Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 83
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podoba mi sie jego twarz, ma troche taki kreskowkowy charakter, gdyby mial brode przypominal by Ksieciunia z gumisiów :P

 

Mistrzem anatomii nie jestem, ale to moje 3 grosze.

 

14dn7ef.jpg

Napisano

Cholernie brudno wyglądają u Ciebie strefy zacienione. Zastanawiam się czy to kwestia przesaturowanych półtonów, czy rzeczywiście cienie idą za bardzo w czernie.

 

Najbardziej na plus drugi obrazek - Pan z rogami.

Napisano

zauważ, że budujesz raczej plamą. O ile w widoczkach to się dobrze sprawdza, o tyle anatomia, struktury nieorganiczne wymagają juz lepszej organizacji przestrzeni i znajomości anatomii.

Nie wykluczone, ze z tego powodu nie widać wielu postępów mimo upływu czasu.

Napisano

Leszek ja mam prośbę, powalcz sam z sobą i sprobuj zmusisć się do zaliczenia kilku sesji z jednym obrazkiem. Wymęcz go do nieprzytomnosci, wtedy zrób jeszcze ze dwa/trzy może tym razem nieco krótsze, a w końcu pękną lody.

 

Jesteś w tej chwili swoim jedynym wrogiem i chamulcem. My nie możemy zrobic nic poza wsparciem słownym, to od Ciebie zależy co z tym zrobisz. Bo niestety, pewnie o tym wiesz, ze od lat stoisz mniej wiecej w tym samym miejscu. Im dłuzej zwlekasz, tym ciężej będzie wysunąć stopę na przód.

 

Trzymam kciuki, naprawdę.

Napisano

Kurde Leszek taki propsy lvl masz, powinieneś cuda robić. Aż dziw że nie wykorzystujesz tego potencjału. Mógłbyś trzaskać pracki co najmniej jak Dave Rapoza.

Twoje prace są super warsztatowo, może nie zaplanowałeś jakiejś ilustracji, konceptu jakbyś zaplanował to oprócz "A" byłoby i "Z-et" w Twoich pracach, przynajmniej tak mi się wydaje. ;)

Pozdrawiam

Napisano

Leszku bardzo podobają mi się Twoje prace :) ale Telthona ma rację .Gdybyś wykończył choć jedną ... choć uważam ,że już bliżej jesteś do wykończenia tych prace niż w poprzednich.Trzymam kciuki ,bo ostatnie up są świetne.

Napisano

kamesanin dzieki

Soulinka12 gdybym tylko mial troche wiecej czasu to wszystko moglbym ladnie szlifowac.a tak to taka robota z doskoku ciagle ;) dzieki!

a tu jezdziec , co myslicie? bardzo kijowy?

pata.jpg

Napisano

Nie jest kijowy, raczej wygląda na smutnego. Dynamicznie operujesz pędzlem co dodaje dynamizmu spokojnej i raczej statycznej scenie. Jedynie kolory są moim zdaniem zbyt brudne, wszystko cieniujesz czernią. Zwróć uwagę, że jaśniejsze włosy ogona wolniej zbliżają się w trakcie cieniowania do czerni, niż ciemniejsza sierść reszty ciała:

http://www.genomenewsnetwork.org/gnn_images/news_content/08_03/clone_horse/horse1.jpg

Wprowadzając perspektywę powietrzną warto zwrócić uwagę, że im dalej dany element jest położony, tym jest bledszy, jaśniejszy, mniej nasycony, jego barwa jest chłodniejsza. Pozwoliłam sobie trochę podmalować twoją pracę:

http://img38.imageshack.us/img38/9720/patak.jpg

W tle celowo nadużyłam błękitów, aby wydobyć i zbliżyć do widza jeźdźca. Można problem rozwiązać na kilka sposobów, ale z czernią lepiej uważać :)

 

aha, można spodziewać się więcej tematyki rycerskiej? :)

Napisano

hej,

 

Miałbym parę zastrzeżeń*co do ostatniej pracki, głównie chodzi mi o pociągnięcia pędzla. Niech będą dynamiczne, dobrze, ale niech będą robione z sensem i przemyśleniem. Jest dużo obrazów, które wydają się być malowane szybko i "od niechcenia". Tak naprawdę, każde pociągnięcie jest tam przemyślane. Charakter kresek, które zostawiasz tworzą bałagan i taki niepożądany efekt gąbczastości wszystkiego. I tak jak karola-j powiedziała wprowadź perspektywę powietrzną, również dla roślinności po lewej. Momentami używasz dużo czerni, a tak naprawdę rzadko bywa by któryś przedmiot przechodził od bieli do całkowitej czerni tak jak to masz na zbrojach tamtych gości u góry. Staraj się nie używać ani czerni ani bieli a będzie dobrze. Co do jeźdzca to ja bym go nie poprawiał, tylko zostawił i zaczął coś nowego. Pozdrawiam i powodzenia :)

Napisano

karola : dzieki za wskazowki.poczatkowo tez dalem na niebiesko te gory ale pozniej po saturacji i opcji variations zblaklo ;)

Igi thx bede musial z ta perspektywa powalczyc na jakims zwyklym landszafcie..

a tu takie cos:

lan.jpg

Napisano

#56 super! chociaz, drugi plan moglby troche sie gubic - podobnie plasko jest na tej ze sniegiem.

 

p.s. co z tymi tradycyjnymi? powinienem zaczac rysowac, zainspiruj mnie:D

Napisano

polka dot niebawem wrzuce,kwestia zrobienia fot :P ale lepiej sie tym nie inspiruj bo marnie mozesz skonczyc :D

a tak poza tym to nadal w Łodzi siedzisz? ostatnio byl tam konwent komiksu na ktorym bylem ;)fajna impreza nawet.

zombiak

zombia.jpg

Napisano

bo się nauczyłeś kilku tricków parę lat temu, które nadają się na posty na fora i to wszystko. Lata lecą, a dalej najprostszych zależności przestrzennych nie ogarniasz. Nie mówię nawet o bryle ale choćby o planach. Do rzeczy które robisz wystarczy nie być daltonistą, a to ciężko nazwać rozwojem czy skillem. To tylko moje zdanie ale skoro zaglądam tu od kilku lat to pomyślałem, że się wypowiem.

Napisano

Dobra uwertura składa się z partii smyczkowych, a grzmoty występują w partii kulminacyjnej, reasumując masz mega potencjał, ale nie panujesz nad energią, wszystkie pociągnięcia są z tą samą energią, co tworzy chaos zarówno w digitalach jak i rysunkach, mam ten sam problem. Pozdrawiam..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności