Napisano 14 Styczeń 201114 l W ramach chwili nudy w pracy zacząłem dłubać sobie AT-ST :) Zawsze chciałem mieć takiego na własność i teraz mam okazję :D Soft: 3ds Max 2010 Wszystkie opinie mile widzane Edytowane 1 Kwiecień 201113 l przez blinq
Napisano 14 Styczeń 201114 l oł yea, koniecznie zrób scene w klimatach leśnego księżyca Endor. Zapowiada się smakowicie :)
Napisano 14 Styczeń 201114 l Autor Heh dzięki :) Na razie nie myślałem o żadnej scenie ale pomysł jest niezły ;) Zobaczymy :)
Napisano 14 Styczeń 201114 l Ładnie. Popieram terenasa z tą scenką na Endor:D. Jak już się zagnieździsz w tematach SW to może zrobisz Chewbaccę?:).
Napisano 15 Styczeń 201114 l Autor Dzięks Filippo :) A co do propozycji to sam wyglądam jak Chewbacca więc raczej autoportretów robił nie będe ;)
Napisano 15 Styczeń 201114 l Elegancko, ale kilka drobiazgów na szybko do poprawy ;) - barierka wokół trapu powinna być cieńsza i mieć inny montaż - "okiennice" zbyt grube i przydałby się chamfer. - dodatkowe boczne płyty pancerza to osobne elementy - u Ciebie stanowią całosc z wieżyczką - widać na ujęciu z tyłu. I płyty pancerza po bokach działek powinny być zaokrąglone od strony wewnętrznej. Później oczywiście do kompletu Scouta+ speeder bikea ;]
Napisano 15 Styczeń 201114 l Autor Masz rację Falcon. Korzystałem z innych referek no ale ta fota, którą pokazałeś jest z oczywistych względów jedyną słuszną ;) Zaraz to zmienię. Swoją drogą każda referka którą znajduje różni się właśnie takimi detalami...
Napisano 15 Styczeń 201114 l Autor Z czego go modelujesz? Bo od wersji filmowej różni się wyraźnie. Znalazłem fajowe fotki takiego małego modelu. Są pod przeróżnymi kątami więce jako refki się idealnie sprawują. W filmie takich szczegółów nie widać dokładnie. A zresztą część mojego modelowania to improwizacja ;) Nie trzymam się jakoś strasznie sztywno. Mogę pokazać te referki ale dopiero w poniedziałek jak do roboty dotre.
Napisano 27 Styczeń 201114 l Autor Dzięki za pozytywne komenty :) Słabo u mnie z czasem, ale będe walczył dalej ;) Poprawiłem te klapy i barierkę wokół włazu. Od razu ostrzegam, że ten egzemplarz różni się trochę od orginału. I różnił się będzie ;) A to z tej prostej przyczyny, że na różnych referkach niektóre detale są inaczej a poza tym niektóre rzeczy robie z głowy :) Czasem nie widać danego elementu a czasem po prostu taką mam fantazję ;) Ale chyba George Lucas się nie przewraca w.... yyy gdziekolwiek teraz leży ;) Pozdro
Napisano 28 Styczeń 201114 l Nooo... I love it! Co do różnic to trzeba brać pod uwagę to że istniało wiele odmian All Terrain Scout Transport'u. Zaprojektowany został przez inżynierów z Rothany jako rozwinięcie ich AT-XT. Wczesne wersje AT-ST były używane przez Armię Republiki podczas wojen klonów(22-19BBY)(używano także- AT-RT i AT-AP). Imperium Galaktyczne stosowało AT-ST jako pomocniczą maszynę przy patrolowaniu wrogich terenów czy eskortowaniu innych jednostek. Podczas bitwy o Hoth AT-ST zostały użyte, aby osłaniać większe maszyny AT-AT. Te wykorzystane na Hoth nieco różniły się od późniejszych modeli. Miały nieco dłuższe lufy działek a głowa była mniej sześcienna jak to można obserwować w późniejszych wersjach AT-ST. Kibicuję, Daniel. P.S. Lucas wciąż żyje i jeszcze nie wrócił do domu :P
Napisano 28 Styczeń 201114 l Autor Dzięki Jedidan12 za mały wykład ;)Teraz już się nie będe stresował, że coś robie nie tak :D
Napisano 28 Styczeń 201114 l Autor będziesz robił wnętrze? Ciężka sprawa... Raczej nie - czasu pewnie nie starczy... I tak dłubie to jakoś po godzinach w pracy i idzie powoli. A raczej się skupie później na rigu i animacji. Przynajmniej taki jest plan ;)
Napisano 29 Styczeń 201114 l Kiedyś na samym początku mojej przygody z CG animowałem bardzo prosty model (parę boxów) i pomimo zerowej wiedzy wyglądało nawet fajnie więc ciekaw jestem co z tym wyczarujesz. :) btw. W jakiej scenerii?
Napisano 31 Styczeń 201114 l Autor Nie myślałem nad scenerią. Zamysł był, żeby po prostu poćwiczyć animację ;) A tu kolejny mały upik:
Napisano 1 Luty 201114 l No to ja blinq proponuję jeszcze ćwiczenie z compositingu - chce zobaczyć jak to niszczy twoje osiedle.
Napisano 1 Luty 201114 l Autor No to ja blinq proponuję jeszcze ćwiczenie z compositingu - chce zobaczyć jak to niszczy twoje osiedle. hehehe prorok jaki czy co? :P Mniej więcej takie było założenie, ale nie chciałem o tym mówić coby nie zapeszyć ;) Jest to dobry patent, żeby poćwiczyć tracking i compo. Więc jeżeli starczy mi sił, umiejętności i cierpliwości to zrobie w olsztynie rozpierduche :D
Napisano 3 Luty 201114 l Autor Prawie skończyłem :) Jeszcze tylko musze dopracować stopy bo ciut krzywo i detalu dodać. I chyba będe musiał trochę pogrubić nogi bo straszeni chude... W sumie tak było na blueprintach ale jakoś nienaturalnie wygląda. W ogóle zagadką jest dla mnie jakim cudem toto miało by być stabilne :D Nie dziwota, że Ewoki sobie z nimi tak łatwo poradziły ;) Pozdro i czekam na miażdżącą krytykę ;)
Napisano 3 Luty 201114 l Super :D Ale: -nogi powinny być grubsze i całość niżej osadzona link -pazury są za małe. Z Mocą, Daniel
Napisano 3 Luty 201114 l super Ci ten model idzie :) ale nogi faktycznie do poprawy tak jak Jedidan12 napisał. też kiedyś próbowałem go zrobić :) to był chyba mój drugi model ever - raczej nie wyszło a detal robiony z głowy. Twój jest super. będziesz robił jakąś scenę czy tylko model?
Napisano 3 Luty 201114 l Poczytaj trochę wcześniej. oczywiście czytałem. widzę, że autor się waha więc uznałem (może błędnie), że im więcej osób będzie zainteresowana ujrzeniem scenki i coś zakibicuje w tym temacie, to się uda :) pzdr
Napisano 3 Luty 201114 l Ja szczerze mówiąc jestem za blokowiskiem bo sam siedzę najwięcej w Afterze i z przyjemnością obejrzał bym to. :) pzdr. Daniel
Napisano 3 Luty 201114 l Co do zgodności jednostek naziemnych z tymi co lucas wymyślił to jedidan Cie sprawdzi :D Mi się model podoba i szczerze mówiąc czekam na teksturki i animację bo zapowiada się ciekawie ;)
Napisano 3 Luty 201114 l Autor Dzięki za komenty! Rzeczywiście nogi śmiesznie chude mi wyszły. Za bardzo sugerowalem się blueprintami. Jutro to poprawie i zabieram się za rigging :)
Napisano 4 Luty 201114 l Autor Sitaki? To teraz wymyśliliście ;) Siatki akurat zbyt ładne nie są. Pewnie moga posłużyć jako przykład jak NIE modelować :D Ale wrzuce je jak tylko się z robotą obrobie. Bo akurat dziś wszyscy klienci sobie o mnie przypomnieli ;)
Napisano 5 Luty 201114 l Pisalem juz ze prosze o siateczke? edit: aaaa pisalem :D Edytowane 7 Luty 201114 l przez Sebazx6r aaaa pisalem :D
Napisano 7 Luty 201114 l Autor Dobra - pogrubiłem te nogi i wygląda to mniej więcej tak: A dla dociekliwych ;) siateczki. Wiem, że nie są zbyt eleganckie, ale sami chcieliście :D Swoją drogą wyszło mi całkiem sporo poly... Chyba, że taka ilość przy takim modelu to coś normalnego?
Napisano 7 Luty 201114 l Przesadziłeś z gęstością rurek i kabli. Nawet bardzo. Ja w modelu at pt mam jakieś 50tys poly
Napisano 7 Luty 201114 l Autor Dzięki jedidan12 za komenta. Faktycznie przesadziłem, ale też nie starałem się jakoś oszczędzać poligonów. Nie mam takich ograniczeń - chociaż będe musiał się do tego przyzwyczaić na przyszłość ;) pozdro
Napisano 8 Luty 201114 l Warto się przyzwyczajać do ograniczeń. Ja u siebie wygodnie mogę pracować jedynie do jakiegoś 1mln 200tys. bo mam xp 34bit i nie czyta mi całości ramu :/ Z Mocą, Daniel. :)
Napisano 8 Luty 201114 l Wygląda naprawdę zacnie. Prawe "udo" od dołu i wewnątrz wygłąda łyso bez detali - zapomniałes mirrora, czy faktycznie tam pusto ma być? Jeśli chciałbyś oszczędzić poly i nie będziesz robił super zbliżeń, to 3/4 modelu można bez problemu zrobić bez MS.
Napisano 8 Luty 201114 l Autor Warto się przyzwyczajać do ograniczeń. Ja u siebie wygodnie mogę pracować jedynie do jakiegoś 1mln 200tys. bo mam xp 34bit i nie czyta mi całości ramu :/ No ja właśnie mam 12 giga ramu i się nieźle rozleniwiłem przez to :D A co do wewnętrznej strony uda to nie miało być tam symetrii a w sumie w orginale za bardzo nic tam nie ma... Zobacze - może jeszcze coś zrobie. Dzięki za komentarze! pozdro
Napisano 8 Luty 201114 l Fajnie wygląda! Siatki według mnie poza tym że za gęste trochu to wyglądają całkiem dobrze ;) Powodzenia!
Napisano 8 Luty 201114 l Trochę przedobrzyłeś z poly, ale znam ten ból :) sam zazwyczaj nawalę za dużo loopów nie tam gdzie trzeba. Sam model jest extra, aczkolwiek fanem SW nie jestem jakimś zagorzałym.
Napisano 8 Luty 201114 l Autor No właśnie zdjąłem troche poly z rurek, pozmniejszałem iteracje turbosmooth'a i wyszło o milion poly mniej :) Trochę widać na zbliżeniach, ale tragedii nie ma.
Napisano 8 Luty 201114 l fanem SW nie jestem jakimś zagorzałym. A ja tak :D Daj jeszcze siatkę po okrojeniu i czekamy na animkę.
Napisano 8 Luty 201114 l Autor Jak jutro dotre do biura pokaże te siatki. Ale nie różnią się one zbytnio - prawie wszędzie było włączone Isoline Display. A co do animki to najpierw musze go zrigować :D
Napisano 8 Luty 201114 l A właśnie, nakręcisz film i potem będziesz trackingował (błagam) czy zrobisz na zdjęciu?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto