Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Graficznie gra jest bardzo fajna, ale sama koncepcja gry jest do bólu uproszczona i mało ciekawa. Zabrakło jakiegokolwiek wyzwania w tej grze, dynamiki i jakiegoś szaleństwa (wybuchy, losowe wydarzenia, coś, co gracza zaskoczy, żeby przez chwile nie wiedział co się na planszy dzieje i zaczął świrować od palącego mu się gruntu pod nogami, bo tutaj się palił jedynie wizualnie). Nie masz też żadnej z takich flashowych zagrywek, by gracza wciągnąć w grę. Niby jest jakiś upgrade, ale tego się nie czuje (A jest ich niewiele). Jeśli to Twoja pierwsza gra, to wyszło świetnie, jeśli już któraś z kolei, to tak średniawo.

Napisano

Daj znać w takim razie. Chętnie zobaczę co robisz nowego :) Mało tutaj takich projekcików :D

Co do klasyczności, to to nie jest coś złęgo, tylko warto to jakoś zmiksować np z inną klasyczną grą :D

Napisano

Jakbyś potrzebował jakiegoś wujka dobrej rady to daj znać, sam grałem już w tyle tych flashówek ostatnio, że aż bańka mi dymi. Chętnie komuś posmęcę co mi się nie podoba :P

Napisano

Cieszy mnie fakt, że w końcu na tym forum poza wątkami "zrobiłem miecz do gry" pojawia się wątek "zrobiłem grę" - to na prawdę orzeźwiające (!)

Prosta ale za to bardzo przyjemna gra, trzymam kciuki za dalszy development

Pozdrawiam

Napisano

Tez przyklasne. Prosta, grywalna i fajny klimat. Oczywiscie moglaby byc bardziej rozbudowana, jakies power-upy do zebrania, kilka bugow usunietych, ale to detal.

Napisano

Dawaj krótkiego making of'a :) Sam nie robię gier flash, ale bardzo chętnie bym się dowiedział jakie były Twoje z tym doświadczenia, wnioski i wyzwania stojące przed taką produkcją (zwłaszca w tak dużym zespole ;))

Napisano

Gierka super. Bardzo fajnie dopasowałeś wektory do rastra, ogólnie kolorystyka dobrze trzyma się kupy. Przyczepić mógłbym się trochę do monotonii. Fajnie by było gdybyś urozmaicił grę o większą ilość różnych statków i teł. Być może później coś innego się pojawia - ja pograłem tylko do 3 czy 4 levelu;] No ale ogólnie bardzo mi się podoba.

Napisano

@PAINbringer No to tak. Zasiadłem do tej gry mając tylko całkowite podstawy Action Scripta, i to wersji 2, która ma sie nijak do 3, tak ze tworzenie tej gry to wlasciwie bylo dla mnie uczenie sie programowania. W efekcie powstal tak zwany "spaghetti code", na ktory teraz az wstyd mi patrzec, ale gra jakos tam chodzi. Uczylem sie as3 w calosci z netu, z najrozniejszych miejsc, ale polecam np. strone Michaela Jamesa Williamsa, a takze forum Flash Game License, ktore jest przyjazne i bardzo responsywne. Na FGL takze wystawilem gre na licytacje. Z gierkami flashowymi wyglada to tak, ze sprzedaje sie nie sama gre, tylko sponsorship. Moj primary sponsor to Teagames, ale jestem w trakcie sprzedawania takze tzw. non-exlusive licenses, zwanymi takze site-lockami. Sa to wersje gry z logiem innego sponsora niz glowny, ale ktore sa widoczne tylko na jednym serwisie (w przeciwienstwie do wersji glownego sponsora, ktora rozchodzi sie po calym necie). Na zarobek z gry flash skladaja sie takze reklamy i nagrody, np z serwisu Kongregate.

 

Gre zaczalem jeszcze jak pracowalem nad animacja dyplomowa (czyli ok. rok temu), i robilem ja na zasadzie odprezenia, wieczorami, czy tez w dni w ktore nie mialem ochoty na robienie animacji. Nie wiem jak inne dev'y ale dla mnie byla to kupa frajdy, zwlaszcza jak to co napisalem pozniej dzialalo (a na poczatku dzialo sie to raczej rzadko). Pozniej, jak juz mialem wiecej czasu, przysiadlem do niej troche mocniej i udalo sie skonczyc i wydac.

 

Najprzyjemniejsze zaskoczenie z calego procesu to to, ze na tej calej zabawie mozna zarobic, dlatego teraz przysiadlem juz do kolejnej, i tym razem staram sie kodowac ja pozadniej. Jestem takze chetny na wspolprace z programistami as3, takze mozna mi wysylac swoje skonczone projekty na [email protected] i mozemy wspolnie nad czyms popracowac.

 

Rady dla poczatkujacych? Nie robic kopii gry z tutoriala, tylko sprobowac dodac cos do niej swojego. Tak jak w mojej grze - zwykle vertical scrollery maja wrogow ktorzy leca z gory na dol po czym znikaja, a gracz steruje tylko ruchem statku i strzela prosto przed siebie. Ja sprobowalem dodac troche FPS'owego charakteru grze i mysle ze wyszlo ok.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności