Napisano 24 Czerwiec 201113 l Witam, Zarejestrowałem się na stronie autodesk jako student politechniki śląskiej żeby sobie pobrać 3ds max 2011 z licencją studencką. Nie przyjęli mnie tam jeszcze, ale mam nadzieję że przyjmą w następnym miesiącu. Jak podałem tam prawdziwe dane (tylko imię, nazwisko, miasto w którym studiuję), to mogą wyciągnąć w obec mnie jakieś konsekwencje prawne? Co do tej licencji to zdaje się jest tam jakiś baner w renderach czy coś takiego i nie można wykorzystywać tego w celach komercyjnych. Czyli jakbym wystawił jakiś model na turbosquid.com to wtedy jest naruszenie i się zorientują, tak? Nie wiedziałem gdzie umieścić ten wątek, więc dałem go do najbardziej ogólnego działu. Bardzo prosiłbym kogoś kto się trochę zna na kwestiach prawnych o odpowiedź. Próbowałem czytać umowę ale jest cała po angielsku i za dużo tam prawnego żargonu żeby normalny człowiek się w tym połapał...
Napisano 25 Czerwiec 201113 l "Normalny" człowiek nawet nie czytając licencji po angielsku wie, że dysponując wersją studencką nie wolno wykonywać prac o charakterze komercyjnym. Bo jest to wersja studencka-edukacyjna (do nauki). A wersja studencka to 100% działający program bez żadnych ograniczeń. Banery drukują programy typu CAD. Co do samej licencji to musisz mieć adres e-mail w domenie politechniki żeby móc się zarejestrować w Autodesk. W przeciwnym wypadku pobierzesz tylko wersję 30 dniową.
Napisano 25 Czerwiec 201113 l Sorry za cynizm ale: student politechniki śląskiej [...] Próbowałem czytać umowę ale jest cała po angielsku i za dużo tam prawnego żargonu żeby normalny człowiek się w tym połapał... Co to się porobiło z tą maturą. Autodesk nie zaakceptuje twojego zgłoszenia. Musisz poczekać aż Ci przydzielą mail w systemie jakim operuje twoja uczelnia.