badassky Napisano 2 Sierpień 2015 Autor Napisano 2 Sierpień 2015 Próby wyjścia z comfort zone. Strasznie ciężko mi enviro idzie :|
DAGOO Napisano 3 Sierpień 2015 Napisano 3 Sierpień 2015 Wow, ale progres!!! Pamiętam twoje prace z samego początku i po po prostu padłam! Jesteś żywym dowodem na to, że jak chcieć to móc. Bardzo mi się podobają roboty :) Ostatnie enviro też super. Brakuje mi jedynie jakiegoś "mocniejszego, intensywniejszego zaświecenia kolorem" w jednym i drugim, aby dodać "smaczku" ale to drobiazg. Wygląda na to, że dobrze ci robi z wychodzeniem ze strefy konfortu, więc tak trzymaj :) Pozdro!
Rain Napisano 4 Sierpień 2015 Napisano 4 Sierpień 2015 Wg mnie w tym ostatnim te dwie sylwetki ze skał, aż proszą się o jakąś teksturę albo ogólnie nieco większe dopieszczenie :P Znajdują się one bliżej od tej budowli, a są od niej o wiele mniej wyraźne. Mam na myśli to, że ta budowla opiera się perspektywie powietrznej. ( Taka sugestia - może przydałoby się dodać coś na pierwszym planie żeby wyczuć skalę, jak na ten moment możesz tam wstawić zarówno dużą mrówkę albo mały samochód, nie wiadomo jakie to wszystko jest duże ) D: Jest gites (:
badassky Napisano 9 Sierpień 2015 Autor Napisano 9 Sierpień 2015 Dzięki DAGOO ;) Jejku, też pamiętam i aż mam dreszcze na myśl o nich xD Myślę, że ogółem w wielu pracach powinienem częściej odważniej działać światłem, ale to jeszcze długa droga przede mną zanim będę zadowolony ;) Rain- dzięki ;) miałem plan dodania postaci w trakcie malowania, ale strasznie mi wychodziła dlatego jest tam tak pusto :D Czy ktoś z forum studiuje może na pja Sztukę nowych mediów zaocznie i wie mniej więcej jaki poziom jest wymagany żeby się dostać?? Z chęcią zamieniłbym kilka słów na ten temat, ale nie mam z kim ;( jakiś staroć: z chc: no i coś tradycyjnego:
badassky Napisano 30 Czerwiec 2016 Autor Napisano 30 Czerwiec 2016 (edytowane) Czuję się trochę jak syn marnotrawny wracając tu pod tak długiej nieaktywności. Od dłuższego czasu wprowadzam systematyczność do pracy więc częściej będę wrzucał różne rzeczy jeśli akurat ładnie wyjdą ;) Wie ktoś z Was jak zmienić nick? Edytowane 30 Czerwiec 2016 przez badassky
biglebowsky Napisano 30 Czerwiec 2016 Napisano 30 Czerwiec 2016 Nie postowałeś niemal rok ale nie próżnowałeś, widać mega progres.
BetiiX Napisano 3 Lipiec 2016 Napisano 3 Lipiec 2016 Mocna wrzuta, wiele porzadnych prac. Czekam na wiecej i czeste wrzutki ;) A co do nick'a - pisz do adminow.
Kazikowy Napisano 4 Lipiec 2016 Napisano 4 Lipiec 2016 Jakie te Twoje bryły są plastyczne, takie malarskie *__* strasznie mi się to podoba. W ogóle propsy za teczkę, dużo bardziej cenie tematy w których widać jakie trudności ktoś pokonywał od samego początku niż takie w których od razu widzimy masę wypasionych prac. Przeczytałem ją sobie w wolnej chwili i okropnie mnie intryguje jak potoczyły się w końcu Twoje losy. Zdecydowałeś się na akademie? Sam stoję przed podobnym wyborem, dostałem wyniki i zastanawiam się czy warto.
badassky Napisano 4 Lipiec 2016 Autor Napisano 4 Lipiec 2016 (edytowane) Dzięki bigu ;) to dla mnie zaszczyt. Betti dzięki ;) Na dniach powinno się pojawić coś ciekawego. Kazikowy- dziękuję Ci bardzo ;) hehe początki były ciężkie, na poprzednie pracę patrzę z lekkim zawstydzeniem :D Rok temu też stanąłem przed tym wyborem i w końcu poszedłem na zaoczne studia na PJA. W międzyczasie pracowałem jako magazynier. Studio zakończyłem jakoś miesiąc po rozpoczęciu drugiego semestru bo materiał na studiach jest ułożony fatalnie. Naturalnie zajęcia z malarstwa i rysunku to była straszna żenada. Przez rok w kółko jedyną "konstruktywną krytyką" jaką słyszeliśmy było coś na kształt: "odważniej" ; "nowocześniej", oczywiście przeważały ochy achy w stylu fajna kreska. Ktoś bez większego pojęcia o malowaniu raczej nie wiele był w stanie wynieść z zajęć. Zajęcia z rysunku nie były lepsze. Pani Profesor potrafiła zamknąć temat anatomii buźki w dwie minuty, opierając się na jakieś książce z kiosku. Niby spoko że można sobie pomalować z modela ale za ten hajs co miesiąc można by było sobie wynająć modela, kupić kursy digital paintingu z gnomona i jeszcze jakieś pieniążki odłożyć ;) Całe mnóstwo czasu spędzałem w pracy więc czas na malowanie w domu miałem ograniczony, ale się dało. Na pewno pod względem finansowym i merytorycznym zdecydowanie bardziej opłaca się inwestować w kursy, chodzić na jakieś sesje rysunku z modela no i samemu cisnąć najwięcej. Jeśli miałbym możliwość pracy w branży to pewnie kontynuowałbym taki tryb ale już raczej na innej uczelni. No i ważne jest chyba to żeby szukać. Jeśli coś się nie sprawdza to trzeba wprowadzać jakieś nowe rozwiązania i nie bać się rzucać uczelni. EDIT: A teraz wybieram się na wydział artystyczny UMCS, na dzienne, nie spodziewam się że będzie mnie uczył glenn vilppu, ale jednym plusów tego rozwiązania będzie to, że rzeczywiście będę mógł poświęcić więcej czasu na pracowanie zamiast siedzieć za biurkiem w mega nudnej pracy. W międzyczasie na pewno będę szukał pracy, ale coś czuję, że trochę mi jeszcze brakuje do poziomu komercyjnego. Edytowane 4 Lipiec 2016 przez badassky
badassky Napisano 15 Lipiec 2016 Autor Napisano 15 Lipiec 2016 Hej, mam pytanie co do jednej pracy. Rozchodzi się głównie o oświetlenie. Przy tak dużej skali nie za bardzo wiem jak powinno się zachowywać światło. Podejrzewam, że ilośc światła odbitego wykluczałaby taki stopień ciemności na zacienionej części postaci, jednak zależy mi na dużym kontraście. Pracę kontynuuję i chciałbym zrobić z niej coś bardziej wysiedzianego, więc jeśli komuś przychodzi do głowy fajna referencja, bądź jakieś przemyślenia to będę wdzięczny. Inspiracja to góra Roraima.
Paweł Kaczmarczyk Napisano 15 Lipiec 2016 Napisano 15 Lipiec 2016 Hej, Bardzo fajna teczka, nie obejrzałem całej ale widać, że bardzo konsekwentnie ćwiczysz i idziesz do przodu. Ćwiczenia kolorystyczne wychodzą super, pociągnięcia pędzla miłe w odbiorze. Rycerz jest obłędny. :) Co do ostatniego artu - odpowiedzią na Twój problem będzie perspektywa powietrzna - im coś jest dalej tym cienie mocniej zbliżają się kolorem i kontrastem do koloru nieba. Wszystkie cienie powinny mieć więc odcień niebieski i wraz z oddaleniem blendować coraz jaśniej (ale nie do czystej bieli z lekką zmianą odcienia). U Ciebie kamera jest dość mocno oddalona a różnica między światłem a cieniem jest ogromna - biele są niemal na 100% czernie też pomimo, że są na planie środkowym. Jeśli chcesz zachować duży kontrast - focus na postać musisz albo zmienić ujęcie - dać ją dużo bliżej kamery, albo osłabić focus na inne elementy, lub zwiększyć ilość planów za postacią. Inaczej nie uzyskasz efektu skali. Jeśli nie jesteś pewny czy walor jest dobrze położony masz kilka narzedzi do zweryfikowania - oddal obrazek, zmróż oczy, sprawdź czy dobrze widać poszczególne plany czy sceneria wygląda naturalnie, sprawdź w czerni i bieli, rzuć okiem jak układ się histogram - nie powinien mieć ostrych skoków od jasnego do czarnego tylko iść w miarę płynnie (ale z tym akurat różnie, zależnei od ilustracji w Twoim przypadku powinno wyglądać mniej więcej tak - http://pe-images.s3.amazonaws.com/photo-editing/histogram/close-up-histogram.gif ). Zrobiłem szybki overpaint. Starałem się nie ingerować w design bo jest bardzo fajny, jedyne co to dodałem bliżej nas pnącze na 1 planie żeby dać widzowi skalę porównawczą. Mam nadzieję, że będzie pomocny.
badassky Napisano 18 Lipiec 2016 Autor Napisano 18 Lipiec 2016 Cześć, bardzo dziękuję Ci za odwiedziny i za pomocną dłoń ;) Postarałem się wprowadzić w życie wszystkie uwagi. Ciągle nie jestem pewien co do kilku rozwiązań kompozycyjnych, które zastosowałem. Np. Zastanawiam się czy element na pierwszym planie nie powinien iść bardziej do środka obrazka. Po próbach nie wyglądało to najlepiej. Myślałem też o dodanie kilku mniejszych, wystających skał, ale obawiam się, że w sferze chmur na dole jest ja za dużo na ciupciane i więcej nie trzeba. Powiedźcie co myślicie ;)
badassky Napisano 16 Wrzesień 2016 Autor Napisano 16 Wrzesień 2016 (edytowane) Kolejna większa wrzutka, podsumowanie pracy nad mapą do naszej indyczej gry ;) Tym razem poza samymi projektami zająłem się też level designem i okazuje się, że to świetna zabawa :D Całość łącznie z większością konceptów i wykonaniem modeli zajęła około miesiąca. Modelarze spisali się świetnie ;) Grę będzie można zobaczyć na tragach Good Game w Warszawie 23-25 września i na PGA. Serdecznie zapraszam. I coś trochę innego: speed z tsp: Pzdr. Edytowane 22 Marzec 2017 przez badassky
badassky Napisano 8 Październik 2016 Autor Napisano 8 Październik 2016 Wrzucę przy okazji coś 3d, powoli zaczynam się uczyć modelingu.
badassky Napisano 13 Grudzień 2016 Autor Napisano 13 Grudzień 2016 Kilka malunków z uczelni + własne ćwiczenia. Pzdr.
badassky Napisano 22 Marzec 2017 Autor Napisano 22 Marzec 2017 Hejo. Wszystkie te rzeczy to studia z natura z robione na zajęciach z malarstwa. Jedynie prawa górna pracka to studium z fotki. Kopia malarska. Ten sam obraz wykonuje olejami. Jak już będzie na jakimś bardziej zaawansowanym etapie to się pochwalę ;) asusowe speedy Pzdr.
BetiiX Napisano 22 Marzec 2017 Napisano 22 Marzec 2017 swietna wrzutka, kurczaki i jajka to troche wczesnie, a te kladke to z daleka poznalam, choc w jej okolicach bywam raz na ruski rok ;) dawaj wiecej!
sebel Napisano 23 Marzec 2017 Napisano 23 Marzec 2017 (edytowane) Te studia z natury wychodzą Ci na prawdę super! ;) wrzucaj tego WINCYJ ! Jedyne czego mógłbym się przyczepić to różnorodność materiałów. Wszystko wydaje się być ulepione z tej samej "fotoszopowej gliny". Postaraj się zwracać na to uwagę, a będzie miazga :)! Ogółem to gdzie je dziergasz? Dalej studiujesz na PJA? pozdrawiam, Sebel >Edit znalazlem sekunde aby zrobic szybkiego OP, mam nadzieje że sie przyda ;) Edytowane 23 Marzec 2017 przez sebel
badassky Napisano 23 Marzec 2017 Autor Napisano 23 Marzec 2017 (edytowane) Dzięki Wam bardzo za komentarze :) Dziękuję również za over :3 Na pewno wygląda dużo lepiej i daje do myślenia. Zauważyłem, że bardzo późno zacząłem różnicować u siebie miękkości pędzla i sporadycznie używałem efektów/ dopasowań, teraz staram się co raz bardziej świadomie tego używać. A z fakturami mam duży problem. Teraz na warsztat biorę jakieś draperie bo chyba nie mam pracy, w której byłbym zadowolony z tej części :D Z PJA przeniosłem się na Wydział Artystyczny UMCS, mocno mi nie odpowiadał tryb zaoczny połączony z pracą bo kończyłem zwykle o 20, w jeden weekend pracowałem, a w drugi byłem na uczelni. Ciężko było poświęcać czas jeszcze na swoje rzeczy :D Na WA otworzyli nową specjalizację, malarstwo cyfrowe i jest prowadzona przez Mariusza Kozika. Bardzo fajnie się to zapowiada więc mam nadzieję, że uda mi się trochę rozwinąć skrzydła. Jakby ktoś był w LO i zastanawiał się nad wyborem studiów to razem z revrite możemy powiedzieć coś więcej o tym ;) Edytowane 23 Marzec 2017 przez badassky
sebel Napisano 23 Marzec 2017 Napisano 23 Marzec 2017 Jak ogarniasz teraz draperie to nie pozostaje mi nic innego jak czekać na dalsze prace ;)! Co do uczelni to z ciekawości pytam. Ostatnio w revrite swojej teczce również zamieszczał prace z uczelni i strasznego smaka narobił ;\. Więc jakbyś wiedział o jakiś zajęciach z modelem w Wawie/okolicach to z chęcią bym się przyczepił :). Jeżeli chodzi o PJA to mam nadzieje, że z UMCS więcej wyciągasz :). Sam studiowałem na PJA (a raczej na PJWSTK) i domyślam się czemu zdecydowałeś się zmienić uczelnie ;D.
badassky Napisano 24 Marzec 2017 Autor Napisano 24 Marzec 2017 Na pewno jest alterpose, ale niestety poza tym nie znam nic innego. Nie zabawiłem długo w Warszawie. Oczywiście zapraszam do nas jak będziesz nieopodal Lublina :D UMCS i PJA popełniają kilka wspólnych błędów, ale chyba jednak WA wychodzi na plus ;)
sebel Napisano 25 Marzec 2017 Napisano 25 Marzec 2017 Postaram się ogarnąć alterpose ;). I dzięki za zaproszenie do Lublina, jak będzie kiedyś możliwość to nie omieszkam skorzystać! Co do uczelni to i tak człowiek sam musi cisnąć ;D. Ale dobrze że zadowolony jesteś :).
badassky Napisano 26 Maj 2017 Autor Napisano 26 Maj 2017 Wprowadziłem kilka zmian żeby concept był ciekawszy ;)
BetiiX Napisano 17 Czerwiec 2017 Napisano 17 Czerwiec 2017 Duzo dobroci w tych ostatni wrzutkach, dawaj tak dalej!
badassky Napisano 7 Lipiec 2017 Autor Napisano 7 Lipiec 2017 Dzięki Betiix :D Postanowiłem poprawić dwie starsze prace bo dość łatwo i szybko mogły stać się sporo lepsze. A to dwie kolejne wersje krasnalów:
badassky Napisano 2 Wrzesień 2017 Autor Napisano 2 Wrzesień 2017 Dziękuję ;) Zacząłem uczyć się różnych warunków oświetleniowych, wydaje mi się że w moich pracach zawsze jest jakiś problem z określeniem źródła światła i zwyczajnie obrazki dużo na tym tracą. Mam nadzieję, że to ćwiczenie jakoś przełoży się na inne prace.
badassky Napisano 5 Grudzień 2017 Autor Napisano 5 Grudzień 2017 Odrzucony character design, z chęcią usłysze co według Was jest z nim nie tak ;) Poprawka pracy z początku roku: stara wersja wyglądała tak pzdr.
rymin Napisano 6 Grudzień 2017 Napisano 6 Grudzień 2017 Z poprzedniego ten robot poziom wyżej od innych - świtna robota. Dobrze oddałeś materiały i całość trzyma poziom. Może te naramienniki bym trochę podciągnął ale pracka super. Co do tej kobitki to może odrzucony pewnie nie ze względu na słabe wykonanie tylko koncepcję. Jakościowo bardzo ok- czytelne itd. Jeśli miałbym ci dać jakąś radę to dużo jest w niej kształtów(trójkąty- kolce, kwadraty -części zbroi, koła- części zbroi i piersi wyeksponowane) przez co ciężko jednoznacznie stwierdzić czt to posać zła, czy dobra itd. No i brakuje "średnich shapów"- masz duże i pełno małych a nie ma prawie żadnych średnich. Sam się często na tym łapę więc zwróciłem akurat na to uwagę. Samo wykonanie i render bardzo dobry- tak jak napisałem, odpadło pewnie przez koncepcję inną a nie wykonanie. Good Job. Pozdro
badassky Napisano 4 Luty 2018 Autor Napisano 4 Luty 2018 Dzięki za odpowiedź ;) W sumie do tej pory nie myślałem o skali kształtów w relacji do siebie podczas designu, dobry trop ;) Na pewno storytellingowo jeszcze kuleję mocno, będę z tym walczył bo ładna pracka bez historii nikogo nie będzie obchodzić :D Trochę nowości: szybki fotomontaż, który był punktem wyjścia do tej pracki wyżej szkic robotów bliźniaków syjamskich no i co ciekawsze studium :*
badassky Napisano 10 Marzec 2019 Autor Napisano 10 Marzec 2019 Hejo, odświeżam teczuchę paroma studiami, pracki są ułożone od najnowszych do najstarszych. Najciekawsze rzeczy ostatnio robiłem do pracy ale to może po weekendzie uda mi się pokazać ;) czachy zrobione w około 15min i 2h Pozdrawiam
dagooart Napisano 11 Marzec 2019 Napisano 11 Marzec 2019 Jesteś najbardziej pracowitą osobą jaką znam, świetne studia. Myślę. że z Twoim podejściem do tematu czekają cię WIELKIE projekty. Świetne roboty
badassky Napisano 31 Marzec 2019 Autor Napisano 31 Marzec 2019 Dzięki :D Sam czuję że powinienem cisnąć dwa razy mocniej ale robię co mogę :D Naszło mnie ostatnio na remake starszej pracki, chciałem zobaczyć czy się czegoś nauczyłem w końcu :D Bazowałem na prostym modelu 3d, który szybko wyskrobałem w blenderze nówka: starsza wersja: 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się