Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Chciałbym się dziś z wami podzielić naszym ostatnim projektem "Altana nad stawem". Więcej wizualizacji z tego projektu możecie znaleźć na naszej stronie internetowej.

 

Meedo

 

[ATTACH]79244[/ATTACH]

 

alt2jpg.jpg

alt3jpg.jpg

alt1jpg.jpg

alt4jpg.jpg

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Piękne, gdybym zobaczył coś takiego luzem w internecie a nie na stronce CG to nawet bym się nie zastanawiał czy to nie zdjęcie. Materiał drewna na pierwszym wygląda jak dla mnie 100% real. 5

Napisano

Ładnie choć przydałoby się parę smaczków tutaj by urealnić już prawie doskonały obraz. Chodzi mi o sztywne obrusy, mapowanie na mieczach, mokre drewno od wody, Mniejsze fale, mała kaustyka od wody i kolor bluszczu z trochę inaczej rozłożonymi liśćmi.

Pozdrawiam

Napisano

bajkowo realne. świetna praca. szkoda, że nie jest dopracowane tak na maxa - to co wspomniał Tores. Mi przeszkadza, że liście bluszczu wszystkie wydają się bardzo proste. i czy to tylko u mnie czy miejscami przepalone? no chyba, że to celowo. ogółem rewelacja.

Napisano

bardzo fajny materiał drewna, świetna pracka, szkoda tylko że na stolikach nie ma pierdółek. Tchnęło by to troszkę życia w wizualizację.

Pozdrawiam,

Napisano

+ fajne drewno (to własne zdjęcia jako tekstura, czy gdzieś kupione?)

+ fajne drzewa w tle

 

- nie fajne przepalenie całego obrazka (sprawia wrażenie że robione jest zdjęcie z za wysokim iso)

- nie fajna woda (fale dziwnie wyglądają)

- brakuje np (co dość łatwo było by zrobić) zawilgocenia na palach na których stoi całość)

- tak jak SWRSC pisał, szkoda że na stolikach nie pojawiły się jakieś dekoracje itp, dodało by to sporo klimatu i ciekawe ujęcia z DOF'em można by zrobić - zwłaszcza że jest co pokazywać.

- brzydki bluszcz ( Ivy generator naprawde potrafi sporo, wiec moze warto by zrobić te bluszcze jeszcze raz?)

 

 

Tak czy inaczej, fajnie wygląda a w sumie o to chodzi :)

Napisano

To co loki plus jednak mało realne światło (brak przekonującej niebieskiej dominanty) nie gra mi do końca tło z roślinnością, za mały antialiasing, światło za mocne i za mało rozproszone, nie rysuje bryły modelu i znika detal. Wydaje mi się że fale zbyt przeskalowane w dół. Fajne ale jeszcze sporo do poprawy.

Napisano

Są w tym rzeczy naprawde super a inne są lekko albo bardziej spaprane

Troche Boliticiowate :)

Wygląda tak: Umiemy robić bardzo fajne rzeczy ale było mało czasu więc nie wszystko wyszło ok, no to daliśmy mocnego dofa i overlaya na 180%

Napisano

oglnie bardzo przyjemne.

dwie rzeczy ktore rzucily mi sie w oczy to woda z pomietej foli aluminiowej i skala stolow, sa one zdecydownie za wysokie wzgledem krzesel. no i szkoda ze na tych stolach niczego nie ma...

Napisano

Fajne, choc 1 render przepalony, oprocz drewnianego sklepienia i bialej plany na srodku nic nie widac.

z woda nie ma tragedii tzn ten defaultowy shader szalu nie ma, ale w ogolnym rozrachunku jest do przelkniecia.

reszta bardzo ladnie: ]

Napisano

Cześć

Dzięki za słowa uznania, zainteresowanie i oczywiście za krytykę :).

Większość z was poruszyła bardzo podobne zagadnienia komentując ten projekt, postaram się do nich odnieść ale wcześniej odpowiem na pytania.

 

Pawulski Piotr Onyx - tak to ivy generator, tło to geometria

Loki - materiał drewna to cgtextures.com

 

Wracając do uwag chcę powiedzieć, że zdaję sobie sprawę i mam nadzieję że wy również że każdy z nas zrobił by to po swojemu. Zdecydowaliśmy się na takie przedstawienie projektu również w związku z wytycznymi klienta. Oczywiście nie twierdze, że unikneliśmy błędów takich jak za wysokie stoliki oraz mapowanie na mieczach...

A propos klienta to chce jeszcze dodać, że po lekturze forum przez naszego zleceniodawcę dzięki wam prawdopodobnie będziemy dorabiać detale na stołach ;)

Dzięki :p

 

Pozdrawiamy

Zespół Meedo

Napisano

W zadsadzie już podsumowałeś, a wszelakie szczegóły zostały wychwycone powyżej, mimo to mam jeszcze takie małe spostrzeżenie i nie dotyczy ono warsztatu 3D, który z resztą masz na bardzo wysokim poziomie - z grubsza wygladqa to jak fotografia (ja jeszcze trochę poćwiczę aby taki osiągnąć) . Otóż dość często w wielu wspaniałych renderach architektury zdarza się jakiś błąd konstrukcyjny który zdradza. Ot, przyjdzie budowlaniec, spojrzy swoim bystrym okiem i powie - "Panie ale to nie może tak być" ... bo to zacienkie a to za długie etc. W Twoim akurat projekcie to na prawdę drobny szczególik - powierzchnia dachu powinna wystawać co nieco po za konstrukcję (choćby po za belki dachu nie koniecznie całego tarasu) aby nie zaciakało podczas deszczu.

Napisano

Dzięki prototyp za słuszna uwagę, rzeczywiście dach powinien trochę wystawać, panu Jankowi budowlańcowi by się to nie spodobało ;) Co do drewna w wodzie to oczywiście też masz rację. Jak już pisałem wcześniej mieliśmy pewne wytyczne, głównie chodziło o to aby pokazać niezniszczony w żaden sposób fajny materiał drewna.

Napisano (edytowane)

I ja dziękuję - za pozytywny odbiór. Myślałem, że wyjdzie na to, że się czepiam a tak nie jest :) - tylko oglądam i uczę się. Materiał drewna na prawdę jest git.

Ps. Zrewidowałem swój pogląd co do filarów z drewna - podobno z akacji (lub robini akacjowej rosnącej u nas) powinno trochę postać ;), a i żelbecik też możnaby obłożyć listwami akacjowymi i będzie długowiecznie i jak na renderku.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez prototyp



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności