Skocz do zawartości

Który temat wolisz? 36 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Który temat wolisz?

    • Karczma (budynek)
      10
    • Tarcza
      15
    • Roślinność
      7
    • Pojazd XXI wieku
      4

Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 27
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zagłosowałem na pojazd. Jak byłby pojazd to może i ja bym wziął udział :)

Napisano

Tarcza to dobry temat. Na tyle krótki, że może większa frekwencja będzie. Jak egzaminy pozwolą to sam chętnie coś skrobnę.

Napisano

Moim zdaniem dobry temat. Tak jak mówi F/X jest to łatwy temat to może więcej osób się skusi i skończy. W ostatnich 2 bitwach były po 2 skończone prace... Teraz mam nadzieje się to zmieni :)

Napisano

Łatwy jak łatwy :P Jak F/X zarzuci tarczą z zbrusha;p to reszta wróci o domu na tarczy. Temat lekki, ale ja nadal optuje za roślinnością - wcale nie takie proste, a efekty mogą być ciekawe.

Napisano
  • Autor

pamiętajcie że to będzie bitwa bez teksturowania, jedynie model RT + ewentualnie normalka :O

Napisano
pamiętajcie że to będzie bitwa bez teksturowania, jedynie model RT + ewentualnie normalka :O
Piece of Cake
Napisano
pamiętajcie że to będzie bitwa bez teksturowania, jedynie model RT + ewentualnie normalka :O

 

eeee.... :/ a już miałem wziąść udział, ale jak tak to olewam

Napisano

Łee, czemu tak mało chętnych na pojazd? Tarcza bez textur to niewielkie pole do popisu ale wchodze w to jeśli limity będą poniżej 10k trisów i 2048^2 :P

 

Normal z reguły determinuje rozmieszczenie detalu na diffuse więc po części to tekstura, a po części model... no ciekawe jak wyjdzie ta minibitwa.

Napisano

No około.

 

Nawet można by mniej tri dac. Tak koło 2-3k.

Napisano

ej a alpha mapa? Co mi po normalce jak alphy nie bede mogl uzyc?

Napisano

Nie jestem pewien, ale mówiąc teksturowanie chodzi o to, ze:

1. Nie robić dif

2. Nie robić speców

3. Itd.

 

Normalke pewnie można będzie wypalic tak samo jak używać alphy.

Napisano
  • Autor

Dzięki panowie za współprace to się ceni :) !

 

ola-f spoko, alphą tworzy się geometrie której nie można wymodelować z wiadomych nam ograniczeń, zatem oczywiste jest to że musi być dozwolona. :)

 

Jak prawi Vega, teksturowanie to dif, spec, emity i takie tam, a normalkę można wypalić, wygenerować z textury lub nawet namalować :) nie ważne jak się ją uzyskuje ważne, że służy do tworzenia (iluzji) geometrii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności