siedzę najwięcej w Afterze i z przyjemnością obejrzał bym to. :)

 

pzdr. Daniel

Napisano

Co do zgodności jednostek naziemnych z tymi co lucas wymyślił to jedidan Cie sprawdzi :D Mi się model podoba i szczerze mówiąc czekam na teksturki i animację bo zapowiada się ciekawie ;)

Napisano
  • Autor

Dzięki za komenty! Rzeczywiście nogi śmiesznie chude mi wyszły. Za bardzo sugerowalem się blueprintami. Jutro to poprawie i zabieram się za rigging :)

Napisano
  • Autor

Sitaki? To teraz wymyśliliście ;) Siatki akurat zbyt ładne nie są. Pewnie moga posłużyć jako przykład jak NIE modelować :D Ale wrzuce je jak tylko się z robotą obrobie. Bo akurat dziś wszyscy klienci sobie o mnie przypomnieli ;)

Napisano
  • Autor

Dobra - pogrubiłem te nogi i wygląda to mniej więcej tak:

 

43735911.jpg

 

 

A dla dociekliwych ;) siateczki. Wiem, że nie są zbyt eleganckie, ale sami chcieliście :D

 

wire01.jpg

 

wire02.jpg

 

wire03.jpg

 

Swoją drogą wyszło mi całkiem sporo poly... Chyba, że taka ilość przy takim modelu to coś normalnego?

Napisano

Przesadziłeś z gęstością rurek i kabli. Nawet bardzo. Ja w modelu at pt mam jakieś 50tys poly

Napisano
  • Autor

Dzięki jedidan12 za komenta. Faktycznie przesadziłem, ale też nie starałem się jakoś oszczędzać poligonów. Nie mam takich ograniczeń - chociaż będe musiał się do tego przyzwyczaić na przyszłość ;)

 

pozdro

Napisano

Warto się przyzwyczajać do ograniczeń. Ja u siebie wygodnie mogę pracować jedynie do jakiegoś 1mln 200tys. bo mam xp 34bit i nie czyta mi całości ramu :/

 

Z Mocą, Daniel. :)

Napisano

Wygląda naprawdę zacnie.

Prawe "udo" od dołu i wewnątrz wygłąda łyso bez detali - zapomniałes mirrora, czy faktycznie tam pusto ma być?

Jeśli chciałbyś oszczędzić poly i nie będziesz robił super zbliżeń, to 3/4 modelu można bez problemu zrobić bez MS.

Napisano
  • Autor
  Jedidan12 napisał:
Warto się przyzwyczajać do ograniczeń. Ja u siebie wygodnie mogę pracować jedynie do jakiegoś 1mln 200tys. bo mam xp 34bit i nie czyta mi całości ramu :/

 

No ja właśnie mam 12 giga ramu i się nieźle rozleniwiłem przez to :D

 

A co do wewnętrznej strony uda to nie miało być tam symetrii a w sumie w orginale za bardzo nic tam nie ma... Zobacze - może jeszcze coś zrobie.

 

Dzięki za komentarze!

 

pozdro

Napisano

Trochę przedobrzyłeś z poly, ale znam ten ból :) sam zazwyczaj nawalę za dużo loopów nie tam gdzie trzeba. Sam model jest extra, aczkolwiek fanem SW nie jestem jakimś zagorzałym.

Napisano
  • Autor

No właśnie zdjąłem troche poly z rurek, pozmniejszałem iteracje turbosmooth'a i wyszło o milion poly mniej :) Trochę widać na zbliżeniach, ale tragedii nie ma.

Napisano
  Smoku napisał:
fanem SW nie jestem jakimś zagorzałym.

A ja tak :D

 

Daj jeszcze siatkę po okrojeniu i czekamy na animkę.

Napisano
  • Autor

Jak jutro dotre do biura pokaże te siatki. Ale nie różnią się one zbytnio - prawie wszędzie było włączone Isoline Display. A co do animki to najpierw musze go zrigować :D

Napisano

A właśnie, nakręcisz film i potem będziesz trackingował (błagam) czy zrobisz na zdjęciu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności