Skocz do zawartości

"Stargate"


deadmaster

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Jest to scenka nad która pracuje już 3 dni, ale od razu napiszę że nie jest to odwzorowanie tego co w filmie tylko robię z głowy co mi się wymyśli.

 

Jest to scenka do bardzo krótkiej animacji, coś w stylu kamera leci od lewej do prawej, a w między czasie otwierają się wrota.

 

Poniżej 2 rendery bez textur i 2 rendery z texturami i materiałami.

 

PS.W scenie brakuje jeszcze całej masy detali takich jak kable, rury, barierki, monitory, uchwyty trzymające wrota itp.

 

91984475.jpg

 

47580828.jpg

 

25359095.jpg

 

10bqd.jpg

 

Pozdrawiam

Edytowane przez deadmaster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witaj muszę to napisać bo nie wytrzymam. Jako że twoje wrota są bardzooo podobne do tych z serialu to może zrobisz dokładne odwzorowanie ich. Po pierwsze było by ciekawie a po 2 większe wyzwanie detaliczne nie zapomnij o DHD No i powodzenia przy projekcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Wrota są podobne do tych z serialu bo takie miały być (ale całą resztę pomieszczenia robię z głowy);]

 

Ale pomysł z dokładnym odwzorowaniem jest bardzo dobry, zaraz poszukam jakiejś dobrej referki i biorę się za rzeźbienie:)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Zabrałem się za modelowanie symboli znajdujących się na wrotach i gdy już skończyłem napotkałem taki problem, a mianowicie:

 

Symbole robiłem za pomocą spline i na koniec chciałem dać extrude ale niestety nie na wszystkich symbolach zadziałało tak jak powinno;/

 

Poniżej render jak to wygląda, ma ktoś jakiś pomysł jak to zrobić żeby zadziałało tak jak ma?

 

52454496.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaram sie pomysłem :) ale wydaje mi się że masz problem ze skalą, "dziura" jest za mała w porównaniu do szerokości krawędzi. Z tego co patrzyłem na refki to średnica "dziury" jest jakieś 9 razy dłuższa niż szerokość krawędzi.

 

 

Witam.

 

Masz rację, porównałem moje wrota z tymi serialowymi i okazało się też że w moich są za duże symbole i całe wrota są za "grube".

 

Poniżej rendery jak to wygląda po zmianach.

33538088.jpg

 

37601836.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

kolejny update:

 

Betonowe ściany zostały już postawione i pomału ciągnę linie elektryczne ;]

 

61656748.jpg

 

PS. render w rozdzielczości 1920x1080 zajął mi aż 29 minut, chyba moja PCto maszyna zaczyna robić mi na złość;/

Jest gdzieś w maxie opcja do ustawiania wydajności lepszej? bo jeśli dobrze widziałem to podczas renderu max zabiera mi 1,6GB RAMu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ile tam jest poly, że to tak się długo liczy?? a już jakieś materiały są? Kurde strasznie mi sie podoba Twój pomysł aż pluje sobie w brodę że sam na to nie wpadłem :D modelik wypas straszny. Mam nadzieję że zrobisz jakąś animację z otwierania się wrót? szkoda takie dobrej roboty żeby została tylko obrazkiem.

 

Jak coś będzie potrzeba żeby wyrenderować to możesz mi podesłać plik to ci przerenderuje ja mam quada 2,5 GHz (no chyba że masz lepszego kompa a ta scenka jest taka wypaśna i tak długo sie po prostu liczy:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Cieszę się że moja praca wam się podoba:)

 

Co do ilości poly w scence to powiem szczerze że nie wiem ile jest, bo nie wiem jak to sprawdzić (po prostu nigdy nie potrzebowałem sprawdzić)

 

Mój komp to:

 

Athlon 6000+ (2x3Ghz)

4GB RAMu

GeForce GTX8800 Gold Edition (jakiś Ultra Clock Limited Edition)

Windows 7 (64x)

Edytowane przez deadmaster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale fajny temat, mój ulubiony serial sf.

Całość wygląda póki co kosmicznie dobrze.

 

Fajnie jakbyś docelowo pomyślał też o jakiejś innej, nowej lokalizacji,

bo tej do znudzenia naoglądaliśmy się w serialu :)

Powodzenia z animacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A komp nie jest wcale taki zły więc nie powinno się liczyć aż tak długo - przynajmniej na takim etapie.

Uuu... Athlonik przy 1,5 mln może mieć już problemy. Mam Phenoma x4 955 BE i też trzeba uważać przy 2-3mln (widzialnej w porcie). Chociaż to raczej wina ramu bo pomimo 4g korzystam tylko z 2 (32bity)

Siatka ma okropnie gęstą siatkę ;), którą można by spokojnie okroić.

Super scenka będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Miałem lekki zastój w pracach, no ale jakoś ruszyłem dalej.

 

Poniżej update z texturkami, ale nadal brakuje kilku elementów.

 

Jak tylko je do modeluję to biorę się za rzeźbienie M.A.L.P. (sondy)

 

Tam gdzie widać okna (drugi obrazek), będzie zamknięta osłona.

 

Textura samych wrót zostaje taka jaka jest, tylko muszę ją trochę rozjaśnić.

 

11050954.jpg

 

38079075.jpg

 

33938168.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Chrupek3D

scenka super, ale... może powinieneś skupić się na ujęciach i opracować ruch kamery dla całej animacji. Może się okazać, że niektórych szczegółów nie będzie po prostu widać jak zrobisz post pro itd. Jeśli np. będzie widoczny tylko "portal" to po co ściana z tyłu...

Jeśli mam być szczery to szkoda takiego detalu na przelot kamery z lewej do prawej. Pobaw się w ujęcia, przecież brama może się otwierać w kilku ujęciach kamery ;)

Edytowane przez Chrupek3D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

światła są ni z gruchy ni z pietruchy - cienie się mają średnio do widocznych lamp na ścianie (może mi się źle zdawać, ale widzę cienie od niewidocznego źródła światła nad pomostem) i za dużo jest ambientu, ale model i tekstury świetne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ikkiz@:

Co do świateł (a z tym u mnie kiepsko), będę jeszcze z nimi kombinował, masz rację odkryłem ukryte omni nad pomostem stąd te cienie. Na poniższym renderze nie ma już tych cieni (no chyba że chodziło o inne:))

 

88424216.png

 

2 renderki samego M.A.L.P.'a:

 

56004298.png

93292444.png

 

Zapraszam do komentowania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak o to chodziło, o te cienie nie wiadomo skąd,ale mogę ci tylko powiedzieć, że jest dużo lepiej, bo w blenderze się wszystko inaczej nazywa, a ja maxa nie miałem na dysku już dobre 10 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności