Gość Chrupek3D Napisano 4 Lipiec 2011 Share Napisano 4 Lipiec 2011 kiedy tworze Noise na danym obiekcie to pieknie jest on pokazywany w viewporcie, a jak zrobie Apply to Mesh pokazuje mi sie cos brzydkiego, nie dosc, ze w gorszej rozdzielczosci to jest zdecydowanie mniej subtelne :/ Jest na to jakas rada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alojzy Bombelek Napisano 4 Lipiec 2011 Share Napisano 4 Lipiec 2011 divide obiektu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sayja Napisano 4 Lipiec 2011 Share Napisano 4 Lipiec 2011 divide, to co widać podczas ustawień to tylko shader Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 4 Lipiec 2011 Share Napisano 4 Lipiec 2011 tak cos czulem... dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 4 Lipiec 2011 Share Napisano 4 Lipiec 2011 Dodatkowo, po kliknięciu w "apply to mesh" efekt nierówności jest chyba lekko wzmacniany, więc ja zawsze daję nieco delikatniej na podglądzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Chrupek3D Napisano 4 Lipiec 2011 Share Napisano 4 Lipiec 2011 Levus: tez tak robilem ;) Jednak, zeby to tak ladnie wygladalo jak w podgladzie musialbym udac sie po komputer pentagonu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comander_barnik Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 Koledzy zaprawieni w bojach ZB mam z kolei inny problem, niezależnie od subdivision leveli po apply to mesh obiekt jakby pęcznieje (obrazek ponizej). Nie wiem co robię źle, widziałęm mase filmów z użyciem noisa i nie widziałęm niczego podobnego. Jakaś rada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 To jest normalne. Jak masz za dużą wartość to zbrush spłaszcza efekt. Pewnie dlatego że rzutuje jakąś teksturę na mesha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 (edytowane) Nie poradzisz. To co widzisz przed apply to coś działającego jak normalmapa, po apply względem osi normalnych przeprowadzana jest transformacja vertów i model spęcznieje badź schudnie zawsze. Wszystko to sprawa skali. U ciebie skala jest bardzo duża, zmniejsz ją a na curvsach zrób więcej ostrych punktów żeby pomimo mniejszej skali wydobyć efekt ostrych dziur. Raczej uzyskasz podobny rezultat jak na pierwszym obrazku. Edit: Baaa. Chodziło mi raczej o siłę efektu. Skala może być oczywiście dowolna. ;) Edytowane 30 Grudzień 2011 przez Monio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comander_barnik Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 (edytowane) czyli da się samym curvsem uzyskać duże oddzielne płaszczyzny noisa samą krzywą? spróbuję, dziękuje wam bardzo edit. kompletnie zapomniałem że moge nałożyć noise z mniejszą skalą na zamaskowane powierzchnie modelu uzyskując ten sam efekt, wyszło idealnie jak chce, dzięki jeszcze raz Edytowane 30 Grudzień 2011 przez comander_barnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 30 Grudzień 2011 Share Napisano 30 Grudzień 2011 Chodziło mi o siłę oczywiście, skala taka jaką lubisz. :) Ostre krawędzi na curvsie będą uwypuklały detal. W obrazku niżej przesunięcie (siła) wertów jest nieznaczne a widać detal mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się