blinq Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 (edytowane) W ramach chwili nudy w pracy zacząłem dłubać sobie AT-ST :) Zawsze chciałem mieć takiego na własność i teraz mam okazję :D Soft: 3ds Max 2010 Wszystkie opinie mile widzane Edytowane 1 Kwiecień 2011 przez blinq
terenas Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 oł yea, koniecznie zrób scene w klimatach leśnego księżyca Endor. Zapowiada się smakowicie :)
blinq Napisano 14 Styczeń 2011 Autor Napisano 14 Styczeń 2011 Heh dzięki :) Na razie nie myślałem o żadnej scenie ale pomysł jest niezły ;) Zobaczymy :)
Filippo Napisano 14 Styczeń 2011 Napisano 14 Styczeń 2011 Ładnie. Popieram terenasa z tą scenką na Endor:D. Jak już się zagnieździsz w tematach SW to może zrobisz Chewbaccę?:).
blinq Napisano 15 Styczeń 2011 Autor Napisano 15 Styczeń 2011 Dzięks Filippo :) A co do propozycji to sam wyglądam jak Chewbacca więc raczej autoportretów robił nie będe ;)
Falcon Napisano 15 Styczeń 2011 Napisano 15 Styczeń 2011 Elegancko, ale kilka drobiazgów na szybko do poprawy ;) - barierka wokół trapu powinna być cieńsza i mieć inny montaż - "okiennice" zbyt grube i przydałby się chamfer. - dodatkowe boczne płyty pancerza to osobne elementy - u Ciebie stanowią całosc z wieżyczką - widać na ujęciu z tyłu. I płyty pancerza po bokach działek powinny być zaokrąglone od strony wewnętrznej. Później oczywiście do kompletu Scouta+ speeder bikea ;]
blinq Napisano 15 Styczeń 2011 Autor Napisano 15 Styczeń 2011 Masz rację Falcon. Korzystałem z innych referek no ale ta fota, którą pokazałeś jest z oczywistych względów jedyną słuszną ;) Zaraz to zmienię. Swoją drogą każda referka którą znajduje różni się właśnie takimi detalami...
infected Napisano 15 Styczeń 2011 Napisano 15 Styczeń 2011 Z czego go modelujesz? Bo od wersji filmowej różni się wyraźnie.
blinq Napisano 15 Styczeń 2011 Autor Napisano 15 Styczeń 2011 Z czego go modelujesz? Bo od wersji filmowej różni się wyraźnie. Znalazłem fajowe fotki takiego małego modelu. Są pod przeróżnymi kątami więce jako refki się idealnie sprawują. W filmie takich szczegółów nie widać dokładnie. A zresztą część mojego modelowania to improwizacja ;) Nie trzymam się jakoś strasznie sztywno. Mogę pokazać te referki ale dopiero w poniedziałek jak do roboty dotre.
blinq Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 Taki mały upik. Enjoy! ;) Zapraszam do komentowania
blinq Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 Dzięki za pozytywne komenty :) Słabo u mnie z czasem, ale będe walczył dalej ;) Poprawiłem te klapy i barierkę wokół włazu. Od razu ostrzegam, że ten egzemplarz różni się trochę od orginału. I różnił się będzie ;) A to z tej prostej przyczyny, że na różnych referkach niektóre detale są inaczej a poza tym niektóre rzeczy robie z głowy :) Czasem nie widać danego elementu a czasem po prostu taką mam fantazję ;) Ale chyba George Lucas się nie przewraca w.... yyy gdziekolwiek teraz leży ;) Pozdro
pirx Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Nooo... I love it! Co do różnic to trzeba brać pod uwagę to że istniało wiele odmian All Terrain Scout Transport'u. Zaprojektowany został przez inżynierów z Rothany jako rozwinięcie ich AT-XT. Wczesne wersje AT-ST były używane przez Armię Republiki podczas wojen klonów(22-19BBY)(używano także- AT-RT i AT-AP). Imperium Galaktyczne stosowało AT-ST jako pomocniczą maszynę przy patrolowaniu wrogich terenów czy eskortowaniu innych jednostek. Podczas bitwy o Hoth AT-ST zostały użyte, aby osłaniać większe maszyny AT-AT. Te wykorzystane na Hoth nieco różniły się od późniejszych modeli. Miały nieco dłuższe lufy działek a głowa była mniej sześcienna jak to można obserwować w późniejszych wersjach AT-ST. Kibicuję, Daniel. P.S. Lucas wciąż żyje i jeszcze nie wrócił do domu :P
blinq Napisano 28 Styczeń 2011 Autor Napisano 28 Styczeń 2011 Dzięki Jedidan12 za mały wykład ;)Teraz już się nie będe stresował, że coś robie nie tak :D
pirx Napisano 28 Styczeń 2011 Napisano 28 Styczeń 2011 Służę pomocą i wiedzą :) link będziesz robił wnętrze?
blinq Napisano 28 Styczeń 2011 Autor Napisano 28 Styczeń 2011 będziesz robił wnętrze? Ciężka sprawa... Raczej nie - czasu pewnie nie starczy... I tak dłubie to jakoś po godzinach w pracy i idzie powoli. A raczej się skupie później na rigu i animacji. Przynajmniej taki jest plan ;)
pirx Napisano 29 Styczeń 2011 Napisano 29 Styczeń 2011 Kiedyś na samym początku mojej przygody z CG animowałem bardzo prosty model (parę boxów) i pomimo zerowej wiedzy wyglądało nawet fajnie więc ciekaw jestem co z tym wyczarujesz. :) btw. W jakiej scenerii?
blinq Napisano 31 Styczeń 2011 Autor Napisano 31 Styczeń 2011 Nie myślałem nad scenerią. Zamysł był, żeby po prostu poćwiczyć animację ;) A tu kolejny mały upik:
infected Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 Oby tak dalej. Trzymaj poziom detalu, a będzie na co popatrzeć.
Lucek Napisano 1 Luty 2011 Napisano 1 Luty 2011 No to ja blinq proponuję jeszcze ćwiczenie z compositingu - chce zobaczyć jak to niszczy twoje osiedle.
blinq Napisano 1 Luty 2011 Autor Napisano 1 Luty 2011 No to ja blinq proponuję jeszcze ćwiczenie z compositingu - chce zobaczyć jak to niszczy twoje osiedle. hehehe prorok jaki czy co? :P Mniej więcej takie było założenie, ale nie chciałem o tym mówić coby nie zapeszyć ;) Jest to dobry patent, żeby poćwiczyć tracking i compo. Więc jeżeli starczy mi sił, umiejętności i cierpliwości to zrobie w olsztynie rozpierduche :D
blinq Napisano 3 Luty 2011 Autor Napisano 3 Luty 2011 Prawie skończyłem :) Jeszcze tylko musze dopracować stopy bo ciut krzywo i detalu dodać. I chyba będe musiał trochę pogrubić nogi bo straszeni chude... W sumie tak było na blueprintach ale jakoś nienaturalnie wygląda. W ogóle zagadką jest dla mnie jakim cudem toto miało by być stabilne :D Nie dziwota, że Ewoki sobie z nimi tak łatwo poradziły ;) Pozdro i czekam na miażdżącą krytykę ;)
pirx Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Super :D Ale: -nogi powinny być grubsze i całość niżej osadzona link -pazury są za małe. Z Mocą, Daniel
marcinW Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 super Ci ten model idzie :) ale nogi faktycznie do poprawy tak jak Jedidan12 napisał. też kiedyś próbowałem go zrobić :) to był chyba mój drugi model ever - raczej nie wyszło a detal robiony z głowy. Twój jest super. będziesz robił jakąś scenę czy tylko model?
marcinW Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Poczytaj trochę wcześniej. oczywiście czytałem. widzę, że autor się waha więc uznałem (może błędnie), że im więcej osób będzie zainteresowana ujrzeniem scenki i coś zakibicuje w tym temacie, to się uda :) pzdr
pirx Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Ja szczerze mówiąc jestem za blokowiskiem bo sam siedzę najwięcej w Afterze i z przyjemnością obejrzał bym to. :) pzdr. Daniel
JacekCichy Napisano 3 Luty 2011 Napisano 3 Luty 2011 Co do zgodności jednostek naziemnych z tymi co lucas wymyślił to jedidan Cie sprawdzi :D Mi się model podoba i szczerze mówiąc czekam na teksturki i animację bo zapowiada się ciekawie ;)
blinq Napisano 3 Luty 2011 Autor Napisano 3 Luty 2011 Dzięki za komenty! Rzeczywiście nogi śmiesznie chude mi wyszły. Za bardzo sugerowalem się blueprintami. Jutro to poprawie i zabieram się za rigging :)
blinq Napisano 4 Luty 2011 Autor Napisano 4 Luty 2011 Sitaki? To teraz wymyśliliście ;) Siatki akurat zbyt ładne nie są. Pewnie moga posłużyć jako przykład jak NIE modelować :D Ale wrzuce je jak tylko się z robotą obrobie. Bo akurat dziś wszyscy klienci sobie o mnie przypomnieli ;)
Sebazx6r Napisano 5 Luty 2011 Napisano 5 Luty 2011 (edytowane) Pisalem juz ze prosze o siateczke? edit: aaaa pisalem :D Edytowane 7 Luty 2011 przez Sebazx6r aaaa pisalem :D
blinq Napisano 7 Luty 2011 Autor Napisano 7 Luty 2011 Dobra - pogrubiłem te nogi i wygląda to mniej więcej tak: A dla dociekliwych ;) siateczki. Wiem, że nie są zbyt eleganckie, ale sami chcieliście :D Swoją drogą wyszło mi całkiem sporo poly... Chyba, że taka ilość przy takim modelu to coś normalnego?
pirx Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Przesadziłeś z gęstością rurek i kabli. Nawet bardzo. Ja w modelu at pt mam jakieś 50tys poly
blinq Napisano 7 Luty 2011 Autor Napisano 7 Luty 2011 Dzięki jedidan12 za komenta. Faktycznie przesadziłem, ale też nie starałem się jakoś oszczędzać poligonów. Nie mam takich ograniczeń - chociaż będe musiał się do tego przyzwyczaić na przyszłość ;) pozdro
Sebazx6r Napisano 7 Luty 2011 Napisano 7 Luty 2011 Ja mam w swoje NURBSOWSKI lancuch Tyle mi to facew dolicza ze kosmos :D...
pirx Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 Warto się przyzwyczajać do ograniczeń. Ja u siebie wygodnie mogę pracować jedynie do jakiegoś 1mln 200tys. bo mam xp 34bit i nie czyta mi całości ramu :/ Z Mocą, Daniel. :)
Falcon Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 Wygląda naprawdę zacnie. Prawe "udo" od dołu i wewnątrz wygłąda łyso bez detali - zapomniałes mirrora, czy faktycznie tam pusto ma być? Jeśli chciałbyś oszczędzić poly i nie będziesz robił super zbliżeń, to 3/4 modelu można bez problemu zrobić bez MS.
blinq Napisano 8 Luty 2011 Autor Napisano 8 Luty 2011 Warto się przyzwyczajać do ograniczeń. Ja u siebie wygodnie mogę pracować jedynie do jakiegoś 1mln 200tys. bo mam xp 34bit i nie czyta mi całości ramu :/ No ja właśnie mam 12 giga ramu i się nieźle rozleniwiłem przez to :D A co do wewnętrznej strony uda to nie miało być tam symetrii a w sumie w orginale za bardzo nic tam nie ma... Zobacze - może jeszcze coś zrobie. Dzięki za komentarze! pozdro
JacekCichy Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 Fajnie wygląda! Siatki według mnie poza tym że za gęste trochu to wyglądają całkiem dobrze ;) Powodzenia!
Smoku Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 Trochę przedobrzyłeś z poly, ale znam ten ból :) sam zazwyczaj nawalę za dużo loopów nie tam gdzie trzeba. Sam model jest extra, aczkolwiek fanem SW nie jestem jakimś zagorzałym.
blinq Napisano 8 Luty 2011 Autor Napisano 8 Luty 2011 No właśnie zdjąłem troche poly z rurek, pozmniejszałem iteracje turbosmooth'a i wyszło o milion poly mniej :) Trochę widać na zbliżeniach, ale tragedii nie ma.
pirx Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 fanem SW nie jestem jakimś zagorzałym. A ja tak :D Daj jeszcze siatkę po okrojeniu i czekamy na animkę.
blinq Napisano 8 Luty 2011 Autor Napisano 8 Luty 2011 Jak jutro dotre do biura pokaże te siatki. Ale nie różnią się one zbytnio - prawie wszędzie było włączone Isoline Display. A co do animki to najpierw musze go zrigować :D
pirx Napisano 8 Luty 2011 Napisano 8 Luty 2011 A właśnie, nakręcisz film i potem będziesz trackingował (błagam) czy zrobisz na zdjęciu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się