JoseConseco Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 (edytowane) Witam, biorę udział w konkursie mixamo i dodatkowo coś do portfolio chciałem dodać. Na razie kilka konceptów mam: Na razie skłaniam się ku pierwszemu - kicboxerka. C&C is welkom. Edytowane 20 Sierpień 2011 przez JoseConseco
Logos Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 Pierwszy od lewej koncept jest fajny, trzeci strasznie oklepany w resident evil była identyczna postać.
polka dot Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 jestem za miksem pierwsze, drugiej i trzeciej;)
plasti Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 (edytowane) E: mala poprawka Edytowane 11 Sierpień 2011 przez plasti
polka dot Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 pomyliło mi się, chodziło o pierwszą, drugą i czwartą.
JoseConseco Napisano 12 Sierpień 2011 Autor Napisano 12 Sierpień 2011 Dzieki chłopaki. Logos- no 3ci to Jil valentine, ale aby od razu mówić, że oklepane to nie wiem... Nigdzie poza Resident Evilem nie widziałem jej. Kingston - ja też polka dot- może tak : :/ plasti - sam nie wiem, wygląda na to, że pierwsza wygrała bo największy golas a tak to za grubo ubrana jest :/ Tu updejt z rzeźbienia (trochę pododbne do starej lary, ale co tam):
Dynamico Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 Chyba trochę nie w temat ale lekarz ortopeda to zacząłby włosy rwać z głowy. Taka wada kręgosłupa to się lordoza nazywa. Ten mix najbardziej mi się podoba. Ostatni z pierwowzorów - pierwsze skojarzenie "Pocahontas". Tylko znowu (jako niefachowcowi w tej dziedzinie) nasuwa mi się pytanie, dlaczego taka nienaturalna poza, co szczególnie rzuca się w oczy przy 2 i 5 postaci?
Gomez Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 podoba mi sie mix plastiego - taka "tygrysia maska" xD (anime z lat 90) To ma byc lekki karton czy fotoreal? bo nie wiem czy sie czepiac.
mirach Napisano 14 Sierpień 2011 Napisano 14 Sierpień 2011 Chyba trochę nie w temat ale lekarz ortopeda to zacząłby włosy rwać z głowy. Taka wada kręgosłupa to się lordoza nazywa. niestety ostatnio dosc duzo żeńskich modeli w grach cierpi na tą przypadlosc...
JoseConseco Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 (edytowane) Dynamico - ta taka moda zdaje się. I chodzi o ten 'flow' postaci, aby nie miała takiej nudnej pozy T. Poprawiłem nieco Gomez - nie ma mieć realistycznych proporcji, ale nie będzie, aż tak stylizowana jak lara. Coś pośrodku. Poprawiłem lordozę : / i powoli za ubrania się zabieram: Dzięki za komentarze Edytowane 19 Sierpień 2011 przez JoseConseco
JoseConseco Napisano 20 Sierpień 2011 Autor Napisano 20 Sierpień 2011 Ostatnia szansa na skrytykowanie mojej pracy ;D. Trochę jeszcze dodam tekstur, retopo i koniec. Na buty i porządne włosy nie starczy mi czasu.
mafida Napisano 20 Sierpień 2011 Napisano 20 Sierpień 2011 Fajne,może zmarchy na spódniczce z przodu troche nie takie jak powinny.Poza tym podoba się:)
JoseConseco Napisano 22 Sierpień 2011 Autor Napisano 22 Sierpień 2011 (edytowane) tr3buh, cieszę się mafida - z tymi fałdami z przodu spudniczki to chyba kilka razy robiłem i ostatecznie i tak wydaje mi się, że to najlepsza wersja jaką byłem w stanie ulepić. Logos - ano pierwszy, dzięki To koniec - wersja lowpoly z około 5k tris. 1k dif, spec, normal mapy. Render z triala marmoseeta: A teraz widać? polka dot - teraz to za późno ;/. Właśnie dlatego zachęcałem do komentarzy wcześniej. Ale dzięki, następnym raze się poprawię Edytowane 22 Sierpień 2011 przez JoseConseco
polka dot Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 chyba nie widać obrazka. model w #12 bardzo ładny ale czy nie ma za dużych stóp?
Lucek Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 Model bardzo ok ale tekstura kompletnie bez detalu. Szczególnie twarz nie zachwyca.
plasti Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 powiel normal mape w ps przez "nakladke"(overlay) bedzie lepiej caly model wygladal :]
JoseConseco Napisano 30 Sierpień 2011 Autor Napisano 30 Sierpień 2011 Lucek, taki trochę mój styl. Nie lubię za dużo dawać detalu bo robi mi zaciemnia obraz. To jest trochę jak w Team Fortress, postać ma być wyraźna bez szumu. plasti - próbowałem i lepiej to nie wyglądało... Niektóre miejsca jak czoło, triceps miały 'wklęśnięte' cieniowanie. Tak w ogóle to można głosować na postacie (tylko uczciwie ;) ) pod adresem: mixamo contest Aha i nie głosujcie na Trogg bo to plagiat Niccka Zucarello: http://nickzucc.blogspot.com/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się