Napisano 11 Sierpień 201113 l Witam, biorę udział w konkursie mixamo i dodatkowo coś do portfolio chciałem dodać. Na razie kilka konceptów mam: Na razie skłaniam się ku pierwszemu - kicboxerka. C&C is welkom. Edytowane 20 Sierpień 201113 l przez JoseConseco
Napisano 11 Sierpień 201113 l Pierwszy od lewej koncept jest fajny, trzeci strasznie oklepany w resident evil była identyczna postać.
Napisano 12 Sierpień 201113 l Autor Dzieki chłopaki. Logos- no 3ci to Jil valentine, ale aby od razu mówić, że oklepane to nie wiem... Nigdzie poza Resident Evilem nie widziałem jej. Kingston - ja też polka dot- może tak : :/ plasti - sam nie wiem, wygląda na to, że pierwsza wygrała bo największy golas a tak to za grubo ubrana jest :/ Tu updejt z rzeźbienia (trochę pododbne do starej lary, ale co tam):
Napisano 12 Sierpień 201113 l Chyba trochę nie w temat ale lekarz ortopeda to zacząłby włosy rwać z głowy. Taka wada kręgosłupa to się lordoza nazywa. Ten mix najbardziej mi się podoba. Ostatni z pierwowzorów - pierwsze skojarzenie "Pocahontas". Tylko znowu (jako niefachowcowi w tej dziedzinie) nasuwa mi się pytanie, dlaczego taka nienaturalna poza, co szczególnie rzuca się w oczy przy 2 i 5 postaci?
Napisano 14 Sierpień 201113 l podoba mi sie mix plastiego - taka "tygrysia maska" xD (anime z lat 90) To ma byc lekki karton czy fotoreal? bo nie wiem czy sie czepiac.
Napisano 14 Sierpień 201113 l Chyba trochę nie w temat ale lekarz ortopeda to zacząłby włosy rwać z głowy. Taka wada kręgosłupa to się lordoza nazywa. niestety ostatnio dosc duzo żeńskich modeli w grach cierpi na tą przypadlosc...
Napisano 19 Sierpień 201113 l Autor Dynamico - ta taka moda zdaje się. I chodzi o ten 'flow' postaci, aby nie miała takiej nudnej pozy T. Poprawiłem nieco Gomez - nie ma mieć realistycznych proporcji, ale nie będzie, aż tak stylizowana jak lara. Coś pośrodku. Poprawiłem lordozę : / i powoli za ubrania się zabieram: Dzięki za komentarze Edytowane 19 Sierpień 201113 l przez JoseConseco
Napisano 20 Sierpień 201113 l Autor Ostatnia szansa na skrytykowanie mojej pracy ;D. Trochę jeszcze dodam tekstur, retopo i koniec. Na buty i porządne włosy nie starczy mi czasu.
Napisano 20 Sierpień 201113 l Fajne,może zmarchy na spódniczce z przodu troche nie takie jak powinny.Poza tym podoba się:)
Napisano 22 Sierpień 201113 l Autor tr3buh, cieszę się mafida - z tymi fałdami z przodu spudniczki to chyba kilka razy robiłem i ostatecznie i tak wydaje mi się, że to najlepsza wersja jaką byłem w stanie ulepić. Logos - ano pierwszy, dzięki To koniec - wersja lowpoly z około 5k tris. 1k dif, spec, normal mapy. Render z triala marmoseeta: A teraz widać? polka dot - teraz to za późno ;/. Właśnie dlatego zachęcałem do komentarzy wcześniej. Ale dzięki, następnym raze się poprawię Edytowane 22 Sierpień 201113 l przez JoseConseco
Napisano 22 Sierpień 201113 l chyba nie widać obrazka. model w #12 bardzo ładny ale czy nie ma za dużych stóp?
Napisano 22 Sierpień 201113 l Model bardzo ok ale tekstura kompletnie bez detalu. Szczególnie twarz nie zachwyca.
Napisano 26 Sierpień 201113 l powiel normal mape w ps przez "nakladke"(overlay) bedzie lepiej caly model wygladal :]
Napisano 30 Sierpień 201113 l Autor Lucek, taki trochę mój styl. Nie lubię za dużo dawać detalu bo robi mi zaciemnia obraz. To jest trochę jak w Team Fortress, postać ma być wyraźna bez szumu. plasti - próbowałem i lepiej to nie wyglądało... Niektóre miejsca jak czoło, triceps miały 'wklęśnięte' cieniowanie. Tak w ogóle to można głosować na postacie (tylko uczciwie ;) ) pod adresem: mixamo contest Aha i nie głosujcie na Trogg bo to plagiat Niccka Zucarello: http://nickzucc.blogspot.com/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto