Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam! :)

 

To mój pierwszy post i praca na forum :) Mini został wymodelowany i wyrendererowany w Modo 501. Mile widziane komentarze i słowa krytyki :]

 

minimorris2_960.png

 

minimorris_siatka_o.jpg

Edytowane przez norbee
  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość szarak3d
Napisano

Fajny modelik tylko chyba lusterka gdzies zagineły:)

Gość szarak3d
Napisano

co do lusterek moj blad sprawdzilem i nie wszystkie maja:) swoja droga ciekawe dlaczego hmm... anglicy...:P wszystko inaczej :) pozdrawiam

Napisano (edytowane)

fajnie, że się podoba, dzięki :) wersja rajdowa jest bez lusterek :) swojego czasu też się nad tym zastanawiałem hehe ;)

Edytowane przez norbee
Napisano

Jeszcze tylko taką zasuwkę jak miał jaś fasola do zamykania drzwi i byłby max hehe :)

A poważnie super jest. Renderki z Modo mają taki specyficzny feeling, bardzo mi się podoba.

Napisano (edytowane)

Coraz bardziej podoba mi się modo i co ludziska z tym wyprawiają. Piękny model i wspaniale wykończony!

P.S. Gratulacje fronta :)

Edytowane przez peter_f
Napisano

Witam,

 

Gratuluje Fronta i bardzo fajnego modelu! Naprawde wyglada rewelacyjnie i nie ma sie czego przyczepic :) Czekam na wiecej takich prac!

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

 

P.S.

 

Moge zapytac ile czasu zajal Ci caly projekt? Z gory dzieki za odpowiedz.

Napisano

Witam kolegę "po programie" (który również działa w modo). Model elegancki. Też tak chcę! Z ciekawości chciałem zapytać o kilka rzeczy. Mianowicie: a)ile poligonów posiada ów model, b) jak masz ustawione próbkowanie antyaliasingowe i ile czasu zajął Ci rendering? Tak chcę jedynie wiedzieć, by skonfrontować czas renderu:)

Napisano

Witam :) dzięki za komentarze

 

xaoo: łącznie z referencjami, modelowaniem, teksturowaniem, oświetlaniem i retuszem projekt zajął mi około 70h.

 

Chasdiel: model ma ~67k polygonów bez optymalizacji z wykorzystaniem instancji. Ustawiłem antialiasing na 256 próbek Catmull-Rom. Render na Quadzie 2.66ghz w rozdziałce 1900x1200 trwał długo, ponad 10h. Musiałem zastosować najwyższe ustawienia by pozbyć się artefaktów z Irradiance Cache :/




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności