Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W ramach chwili nudy w pracy zacząłem dłubać sobie AT-ST :) Zawsze chciałem mieć takiego na własność i teraz mam okazję :D

Soft: 3ds Max 2010

Wszystkie opinie mile widzane

clayfront.jpg

 

clay02.jpg

 

clayback.jpg

 

clay01g.jpg

Edytowane przez blinq
  • Odpowiedzi 140
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Elegancko, ale kilka drobiazgów na szybko do poprawy ;)

- barierka wokół trapu powinna być cieńsza i mieć inny montaż

- "okiennice" zbyt grube i przydałby się chamfer.

- dodatkowe boczne płyty pancerza to osobne elementy - u Ciebie stanowią całosc z wieżyczką - widać na ujęciu z tyłu.

th_atst1.jpg

 

I płyty pancerza po bokach działek powinny być zaokrąglone od strony wewnętrznej.

 

Później oczywiście do kompletu Scouta+ speeder bikea ;]

Napisano

Masz rację Falcon. Korzystałem z innych referek no ale ta fota, którą pokazałeś jest z oczywistych względów jedyną słuszną ;) Zaraz to zmienię. Swoją drogą każda referka którą znajduje różni się właśnie takimi detalami...

Napisano
Z czego go modelujesz?

Bo od wersji filmowej różni się wyraźnie.

 

Znalazłem fajowe fotki takiego małego modelu. Są pod przeróżnymi kątami więce jako refki się idealnie sprawują. W filmie takich szczegółów nie widać dokładnie. A zresztą część mojego modelowania to improwizacja ;) Nie trzymam się jakoś strasznie sztywno. Mogę pokazać te referki ale dopiero w poniedziałek jak do roboty dotre.

Napisano

Dzięki za pozytywne komenty :) Słabo u mnie z czasem, ale będe walczył dalej ;)

Poprawiłem te klapy i barierkę wokół włazu. Od razu ostrzegam, że ten egzemplarz różni się trochę od orginału. I różnił się będzie ;) A to z tej prostej przyczyny, że na różnych referkach niektóre detale są inaczej a poza tym niektóre rzeczy robie z głowy :) Czasem nie widać danego elementu a czasem po prostu taką mam fantazję ;) Ale chyba George Lucas się nie przewraca w.... yyy gdziekolwiek teraz leży ;)

 

Pozdro

Napisano

Nooo... I love it!

Co do różnic to trzeba brać pod uwagę to że istniało wiele odmian All Terrain Scout Transport'u. Zaprojektowany został przez inżynierów z Rothany jako rozwinięcie ich AT-XT. Wczesne wersje AT-ST były używane przez Armię Republiki podczas wojen klonów(22-19BBY)(używano także- AT-RT i AT-AP). Imperium Galaktyczne stosowało AT-ST jako pomocniczą maszynę przy patrolowaniu wrogich terenów czy eskortowaniu innych jednostek. Podczas bitwy o Hoth AT-ST zostały użyte, aby osłaniać większe maszyny AT-AT. Te wykorzystane na Hoth nieco różniły się od późniejszych modeli. Miały nieco dłuższe lufy działek a głowa była mniej sześcienna jak to można obserwować w późniejszych wersjach AT-ST.

 

Kibicuję, Daniel.

 

P.S. Lucas wciąż żyje i jeszcze nie wrócił do domu :P

Napisano
będziesz robił wnętrze?

 

Ciężka sprawa... Raczej nie - czasu pewnie nie starczy... I tak dłubie to jakoś po godzinach w pracy i idzie powoli. A raczej się skupie później na rigu i animacji. Przynajmniej taki jest plan ;)

Napisano

Kiedyś na samym początku mojej przygody z CG animowałem bardzo prosty model (parę boxów) i pomimo zerowej wiedzy wyglądało nawet fajnie więc ciekaw jestem co z tym wyczarujesz. :)

btw. W jakiej scenerii?

Napisano
No to ja blinq proponuję jeszcze ćwiczenie z compositingu - chce zobaczyć jak to niszczy twoje osiedle.

 

hehehe prorok jaki czy co? :P Mniej więcej takie było założenie, ale nie chciałem o tym mówić coby nie zapeszyć ;) Jest to dobry patent, żeby poćwiczyć tracking i compo. Więc jeżeli starczy mi sił, umiejętności i cierpliwości to zrobie w olsztynie rozpierduche :D

Napisano

Prawie skończyłem :) Jeszcze tylko musze dopracować stopy bo ciut krzywo i detalu dodać. I chyba będe musiał trochę pogrubić nogi bo straszeni chude... W sumie tak było na blueprintach ale jakoś nienaturalnie wygląda. W ogóle zagadką jest dla mnie jakim cudem toto miało by być stabilne :D Nie dziwota, że Ewoki sobie z nimi tak łatwo poradziły ;)

 

50514035.jpg

 

68545195.jpg

 

32199434.jpg

 

Pozdro i czekam na miażdżącą krytykę ;)

Napisano

super Ci ten model idzie :) ale nogi faktycznie do poprawy tak jak Jedidan12 napisał. też kiedyś próbowałem go zrobić :) to był chyba mój drugi model ever - raczej nie wyszło a detal robiony z głowy. Twój jest super. będziesz robił jakąś scenę czy tylko model?

Napisano
Poczytaj trochę wcześniej.

 

oczywiście czytałem. widzę, że autor się waha więc uznałem (może błędnie), że im więcej osób będzie zainteresowana ujrzeniem scenki i coś zakibicuje w tym temacie, to się uda :) pzdr

Napisano

Ja szczerze mówiąc jestem za blokowiskiem bo sam siedzę najwięcej w Afterze i z przyjemnością obejrzał bym to. :)

 

pzdr. Daniel

Napisano

Co do zgodności jednostek naziemnych z tymi co lucas wymyślił to jedidan Cie sprawdzi :D Mi się model podoba i szczerze mówiąc czekam na teksturki i animację bo zapowiada się ciekawie ;)

Napisano

Dzięki za komenty! Rzeczywiście nogi śmiesznie chude mi wyszły. Za bardzo sugerowalem się blueprintami. Jutro to poprawie i zabieram się za rigging :)

Napisano

Sitaki? To teraz wymyśliliście ;) Siatki akurat zbyt ładne nie są. Pewnie moga posłużyć jako przykład jak NIE modelować :D Ale wrzuce je jak tylko się z robotą obrobie. Bo akurat dziś wszyscy klienci sobie o mnie przypomnieli ;)

Napisano

Dobra - pogrubiłem te nogi i wygląda to mniej więcej tak:

 

43735911.jpg

 

 

A dla dociekliwych ;) siateczki. Wiem, że nie są zbyt eleganckie, ale sami chcieliście :D

 

wire01.jpg

 

wire02.jpg

 

wire03.jpg

 

Swoją drogą wyszło mi całkiem sporo poly... Chyba, że taka ilość przy takim modelu to coś normalnego?

Napisano

Dzięki jedidan12 za komenta. Faktycznie przesadziłem, ale też nie starałem się jakoś oszczędzać poligonów. Nie mam takich ograniczeń - chociaż będe musiał się do tego przyzwyczaić na przyszłość ;)

 

pozdro

Napisano

Warto się przyzwyczajać do ograniczeń. Ja u siebie wygodnie mogę pracować jedynie do jakiegoś 1mln 200tys. bo mam xp 34bit i nie czyta mi całości ramu :/

 

Z Mocą, Daniel. :)

Napisano

Wygląda naprawdę zacnie.

Prawe "udo" od dołu i wewnątrz wygłąda łyso bez detali - zapomniałes mirrora, czy faktycznie tam pusto ma być?

Jeśli chciałbyś oszczędzić poly i nie będziesz robił super zbliżeń, to 3/4 modelu można bez problemu zrobić bez MS.

Napisano
Warto się przyzwyczajać do ograniczeń. Ja u siebie wygodnie mogę pracować jedynie do jakiegoś 1mln 200tys. bo mam xp 34bit i nie czyta mi całości ramu :/

 

No ja właśnie mam 12 giga ramu i się nieźle rozleniwiłem przez to :D

 

A co do wewnętrznej strony uda to nie miało być tam symetrii a w sumie w orginale za bardzo nic tam nie ma... Zobacze - może jeszcze coś zrobie.

 

Dzięki za komentarze!

 

pozdro

Napisano

Trochę przedobrzyłeś z poly, ale znam ten ból :) sam zazwyczaj nawalę za dużo loopów nie tam gdzie trzeba. Sam model jest extra, aczkolwiek fanem SW nie jestem jakimś zagorzałym.

Napisano

No właśnie zdjąłem troche poly z rurek, pozmniejszałem iteracje turbosmooth'a i wyszło o milion poly mniej :) Trochę widać na zbliżeniach, ale tragedii nie ma.

Napisano
fanem SW nie jestem jakimś zagorzałym.

A ja tak :D

 

Daj jeszcze siatkę po okrojeniu i czekamy na animkę.

Napisano

Jak jutro dotre do biura pokaże te siatki. Ale nie różnią się one zbytnio - prawie wszędzie było włączone Isoline Display. A co do animki to najpierw musze go zrigować :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności