Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Patrząc jak ostre światło pada miedzy budynkami, wydaje mi się, że ten zielonkawy budynek po prawej powinien dostać mocniejsze światło.

Tylko nie cały, bo w dolnej części będą na niego rzucały cień budynki po lewej stronie obrazka.

Napisano (edytowane)

Zgadzam się, kiedy wrócę do tej pracy na pewno to poprawię. Obecnie mam wrażenie, że to trochę za dużo jak na moje umiejętności.

 

Shaddyinspired_zpsda41f414.jpg

 

EDIT: Zapomniałem wspomnieć, że utworzyłem bloga, zapraszam: http://badassky.blogspot.com/

Jeśli ktoś ma jakieś propozycje co do zmian w layoucie to słucham otwarcie ;)

Edytowane przez badassky
Napisano

Fajne kolory. Może by tak, ta jedna ręka trzymała tarczę (była schowana za nią). Ciekawiej by było też gdybyś zróżnicował lekko ubiór i hełmy. Czekam na kolejne etapy :) Pozdrawiam

Napisano

Dzięki Piret, spróbowałem wdrążyć te rady w życie. Mam nadzieję, że jest lepiej, szczególnie dlatego, że praca wydaje mi się być lepsza od poprzednich i bardziej skończona, a to chciałem osiągnąć w pewnym stopniu.

 

Jeśli widzicie jakieś błędy bardzo proszę o uwagi. Jeśli coś powinno zostać poprawione to to nie był mój ostatni krok :)

 

 

VIKINGS-1_zps947d2276.jpg

Napisano

Chyba najlepsza Twoja praca. Olej te jakieś rogi. Ta część pracy wygląda akuratnie fajnie. Dopracuj trochę dół - brudne kolory i tych kolesi z tyłu jednak nieco bardziej dopowiedz - te kolory nie bardzo mówią co to jest.

Napisano (edytowane)

Rysunek -postacie maja opadniete ramiona i tworza stozkowate ksztalty, musisz im dac prawdziwe barki. Ci dwaj w tle maja gorzej niz ten z przodu ale u wszystkich jest niefajnie. Pilnuj geometrri ksztaltow - jesli cos ma ksztalt kola (glownia miecza, brosza na ramieniu, koleczko na tarczy) to ma tworzyc elipse, u ciebie sa placki gubiace ksztalt. Glownia miecza dodatkowo jest w innej perspektywie niz dlon. takie rzeczy najlepiej sprawdzic w lustrze trzymajac cos o podobnym ksztalcie. Na helmie oslona twarzy jest w innej perspektywie niz garniek - wyobraz sobie linie biegnaca od wierzcholka w dol posrodku twarzy i zobacz jak gwaltownie zmienilaby ona kierunek w polowie drogi.

 

Projekt postaci -

od gory idac: ozdoba helmu mi sie nie podoba, kojarzy mi sie z momentem miedzy przebudzeniem a umodelowaniem fryzury. Jesli to mialy byc rogi, to nie widac ani po ksztalcie, ani po oddaniu materialu. Mozesz napisac co to, a jesli faktycznie rogi to z jakiego zwierza? Mocowanie na sznurki wyglada malo imponujaco i malo bojowo, zastanow sie wiec czy to dobry pomysl.

 

To pod helmem ciezko rozszyfrowac - szalik? Jesli tak, to wygladaloby to calkiem inaczej. Owin sobie twarz jakas tkanina i zrob zdjecie i opieraj sie na tym, bedzie lepiej.

 

Zbroja - wyglada na zbroje luskowa, ale material jest kiepsko oddany i nie widac czy to jest ze skory, metalu czy czegos jeszcze innego. Poza tym luski sa porozmieszczane bezladnie i przypadkowo, polecam wizyte w muzeum albo solidna posiadowe na necie i edukacje w kwestii budowy zbroi a nastepnie studium zeby nauczyc sie wizualnych wlasciwosci materialow.

 

Kolko na ramieniu - umiejscowienie sugeruje ze moglaby to byc brosza, ale one zapinaly plasz, ktorego tutaj brak, wiec nie wiem co to jest i po co, musisz mi wyklarowac.

 

Dales mu na torsie rozne paski biegnace w roznych kierunkach, ale jak jakis upierdliwy osobnik podazy za nimi wzrokiem to nie bedzie w stanie stwierdzic co podtrzymuja i po co one sa.

 

Oslona na przedramie - daj mu cos co oddzieli ja od dloni, skorzana opaske na przyklad. Podziel stal na elementy, to nie powinna byc stalowa rura, pomysl jak to sie zaklada. W ogole polecam zapoznac sie z prawdziwymi elementami zbroi, po pierwsze forma wynika z fukncji i nie zabladzisz na jakies manowce z materialem zrodlowym na podoredziu, po drugie jest to niewyczerpane zrodlo inspiracji.

 

tarcza - Sadzac po skandynawskim helmie moznaby przyjac, ze maja to byc Wikingowie. A nawet jesli nie Wikingowie lecz jakies fantasy, to spojnosc i tak jest chyba lepsza niz przypadkowy dobor. W zwiazku z tym polecalbym raczej tarcze okragla niz taka jak tutaj od rycerza z XII-XIV wieku. Poza tym to kolko na tarczy nie ma sensu. Poczytaj skad sie te kolka wziely i do czego sluzyly, to pomoze w malowaniu ich we wlasciwy sposob i we wlasciwych miejscach.

 

Miecz- podobnie, poogladaj miecze Wikingow, maja inna budowe. Pamietaj o perspektywie dloni ktora musi sie zgadzac z perspektywa miecza.

 

P co sa te sznurki na drzewcach wloczni? Nie mowie ze to blad, z ciekawosci pytam ;]

 

Ogolnie - musisz miec wiecej dyscypliny w tym, co rysujesz, na przykladzie tych lusek na zbroi widac, ze sobie odpuszczasz te mniej rajcujace rzeczy i chcesz je ukryc. Z ukrywaniem jest czasami tak, ze malujacy stosuje ten zabieg jak nie wie co tam ma byc. Nie polecam. Jak malujesz mgle to ona ma swoja gestosc, ale rzadko wynosi ona 100% jak ta u Ciebie. Powinno byc jednak cos widac i nie powinna sie ona konczyc tak nagle jak przy tym mieczu/tarczy. Drzewa sa potraktowane po macoszemu, polecam opierac sie na naturze, czesto sam olewalem drzewa, ale potrafia zadziwic rozmaitoscia ksztaltow przy blizszym poznaniu, warto poswiecic im czas. Musisz popracowac nad walorem, poanalizowac sobie zaleznosci miedzy niebem skora, metalem itd, poogladac co jest jasniejsze/ciemniejsze, od czego i kiedy w interesujacych cie warunkach atmosferycznych i oswietleniowych. Studia z natury, studia z fotek, powinno pomoc. Nawet malowanie garnkow pomoze Ci namalowac poprawnie helm.... oddawanie poprawnie innych materialow tez musisz pocwiczyc, martwa natura paska pomoze Ci namalowac super pasek na ilustracji. Dwie postacie w tle sa po calosci wykonane z tego sa z tego samego materialu... Ich helmy nie roznia sie od ich skory ani od ich plaszczow pod wzgledem koloru i refleksyjnosci. Powinne byc te roznice widoczne.

 

No i napieraj dalej, dobrze Ci idzie ale zawsze moze byc lepiej ;]

Edytowane przez EthicallyChallenged
Napisano

mirass- dziękuję za miłe słowa :) mam nadzieję, że udało mi się poprawić wskazane błędy.

 

EC- dziękuję bardzo za konstruktywną krytykę i za poświęcony czas. Za to lubię to forum.

 

EC: Rysunek -postacie maja opadniete ramiona i tworza stozkowate ksztalty, musisz im dac prawdziwe barki. Ci dwaj w tle maja gorzej niz ten z przodu ale u wszystkich jest niefajnie. Pilnuj geometrri ksztaltow - jesli cos ma ksztalt kola (glownia miecza, brosza na ramieniu, koleczko na tarczy) to ma tworzyc elipse, u ciebie sa placki gubiace ksztalt. Glownia miecza dodatkowo jest w innej perspektywie niz dlon. takie rzeczy najlepiej sprawdzic w lustrze trzymajac cos o podobnym ksztalcie. Na helmie oslona twarzy jest w innej perspektywie niz garniek - wyobraz sobie linie biegnaca od wierzcholka w dol posrodku twarzy i zobacz jak gwaltownie zmienilaby ona kierunek w polowie drogi.

 

Rysunek ciągle u mnie leży. Często jest to spowodowane pośpiechem i rzekomym "luzem", którym próbuję się tłumaczyć. Za mało uwagi poświęcam staranności, muszę się tego oduczyć.

 

EC: Projekt postaci -

od gory idac: ozdoba helmu mi sie nie podoba, kojarzy mi sie z momentem miedzy przebudzeniem a umodelowaniem fryzury. Jesli to mialy byc rogi, to nie widac ani po ksztalcie, ani po oddaniu materialu. Mozesz napisac co to, a jesli faktycznie rogi to z jakiego zwierza? Mocowanie na sznurki wyglada malo imponujaco i malo bojowo, zastanow sie wiec czy to dobry pomysl.

 

Powstało spontanicznie. Nieudany eksperyment, który miał na celu sprawić, że praca będzie ciekawsza.

 

EC: To pod helmem ciezko rozszyfrowac - szalik? Jesli tak, to wygladaloby to calkiem inaczej. Owin sobie twarz jakas tkanina i zrob zdjecie i opieraj sie na tym, bedzie lepiej.

 

Miała być kolczuga :) poprawiłem trochę ten element, mam nadzieję, że teraz będzie rozpoznawalny.

 

EC: Zbroja - wyglada na zbroje luskowa, ale material jest kiepsko oddany i nie widac czy to jest ze skory, metalu czy czegos jeszcze innego. Poza tym luski sa porozmieszczane bezladnie i przypadkowo, polecam wizyte w muzeum albo solidna posiadowe na necie i edukacje w kwestii budowy zbroi a nastepnie studium zeby nauczyc sie wizualnych wlasciwosci materialow.

 

I łuskową miała być. To ciągle odnosi się do barku staranności, mea culpa ;/

 

Kółko zrobione po to by....sam nie wiem :) już je usunąłem.

 

Pasków nie oddam :D Muszą być, próbowałem je usunąć i było pusto. Wiem, że to argument trochę na siłę, ale zawsze może się coś tam znaleźć.

 

Karwasze poprawione.

 

EC: tarcza - Sadzac po skandynawskim helmie moznaby przyjac, ze maja to byc Wikingowie. A nawet jesli nie Wikingowie lecz jakies fantasy, to spojnosc i tak jest chyba lepsza niz przypadkowy dobor. W zwiazku z tym polecalbym raczej tarcze okragla niz taka jak tutaj od rycerza z XII-XIV wieku. Poza tym to kolko na tarczy nie ma sensu. Poczytaj skad sie te kolka wziely i do czego sluzyly, to pomoze w malowaniu ich we wlasciwy sposob i we wlasciwych miejscach.

 

Masz całkowitą racje, zmieniłem na okrągłą męcząc się przy tym niesamowicie. Próbowałem rysować, robić to opcją elipsy i w ogóle mi nie wychodziło. Musiałem więc posilić się 3d :3

Eh wiedziałem do czego służyły kółka i co się za nimi kryło, ale lepiej z tym tarcza wyglądało i próbowałem "nabrać" widza, słabo mi to wychodzi :)

 

Miecz również starałem się poprawić.

 

EC: P co sa te sznurki na drzewcach wloczni? Nie mowie ze to blad, z ciekawosci pytam ;]

 

Powiedzmy, że to wędka a ci panowie z ryb wracają :)

 

Po pracy nasuwają mi się wnioski, że mało jeszcze umiem, muszę odrobić w stu procentach pracę domową zadaną kilka stron temu przez biglebowskiego i że muszę być znacznie bardziej dokładny!

 

EC: No i napieraj dalej, dobrze Ci idzie ale zawsze moze byc lepiej ;]

 

Miód na me oczy :D Musi być lepiej :)

 

Ok, to przejdźmy do pracy. Dodatkowo spędziłem nad nią około 20h łącznie z szukaniem referencji.

Raczej nie jestem w stu procentach usatysfakcjonowany, ale sądzę, że jest lepiej. Jak już wspominałem, miałem ogromne problemy z tarczą.

 

VIKINGS-1_zps6a1b7cb9.jpg

 

EDIT: Wybaczcie mi sposób cytowanie. Ten zwyczajny nie wiedzieć czemu nie zadziałał ;/

Napisano

Up większy ale bez konkretów.

Spora część rzeczy była zrobiona w ramach eksperymentowania.

 

Ćwiczenie polecone w wątku Piret

 

STUDY-1_zps88f1479b.jpg

 

tomselleck1_zps9ea2599f.jpg

 

ork całkowicie z pamięci, chciałem zobaczyć czy coś w tej kwestii ruszyło do przodu bo wcześniej nic nie mogłem zrobić bez refek.

 

ORK_zps8f68e65e.jpg

 

i coś całkowicie innego

 

dafuq_zps4e7c12dd.jpg

 

plus speed z tsp

 

cityanight-1_zps7484a220.jpg

 

Pozdr.

Napisano

Fajne speedy . Ork z pamięci hmm... gdybyś mu zaznaczył mięśnie szczęki żwacze , dodał wystające kły jak u dzika i mięsiste wargi , szerokie łuki brwiowe i kości jarzmowe , ork był by wypisz wymaluj a tak to może zaklasyfikował bym go do rasy pół orka. Co nie zmienia faktu że poradziłeś sobie z proporcjami twarzy i formowaniem bryły :) Może miałeś własną wizje i trzeba to uszanować ale czasem warto zastanowić się nad charakterystycznymi elementami które wyróżniają rase tak aby lepiej się ją czytało. Mięśnie definiują kształt naszego ciała warto się ich uczyć i obserwować zmiany u różnych ludzi. Jedziesz dalej z portretami jest Dobrze !

Napisano

Dzięki za wizytę :)

 

Masz racje co do anatomii orka, kilka osób zwróciło mi już na to uwagę, możliwe, że albo zrobię coś podobnego od nowa albo porządnie wezmę się za tą wersję.

 

Heh moja wizja zakładała "czystego orka" czyli ten element dołożony bądź pominięty przeze mnie to niestety po prostu błąd :D

 

Dokładnie, cały proces nauki głównie opera się na obserwacji.

 

P.S zapomniałem o dorzuceniu jednej pracy inspirowanej fotografią Roberta Capy.

 

soldierstudy1_zps300d56c3.jpg

Napisano
Masz racje co do anatomii orka, kilka osób zwróciło mi już na to uwagę, możliwe, że albo zrobię coś podobnego od nowa albo porządnie wezmę się za tą wersję.

 

Praca jest naprawdę spoko i nie trzeba jej robić od nowa , wystarczy tylko podkreślić te elementy co ci napisałem wcześniej :)

 

Pozwoliłem sobie zrobić ower twojego szkicu , wybacz ale nie mogłem się powstrzymać :D mam nadzieje że jakoś pomogłem .

 

0p55.jpg

Napisano

Wielkie dzięki za over :3

 

Ok, wziąłem się do pracy, ale raczej wodotrysków i fajerwerków nie ma, skupiłem się raczej na ogólnych problemach.

Chciałem poświęcić na to więcej czasu, ale porwałem się na inne projekty, muszę zacząć ćwiczyć nad cierpliwością.

Jak wprowadzę konkretne zmiany to wrzucę.

Sammael jeszcze raz dziękuję :)

 

Ok, teraz coś nowego. Muszę przyznać, że podczas pracy byłem bardzo zadowolony z efektów, ale kiedy po kilku dniach spojrzałem na to świeżym okiem kilka błędów widzę ;( (Zainspirowane wiedźminem, który kilka dni temu całkowicie mnie zajął :3 )

 

bruxa_zps8c63fbb9.jpg

 

i 30 minutowy speed :

 

wioska-1_zpsa66307a5.jpg

 

Pozdr.

Napisano

Przebrnąłem przez większość stron twojej teczki, bardzo przyjemnie się obserwuje jak twoje umiejętność ciągle rosną hehe.

Portret jest świetny, kolorystyka jest wyśmienicie dobrana i całość ma swój klimat.Proporcje też dobrze oddane - UWIELBIAM GO :)

Napisano

Czyżby Nocnica ? albo inna wiedźma :D fajne to , tylko wydaje mi się albo za bardzo brudzisz kolory albo na moim monitorze tak to wygląda hmm.. no i ociapinkę uciąłeś jej czółko ale tak to spoko jak na speeda :)

Napisano

Eskart- Dzięki. Bardzo miło słyszeć, że się rozwijam ;3

 

Sammael- Bruxa ;) heh, speed jest pod portretem, sama bruxa zajęła około 7h O.o dużo trochę jak na takie efekty, ale póki się nie zapnę to przez większość pracy się obijam i ;/

 

Z kolorami i kalibracją monitora to poważne zagadnienie, sam nie wiem jakie stanowisko przyjąć bo nie mam pewności czy mam dobrze ustawiony monitor (jak ktoś ma poradniki dotyczące tego tematu to będę wdzięczny ;) ) A kolory jak najbardziej mogą być brudne bo to wciąż jedno z trudniejszych zagadnień dla mnie.

 

Speedowa martwa, muszę tego robić więcej, duuużo więcej :)

 

stillll-1_zpsef3b440d.jpg

Napisano

jeżeli mogę coś doradzić to - nie spiesz się , postaw te martwą i maluj ją nawet parę dni i wyciśnij z tego ile się da. Kontroluj krawędzie i pilnuj elips ! :)

Napisano (edytowane)
Sammael- Bruxa ;) heh, speed jest pod portretem, sama bruxa zajęła około 7h O.o dużo trochę jak na takie efekty, ale póki się nie zapnę to przez większość pracy się obijam i ;/

 

He kiepski był by ze mnie wiedźmin skoro chrzanią mi się bestie ;)

Wybacz myślałem że to też speed ale skoro piszesz że zajęło ci to 7h to sporo.

Powinieneś robić sobie przerwy bo po długim czasie malowania człowiek

przestaje widzieć większość błędów i ciśnie dalej niepotrzebnie.

Gdy twój wzrok odpocznie i po 30 min wrócisz do pracy od razu

dostrzeżesz różnice. Dziel sobie prace na etapy : zarys pomysłu ,

szkic linearny , walor , modelowanie bryły , światło cień , kolor , detal .

W ten sposób masz nad wszystkim kontrole i nie katujesz wzroku.

A efekt końcowy jest lepszy :)

 

 

Żeby nie być gołosłownym pokusiłem się na mały retusz twojej pracy i muszę ci podziękować bo sam się wtedy uczę ;)

 

2f4t.jpg

 

 

Z kolorami i kalibracją monitora to poważne zagadnienie, sam nie wiem jakie stanowisko przyjąć bo nie mam pewności czy mam dobrze ustawiony monitor (jak ktoś ma poradniki dotyczące tego tematu to będę wdzięczny ;) ) A kolory jak najbardziej mogą być brudne bo to wciąż jedno z trudniejszych zagadnień dla mnie.

 

 

 

Być może problem leży u mnie :P ale jak chcesz sprawdzić swój monitor to klikasz prawym na pulpit następnie : personalizuj / ekran / kalibruj kolor i resztę cię poprowadzi samo. Nic prostszego ;) Co się tyczy kolorów to też mam z nimi problem ale uważam że obraz wygląda lepiej jak się go mniej brudzi więc po co sobie utrudniać żywot ? zrób sobie takie ćwiczenie zastąp kolor czarny bardzo ciemnym chłodnym kolorem i zobaczysz jak praca nabierze głębi.

 

 

 

Speedowa martwa, muszę tego robić więcej, duuużo więcej :)

 

Widzę że się wkręciłeś :D to dobrze , bardzo dobrze ! nie ma lepszego ćwiczenia na obserwacje :)

Ja też mam takowe w planach ale nie wszystko na raz ;)

 

Posłuchaj co ci kolega wyżej pisze nie ważne jest tępo lecz analiza i obserwacja tak byś wszystko dobrze zrozumiał i zapamiętał , pośpiech nikomu nie pomaga .

Ćwicz nie przestawaj !

Edytowane przez SammaeL
Napisano

Mroczne zajebiste :D

 

No to Bombadil będzie miał co analizować , fajnie że ludzie pomagają :)

Zobacz jak Kalberos namalował twarz nie brudząc jej czarnym kolorem , kolor skóry ma odcień chłodnego błękitu

do tego ciepły fiolet oczu daje harmonie i pozwala się lepiej na niej skupić w centralnym punkcie. Mgiełka

przysłaniająca lekko lewą część dodaje klimatu a mroczne czarne otoczenie dopełnia całość . Może namąciłem ci za bardzo z tym czarnym kolorem ale chodziło mi o to byś nie mieszał go w dużych ilościach z innymi kolorami a czarny jako czarny możesz użyć pod warunkiem że jest on dodany z głową tak jak w przypadku overa Kalberosa.

Napisano

Wow dzięki za duże zainteresowanie, bardzo mi miło ;)

 

grass- pośpiech i brak cierpliwości to mój straszny wróg, z martwymi jest najgorzej bo warunki oświetleniowe zmieniają się bardzo szybko i często. Postaram się coś pociągnąć przez kilka dni, ale chyba tradycyjnymi mediami ;)

 

Sammael- Ale srebrny miecz byś wyciągnął, to podstawa ;)

 

Bardzo dziękuję za over ;) Nadałeś tej pracy trochę kreskówkowego stylu co muszę przyznać wygląda dość zacnie :) A kolory wyglądają tak jakbym chciał żeby wyglądały, dziękować ;)

 

Ekran już skalibrowany! Chyba jest ok.

 

A martwych zawsze robiłem milion razy za mało stąd takie efekty. Ciągle miernie idzie mi z walorem, kolor jest słąby, a i kształty średnio dają radę.

 

Kalberos- dzięki Kalberos!

 

Będę miał co analizować i co porównywać, dziękuję wszystkim za wsparcie ;)

 

(Chciałem wrzucić kilka szkiców zrobionych na podstawie tutoriala Boba Kato, ale są chyba za mało konkretne)

 

Pozdr.

Napisano

kamesanin- obywatel dziękuje i obiecuje, że będzie jeszcze lepiej! :)

 

koncpetsztuki1_zps96bbadd8.jpg

 

afreedominblack-1_zpsdbadc2c5.jpg

 

Idę skanować rysunki bo dużo się tego zebrało, może chociaż dwa się będą nadawały do pokazania ;)

 

Pozdr.

Napisano

No i rysunki

 

bazjoasdf001_zps52b7d0ca.jpg

 

szkicowo001_zps3213d4d2.jpg

 

ejnoisd001_zps0c2cd863.jpg

 

fgfgfg001_zpsbd0e0c46.jpg

 

odfgb001_zps3b8aee9a.jpg

 

soldier001_zps0d41f901.jpg

 

pater001_zpsca8e905d.jpg

 

Mam nadzieję, że się podobają ;)

 

Ostatnio znalazłem w domu artbook'a Repina, świetna rzecz! Zamierzam porobić kilka studiów na podstawie jego prac.

Szkoda tylko, że jest po rosyjsku ;/

Napisano

Ta dziewczyna z mieczem to chyba jedna z Twoich najlepszych prac :) bardzo podoba mi sie sposob w jakim namalowales jej twarz - kilka lekkich plam koloru i od razu widac gdzie jest nos a gdzie czolo. Tylko przydaloby sie troche podczyscic krawedzie i uspokoic tlo :) wiecej takich bo sa fajne.

Napisano

#425 telthona ma racje i właściwie to jest dobry dowód na to że skutecznym sposobem jest zeskanować opracowany szkic a potem obrabiać go w photoshopie . Więcej takich ;)

Napisano

Telthona- dzięki za wsparcie ;)

 

Sammael- dzięki ;) rysunek w zasadzie nie był zeskanowany tylko odrysowany, metoda nietypowa ale skaner odmówił posłuszeństwa i chyba nawet lepiej mi się tak pracowało :)

 

A więcej prac będzie na pewno bo chodzi mi po głowie projekt redesignu ulubionych postaci z książek i filmów ;)

Napisano

Speed przed snem:

 

 

samuraj-1_zps554393e9.jpg

 

portret na 50 urodziny Taty. Kurcze, jakoś kiczowato wyszło ;/

 

TATA1_zps9b17ba7e.jpg

 

No i nieco starsze speedy

 

krajobraz-1_zpsfbef1c14.jpg

 

poliso1420fiser-1_zps8fd60625.jpg

 

Będę wdzięczny za każdą radę i opinię.

Pozdr.

Napisano

Ten pierwszy speed bardzo mi się podoba kolorystyka i klimat , może tło potraktuj trochę miękkimi brushami i będzie lux :) widać tu lepsze wyczucie bryły i malarskość :)

 

 

Malowanie portretów swoich bliskich jest dość trudnym zadaniem , zwłaszcza gdy chce się oddać kropla w krople podobieństwo. Najlepszego dla taty :)

Napisano

Sammael- Dzięki na pewno będę go kontynuował, a tło zmieni się nie do poznania (mam nadzieję)

 

kamesanin- Dzięki! Poprawię na pewno jeszcze dużo innych rzeczy :)

 

Tydzień temu miałem okazję odbyć swoje pierwsze zajęcia w Dominie i muszę przyznać, że było super!

Pierwsze zajęcia dotyczyły podstaw geometrii, ale już po tych kilku godzinach dało się zobaczyć, że prowadzący to prawdziwy profesjonalista z pasją, który nie tylko ma wiedzę, ale również potrafi ją przekazać.

Poza wysoką jakością nauki dużym plusem jest świetna atmosfera, panująca w pracowni.

Ogólnie mówiąc jest miodzio!

 

linki do strony jak coś: http://domin.pl/ no i "fejsbukowy" fanpage: https://www.facebook.com/pages/DOMIN/357362947792

 

Ok, a teraz kilka rzeczy, które zrobiłem tam, bądź w ramach pracy domowej:

 

_MG_5203_zpsaa6cf8b2.jpg

 

_MG_5202_zpsdedeba7d.jpg

 

_MG_5201_zpsb779f89f.jpg

 

_MG_5200_zpsae55730b.jpg

 

Krzywizny są spowodowane słabo wyrobioną ręką, wszytko robimy bez żądnych przyrządów, co w tym przypadku było dla mnie nowością) ;P

 

Na razie nie przerabialiśmy żadnych konkretów, ale już po tej sobocie może coś się pojawi ;)

 

(Chodzi ktoś z Was na sobotę o godz. 9-13, może będziemy mieli okazję zamienić kilka słów :) )

 

Pozdrawiam!

Napisano (edytowane)

Ale miecza to w tym życiu nie trzymałeś ;) O ile wiem to katana czy inne te wschodnie wynalazki mają nieco inny punkt ciężkości niż europejskie, ale on trzyma go zdecydowanie za wysoko i za mocno, miecz trzyma się raczej swobodnie i lekko, bo chwyta się go w miejscu wyważenia, a przy takim obrocie i zgięciu nadgarstka ręka baaaardzo szybko sie zmęczy.

 

1235909_10151839356139044_1115811633_n.jpg

 

Tak na szybko najlepsza referka jaką znalazłem. Wynika z tego, że pan dzierżący ten piękny dwuręczny tasak, którego szczerze mu zazdroszczę i którego wykorzystałbym sadystycznie przeciw bliźnim :D , ma rękę nisko i wysoko aby tworzyły dźwignię punkt ciężkości jest, więc pomiędzy nimi mniej więcej nieco w stronę niższej ręki.

Edytowane przez legomir
Napisano

legomir- w dzieciństwie miałem plastikową szabelkę, ale to się chyba nie liczy :P Poprawię to jak usiądę do pracy i jakoś sensownie ustawie mu łapę.

 

Hah ja bym wolał klasyczny miecz niż tasak, chyba mam za lekką rękę na to cudeńko, a bliźnich tak samo można siekać :3

 

 

Chciałem wrzucić jeszcze trochę geometrii, ale aparatu już nie mam a skaner nie pomieści nic więcej niż a4 ;/

 

dodgechargerIII1_zpsa065ba8b.jpg

 

anatomia21_zps5afb5f9c.jpg

 

Pozdr.

Napisano

Jakby ktoś nie zajrzał do CHC to jeszcze tutaj podrzucę :P

 

Scifimag1-1_zps88fd32ac.jpg

 

Scifimag2-1_zps75ecba38.jpg

 

Scifimag3-1_zpsed21cf4e.jpg

 

Rzadko ostatnio updatuje bo jak już wspomniałem aparatu nie mam, a kabel od skanera zniknął w nieznanych okolicznościach :(

 

EDIT:

 

Zapomniałem o speedowej pani z przed obiadu :3

 

dama-1_zpsc5e21421.jpg

Napisano

Ice- oby coś z tego wyszło ;)

 

Sammael- dzięki :)

 

jameli- świetna szkoła :D dzięki

 

Przy okazji powiem, że jestem na 26 miejscu w rankingu w dominie, w tym miesiącu postaram się wypaść lepiej!

 

Trochę geometrii, drzewko i nieco dalej pociągnięty concpet.

 

Scifimag3-1_zpse9ab6b28.jpg

 

DSC_0004_zpsd78329cc.jpg

 

DSC_0003_zps3343e21a.jpg

 

DSC_0002_zps562327f8.jpg

 

DSC_0001_zpsaf86dfe0.jpg

 

Plus nieco mniej nasycona wersja tamtego portretu, wtedy wyglądało to raczej źle.

 

1410adnaPani1_zps6c65f64b.jpg

 

Sorki za fatalną jakość, ale zdjęci są z telefonu ;/

Pozdr.

Napisano

Domin jest super, ale obawiam się, że długo tam nie pochodzę, drogie toto, a na jakieś zlecenia jestem jeszcze za słaby.

 

Ostatnio dużo robię, a tak naprawdę mam mało do pokazania (fuck the logic)

 

wampir1_zps970e2885.jpg

 

Co sądzicie o rozjaśnieniu oświetlonej części??

I czy wyostrzenie tych krawędzi w cieniu było rozsądne??

Pozdr.

Napisano

Aż głupio mi po takim czasie przychodzić z prawie niczym, ale ostatnio większość rzeczy robię tradycyjnymi technikami, anie mam za bardzo możliwości na porządne reprodukcje. (do wrzucenia w kolejce czekają 3 szkicowniki :D )

 

szybkie studium Matejki

 

studiumMatejko1_zps325d3572.jpg

 

no i studium koloru:

 

GRANDCANYON1_zpsf88eac17.jpg

 

Chciałbym też prosić wszystkich o oddanie głosu w sondzie, do wątku chc chyba zagląda nieco mniej osób.

 

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=91288

 

tak btw to wbiłem się z 25 na12 miejsce w dominowym rankingu :)

Napisano

pompuję jak mogę :D

 

Ej ludzie mam taką prośbę, moglibyście walać na mnie wiadro zimnej wody :D

Robię właśnie pracę trymestralną do domina i potrzebuję Waszych porad, bo sam już zaczynam się gubić.

Powiedźcie co o tym sądzicie :)

 

1digitalimpresBeznazwy-1_zpsffa27f70.jpg

 

2digitalimpresBeznazwy-1_zps74868993.jpg

 

no i jeszcze jeden spidzior:

 

1valkyrie1_zpsc8b13d6b.jpg

 

Pozdr.

Napisano

Hejka!

 

Wykończyłem ostatnią pracę, mam nadzieję, że się spodoba :)

 

1digitalimpresBeznazwy-1_zpsa3e65cbb.jpg

 

 

A i jeśli ktoś chce i może to proszę o polajkowanie tej pracy na stronie Domina, żeby głos się liczył ważne jest polubienie samego fanpejdża :)

 

No i coś nowszego

 

1proletariat1_zps6a3a8a7e.jpg

 

desert-1_zps04fa6070.jpg

 

1steamounk1_zpsb930d878.jpg

 

Dwie ostatnie będę jeszcze prawdopodobnie kończył.

 

plus kilka tradycyjnych (jak na 300+ przerysowanych stron to 4 sensowne prace to chyba mało??)

 

aads001_zpse80830a3.jpg

 

dcsdc001_zpse495c193.jpg

 

dgsdg001_zps263f33ac.jpg

 

Szanel001_zpsf0fdcf7b.jpg

 

Święta się skończyły ale nie zależnie od okazji chciałbym życzyć Wam Wszystkim wielu sukcesów w branży no i nieskończenie wiele zapału do pracy :)

 

(prace formatu B2 wrzucę jak skombinuję aparat)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności