m-z Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 (edytowane) Witam, pomyślałem że w te gorące majowe dni przyda się jakiś zimny napój :) Poniżej zamieszczam 2 projekty nad jakimi ostatnio miałem przyjemność pracować. Aspekty techniczne: prace wykonałem w 3dsmax 2010, jeszcze na Vray 1.5 , z postprodukcji w sumie tylko kontrast, saturacja i zamaskowanie kilku rzeczy. Ujęcie Zlatego Hrada wykonane kamerą z dużym zoomem, aby uzyskać ortho (wymogi klienta odnośnie idealnych proporcji etykiety). Cortes z pluskiem - moja modyfikacja do portfolio. Pozdrawiam wszystkich Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Edytowane 26 Maj 2011 przez m-z Zły temat
pressenter Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 Bardzo przyjemnie się to ogląda. Jeśli miałbym na siłę się czegoś czepiać to przesadnej czystości przestrzeni między kroplami, ale jako reklamówka to taki cukierek, na którym na pewno się zawiesi oko. ;) Sz.
Robertus Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 Zlaty Hrad bardzo realistyczny, podoba mi się. Przy Cortesach chyba najbardziej kuleje góra szyjki, przepalona. Ale ogólnie bardzo, bardzo ładnie. Masz jakiś patent na krople? Ja próbowałem już wielu rzeczy i jak do tej pory PS robi je najlepiej :)
m-z Napisano 26 Maj 2011 Autor Napisano 26 Maj 2011 @Robertus do tworzenia kropli próbowałem już kilku sposobów: Particle Flow, Vraydisplacement, Blobmeshe itp, ale ciężko uzyskać fajny efekt. Doszedłem do wniosku że najlepiej zrobić krople geometrią i odpowiednio je rozsiać po butelce - advanced painterem. Zajmuje to sporo czasu, ale efekt jak widać. Ale przy animacji (np spływ kropel po butelce) skusiłbym się jednak do Particle Flow z obiektami BlobMesh.
Robertus Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 No właśnie, mamy podobne widać doświadczenia. Ale mi nadal brakuje tej specyficznej głębi kropel. Na renderach wychodzą po prostu płasko. Próbowałem nawet uzyskać z nich jakąś kaustykę ale bez dobrych rezultatów niestety. Może kiedyś jeszcze :)
polka dot Napisano 26 Maj 2011 Napisano 26 Maj 2011 co tu dużo mówić. pro! plusk też modelowany w maxie? pozdrawiam
m-z Napisano 26 Maj 2011 Autor Napisano 26 Maj 2011 @polka dot plusk zacząłem tworzyć w maxie, ale postanowiłem zassać triala mudboxa i w nim go wyrzeźbiłem
Camel Napisano 27 Maj 2011 Napisano 27 Maj 2011 miazga :) sucho. chociaż gwiazdki postawcie, ja stawiam na pięć :D
Levus Napisano 28 Maj 2011 Napisano 28 Maj 2011 Plusk minimalnie plastkiem wieje (w miejscu gdzie jest denko butelki i ten pomarańcz, jest tam też biały kolor, który jest szary:) ) Złoty Hrad wyszedł płasko troche, możliwe, że przez wytworzenie się czarnego obrysu (pewnie z hdrki, albo ze studio), który wygląda trochę jak czarny stroke z photoshopa. W Cortes'ie jest lepszy efekt głebi, gdyż butla fajnie wchodzi w tło przez to, że ma lepsze oświetlenie na brzegach i ogólnie jest jasna. Pozatem git majonez:) Podobać się piwka:) pozdrawiam!
m-z Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 Dziękuje za komentarze :) Co do Hrada - mam w planie dorobienie ujęć do portfolio, bo to jest czysto katalogowe. Zlaty Hrad technicznie był łatwiejszym projektem - Cortes z charakteru przezroczystej butelki, wymusił przyłożenie się w szczególności do uzyskania odpowiedniego efektu na płynie w środku. W Hradzie dużo czasu poświęciłem również na stworzenie masek dla etykiety - materiał składa sięz kilku warst (w celu uzyskania "złota" itp) Pozdrawiam wszystkich
Rekomendowane odpowiedzi