Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Firma Luxology wydała własnie pierwszego Service Pack'a dla programu modo 501.SP1 zawiera głównie poprawki błędów i ulepszenia pewnych funkcji. Szczegóły na stronie producenta.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1640

 

 

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A wersji trialowej 501, jak nie było tak nie ma, czekam już kilka miesięcy na możliwość przetestowania najnowszego modo. Nie rozumiem tego rodzaju polityki firmy Luxology, to zachęta do piractwa.

Napisano

@Wizjoner - Tez nie bardzo rozumiem dlaczego triale pojawiaja sie z takim opoznieniem - trial Zbrusha4 dopiero co sie ukazal... To kilka ladnych miesiecy po premierze "czworki".

Jedno jest pewne - zawsze jak ktos chce byc 100% legalny ma zdecydowanie wiecej problemow od kogos kto smiga nielegalnie. Nie wiem dlaczego nazywa sie to "zabezpieczenia antypirackie" bo piratom nie przeszkadzaja w najmniejszym stopniu :/

Z innej beczki - mialem okazje pouzywac modo 501 przez kilka dni. Zakochany jestem w jego renderze - blyskawica! Nie jestem specem od renderu ale z presetami jakie ma 501 nawet szympans moze osiagnac genialne efekty w kilka minut :D. Jestem pod ogromnym wrazeniem zarowno wydajnosci jak i szybkosci 501. A teraz jeszcze go poprawili.

Napisano

chyba, że producenci kompletnie nie przejmują się tym, czy kowalski w polsce ściągnie i pośmiga w domu na piracie, bo jak pójdzie gdzieś robić, to wymusi zakup modo w firmie. albo jak otworzy firmę, to zamiast kupić maxa za 15tysi (chyba?) kupi modo.

a modo 501 jest poprostu lepsze niż 401. modeluje się przednio (jak zawsze), a render... ło matko. Do wizualizacji to cud miód i orzeszki!

Napisano

Dlaczego tylko Kowalski w Polsce ;) W innych krajach nie piraca?

Ale faktycznie - slucham sobie w miare regularnie modcastow (http://www.luxology.com/modcast/) i kiedys Brad Peebler powiedzial cos na temat piractwa. Nie chcialbym tu nadinterpretowac - bylo to cos w stylu "wiemy ze piractwo jest, nie bardzo mozemy cos z tym zrobic i raczej nie bedziemy wpakowywac kasy w beznadziejna obrone".

Przy okazji - OGROMNY respekt dla Luxology za kontakt z klientem. Forum, cotygodniowy modcast, pokazy... Cos jak przeciwny biegun Pixologic. Nie boja sie zapowiedziec rzeczy ktore sie maja ukazac, nie boja sie powiedziec kiedy zostana udostepnione (jesli ktos slucha modcastow to wiedzial duzo wczesniej o SP1), pytaja ludzi czego oczekuja i klient czuje, ze nie jest olewany. Genialny kontakt - da sie.

Napisano

Nezumi: Czy ten szybki gpu render w modo to taki kit z filmiku czy faktycznie działa tak szybko? Nigdy nie lubiłem modo ale ten render faktycznie wygląda całkiem wporzo jak piszesz.

Napisano

lucek - powiem szczerze ze nie znam sie na renderach i zawsze to byla moja slaba strona. Wczesniej troche pracowalem w XSI i Mentalu - nie raz nie dwa trafial mnie szlag. W zwiazku z praca poszedlem bardziej w 2D niz 3D rowniez przez to ze frustrowalo mnie to ustawianie suwaczkow i czekanie 30 minut zeby zobaczyc ze trzeba cos zmienic bo jest nie tak.

Modo 501 to nie kit. Bylem mega zaskoczony jak szybko to smiga. Nie jestem specem od renderowania ale moge w ciemno polecic.

Napisano

Renderer jest szybki - na co dzień w pracy używam vraya do arch a w domu modo i nie widzę specjalnej różnicy w prędkości. No i to co pisał Nezumi - to jest naprawdę łatwe w obsłudze.

Napisano (edytowane)

tłuszcz :] czekałem na to. Rozwala mnie w ogóle częstotliwość z jaką wydają kolejne SP, niektórzy mogliby pozazdrościć ;]

Edytowane przez żółty
Napisano
tłuszcz :] czekałem na to. Rozwala mnie w ogóle częstotliwość z jaką wydają kolejne SP, niektórzy mogliby pozazdrościć ;]

 

Eee tam, do Side Effects to im jeszcze daleko ;)

Napisano

W pierwszych chwilach nie było łatwo, no ale to normalka :) Ciężko było mi się przestawić z Material Editora (MAX) na shader tree... ale przyznaje, że jak już obczaiłem o co mniej więcej chodzi to szla przechyliła się na stronę Modo. Ogólnie nie żałuje ani jednego grosika wydanego na ten sofcik.

 

Cóż na razie wale kopy kiepskich renderów ;P ale pomalutku idę do przodu. Może za niedługo odważę się coś wstawić na forum.

 

A teraz pytanie do ciecie:

Myślisz o zakupie Maxwella do Modo? Nie wiem jak teraz czasami renderów i pluginem... niestety nie ma na stronie dema Maxwiella (dziwne).

Napisano

Witam, Panowie i Panie, mam pytanie następujące...Modo zawsze mnie korciło ale jakość renderingów mnie nie powalała jeśli chodzi o interiory... Jak oceniacie silnik modo do vraya lub fryrendera lub everowskiego nox-a?

Napisano (edytowane)

Zbychowaty - Mogę odnieść się tylko do vraya - renderer w modo prędkościowo jest porównywalny z vrayem zakładając, że umie się go używać ( i zakładając że nie ma się w scenie dużej ilości materiałów z odpalonymi blurry reflections:)). Na pewno łatwiej w nim ulepić jakiś konkretny setup - jest mniej skomplikowany, ma bardziej przejrzystą budowę. W vrayu zanim doszedłem do w miarę zadowalających efektów pół roku spędziłem na testach i biciu głową w mur ( ale nie powiem opłacało się ). W modo to samo zajęło mi jakiś tydzień zabawy z wersją demo ( z drugiej strony wiedziałem już o co chodzi). Dużym minusem jest brak odpowiednika Vray Camera. Dużym plusem Shader Tree. Jak teraz muszę zasiąść do maxa i grzebać się w jego edytorze materiałów to mam ochotę sobie strzelić w łeb na starcie. Jak coś konkretnego chciałbyś się dowiedzieć to śmiało pytaj.

 

edit. co do jakości prac w modo to sprawa wg mnie wygląda tak, że niestety ale mała ilość ludzi używających modo ma naprawdę wysokie umiejętności - zwłaszcza jeśli chodzi o architekturę. Na forum luxów jest paru kolesi, którzy wiedzą jak używać tego softu i dają radę ale reszta niestety sporo odstaje.

Edytowane przez żółty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności