Skocz do zawartości

Noise


Gość Chrupek3D

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Chrupek3D
Napisano

kiedy tworze Noise na danym obiekcie to pieknie jest on pokazywany w viewporcie, a jak zrobie Apply to Mesh pokazuje mi sie cos brzydkiego, nie dosc, ze w gorszej rozdzielczosci to jest zdecydowanie mniej subtelne :/

Jest na to jakas rada?

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Chrupek3D
Napisano

tak cos czulem... dzieki.

Napisano

Dodatkowo, po kliknięciu w "apply to mesh" efekt nierówności jest chyba lekko wzmacniany, więc ja zawsze daję nieco delikatniej na podglądzie.

Gość Chrupek3D
Napisano

Levus: tez tak robilem ;) Jednak, zeby to tak ladnie wygladalo jak w podgladzie musialbym udac sie po komputer pentagonu :-)

Napisano

Koledzy zaprawieni w bojach ZB mam z kolei inny problem, niezależnie od subdivision leveli po apply to mesh obiekt jakby pęcznieje (obrazek ponizej). Nie wiem co robię źle, widziałęm mase filmów z użyciem noisa i nie widziałęm niczego podobnego. Jakaś rada?

 

wtfwj.jpg

Napisano (edytowane)

Nie poradzisz. To co widzisz przed apply to coś działającego jak normalmapa, po apply względem osi normalnych przeprowadzana jest transformacja vertów i model spęcznieje badź schudnie zawsze. Wszystko to sprawa skali. U ciebie skala jest bardzo duża, zmniejsz ją a na curvsach zrób więcej ostrych punktów żeby pomimo mniejszej skali wydobyć efekt ostrych dziur. Raczej uzyskasz podobny rezultat jak na pierwszym obrazku.

 

Edit: Baaa. Chodziło mi raczej o siłę efektu. Skala może być oczywiście dowolna. ;)

Edytowane przez Monio
Napisano (edytowane)

czyli da się samym curvsem uzyskać duże oddzielne płaszczyzny noisa samą krzywą? spróbuję, dziękuje wam bardzo

 

edit. kompletnie zapomniałem że moge nałożyć noise z mniejszą skalą na zamaskowane powierzchnie modelu uzyskując ten sam efekt, wyszło idealnie jak chce, dzięki jeszcze raz

Edytowane przez comander_barnik
Napisano

Chodziło mi o siłę oczywiście, skala taka jaką lubisz. :) Ostre krawędzi na curvsie będą uwypuklały detal. W obrazku niżej przesunięcie (siła) wertów jest nieznaczne a widać detal mocno.

 

9LA5q.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności