Skocz do zawartości

modo 501 SP1


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

@Wizjoner - Tez nie bardzo rozumiem dlaczego triale pojawiaja sie z takim opoznieniem - trial Zbrusha4 dopiero co sie ukazal... To kilka ladnych miesiecy po premierze "czworki".

Jedno jest pewne - zawsze jak ktos chce byc 100% legalny ma zdecydowanie wiecej problemow od kogos kto smiga nielegalnie. Nie wiem dlaczego nazywa sie to "zabezpieczenia antypirackie" bo piratom nie przeszkadzaja w najmniejszym stopniu :/

Z innej beczki - mialem okazje pouzywac modo 501 przez kilka dni. Zakochany jestem w jego renderze - blyskawica! Nie jestem specem od renderu ale z presetami jakie ma 501 nawet szympans moze osiagnac genialne efekty w kilka minut :D. Jestem pod ogromnym wrazeniem zarowno wydajnosci jak i szybkosci 501. A teraz jeszcze go poprawili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba, że producenci kompletnie nie przejmują się tym, czy kowalski w polsce ściągnie i pośmiga w domu na piracie, bo jak pójdzie gdzieś robić, to wymusi zakup modo w firmie. albo jak otworzy firmę, to zamiast kupić maxa za 15tysi (chyba?) kupi modo.

a modo 501 jest poprostu lepsze niż 401. modeluje się przednio (jak zawsze), a render... ło matko. Do wizualizacji to cud miód i orzeszki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego tylko Kowalski w Polsce ;) W innych krajach nie piraca?

Ale faktycznie - slucham sobie w miare regularnie modcastow (http://www.luxology.com/modcast/) i kiedys Brad Peebler powiedzial cos na temat piractwa. Nie chcialbym tu nadinterpretowac - bylo to cos w stylu "wiemy ze piractwo jest, nie bardzo mozemy cos z tym zrobic i raczej nie bedziemy wpakowywac kasy w beznadziejna obrone".

Przy okazji - OGROMNY respekt dla Luxology za kontakt z klientem. Forum, cotygodniowy modcast, pokazy... Cos jak przeciwny biegun Pixologic. Nie boja sie zapowiedziec rzeczy ktore sie maja ukazac, nie boja sie powiedziec kiedy zostana udostepnione (jesli ktos slucha modcastow to wiedzial duzo wczesniej o SP1), pytaja ludzi czego oczekuja i klient czuje, ze nie jest olewany. Genialny kontakt - da sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lucek - powiem szczerze ze nie znam sie na renderach i zawsze to byla moja slaba strona. Wczesniej troche pracowalem w XSI i Mentalu - nie raz nie dwa trafial mnie szlag. W zwiazku z praca poszedlem bardziej w 2D niz 3D rowniez przez to ze frustrowalo mnie to ustawianie suwaczkow i czekanie 30 minut zeby zobaczyc ze trzeba cos zmienic bo jest nie tak.

Modo 501 to nie kit. Bylem mega zaskoczony jak szybko to smiga. Nie jestem specem od renderowania ale moge w ciemno polecic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszych chwilach nie było łatwo, no ale to normalka :) Ciężko było mi się przestawić z Material Editora (MAX) na shader tree... ale przyznaje, że jak już obczaiłem o co mniej więcej chodzi to szla przechyliła się na stronę Modo. Ogólnie nie żałuje ani jednego grosika wydanego na ten sofcik.

 

Cóż na razie wale kopy kiepskich renderów ;P ale pomalutku idę do przodu. Może za niedługo odważę się coś wstawić na forum.

 

A teraz pytanie do ciecie:

Myślisz o zakupie Maxwella do Modo? Nie wiem jak teraz czasami renderów i pluginem... niestety nie ma na stronie dema Maxwiella (dziwne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbychowaty - Mogę odnieść się tylko do vraya - renderer w modo prędkościowo jest porównywalny z vrayem zakładając, że umie się go używać ( i zakładając że nie ma się w scenie dużej ilości materiałów z odpalonymi blurry reflections:)). Na pewno łatwiej w nim ulepić jakiś konkretny setup - jest mniej skomplikowany, ma bardziej przejrzystą budowę. W vrayu zanim doszedłem do w miarę zadowalających efektów pół roku spędziłem na testach i biciu głową w mur ( ale nie powiem opłacało się ). W modo to samo zajęło mi jakiś tydzień zabawy z wersją demo ( z drugiej strony wiedziałem już o co chodzi). Dużym minusem jest brak odpowiednika Vray Camera. Dużym plusem Shader Tree. Jak teraz muszę zasiąść do maxa i grzebać się w jego edytorze materiałów to mam ochotę sobie strzelić w łeb na starcie. Jak coś konkretnego chciałbyś się dowiedzieć to śmiało pytaj.

 

edit. co do jakości prac w modo to sprawa wg mnie wygląda tak, że niestety ale mała ilość ludzi używających modo ma naprawdę wysokie umiejętności - zwłaszcza jeśli chodzi o architekturę. Na forum luxów jest paru kolesi, którzy wiedzą jak używać tego softu i dają radę ale reszta niestety sporo odstaje.

Edytowane przez żółty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności